Οι γραπτές επιδόσεις των αποφοίτων του Β΄ κύκλου των ΤΕΕ στις ειδικές εισαγωγικές εξετάσεις επιβεβαίωσαν (με όλη τη σχετικότητα που χαρακτηρίζει αυτού του είδους τα συμπεράσματα, αφού οι εξετάσεις σε κάθε περίπτωση δεν αποτελούν ισχυρό κριτήριο της αξιοσύνης των μαθητών και του επιπέδου τους) για μια ακόμη φορά την αδυναμία των υποψηφίων αυτής της κατηγορίας. Επιβεβαίωσαν το γεγονός ότι η τεχνικοεπαγγελματική εκπαίδευση αποτελεί, στην ουσία, μια χωματερή για τα πρόωρα κατεστραμμένα όνειρα των παιδιών των φτωχών λαϊκών στρωμάτων, που απαρτίζουν στη συντριπτική τους πλειοψηφία τον μαθητικό πληθυσμό των ΤΕΕ.
Τα παιδιά έγραψαν κάτω από τη βάση στη συντριπτική τους πλειοψηφία στα δυο μαθήματα γενικής παιδείας (Μαθηματικά και Νέα Ελληνικά) και στα 14 από τα 17 μαθήματα ειδικότητας. Στα Μαθηματικά έγραψε κάτω από τη βάση το 67,46% των υποψηφίων και στα Νέα Ελληνικά το 56, 78% (το αντίστοιχο ποσοστό αυτών που αρίστευσαν είναι 2,66% στα Μαθηματικά και 0,88% στα Νέα Ελληνικά). Στα μαθήματα ειδικότητας υπήρξε πανωλεθρία, με τα ποσοστά αποτυχίας να υπερβαίνουν το 60%, σε πολλά το 70% και σε κάποια και το 80%.
Ετσι πάνω από 2.000 θέσεις αναμένεται να μείνουν φέτος κενές (διαγωνίστηκαν 14.000 υποψήφιοι για 6.656 θέσεις), λόγω της ρύθμισης του βαθμολογικού πλαφόν, στα μη περιζήτητα ΤΕΙ της περιφέρειας, λόγω της επίδοσης των υποψηφίων αυτής της κατηγορίας. Ο κλαυθμός και οδυρμός δεν αφορά μόνο τους αποτυχόντες, αλλά και τις «τοπικές κοινωνίες», που έχουν επενδύσει στους «πελάτες»-σπουδαστές, πιεσμένες από την εγκατάλειψη και τον απομονωτισμό της καπιταλιστικής κοινωνίας.








