Η ΝΔ κατάφερε να εκπαραθυρώσει τον καναλάρχη Μίνωα Κυριακού από την προεδρία της ΕΟΕ. Οχι μέσω του υπουργικού συζύγου Ισίδωρου Κούβελου, αλλά μέσω ενός από τα «παιδιά της Γιάννας», του Σπύρου Καπράλου. Δεν χρειάζεται μεγάλη σοφία για να συμπεράνει κάποιος, ότι ο Κυριακού δεν πρόκειται να μείνει με σταυρωμένα χέρια. Το κανάλι του, παραδοσιακά συνδεδεμένο με το συντηρητικό ακροατήριο, θα γίνει γκεσέμι του αντικυβερνητισμού. Το μόνο ερώτημα είναι αν διαθέτει κάτι συγκεκριμένο στις αποσκευές του ο Κυριακού για να ξεκινήσει την εκδίκησή του. Κάποιο σκάνδαλο ας πούμε. Θυμίζουμε ότι το περασμένο καλοκαίρι ήταν ο Κοντομηνάς που ξεκίνησε από τον Alpha τη δική του εκδίκηση, χρησιμοποιώντας τα στοιχεία από το σκάνδαλο του Βατοπεδίου, τα οποία εμείς και ελάχιστοι συντάκτες στον αστικό Τύπο είχαμε αποκαλύψει, πλην όμως ακουγόμασταν σαν φωνές βοώντων εν τη ερήμω. Τι έγινε μετά τον πόλεμο που ξεκίνησε ο Alpha είναι γνωστό. Λέτε να δούμε ένα παρόμοιο έργο με οθόνη προβολής τον ΑΝΤ-1;
Τελευταία Νέα :
- Διαρκής εφιάλτης για τους σιωναζιστές ο νότιος Λίβανος
- Σε μια ακόμα δίκη, για τρίτη στη σειρά δίωξη, ο Ηλίας Καλφούτζος
- Η υποστήριξη του Ισραήλ είναι έγκλημα – Και μόνο εγκληματίες υποστηρίζουν το Ισραήλ
- Σαν σήμερα 28 Ιούνη
- Ναΐμ Κάσεμ: Η συμφωνία-πλαίσιο της Ουάσιγκτον αποτελεί ταπείνωση, ντροπή και παραχώρηση κυριαρχίας. Αυτή η συμφωνία δεν υφίσταται
- «Κοινός εχθρός μας είναι η Αντίσταση»: Αυτό συνυπέγραψαν με τους σιωναζιστές οι ξενόδουλοι αστοί της Βηρυτού








