«Η μόνη ορατή προγραμματική σύγκλιση αυτή τη στιγμή στο πολιτικό πεδίο είναι η κοινή προγραμματική αφασία της ΝΔ και του ΠαΣοΚ». Το είπε ο Τσίπρας, σε συνέντευξή του στο «Βήμα» της περασμένης Κυριακής. Μήπως μπορεί κάποιος να μας πει τι ακριβώς σημαίνει «προγραμματική αφασία»; Οτι ΝΔ και ΠΑΣΟΚ δεν έχουν πρόγραμμα; Οτι κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου, αδιαφορώντας για τα προβλήματα που θέτει η διαχείριση της χώρας; Αν είναι έτσι (που έτσι είναι), τότε πιο «σοφτ» κριτική στα δυο κόμματα εξουσίας δεν μπορεί να υπάρξει. Διότι και τα δυο κόμματα κάθε άλλο παρά σε αφασία βρίσκονται. Εχουν πρόγραμμα. Πρόγραμμα διαχείρισης της κρίσης προς όφελος του κεφάλαιου.
Τελευταία Νέα :
- Διαρκής εφιάλτης για τους σιωναζιστές ο νότιος Λίβανος
- Σε μια ακόμα δίκη, για τρίτη στη σειρά δίωξη, ο Ηλίας Καλφούτζος
- Η υποστήριξη του Ισραήλ είναι έγκλημα – Και μόνο εγκληματίες υποστηρίζουν το Ισραήλ
- Σαν σήμερα 28 Ιούνη
- Ναΐμ Κάσεμ: Η συμφωνία-πλαίσιο της Ουάσιγκτον αποτελεί ταπείνωση, ντροπή και παραχώρηση κυριαρχίας. Αυτή η συμφωνία δεν υφίσταται
- «Κοινός εχθρός μας είναι η Αντίσταση»: Αυτό συνυπέγραψαν με τους σιωναζιστές οι ξενόδουλοι αστοί της Βηρυτού








