Close Menu
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
  • Στήλες
    • Η Αποψή Μας
    • Στο Ψαχνό
    • Zoom
    • Βαθύ Κόκκινο
    • Αντικυνωνικά
    • Dixi et salvavi animam meam
X (Twitter) YouTube RSS
Τελευταία Νέα :
  • ΑΝΤΙΚΥΝΩΝΙΚΑ
  • Σαν σήμερα 5 Ιούλη
  • Γάζα: Η Αντίσταση καθαρίζει προδότες και πλιατσικολόγους
  • Μητσοτάκης: Αναζητώντας εναγωνίως συμψηφισμό για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ
  • Χρύσα Χοτζόγλου: «Το μόνο που μπορεί να μας φοβίσει είναι το μέλλον που μας ετοιμάζουν. Απέναντι σε αυτό θα αγωνιστούμε»
  • «Στον κουβά» η έφεση της ελληνικής κυβέρνησης για την καταδίκη της για παράνομο pushback
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
X (Twitter) YouTube RSS
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
Πλοήγηση:Αρχική»Παιδεία»Προς κατάργηση κάθε δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα
Παιδεία

Υπουργείο Παιδείας

Προς κατάργηση κάθε δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα

Eksegersi.grBy Eksegersi.gr8 Ιαν 2011, 00:00
Η πεποίθηση ότι το «νέο σχολείο», που απαιτούν οι «σημερινές συνθήκες», πρέπει να προσφέρει αποκλειστικά δεξιότητες (λίγα ελληνικά, λίγα μαθηματικά και βασικές γνώσεις στις φυσικές επιστήμες, αγγλικά και χρήση Η/Υ), χρήσιμες για την αγορά εργασίας και ταυτόχρονα να είναι φθηνό και ευέλικτο, εκπορεύεται από κάθε ενέργεια του υπουργείου Παιδείας.
Τελευταίο δείγμα αυτής της πολιτικής είναι το νέο νομοσχέδιο που ετοιμάζει η Διαμαντοπούλου, τις βασικές αρχές του οποίου παρουσίασε στο Υπουργικό Συμβούλιο (29/12/2010).
 
Κάθε παιδαγωγική αντίληψη (σε αστική, βέβαια, κατεύ-θυνση), που διέτρεχε τη διαμόρφωση των αναλυτικών προγραμμάτων θεωρείται περιττή. Το νέο πρόγραμμα σπουδών είναι «πλαίσιο εκπαιδευτικών στόχων», «μετρήσιμων», σύμφωνα με όσα επιβάλλουν οι δείκτες του ΟΟΣΑ, στην υλοποίηση των οποίων εξαντλείται και ο κεντρικός σχεδιασμός και η βασική ευθύνη της Πολιτείας. Από κει και πέρα δίνονται «δυνατότητες τοπικών εφαρμογών», με παρέμβαση δημαρχαίων, περιφερειαρχών, τοπικών επιχειρηματιών, συλλόγων και λοιπών δημοκρατικών δυνάμεων.
 
Την αντίληψη αυτή υπηρετούν η κατάργηση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (ΠΙ) και του Οργανισμού Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων (ΟΕΔΒ) (η σημειολογία αυτής της πράξης είναι εμφανής).
 
Το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας επικεντρώνεται σε δυο τομείς, που αποτελούν όψεις του ίδιου νομίσματος: από τη μια μεριά το «ευέλικτο, παιδαγωγικά διαφοροποιημένο», «αποκεντρωμένο», φθηνό ταξικό σχολείο, για τη συντριπτική πλειοψηφία των παιδιών των εργαζόμενων, με απώλεια κάθε ίχνους δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα και από την άλλη η εκ νέου «αναμόρφωση» των προτύπων-πειραματικών σχολείων για επιλεγμένους μαθητές που θα λειτουργήσουν ως «κυψέλες αριστείας και εφαρμογής πειραματικών εκπαιδευτικών πολιτικών».
 
Το πρώτο μέρος του νομοσχέδιου, με τίτλο «Αναδιάρθρωση δομών υποστήριξης του Παιδαγωγικού, Εκπαιδευτικού και Ψηφιακού σχεδιασμού του υπουργείου Παιδείας», περιέχει δυο βασικά σημεία: Πρώτον, την ίδρυση νέου φορέα, «επιτελικού και ευέλικτου», στον οποίο μεταβιβάζονται οι κύριες αρμοδιότητες τεσσάρων φορέων, που τώρα καταργούνται: του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, του Κέντρου Εκπαιδευτικής Ερευνας, του Ινστιτούτου Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης και του Οργανισμού Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών.
 
Το υπουργείο ομολογεί ότι την κατάργηση αυτών των φορέων (ειδικά του ΠΙ) επιβάλλει «η στενή εξειδίκευση, προς την οποία οδηγούνται ολοένα και περισσότερο οι επιστημονικοί κλάδοι». Σε επίπεδο περιεχομένου αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών, η ανάγκη αυτή αποτυπώνεται στο σχεδιασμό υλοποίησης των «μετρήσιμων εκπαιδευτικών στόχων». Ο νέος φορέας θα είναι Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου, ώστε να συνδυάζει, σύμφωνα με το κείμενο της εισήγησης, «την ασφάλεια και το κύρος του δημοσίου φορέα με την ευελιξία του ιδιωτικού».
 
Δεύτερον, την εξέλιξη του Ερευνητικού Ακαδημαϊκού Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών (Ε.Α.Ι.Τ.Υ.) σε βασικό κόμβο συνολικών ψηφιακών εφαρμογών και μέσων στην εκπαίδευση. Με τις διατάξεις του νομοσχέδιου, η αποστολή αυτή ανατίθεται σε νέο φορέα, Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου, μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, με έδρα την Πάτρα, στους σκοπούς του οποίου προστίθενται ο σχεδιασμός, η οργάνωση και ο συντονισμός της παραγωγής και διανομής των σχολικών βιβλίων τόσο σε έντυπη όσο και σε ηλεκτρονική μορφή.
 
Παράλληλα καταργείται ο ΟΕΔΒ, υπεύθυνος για τη Δημόσια και Δωρεάν χορήγηση σχολικών βιβλίων, ο οποίος εκδίδει ετησίως 1.200 τίτλους βιβλίων σε 45.000.000 αντίτυπα, με μέσο κόστος ανά βιβλίο πολύ πιο κάτω από ένα (1) ευρώ, όταν στην ελεύθερη αγορά στοιχίζει πολύ πιο πάνω από δέκα (10) ευρώ. Οι εργαζόμενοι στον ΟΕΔΒ καταγγέλλουν –και έχουν δίκιο– ότι η εκχώρηση των αρμοδιοτήτων του ΟΕΔΒ σ’ ένα ΝΠΙΔ είναι η απόδειξη της κατάργησης της Δημόσιας έκδοσης και διανομής των σχολικών βιβλίων (αλλιώς ποιος ο λόγος κατάργησης του ΟΕΔΒ;).
 
Σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας, τα έσοδα του νέου αυτού φορέα προέρχονται «από τον τακτικό προϋπολογισμό και τον προϋπολογισμό δημόσιων επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας, από την Ευρωπαϊκή Ενωση και ιδίως από πόρους του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (Ε.Σ.Π.Α)…» και από «την παροχή υπηρεσιών και την διάθεση προϊόντων κ.α.». Επομένως, είναι κυριολεκτικά στον αέρα η δωρεάν διανομή των σχολικών βιβλίων, αφού από τη μια οι δαπάνες της έκδοσης-διανομής τους είναι ανελαστικές και από την άλλη είναι εξαιρετικά αμφίβολο αν θα εξασφαλιστούν οι αναγκαίοι πόροι από το ΕΣΠΑ (ειδικά μετά το τέλος του). Ετσι, το ΝΠΙΔ είναι σίγουρο ότι θα καταφύγει στην εξασφάλιση της δαπάνης από «την παροχή των υπηρεσιών και τη διάθεση των προϊόντων». Κοντολογίς, θα κληθούν οι γονείς των μαθητών, μετά το 2013 (που κουτσά-στραβά και με καθυστέρηση θα διανεμηθούν τα βιβλία), να βάλλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη.
 
Είναι φανερό ότι η Διαμαντοπούλου ψεύδεται όταν διαβεβαιώνει ότι «από πουθενά δεν προκύπτει η κατάργηση των δωρεάν βιβλίων». Αλλωστε, η ίδια στη συνέχεια αναιρεί αυτόν τον ισχυρισμό της, όταν δηλώνει ότι «τα βιβλία μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν» και ότι «θα διακριθούν τα σχολεία και οι μαθητές που θα παρουσιάσουν τα βιβλία στο τέλος της χρονιάς σε άριστη κατάσταση».
 
Στα παραπάνω συνηγορεί και το γεγονός ότι το νέο πρόγραμμα σπουδών, στο πλαίσιο του «νέου σχολείου», δεν προβλέπει τη συγγραφή νέων σχολικών βιβλίων. Η παροχή εκπαιδευτικού υλικού θα γίνεται μέσω διαδικτύου. Από κει και πέρα οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί θα κληθούν είτε να το κατεβάζουν από αυτό είτε να το αγοράζουν. Τα παραπάνω γίνονται στο όνομα της επίκλησης του «ψηφιακού άξονα του νέου σχολείου».
 
Το έντυπο βιβλίο, ταξιδευτής ονείρων, φαντασίας και δημιουργικής σκέψης, είναι αναντικατάστατο και οι νέες τεχνολογίες μόνο συμπληρωματικά ως προς αυτό μπορούν να λειτουργήσουν, είτε στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας είτε εκτός αυτής. Τη μοναδική αυτή αλήθεια προσπαθούν να σκεπάσουν οι νοσηροί εγκέφαλοι της κυβέρνησης και του υπουργείου Παιδείας, επειδή δε νοιάζονται για τον άνθρωπο, για τη γνώση, αλλά μόνο για τις ανάγκες της καπιταλιστικής αγοράς, στις οποίες τυφλά υπακούουν και επειδή θέλουν να πετσοκόψουν, προς όφελος του κεφαλαίου, κάθε «παροχή» προς την εργαζόμενη κοινωνία και τη νεολαία.
 
Το δεύτερο μέρος του νομοσχέδιου αφορά στην «αναμόρφωση των πειραματικών-προτύπων σχολείων». Ετσι δίνεται έμφαση στον κάθετο ταξικό διαχωρισμό, που ήταν ως τώρα ορατός ανάμεσα στους δυο πόλους της εκπαίδευσης, τον δημόσιο και τον ιδιωτικό.
 
Στο πλαίσιο του δημόσιου σχολείου, δημιουργείται πόλος συσπείρωσης επιλεγμένων μαθητών (στο Δημοτικό η επιλογή γίνεται με κλήρωση, από κει και πέρα η παραμονή στο Γυμνάσιο-Λύκειο εξαρτάται από τις επιδόσεις του μαθητή σε εξετάσεις ή τεστ δεξιοτήτων), που θα αποτελούν την ελίτ, προερχόμενων κυρίως από μεσοαστικά ή και αστικά σ’ ένα βαθμό στρώματα. Τα σχολεία αυτά «θα γίνουν σχολεία αναφοράς ποιοτικού εκπαιδευτικού έργου με στόχο την προώθηση της αριστείας». Θα αποτελούν δε τον Δούρειο Ιππο για το πέρασμα κάθε νέας αντιεκπαιδευτικής πολιτικής.
 
Η Διαμαντοπούλου δήλωσε ότι θα μπορούν να αυξάνουν το ωράριό τους, να έχουν απογευματινές δραστηριότητες με τη συμμετοχή περισσότερης «κοινωνίας», συνεργασίες με «κοινωνικούς φορείς», κ.λπ., να εφαρμόζουν νέα μοντέλα διοίκησης (διευθυντές-μάνατζερ), δηλαδή να αναπτύσσουν δραστηριότητες στο πλαίσιο της ιδιωτικοοικονομικής
λειτουργίας.
 
Γιούλα Γκεσούλη

Εκτύπωση 🖨
Κοινοποίηση: Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp
Προηγούμενο Άρθρο

Υπουργείο Παιδείας

ΑΓΩΝΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΤΩΡΑ σε όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς ΓΙΑΤΙ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ
Επόμενο άρθρο

Υπουργείο Παιδείας

Φασιστικής έμπνευσης νομοσχέδιο για τους εργαζόμενους στα ΜΜΜ

Σχετικά Αρθρα

Χρύσα Χοτζόγλου: «Το μόνο που μπορεί να μας φοβίσει είναι το μέλλον που μας ετοιμάζουν. Απέναντι σε αυτό θα αγωνιστούμε»

Εργατικά 4 Ιούλ 2025, 14:41

Στρατηγικό Σχέδιο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Κατάρτισης, Διά Βίου Μάθησης 2025 – 2027

Η διασύνδεση με τους «κοινωνικούς εταίρους» πασπαλισμένη με μπόλικη προπαγανδιστική φλυαρία

Παιδεία 3 Ιούλ 2025, 08:52

Και άλλο ιδιωτικό σχολείο αρπάχτηκε από τις δαγκάνες ξένου fund

Εργατικά 1 Ιούλ 2025, 21:50

Χιλιάδες υποψήφιους θα αποκεφαλίσει και φέτος η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής

Συνειδητός «κόφτης» της τάσης για πανεπιστημιακή εκπαίδευση οι Πανελλαδικές

Παιδεία 29 Ιούν 2025, 07:37

Απόλυτη ευθυγράμμιση με την κυβέρνηση Μητσοτάκη: Βγάζουν ξανά σε Δυνητική Αργία τη Χρύσα Χοτζόγλου

Απόφαση-πρόκληση του Α3 Τμήματος Ακυρωτικής Διαδικασίας του Διοικητικού Εφετείου Πειραιά

Εργατικά 28 Ιούν 2025, 07:32

Εθνικό Απολυτήριο: Η εκτίναξη των ταξικών φραγμών

Παιδεία 23 Ιούν 2025, 12:35
Ροή Ειδήσεων
Αντικυνωνικά

ΑΝΤΙΚΥΝΩΝΙΚΑ

5 Ιούλ 2025, 00:02
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 5 Ιούλη

5 Ιούλ 2025, 00:01
Διεθνή

Γάζα: Η Αντίσταση καθαρίζει προδότες και πλιατσικολόγους

4 Ιούλ 2025, 21:30
Πολιτική

Μητσοτάκης: Αναζητώντας εναγωνίως συμψηφισμό για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ

4 Ιούλ 2025, 20:22
Εργατικά

Χρύσα Χοτζόγλου: «Το μόνο που μπορεί να μας φοβίσει είναι το μέλλον που μας ετοιμάζουν. Απέναντι σε αυτό θα αγωνιστούμε»

4 Ιούλ 2025, 14:41
Καταστολή

«Στον κουβά» η έφεση της ελληνικής κυβέρνησης για την καταδίκη της για παράνομο pushback

Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο αποφάσισε να μην εξεταστεί καν η έφεση από τη Μείζονα Σύνθεση του ΕΔΔΑ

4 Ιούλ 2025, 09:40
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 4 Ιούλη

4 Ιούλ 2025, 00:01
Πολιτική

Πρόκληση: Aποφυλακίζουν τα γκεσέμια της νεοναζιστικής εγκληματικής συμμορίας

Μετά τον Καιάδα, έξω και οι Παππάς-Παναγιώταρος - Ετοιμάζουν και τον Κασιδιάρη

3 Ιούλ 2025, 22:02
Πολιτική

Αηδιάζει ακόμα και ο γυμνοσάλιαγκας

3 Ιούλ 2025, 14:53
Παιδεία

Στρατηγικό Σχέδιο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Κατάρτισης, Διά Βίου Μάθησης 2025 – 2027

Η διασύνδεση με τους «κοινωνικούς εταίρους» πασπαλισμένη με μπόλικη προπαγανδιστική φλυαρία

3 Ιούλ 2025, 08:52
Διεθνή

Λωρίδα της Γάζας, 2.7.2025: Μην αποστρέφετε το βλέμμα από τα εγκλήματα του κτήνους (βίντεο φρίκης)

3 Ιούλ 2025, 07:32
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 3 Ιούλη

3 Ιούλ 2025, 00:01
Αγροτικά

Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Να σπάσει εν τη γενέσει της η προσπάθεια ποινικής απαλλαγής των λαμόγιων

Την καταδίκη σύμφωνα με το κατηγορητήριο ζήτησε η εισαγγελέας Νταγιάντα στη δίκη των 7 μελών των οικογενειών Χλύκα και Καλφούτζου

2 Ιούλ 2025, 22:08
Διεθνή

Γάζα: Παιχνίδια ψυχολογικού πολέμου από Τραμπ-Νετανιάχου

2 Ιούλ 2025, 13:36
Η παπάρα

Προκαλούν ο Κούλης και τα παρτάλια του

2 Ιούλ 2025, 12:01
Κόντρες

Κούλη πεσόντος πας Σαλμάς ξυλεύεται

2 Ιούλ 2025, 09:59
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 2 Ιούλη

2 Ιούλ 2025, 00:01
Αγροτικά

Για την ταμπακιέρα… μούγκα στη στρούγκα της Περιφέρειας Θεσσαλίας

Απάντηση του γενικού διευθυντή Αγροτικής Οικονομίας & Κτηνιατρικής Περιφέρειας Θεσσαλίας σε δημοσίευμά μας

1 Ιούλ 2025, 22:11
Εργατικά

Και άλλο ιδιωτικό σχολείο αρπάχτηκε από τις δαγκάνες ξένου fund

1 Ιούλ 2025, 21:50
Διεθνή

Οταν φεύγουν τα πηλήκια από τα κεφάλια των σιωναζιστών στρατηγών

Εντυπωσιακά βίντεο από τον ανταρτοπόλεμο της Παλαιστινιακής Αντίστασης

1 Ιούλ 2025, 20:12
Εκδηλώσεις στην Κόντρα
Η Yπόθεση Ζορζ Ιμπραήμ Αμπνταλλά
Εφετείο ΧΑ
Ουκρανία
Επιλεγμένα θέματα
10 Μάι 2022, 22:55

Ο ρωσικός ιμπεριαλισμός από θέση ισχύος

«Ο πλούτος των κοινωνιών όπου κυριαρχεί ο κεφαλαιοκρατικός τρόπος παραγωγής εμφανίζεται σαν ένας “τεράστιος σωρός…

21 Απρ 2022, 13:42

Καρλ Μαρξ: Μισθός, τιμή και κέρδος

21 Νοέ 2021, 07:31

Κινέζικος Ιμπεριαλισμός: Tα περιθώρια της παλιάς υψηλής κερδοφορίας στενεύουν

Παρά τη συνεχιζόμενη υπερεκμετάλλευση του προλεταριάτου

Περισσότερα…

Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 5 Ιούλη

Βενεζουέλα: Ημέρα ανεξαρτησίας (1811).

Ρουάντα, Μπουρούντι: Ημέρα εθνικής ενότητας – ειρήνης.

1932: Πραξικόπημα Σάλαζαρ στην Πορτογαλία, εγκαθίδρυση δικτατορίας (ως το 1974).

1975: 32 βασανιστές της δικτατορίας παραπέμπονται σε στρατοδικείο.

1988: Βόμβες στον πρώτο όροφο της Διεύθυνσης Βιομηχανίας Νομαρχίας Δυτικής Αττικής και στον ημιώροφο του κτιρίου όπου στεγάζονται τα γραφεία του ΠΕΡΠΑ (ΕΛΑ).

1994: Επιστρέφει ο Γιάσερ Αραφάτ στη Δυτική Οχθη μετά από 27 χρόνια εξορίας.

Εκτύπωση 🖨
Η Παπάρα…

Η υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ είναι σοβαρή και δεν την υποτιμούμε. Είναι, όπως είπε ο πρωθυπουργός, μια αποτυχία. Δυστυχώς αντίστοιχα ζητήματα απασχολούν πολλά κράτη-μέλη της ΕΕ, δείχνοντας ένα διαχρονικό πρόβλημα διαχείρισης αγροτικών ενισχύσεων. Οι στρεβλώσεις, με εικονικά βοσκοτόπια και ανύπαρκτους ελέγχους, δεν ξεκίνησαν σήμερα είναι γνωστές εδώ και δεκαετίες. Υπάρχουν ευθύνες και σε εθνικό και σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Ωστόσο, η δική μας κυβέρνηση δεν αποποιείται τις ευθύνες της. Είμαστε εκείνοι που πήραμε τις πρώτες ουσιαστικές πρωτοβουλίες, θέτοντας αρχικά τον ΟΠΕΚΕΠΕ υπό ειδική εποπτεία και τώρα μεταφέροντας την αρμοδιότητα στην ΑΑΔΕ.

Νότης Μηταράκης, κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος ΝΔ

Οι παρατυπίες και η κακοδιαχείριση κοινοτικών κονδυλίων είναι πράγματι ένα πρόβλημα που το βλέπουμε να εξελίσσεται σε όλη την Ευρώπη και δυστυχώς και στη χώρα μας εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Είναι ένα πρόβλημα εξαιρετικά σοβαρό, καθώς στερεί από τη μεγάλη πλειοψηφία των έντιμων παραγωγών κεφάλαια που δικαιούνται και είναι απαραίτητα για τη δουλειά τους. Η κυβέρνηση κάθε άλλο παρά απαθής έμεινε σε αυτή την κατάσταση. Αφενός προσπάθησε να λύσει αυτό τον γόρδιο δεσμό του ΟΠΕΚΕΠΕ χωρίς να διακόψει τη λειτουργία του, αφετέρου έγινε πολύ σοβαρή δουλειά στο να κλείσουν διάφορα παραθυράκια που επέτρεπαν τις παράνομες δοσοληψίες. Μιλάω για τους χάρτες βόσκησης, το κτηματολόγιο αλλά και την ψηφιοποίηση των διαδικασιών. Δυστυχώς οι παθογένειες ήταν τόσο βαθιά ριζωμένες που απαιτήθηκε τελικά η δραστική λύση της κατάργησης του οργανισμού και της μεταφοράς των αρμοδιοτήτων του στην ΑΑΔΕ. Μια ανεξάρτητη αρχή με εχέγγυα διαφάνειας και αποτελεσματικότητας. Πρόκειται για μια κίνηση που δείχνει την αποφασιστικότητα της κυβέρνησης να λύσει προβλήματα που κανείς άλλος δεν είχε τολμήσει.

Αλεξάνδρα Σδούκου, εκπρόσωπος Τύπου ΝΔ

(Πώς το έγραψε ο Κούλης στο facebook; «Για να ξεκαθαρίσω εξαρχής ότι από εμένα δεν πρόκειται να ακούσετε κανένα συμψηφισμό με το παρελθόν -στη λογική “και οι άλλοι τα ίδια έκαναν”- που να δικαιολογεί αδράνεια για το παρόν και για το μέλλον». Την ίδια στιγμή βάζει τα παρτάλια του να υποστηρίξουν το ακριβώς αντίθετο. Να ανοίξουν τη βεντάλια σε όλη την Ευρωλάνδη: «Σε όλη την Ευρώπη το ίδιο γινόταν εδώ και χρόνια». Και με αφετηρία αυτόν τον συμψηφισμό του κερατά, να προσπαθούν να βγουν και από πάνω: «Εμείς είμαστε αυτοί που κόψαμε το γόρδιο δεσμό και βάλαμε τέλος στο σκάνδαλο»! Είναι να τους στήνεις στη σειρά και να τους μπατσίζεις όλους μαζί με μια κίνηση: παφ-παφ-παφ-παφ… Ο τελευταίος πρόεδρος που έβαλαν στον ΟΠΕΚΕΠΕ, ο συνταξιούχος δικαστικός Σαλάτας -ναι, ναι, αυτός που είχε τη γνώμη ότι η νεοναζιστική Χρυσή Αυγή δεν είναι εγκληματική οργάνωση!- δεν έδινε τα στοιχεία που του ζητούσε η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία, η οποία πήρε τους μπάτσους και έκαναν ντου στα γραφεία του οργανισμού εξυπηρέτησης λαμόγιων, κατάσχοντας κομπιούτερ και συρταροθήκες! Κι έχουν το θράσος να λένε ότι αυτοί προχώρησαν σε δραστικές λύσεις. Προκαλούν ο Κούλης και τα παρτάλια του. Προκαλούν τον ελληνικό λαό που -αν μη τι άλλο- διαθέτει τον λεγόμενο κοινό νου για να αντιληφθεί -πέρα από λεπτομέρειες- ότι είχαν στήσει μια μηχανή και γάζωναν τις επιδοτήσεις. Και τα λεφτά τα μοιράζονταν λαμόγια, κομματάρχες, διεφθαρμένοι υπάλληλοι και οι πολιτικοί τους προϊστάμενοι)

Εκτύπωση 🖨
Αφίσες









Αρχείο Εφημερίδας
Εκδόσεις
25 Σεπ 2022, 13:12

Η ανατροπή του καπιταλισμού προϋπόθεση για τη λύση του ζητήματος της κατοικίας

27 Μαρ 2022, 17:35

Σοσιαλιστική οικοδόμηση και καπιταλιστική παλινόρθωση στην ΕΣΣΔ

Κατεβάστε ελεύθερα τη μελέτη

11 Οκτ 2020, 11:30

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (κατεβάστε ελεύθερα τη μπροσούρα)

29 Αυγ 2020, 10:01

Η αλήθεια για τους Σλαβομακεδόνες

Ο ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΑΝΕΛΕΗΤΟΣ ΔΙΩΓΜΟΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ

Αφιερώματα
17 Σεπ 2020, 19:22

Εγκληματικό, εθνικοσοσιαλιστικό μόρφωμα ήταν και παραμένει η Χρυσή Αυγή και οι παραφυάδες μετά τη διάσπασή της

4 Νοέ 2017, 00:00

100 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

Ο μεγάλος Οκτώβρης του 1917 εξακολουθεί να διδάσκει το προλεταριάτο

30 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (7)

23 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (6)

Δείτε όλες τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ

Δείτε όλα τα ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Πολιτικές Δίκες
  • Υπουργείο Παιδείας

    17Ν
    • Υπουργείο Παιδείας

      Εφετείο 17Ν
  • Υπουργείο Παιδείας

    ΕΛΑ
    • Υπουργείο Παιδείας

      Δεύτερη Δίκη ΕΛΑ
    • Υπουργείο Παιδείας

      Εφετείο ΕΛΑ
    • Υπουργείο Παιδείας

      Πρώτη Δίκη ΕΛΑ
  • Υπουργείο Παιδείας

    Επαναστατικός Αγώνας
    • Υπουργείο Παιδείας

      Πρώτη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα
    • Υπουργείο Παιδείας

      Εφετείο Επαναστατικού Αγώνα
    • Υπουργείο Παιδείας

      Δεύτερη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα
  • Υπουργείο Παιδείας

    Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς
    • Υπουργείο Παιδείας

      3η Δίκη Σ.Π.Φ.
    • Υπουργείο Παιδείας

      4η Δίκη Σ.Π.Φ.
    • Υπουργείο Παιδείας

      Δίκη Σ.Π.Φ.
Παλαιστίνη
  • Υπουργείο Παιδείας

    Σπάζοντας την πολιορκία
    • Υπουργείο Παιδείας

      Υπουργείο Παιδείας

      Το ημερολόγιο της αποστολής
    • Υπουργείο Παιδείας

      Υπουργείο Παιδείας

      Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (4)
    • Υπουργείο Παιδείας

      Υπουργείο Παιδείας

      Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (3)
    • Υπουργείο Παιδείας

      Υπουργείο Παιδείας

      Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (2)
    • Υπουργείο Παιδείας

      Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (1)
Σύνδεσμοι
  • Υπουργείο Παιδείας

    Υπουργείο Παιδείας

    Ποιοι είμαστε
  • Υπουργείο Παιδείας

    Υπουργείο Παιδείας

    Επικοινωνία
  • Υπουργείο Παιδείας

    Υπουργείο Παιδείας

    Όροι χρήσης
  • Υπουργείο Παιδείας

    Υπουργείο Παιδείας

    Ποιοι είμαστε
  • Υπουργείο Παιδείας

    Υπουργείο Παιδείας

    Επικοινωνία
  • Υπουργείο Παιδείας

    Υπουργείο Παιδείας

    Όροι χρήσης

Πληκτρολογήστε παραπάνω και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας. Εφόσον συνεχίσετε στη σελίδα μας, θεωρούμε ότι είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
Ρυθμίσεις CookieΣυνέχεια
Διαχείριση συναίνεσης

Σύνοψη απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας (analytics). Δεν μπορούμε να εξακριβώσουμε την προσωπική σας ταυτότητα από τα cookies. Τα cookies αποθηκεύονται αποκλειστικά στη δική σας συσκευή (υπολογιστή, tablet, κινητό τηλέφωνο) και η ιστοσελίδα δε διατηρεί κανένα αρχείο ή βάση δεδομένων με προσωπικά δεδομένα σας.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
_GRECAPTCHA5 months 27 daysThis cookie is set by Google. In addition to certain standard Google cookies, reCAPTCHA sets a necessary cookie (_GRECAPTCHA) when executed for the purpose of providing its risk analysis.
cookielawinfo-checkbox-advertisement1 yearSet by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category .
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
elementorneverThis cookie is used by the website's WordPress theme. It allows the website owner to implement or change the website's content in real-time.
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
wordpress_test_cookiesessionThis cookie is used to check if the cookies are enabled on the users' browser.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
CookieDurationDescription
__cf_bm30 minutesThis cookie, set by Cloudflare, is used to support Cloudflare Bot Management.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
CookieDurationDescription
_ga2 yearsThe _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_gid1 dayInstalled by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
CookieDurationDescription
_lscache_vary2 daysNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI4 minutesNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI_SHORTpastNo description
abj404_solution_REQUEST_URI_UPDATE_URL4 minutesNo description
wordpress_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_logged_in_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_sec_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpresspass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpressuser_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-postpass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-settings-0pastNo description
wp-settings-time-0pastNo description
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo