Ο Σταύρος Θεοδωράκης στενοχωρήθηκε, λέει, επειδή δε δόθηκε δημοσιότητα στη large κίνησή του να χαρίσει στο ΕΚΠΑ τα χρήματα που είχαν περισσέψει στο ταμείο του Ποταμιού. Ωστε διαλύθηκε και επισήμως το Ποτάμι κι εμείς δεν το πήραμε χαμπάρι; Ετσι φαίνεται.
Πώς να αισθάνεται τώρα ο Θεοδωράκης; Ως χρήσιμος ηλίθιος ή σαν μυρμήγκι που έκανε φτερά και μετά ψόφησε; Οπως αντιλαμβάνεστε, μας είναι αδιάφορο. Ο ίδιος φαίνεται πως δεν μπορεί να βρει δουλειά στην τηλεόραση. Εκτός αν ντρέπεται να εμφανιστεί ξανά στο ρόλο που τον έκανε γνωστό, επειδή θα φαίνεται σαν δήμαρχος που έγινε κλητήρας. Οι πληροφορίες τον φέρνουν να ετοιμάζεται να ανοίξει μπαρ ή εστιατόριο. Στον εν λόγω τομέα έχει διαπρέψει και στο παρελθόν ως μπίζνεσμαν και κονόμησε καλά όταν πούλησε το μαγαζί. Εμείς να του ευχηθούμε ν' αξιωθεί κάποια στιγμή να κατέβει και στην παραλιακή.
Τελευταία Νέα :
- Πογκρόμ απολύσεων στην Ιόνιο Σχολή
- Ο θρίαμβος του πολιτισμού επί της ιμπεριαλιστικής ωμότητας
- Θα παραδοθεί ο Αβραμόπουλος στις βελγικές δικαστικές αρχές ή θα έχουμε σκάνδαλο πάνω στο σκάνδαλο;
- Σαν σήμερα 23 Ιούνη
- Η Γερμανία απορρίπτει την προτεινόμενη ισραηλινή «ζώνη ασφαλείας» στον νότιο Λίβανο
- Οι σιωναζιστές έχουν φτιάξει λίστες ανεπιθύμητων στην Ελλάδα








