Close Menu
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
  • Στήλες
    • Η Αποψή Μας
    • Στο Ψαχνό
    • Zoom
    • Βαθύ Κόκκινο
    • Αντικυνωνικά
    • Dixi et salvavi animam meam
X (Twitter) YouTube RSS
Τελευταία Νέα :
  • Σαν σήμερα 6 Ιούλη
  • Μια μικρή εκδίκηση της Ιστορίας
  • Τι λες για το φούντωμα της ευλογιάς στη Θεσσαλία, περιφερειάρχη Κουρέτα;
  • «Λίβε Παλαιστίνα»: Η δεύτερη ζωή ενός τραγουδιού
  • Αν δεν γίνουν σκληροί αγώνες, δεν πρόκειται να ανατραπεί η κυβερνητική απόφαση για δύο χρόνια δυνητική αργία στη Χρύσα Χοτζόγλου
  • «Αγία Ολγα»: Στάση εργασίας ενάντια στην εξαθλίωση του νοσοκομείου και στην εξάντληση του προσωπικού
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
X (Twitter) YouTube RSS
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
Πλοήγηση:Αρχική»Παιδεία»Αρχισαν τα όργανα
Παιδεία

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

Αρχισαν τα όργανα

Eksegersi.grBy Eksegersi.gr15 Μαρ 2013, 00:00
Την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των σχολικών μονάδων και εμμέσως την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού, που είναι μοχλός για τη μισθολογική και βαθμολογική καθήλωσή του και για τη νομιμοποίηση των απολύσεων και στην εκπαίδευση, βάζει μπροστά το υπουργείο Παιδείας, με ΥΑ (αρ. πρωτ. 30972/Γ1/5-3-2013), που υπέγραψε ο υφυπουργός Παιδείας Παπαθεοδώρου και με ερωτηματολόγιο που στάλθηκε για συμπλήρωση στα «Νέα Σχολεία» της Διαμαντοπούλου.
 
Το υπουργείο Παιδείας προσπαθεί να παγιδεύσει τους εκπαιδευτικούς, ξεκινώντας από μια καλυμμένη μορφή αξιολόγησης, την αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου στη σχολική μονάδα, για να μην «προκαλέσει άγχος στους εκπαιδευτικούς» (και ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων, ανασύροντας μνήμες από το παρελθόν του επιθεωρητισμού, σημειώνουμε εμείς), όπως είχε πει εύστοχα η Διαμαντοπούλου. Το γεγονός ότι η αυτοαξιολόγηση είναι ο προθάλαμος της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού, επιβεβαίωσε και ο υφυπουργός Παιδείας Παπαθεοδώρου, απαντώντας στη Βουλή σε επίκαιρη ερώτηση βουλευτού του ΣΥΡΙΖΑ: «Αυτό, όμως, που μας ενδιαφέρει είναι και η γενίκευση -και αυτό έρχεται συμπληρωματικά με απόφαση που υπέγραψα πριν από δύο ημέρες- της αυτοαξιολόγησης σε όλες τις εκπαιδευτικές μονάδες. Αρα, ξεκινάμε από την αυτοαξιολόγηση του σχολείου, του εκπαιδευτικού έργου, της εκπαιδευτικής μονάδας…. Διότι από τη στιγμή που θα υπάρξει αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, αυτή θα αποτελέσει το έδαφος για την αξιολόγηση, η οποία θα γίνει βάσει του Προεδρικού Διατάγματος, μια αξιολόγηση η οποία δεν μπορεί να απέχει πάρα πολύ από την αυτοαξιολόγηση».
 
Ετσι, με την έναρξη του σχολικού έτους 2013-2014, η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας, με τη διαδικασία της αυτοαξιολόγησης, θα εφαρμοστεί σε όλες τις σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.  Η πρώτη περίοδος της εφαρμογής της αυτοαξιολόγησης θα έχει διάρκεια δύο ετών.
 
 Δεν περνάει ημέρα, που το υπουργείο Παιδείας να μη στήνει και από μια νέα «δομή» για να ελέγξει την πιστή εφαρμογή της αξιολόγησης. Δεν αρκεί, λοιπόν, η ιεραρχική αξιολογική πυραμίδα, τώρα δημιουργείται και η ΑΔΙΠΠΔΕ (Αρχή Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση), αλλά και το Παρατηρητήριο της ΑΕΕ (Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Εργου) και το Δίκτυο Πληροφόρησης της ΑΕΕ.
 
Το τρίμηνο δε που διανύουμε (Μάρτης-Ιούνης), θα ξεκινήσουν τα «σεμινάρια επιμόρφωσης» των διευθυντών των σχολικών μονάδων και των προϊσταμένων των νηπιαγωγείων, ώστε αυτοί στη συνέχεια να πάρουν τη σκυτάλη και να μετατραπούν σε γενι-    κούς δερβέναγες στα σχολεία, φορείς και τοποτηρητές της αξιολόγησης. Παράλληλα με την ΥΑ, στάλθηκε στα σχολεία και Παράρτημα, στο οποίο καταγράφονται οι τομείς που αξιολογούνται, καθώς και τα κριτήρια της αξιολόγησης. 
Διαγράφοντας την οικονομική ασφυξία που έχει προκληθεί στην εκπαίδευση από τη χρόνια κρατική υποχρηματοδότηση, που στον καιρό των Μνημονίων έχει λάβει εφιαλτικές διαστάσεις, τις ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό, ακόμα και τώρα που κοντεύουμε στο τέλος της σχολικής χρονιάς, την εξαφάνιση κάθε υποστηρικτικής της εκπαιδευτικής διαδικασίας δομής, την «κινεζοποίηση» και του δάσκαλου, που του σακατεύει κάθε επιθυμία για μέγιστη προσπάθεια στην πραγματοποίηση του έργου του, αλλά και τις ταξικές αντιθέσεις της κοινωνίας, που γεννούν και αναπαράγουν τις κοινωνικές ανισότητες, που βαραίνουν πάνω στις πλάτες των μαθητών και καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό την εξέλιξή τους στη διάρκεια της μαθησιακής διαδικασίας, το υπουργείο Παιδείας φορτώνει τις ευθύνες αποκλειστικά στους εκπαιδευτικούς του σχολείου και στον τρόπο διοίκησής του από τους διευθυντές. Και διαμορφώνει διευθυντές-μάνατζερ, που θα αναζητούν οικονομικούς πόρους από «τρίτους», που θα «αξιοποιούν» στο έπακρο το υπάρχον λειψό εκπαιδευτικό προσωπικό, ώστε να καλύπτονται οι «τρύπες» της διοίκησης, που θα φροντίζουν για την εμπέδωση της «κουλτούρας αξιολόγησης» στο σχολείο και την απαρέγκλιτη εφαρμογή της εκπαιδευτικής πολιτικής  και φοβισμένους και υποταγμένους εκπαιδευτικούς, που αγόγγυστα θα αποδέχονται την καταστρατήγηση των εργασιακών τους δικαιωμάτων και θα τρέχουν πίσω από τα «καινοτόμα προγράμματα» (τα εγκεκριμένα βεβαίως-βεβαίως και όχι αυτά που αναλαμβάνονται πρωτοβουλιακά και μπορούν να ενοχλήσουν τους ελληναράδες και τα πρωτοπαλίκαρα του νεοναζιστικού μορφώματος. Δες, π.χ. την περίπτωση του εκπαιδευτικού της Φιλαδέλφειας). 
 
Αξιολογούνται: 
 
– Τα Μέσα και οι Πόροι (δείκτες:  υλικοτεχνική υποδομή, οικονομικοί πόροι, στελέχωση του σχολείου).
 
– Η Ηγεσία, Διοίκηση και Οργάνωση του σχολείου (δείκτες: οργάνωση-συντονισμός σχολικής ζωής, αξιοποίηση μέσων και πόρων, αξιοποίηση, υποστήριξη ανθρώπινου δυναμικού).
 
– Η Διδασκαλία και Μάθηση (δείκτες: ανάπτυξη διδακτικών πρακτικών, ανάπτυξη και εφαρμογή παιδαγωγικών πρακτικών και πρακτικών αξιολόγησης των μαθητών (σ.σ. έχουμε δηλαδή ένταση των ταξικών φραγμών).
 
– Το Κλίμα και οι Σχέσεις στο σχολείο (δείκτες: σχέσεις εκπαιδευτικών-μαθητών, σχέσεις μεταξύ των μαθητών, με γονείς, συνεργασίες με εκπαιδευτικούς και κοινωνικούς φορείς).
 
– Τα Προγράμματα, οι Παρεμβάσεις και οι Δράσεις βελτίωσης (δείκτες: εκπαιδευτικά προγράμματα και καινοτομίες, αντισταθμιστικές παρεμβάσεις, κ.λπ.).
 
– Τα Εκπαιδευτικά Αποτελέσματα (δείκτες: φοίτηση-διαρροή μαθητών, επιτεύγματα και πρόοδος μαθητών, ατομική και κοινωνική ανάπτυξή τους).
 
– Τα Αποτελέσματα του σχολείου (δείκτες: επίτευξη στόχων).
 
Μιλώντας στη Βουλή ο Παπαθεοδώρου επιβεβαίωσε επίσης τη μια και μοναδική αλήθεια, που τόσο επιμελώς προσπαθεί να κρύψει το υπουργείο Παιδείας: Η αξιολόγηση θα έχει τιμωρητικό χαρακτήρα, αφού θα συνδέεται με το μισθολόγιο-βαθμολόγιο των εκπαιδευτικών, ενώ θα υπάρξουν και απολύσεις εκπαιδευτικών. Ιδού τι είπε ο υφυπουργός Παιδείας: «Η αξιολόγηση πρέπει να είναι συνδεδεμένη με το βαθμολόγιο. Διότι -διαφορετικά- γιατί αξιολογούμε; για να πούμε ότι όλοι είναι καλοί ή όλοι είναι κακοί; δεν θα πρέπει να υπάρξει μια αποτίμηση αυτού, ο οποίος έχει περισσότερα προσόντα, έχει περισσότερο προσφέρει στην εκπαίδευση από τον άλλο που έχει λιγότερα;… Στις δυο παρατηρήσεις που κάνατε (σ.σ. Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ αναφέρθηκε στο υπάρχον θεσμικό πλαίσιο, που επιτρέπει τις απολύσεις των εκπαιδευτικών -άρθρο 95 του Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα για όσους συγκεντρώνουν δυο αρνητικές κρίσεις- και στη μισθολογική και βαθμολογική στασιμότητα που προβλέπεται από την πρώτη αρνητική κρίση στο σχέδιο του ΠΔ) θα απαντήσω αμέσως. Από τη μια πλευρά προβλέπονται απολύσεις. Απολύσεις προβλέπονται γενικότερα για το δημόσιο. Η αξιολόγηση ακόμα και σε περίπτωση αρνητικής αξιολόγησης. Βεβαίως και συνεπάγεται μια στασιμότητα σε σχέση με την εξέλιξη κάποιου. Ομως συνεπάγεται και κάτι παραπάνω. Συνεπάγεται ένα κίνητρο, το οποίο είναι η βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου…». 
 
Κοντολογίς, η άγρια τρομοκρατία της αξιολόγησης επιβάλλεται για να δώσει στον εκπαιδευτικό δυο «δυνατότητες»: να μείνει στάσιμος ή να απολυθεί ή να φορτσάρει, βάζοντας πλάτη στο πέρασμα της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής, που ιδιωτικοποιεί το δημόσιο, δωρεάν σχολείο, υποβιβάζει τη μόρφωση σε κατάρτιση και σε απλή κατάκτηση των δεξιοτήτων που απαιτεί η αγορά και μεγεθύνει τους ταξικούς φραγμούς για τα παιδιά των φτωχών και καταφρονεμένων.
 
Γιούλα Γκεσούλη
 
Εκτύπωση 🖨
Κοινοποίηση: Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp
Προηγούμενο Άρθρο

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

Δίκη “Επαναστατικού Αγώνα” – 50η συνεδρίαση Πέμπτη, 14.3.13
Επόμενο άρθρο

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

Προκήρυξη της «Κόντρας» για το σχέδιο «Αθηνά»

Σχετικά Αρθρα

Αν δεν γίνουν σκληροί αγώνες, δεν πρόκειται να ανατραπεί η κυβερνητική απόφαση για δύο χρόνια δυνητική αργία στη Χρύσα Χοτζόγλου

Στις 30 Οκτώβρη στο Διοικητικό Εφετείο Πειραιά θα εκδικαστεί η αγωγή κατά της απόφασης επιβολής δυνητικής αργίας

Εργατικά 5 Ιούλ 2025, 07:49

Χρύσα Χοτζόγλου: «Το μόνο που μπορεί να μας φοβίσει είναι το μέλλον που μας ετοιμάζουν. Απέναντι σε αυτό θα αγωνιστούμε»

Εργατικά 4 Ιούλ 2025, 14:41

Στρατηγικό Σχέδιο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Κατάρτισης, Διά Βίου Μάθησης 2025 – 2027

Η διασύνδεση με τους «κοινωνικούς εταίρους» πασπαλισμένη με μπόλικη προπαγανδιστική φλυαρία

Παιδεία 3 Ιούλ 2025, 08:52

Και άλλο ιδιωτικό σχολείο αρπάχτηκε από τις δαγκάνες ξένου fund

Εργατικά 1 Ιούλ 2025, 21:50

Χιλιάδες υποψήφιους θα αποκεφαλίσει και φέτος η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής

Συνειδητός «κόφτης» της τάσης για πανεπιστημιακή εκπαίδευση οι Πανελλαδικές

Παιδεία 29 Ιούν 2025, 07:37

Απόλυτη ευθυγράμμιση με την κυβέρνηση Μητσοτάκη: Βγάζουν ξανά σε Δυνητική Αργία τη Χρύσα Χοτζόγλου

Απόφαση-πρόκληση του Α3 Τμήματος Ακυρωτικής Διαδικασίας του Διοικητικού Εφετείου Πειραιά

Εργατικά 28 Ιούν 2025, 07:32
Ροή Ειδήσεων
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 6 Ιούλη

6 Ιούλ 2025, 00:01
Ιστορία

Μια μικρή εκδίκηση της Ιστορίας

5 Ιούλ 2025, 13:37
Αγροτικά

Τι λες για το φούντωμα της ευλογιάς στη Θεσσαλία, περιφερειάρχη Κουρέτα;

Με την απόφαση για τη διακίνηση ζωοτροφών παντού, η ευλογιά φούντωσε σε Λάρισα και Μαγνησία, αντί να περιοριστεί

5 Ιούλ 2025, 10:41
Πολιτισμός

«Λίβε Παλαιστίνα»: Η δεύτερη ζωή ενός τραγουδιού

5 Ιούλ 2025, 09:14
Εργατικά

Αν δεν γίνουν σκληροί αγώνες, δεν πρόκειται να ανατραπεί η κυβερνητική απόφαση για δύο χρόνια δυνητική αργία στη Χρύσα Χοτζόγλου

Στις 30 Οκτώβρη στο Διοικητικό Εφετείο Πειραιά θα εκδικαστεί η αγωγή κατά της απόφασης επιβολής δυνητικής αργίας

5 Ιούλ 2025, 07:49
Υγεία

«Αγία Ολγα»: Στάση εργασίας ενάντια στην εξαθλίωση του νοσοκομείου και στην εξάντληση του προσωπικού

5 Ιούλ 2025, 07:30
Αντικυνωνικά

ΑΝΤΙΚΥΝΩΝΙΚΑ

5 Ιούλ 2025, 00:02
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 5 Ιούλη

5 Ιούλ 2025, 00:01
Διεθνή

Γάζα: Η Αντίσταση καθαρίζει προδότες και πλιατσικολόγους

4 Ιούλ 2025, 21:30
Πολιτική

Μητσοτάκης: Αναζητώντας εναγωνίως συμψηφισμό για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ

4 Ιούλ 2025, 20:22
Εργατικά

Χρύσα Χοτζόγλου: «Το μόνο που μπορεί να μας φοβίσει είναι το μέλλον που μας ετοιμάζουν. Απέναντι σε αυτό θα αγωνιστούμε»

4 Ιούλ 2025, 14:41
Καταστολή

«Στον κουβά» η έφεση της ελληνικής κυβέρνησης για την καταδίκη της για παράνομο pushback

Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο αποφάσισε να μην εξεταστεί καν η έφεση από τη Μείζονα Σύνθεση του ΕΔΔΑ

4 Ιούλ 2025, 09:40
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 4 Ιούλη

4 Ιούλ 2025, 00:01
Πολιτική

Πρόκληση: Aποφυλακίζουν τα γκεσέμια της νεοναζιστικής εγκληματικής συμμορίας

Μετά τον Καιάδα, έξω και οι Παππάς-Παναγιώταρος - Ετοιμάζουν και τον Κασιδιάρη

3 Ιούλ 2025, 22:02
Πολιτική

Αηδιάζει ακόμα και ο γυμνοσάλιαγκας

3 Ιούλ 2025, 14:53
Παιδεία

Στρατηγικό Σχέδιο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Κατάρτισης, Διά Βίου Μάθησης 2025 – 2027

Η διασύνδεση με τους «κοινωνικούς εταίρους» πασπαλισμένη με μπόλικη προπαγανδιστική φλυαρία

3 Ιούλ 2025, 08:52
Διεθνή

Λωρίδα της Γάζας, 2.7.2025: Μην αποστρέφετε το βλέμμα από τα εγκλήματα του κτήνους (βίντεο φρίκης)

3 Ιούλ 2025, 07:32
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 3 Ιούλη

3 Ιούλ 2025, 00:01
Αγροτικά

Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Να σπάσει εν τη γενέσει της η προσπάθεια ποινικής απαλλαγής των λαμόγιων

Την καταδίκη σύμφωνα με το κατηγορητήριο ζήτησε η εισαγγελέας Νταγιάντα στη δίκη των 7 μελών των οικογενειών Χλύκα και Καλφούτζου

2 Ιούλ 2025, 22:08
Διεθνή

Γάζα: Παιχνίδια ψυχολογικού πολέμου από Τραμπ-Νετανιάχου

2 Ιούλ 2025, 13:36
Εκδηλώσεις στην Κόντρα
Η Yπόθεση Ζορζ Ιμπραήμ Αμπνταλλά
Εφετείο ΧΑ
Ουκρανία
Επιλεγμένα θέματα
10 Μάι 2022, 22:55

Ο ρωσικός ιμπεριαλισμός από θέση ισχύος

«Ο πλούτος των κοινωνιών όπου κυριαρχεί ο κεφαλαιοκρατικός τρόπος παραγωγής εμφανίζεται σαν ένας “τεράστιος σωρός…

21 Απρ 2022, 13:42

Καρλ Μαρξ: Μισθός, τιμή και κέρδος

21 Νοέ 2021, 07:31

Κινέζικος Ιμπεριαλισμός: Tα περιθώρια της παλιάς υψηλής κερδοφορίας στενεύουν

Παρά τη συνεχιζόμενη υπερεκμετάλλευση του προλεταριάτου

Περισσότερα…

Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 6 Ιούλη

Μαλάουι: Ημέρα ανεξαρτησίας (1964), δημοκρατίας (1966).

1874: Προφυλάκιση του Χαρίλαου Τρικούπη για το άρθρο του “Τις πταίει;” που στρεφόταν κατά του βασιλιά.

1918: Εκτελείται ο γερμανός πρέσβης στη Μόσχα.

1935: Ο Γεώργιος Βλάχος, σε άρθρο του στην “Καθημερινή” χαρακτηρίζει τον Γεώργιο Β’ “εστεμμένο φελλό“.

1967: Βόμβα (ΔΕΑ) στην πλατεία Συντάγματος.

1970: Δώδεκα καταδίκες στελεχών του ΚΚΕ.

1971: Βόμβα στην είσοδο των οικονομικών υπηρεσιών του υπουργείου Προεδρίας (20 Οκτώβρη).

Εκτύπωση 🖨
Η Παπάρα…

Η υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ είναι σοβαρή και δεν την υποτιμούμε. Είναι, όπως είπε ο πρωθυπουργός, μια αποτυχία. Δυστυχώς αντίστοιχα ζητήματα απασχολούν πολλά κράτη-μέλη της ΕΕ, δείχνοντας ένα διαχρονικό πρόβλημα διαχείρισης αγροτικών ενισχύσεων. Οι στρεβλώσεις, με εικονικά βοσκοτόπια και ανύπαρκτους ελέγχους, δεν ξεκίνησαν σήμερα είναι γνωστές εδώ και δεκαετίες. Υπάρχουν ευθύνες και σε εθνικό και σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Ωστόσο, η δική μας κυβέρνηση δεν αποποιείται τις ευθύνες της. Είμαστε εκείνοι που πήραμε τις πρώτες ουσιαστικές πρωτοβουλίες, θέτοντας αρχικά τον ΟΠΕΚΕΠΕ υπό ειδική εποπτεία και τώρα μεταφέροντας την αρμοδιότητα στην ΑΑΔΕ.

Νότης Μηταράκης, κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος ΝΔ

Οι παρατυπίες και η κακοδιαχείριση κοινοτικών κονδυλίων είναι πράγματι ένα πρόβλημα που το βλέπουμε να εξελίσσεται σε όλη την Ευρώπη και δυστυχώς και στη χώρα μας εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Είναι ένα πρόβλημα εξαιρετικά σοβαρό, καθώς στερεί από τη μεγάλη πλειοψηφία των έντιμων παραγωγών κεφάλαια που δικαιούνται και είναι απαραίτητα για τη δουλειά τους. Η κυβέρνηση κάθε άλλο παρά απαθής έμεινε σε αυτή την κατάσταση. Αφενός προσπάθησε να λύσει αυτό τον γόρδιο δεσμό του ΟΠΕΚΕΠΕ χωρίς να διακόψει τη λειτουργία του, αφετέρου έγινε πολύ σοβαρή δουλειά στο να κλείσουν διάφορα παραθυράκια που επέτρεπαν τις παράνομες δοσοληψίες. Μιλάω για τους χάρτες βόσκησης, το κτηματολόγιο αλλά και την ψηφιοποίηση των διαδικασιών. Δυστυχώς οι παθογένειες ήταν τόσο βαθιά ριζωμένες που απαιτήθηκε τελικά η δραστική λύση της κατάργησης του οργανισμού και της μεταφοράς των αρμοδιοτήτων του στην ΑΑΔΕ. Μια ανεξάρτητη αρχή με εχέγγυα διαφάνειας και αποτελεσματικότητας. Πρόκειται για μια κίνηση που δείχνει την αποφασιστικότητα της κυβέρνησης να λύσει προβλήματα που κανείς άλλος δεν είχε τολμήσει.

Αλεξάνδρα Σδούκου, εκπρόσωπος Τύπου ΝΔ

(Πώς το έγραψε ο Κούλης στο facebook; «Για να ξεκαθαρίσω εξαρχής ότι από εμένα δεν πρόκειται να ακούσετε κανένα συμψηφισμό με το παρελθόν -στη λογική “και οι άλλοι τα ίδια έκαναν”- που να δικαιολογεί αδράνεια για το παρόν και για το μέλλον». Την ίδια στιγμή βάζει τα παρτάλια του να υποστηρίξουν το ακριβώς αντίθετο. Να ανοίξουν τη βεντάλια σε όλη την Ευρωλάνδη: «Σε όλη την Ευρώπη το ίδιο γινόταν εδώ και χρόνια». Και με αφετηρία αυτόν τον συμψηφισμό του κερατά, να προσπαθούν να βγουν και από πάνω: «Εμείς είμαστε αυτοί που κόψαμε το γόρδιο δεσμό και βάλαμε τέλος στο σκάνδαλο»! Είναι να τους στήνεις στη σειρά και να τους μπατσίζεις όλους μαζί με μια κίνηση: παφ-παφ-παφ-παφ… Ο τελευταίος πρόεδρος που έβαλαν στον ΟΠΕΚΕΠΕ, ο συνταξιούχος δικαστικός Σαλάτας -ναι, ναι, αυτός που είχε τη γνώμη ότι η νεοναζιστική Χρυσή Αυγή δεν είναι εγκληματική οργάνωση!- δεν έδινε τα στοιχεία που του ζητούσε η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία, η οποία πήρε τους μπάτσους και έκαναν ντου στα γραφεία του οργανισμού εξυπηρέτησης λαμόγιων, κατάσχοντας κομπιούτερ και συρταροθήκες! Κι έχουν το θράσος να λένε ότι αυτοί προχώρησαν σε δραστικές λύσεις. Προκαλούν ο Κούλης και τα παρτάλια του. Προκαλούν τον ελληνικό λαό που -αν μη τι άλλο- διαθέτει τον λεγόμενο κοινό νου για να αντιληφθεί -πέρα από λεπτομέρειες- ότι είχαν στήσει μια μηχανή και γάζωναν τις επιδοτήσεις. Και τα λεφτά τα μοιράζονταν λαμόγια, κομματάρχες, διεφθαρμένοι υπάλληλοι και οι πολιτικοί τους προϊστάμενοι)

Εκτύπωση 🖨
Αφίσες









Αρχείο Εφημερίδας
Εκδόσεις
25 Σεπ 2022, 13:12

Η ανατροπή του καπιταλισμού προϋπόθεση για τη λύση του ζητήματος της κατοικίας

27 Μαρ 2022, 17:35

Σοσιαλιστική οικοδόμηση και καπιταλιστική παλινόρθωση στην ΕΣΣΔ

Κατεβάστε ελεύθερα τη μελέτη

11 Οκτ 2020, 11:30

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (κατεβάστε ελεύθερα τη μπροσούρα)

29 Αυγ 2020, 10:01

Η αλήθεια για τους Σλαβομακεδόνες

Ο ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΑΝΕΛΕΗΤΟΣ ΔΙΩΓΜΟΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ

Αφιερώματα
17 Σεπ 2020, 19:22

Εγκληματικό, εθνικοσοσιαλιστικό μόρφωμα ήταν και παραμένει η Χρυσή Αυγή και οι παραφυάδες μετά τη διάσπασή της

4 Νοέ 2017, 00:00

100 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

Ο μεγάλος Οκτώβρης του 1917 εξακολουθεί να διδάσκει το προλεταριάτο

30 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (7)

23 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (6)

Δείτε όλες τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ

Δείτε όλα τα ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Πολιτικές Δίκες
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

    17Ν
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

      Εφετείο 17Ν
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

    ΕΛΑ
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

      Δεύτερη Δίκη ΕΛΑ
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

      Εφετείο ΕΛΑ
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

      Πρώτη Δίκη ΕΛΑ
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

    Επαναστατικός Αγώνας
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

      Πρώτη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

      Εφετείο Επαναστατικού Αγώνα
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

      Δεύτερη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

    Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

      3η Δίκη Σ.Π.Φ.
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

      4η Δίκη Σ.Π.Φ.
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

      Δίκη Σ.Π.Φ.
Παλαιστίνη
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

    Σπάζοντας την πολιορκία
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

      Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

      Το ημερολόγιο της αποστολής
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

      Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

      Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (4)
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

      Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

      Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (3)
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

      Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

      Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (2)
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

      Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (1)
Σύνδεσμοι
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

    Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

    Ποιοι είμαστε
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

    Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

    Επικοινωνία
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

    Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

    Όροι χρήσης
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

    Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

    Ποιοι είμαστε
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

    Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

    Επικοινωνία
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

    Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

    Όροι χρήσης

Πληκτρολογήστε παραπάνω και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας. Εφόσον συνεχίσετε στη σελίδα μας, θεωρούμε ότι είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
Ρυθμίσεις CookieΣυνέχεια
Διαχείριση συναίνεσης

Σύνοψη απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας (analytics). Δεν μπορούμε να εξακριβώσουμε την προσωπική σας ταυτότητα από τα cookies. Τα cookies αποθηκεύονται αποκλειστικά στη δική σας συσκευή (υπολογιστή, tablet, κινητό τηλέφωνο) και η ιστοσελίδα δε διατηρεί κανένα αρχείο ή βάση δεδομένων με προσωπικά δεδομένα σας.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
_GRECAPTCHA5 months 27 daysThis cookie is set by Google. In addition to certain standard Google cookies, reCAPTCHA sets a necessary cookie (_GRECAPTCHA) when executed for the purpose of providing its risk analysis.
cookielawinfo-checkbox-advertisement1 yearSet by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category .
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
elementorneverThis cookie is used by the website's WordPress theme. It allows the website owner to implement or change the website's content in real-time.
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
wordpress_test_cookiesessionThis cookie is used to check if the cookies are enabled on the users' browser.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
CookieDurationDescription
__cf_bm30 minutesThis cookie, set by Cloudflare, is used to support Cloudflare Bot Management.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
CookieDurationDescription
_ga2 yearsThe _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_gid1 dayInstalled by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
CookieDurationDescription
_lscache_vary2 daysNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI4 minutesNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI_SHORTpastNo description
abj404_solution_REQUEST_URI_UPDATE_URL4 minutesNo description
wordpress_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_logged_in_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_sec_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpresspass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpressuser_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-postpass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-settings-0pastNo description
wp-settings-time-0pastNo description
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo