Close Menu
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
  • Στήλες
    • Η Αποψή Μας
    • Στο Ψαχνό
    • Zoom
    • Βαθύ Κόκκινο
    • Αντικυνωνικά
    • Dixi et salvavi animam meam
X (Twitter) YouTube RSS
Τελευταία Νέα :
  • Σαν σήμερα 2 Ιούλη
  • Για την ταμπακιέρα… μούγκα στη στρούγκα της Περιφέρειας Θεσσαλίας
  • Και άλλο ιδιωτικό σχολείο αρπάχτηκε από τις δαγκάνες ξένου fund
  • Οταν φεύγουν τα πηλήκια από τα κεφάλια των σιωναζιστών στρατηγών
  • Ο θρίαμβος του Κριστιάν Λουμπουτέν
  • Πολεμάμε και τραγουδάμε: Δυο νέα τραγούδια από την Παλαιστινιακή Αντίσταση
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
X (Twitter) YouTube RSS
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
Πλοήγηση:Αρχική»Οικονομία»Η κυρία που έβλεπε τα τρένα να περνούν…
Οικονομία

Η κυρία που έβλεπε τα τρένα να περνούν…

Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

Eksegersi.grBy Eksegersi.gr22 Μαρ 2023, 10:39

Το βρήκαμε τώρα. Οποιος/α δέχεται σκληρή κριτική για τα πεπραγμένα του σε κυβερνητική ή κρατική θέση ευθύνης διαμαρτύρεται ότι υφίσταται «δολοφονία χαρακτήρα». Καραμέλα τον έχουν κάνει τον νεολογισμό και την πιπιλίζουν με κάθε ευκαιρία.

Βγήκε, λοιπόν, με ανάρτησή της στα social media και η κα Ιωάννα Τσιαπαρίκου, την οποία διόρισε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ επικεφαλής της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων, να καταγγείλει ότι «βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό» της. Με… μετριοφροσύνη χιλίων Μακάκων η εν λόγω κυρία μας ενημερώνει ότι εργάζεται «25 συναπτά έτη, με ήθος, σιωπηλά και αποτελεσματικά», πως «από όπου και να πέρασα, ναυτιλία, κοινωνική ασφάλιση, υγεία, μεταφορές, η πορεία μου και η δουλειά μου υπήρξε αψεγάδιαστη» και πως «οι σπουδές και οι περγαμηνές μου (σ.σ. sic!) είναι πραγματικές και αδιαμφησβήτητες». Ρίχνει και λίγο… Βασιλάκη Καΐλα («δεν προέρχομαι από πολιτικό ή οικονομικό τζάκι»), λίγο Στέλιο Καζαντζίδη («τα κατάφερα μόνη, προερχόμενη από πάμφτωχη οικογένεια») και μια γερή δόση metoo που πάει με όλα («επειδή είμαι γυναίκα»), για να καταλήξει, πάντα με… μετριοφροσύνη: «Θα συνεχίσω να λέω την αλήθεια και να κάνω ό,τι περνάει από τα χέρια μου για να μπορούν να ζήσουν τα παιδιά μας στη χώρα μας με ασφάλεια και προοπτική. Θα υπερασπίζομαι το Δίκιο και την Αλήθεια!».

Λοιπόν, κα Τσιαπαρίκου, σε ό,τι μας αφορά δεν μας ενδιαφέρουν ούτε το φύλο σας, ούτε η κοινωνική σας καταγωγή, ούτε οι σπουδές σας (δεν είναι τίποτα το εξαιρετικό, άλλωστε), ούτε η οικογενειακή σας κατάσταση. Θα μείνουμε αυστηρά στα γεγονότα κι αν έχετε τα κότσια να απαντήσετε σ’ αυτά.

Η κα Τσιαπαρίκου και η ΡΑΣ ήταν εξαφανισμένες όλα αυτά τα χρόνια. Δεν την ακούσαμε ποτέ να εκφράζει ενδιαφέρον για την ασφάλεια των σιδηροδρομικών συγκοινωνιών, αν και έχει τη σχετική αρμοδιότητα. Οι λιγοστές παρεμβάσεις, όπως αναφέρονται στην ιστοσελίδα της ΡΑΣ, αφορούν καθυστερήσεις δρομολογίων και δικαιώματα επιβατών. Για την ασφάλεια δεν υπάρχει τίποτα. Δεν ήξερε η κα Τσιαπαρίκου ότι το δίκτυο ήταν απολύτως ανασφαλές; Αν δεν ήξερε, όφειλε αμέσως μετά τα «σημεία και τέρατα» που αποκαλύφθηκαν να παραιτηθεί. Αν είχε μια σταλιά τσίπα.

Ομως η κα Τσιαπαρίκου δεν μπορεί να επικαλεστεί άγνοια, γιατί στα τέλη Οκτώβρη του 2022 της κοινοποιήθηκε το εξώδικο του σωματείου των μηχανοδηγών, που προειδοποιούσε γι’ αυτό που ερχόταν, γι’ αυτό που οδήγησε στο έγκλημα των Τεμπών. Επομένως, από την πρόεδρο της ΡΑΣ δεν αναζητείται τσίπα και φιλότιμο, ιδιότητες που προφανέστατα υπάρχουν σ’ αυτήν εν πλήρη ανεπαρκεία, αλλά πρέπει να αναζητηθούν ποινικές ευθύνες, διότι δεν παρενέβη ακόμη και τότε που προειδοποιήθηκε εγγράφως και εξωδίκως για την πλήρη έλλειψη ασφάλειας στο σιδηροδρομικό δίκτυο.

Μήνυμα Προέδρου
Η ρυθμιστική αρχή σιδηροδρόμων καλείται να διαδραματίσει έναν ιδιαίτερο ρόλο μεταξύ των εμπλεκόμενων φορέων στις σιδηροδρομικές μεταφορές. Αυτόν του θεματοφύλακα της ασφάλειας, της διαφάνειας, της δίκαιης και ίσης μεταχείρισης.
Στρατηγικός στόχος αποτελεί η αύξηση του μεταφορικού έργου των σιδηροδρόμων, με ασφάλεια. Η επίτευξη του στόχου αυτού θα επιφέρει συνολική αύξηση του κοινωνικού οφέλους, καθιστώντας τον σιδηρόδρομο ένα ανταγωνιστικό μέσο των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών, στρατηγικό πυλώνα της ανάπτυξης των συνδυασμένων μεταφορών, βασικό μέσο περιβαλλοντικής βελτίωσης και ατμομηχανή της πολυπόθητης ανάπτυξης και αύξησης της απασχόλησης.
Η Πρόεδρος της ΡΑΣ
Ιωάννα Τσιαπαρίκου
(Από την ιστοσελίδα της ΡΑΣ)

«Ολα καλά»…

Η ΡΑΣ, ως Εθνική Αρχή Ασφάλειας, εκδίδει κάθε χρόνο Ετήσια Εκθεση Ασφάλειας. Η τελευταία έκθεση που έχει δημοσιευτεί αφορά το 2021 (έχει ημερομηνία Σεπτέμβρης 2022). Από τις 74 σελίδες της διαπιστώνει κανείς μια αφόρητη γραφειοκρατική σαπίλα. Μιλάμε για «ξεπέτα», στην οποία όλα εμφανίζονται «μια χαρά»: η κυβέρνηση βελτιώνει το δίκτυο, ο ΟΣΕ και οι εταιρίες ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις ασφάλειας και υλοποιούν τις υποδείξεις της ΡΑΣ κτλ. κτλ. Οπότε γιατί να κινητοποιηθεί η ΡΑΣ μετά το εξώδικο του σωματείου των μηχανοδηγών, όταν η ίδια δεν θεωρούσε ότι υπάρχει «χοντρό» πρόβλημα ασφάλειας;

Στις 11 Γενάρη του 2023, ενάμιση μήνα πριν από το έγκλημα στα Τέμπη, εκδόθηκε Δελτίο Τύπου της ΡΑΣ με τον πομπώδη τίτλο: «ΡΑΣ: αιφνιδιαστικοί έλεγχοι σε πάντε αμαξοστοιχίες της Hellenic Train AE». Ο τίτλος… τρομάζει, όμως το αντικείμενο είναι αστείο συγκρινόμενο με τη ζοφερή πραγματικότητα που αποκαλύφθηκε μετά το έγκλημα. Τι βρήκαν οι έλεγχοι; «Καθυστέρηση επικαιροποιήσεων στα πιστοποιητικά ορισμένων μηχανοδηγών με ευθύνη της σιδηροδρομικής επιχείρησης»! Φιλοξενεί και δήλωση της προέδρου το Δελτίο Τύπου: «Πριν από μερικούς μήνες, η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων ανταποκρίθηκε στην επείγουσα ανάγκη της σιδηροδρομικής αγοράς για νέους μηχανοδηγούς, υλοποιώντας ταχύτατα τη διεξαγωγή εξετάσεων. Θα πρέπει όμως και οι σιδηροδρομικές επιχειρήσεις να είναι συνεπείς στην επικαιροποίηση των εγγράφων και των πιστοποιητικών, τα οποία αποδεικνύουν τις ειδικές επαγγελματικές γνώσεις και την εμπειρία των μηχανοδηγών. Οι ενέργειες της Αρχής για τη συμμόρφωση των σιδηροδρομικών επιχειρήσεων με τους κανόνες και τις υποχρεώσεις ασφαλείας είναι διαρκείς για αυτό και ενδεχόμενοι αιφνιδιαστικοί έλεγχοι μπορούν και πρέπει να διενεργούνται οποιαδήποτε στιγμή». Το σιδηροδρομικό δίκτυο ήταν μπάχαλο και εγκυμονούσε το έγκλημα των Τεμπών κι αυτοί ασχολούνταν με τα τυπικά. Σαν να σε σταμάτησε τροχόμπατσος και να σε «έγραψε» επειδή είχες ξεχάσει το δίπλωμα (όχι γιατί δεν έχεις δίπλωμα, αλλά επειδή άλλαξες μπουφάν και το ξέχασες στο προηγούμενο).

Στις 17 Μάρτη του 2023, δυόμισι εβδομάδες μετά το έγκλημα στα Τέμπη, η ΡΑΣ ανακοίνωσε πως «διαπίστωσε σοβαρές ενδείξεις παράβασης από τον Διαχειριστή Υποδομής, ήτοι τον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ ΑΕ) που σχετίζονται με το Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας του». Η ΡΑΣ, που τα έβρισκε όλα εντάξει, διαπίστωσε, μετά το έγκλημα στα Τέμπη, σοβαρές παραβάσεις στην ασφάλεια! Ποιες ήταν οι παραβάσεις; Διερεύνησε, λέει, «τον κύκλο της εκπαίδευσης του Προσωπικού Κλάδου Κυκλοφορίας στον οποίο συμμετείχε ο σταθμάρχης που εμπλέκεται στο δυστύχημα της 28ης Φεβρουαρίου 2022 και διαπίστωσε ότι δεν τεκμηριώνεται η σωστή και ολοκληρωμένη θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση των εκπαιδευόμενων του συγκεκριμένου κύκλου μαθητείας, σύμφωνα με τις απαιτήσεις που καταγράφονται στον Οδηγό Σπουδών»!

Μιλάμε για τον ορισμό της προστυχιάς: για το «δυστύχημα» (και όχι έγκλημα) φταίει ο σταθμάρχης και ο ΟΣΕ που του έδωσε άδεια σταθμάρχη χωρίς να τον εκπαιδεύσει σωστά (όπως και τους υπόλοιπους της ίδιας «φουρνιάς»). Για την απουσία τηλεδιοίκησης και ψηφιακής επικοινωνίας, για τις μονοβάρδιες στα σταθμαρχεία κτλ. ούτε λέξη!

Δεν θα υπερασπιστούμε, βέβαια, εμείς τον ΟΣΕ και τον τρόπο με τον οποίο εκπαίδευσε τους σταθμάρχες που προσέλαβε άρον-άρον για να μπαλώσει τις τρύπες, όμως μόνον αυτό το πρόβλημα ασφάλειας βρήκε η ΡΑΣ; ‘Η μήπως αυτό ήταν το μείζον πρόβλημα ασφάλειας;

Για να φανεί καλύτερα η προστυχιά της ΡΑΣ και της… μετριόφρονος προέδρου της, θα σταθούμε σε ένα από τα μείζονα προβλήματα ασφάλειας του σιδηροδρομικού δικτύου.

Η ΡΑΣ «κρατούσε το φανάρι»

Το λεγόμενο Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου της Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας (ERTMS) αποτελείται από δύο υποσυστήματα. Το ένα είναι το Σύστημα Ελέγχου Τρένων ETCS, η περιβόητη τηλεδιοίκηση, που την μάθαμε όλοι πλέον, μετά το έγκλημα στα Τέμπη, και το άλλο είναι το GSM-R, το σύστημα ασύρματης επικοινωνίας όλων των εμπλεκόμενων στην κυκλοφορία (μηχανοδηγοί συρμών, σταθμαρχεία κτλ.). 

Το GSM-R είναι ένα σχετικά απλό σύστημα, καθώς βασίζεται στο σύστημα της κινητής τηλεφωνίας (GSM) προσαρμοσμένο στη λειτουργία του σιδηρόδρομου, με κεραίες κατά μήκος της γραμμής, ακόμη και μέσα στις σήραγγες (όπου δεν πιάνουν ούτε οι ασύρματοι ούτε τα κοινά κινητά) και με πομποδέκτες στους συρμούς, στα σταθμαρχεία και στα κέντρα τηλεδιοίκησης. Για να το πούμε απλά, μ’ αυτό το σύστημα όλοι ακούνε όλους. Κι αν υπήρχε αυτό, ο μηχανοδηγός του Ιντερσίτι, που αποδεδειγμένα έψαχνε να βρει ποιος οδηγεί την εμπορική αμαξοστοιχία, θα είχε άμεση επικοινωνία με τον συνάδελφό του και θα είχαν σταματήσει τους συρμούς προτού συγκρουστούν.

Η εγκατάσταση του GSM-R έχει κι αυτή μια μακρά ιστορία μίζας και πλιάτσικου. Το έργο συμβασιοποιήθηκε το 2006 (!) υπό τον τίτλο «Προμήθεια συστήματος ραδιοκάλυψης GSM-R με συναφείς υπηρεσίες για τον σιδηροδρομικό άξονα Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας (ΠΑΘΕΠ)». Τη δουλειά πήρε η Siemens με αρχικό προϋπολογισμό λίγο πάνω από τα 57 εκατ. ευρώ. Είχαν, όμως, «ξεχάσει» να προβλέψουν στη σύμβαση τον… εξοπλισμό, γι’ αυτό και δύο χρόνια αργότερα, τον Μάρτη του 2008, υπογράφηκε και δεύτερη σύμβαση, για την προμήθεια του εξοπλισμού, συνολικού ύψους 17 εκατ. ευρώ!

Η αρχική σύμβαση προέβλεπε παράδοση εντός 24 μηνών (δηλαδή στις 24.9.2008) αλλά το έργο παραδόθηκε το 2018! Τι είναι μια δεκαετία μπροστά στην αιωνιότητα, ε κυρία Τσιαπαρίκου μας; Αλλά ξεχάσαμε, εσείς δεν ξέρατε τίποτα, εσείς… απλά προεδρεύετε.

Το GSM-R παραδόθηκε το 2018, αλλά δεν έχει λειτουργήσει ακόμη μέχρι σήμερα! Η ΕφΣυν δημοσίευσε έγγραφο του ΟΣΕ με ημερομηνία 7 Φλεβάρη του 2018, στο οποίο ο τότε τότε πρόεδρος της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστος Διονέλης ενημερώνει το ΔΣ της εταιρίας για το GSM-R ότι «το 100% των συμβατικά προβλεπόμενων ποσοτήτων έχει παραδοθεί και λειτουργεί σε πλήρη επιχειρησιακή διαθεσιμότητα». 

Ο ΟΣΕ, όμως, έστειλε στη ΡΑΣ αίτηση για πιστοποίηση του GSM-R στα τέλη του 2021. Mε σχεδόν τέσσερα χρόνια καθυστέρηση! Μάλιστα, η μισή καθυστέρηση είναι επί ΣΥΡΙΖΑ και η άλλη μισή επί ΝΔ. Δεν πρέπει να εξηγήσουν ο Σπίρτζης και ο Καραμανλής, ο Τσίπρας και ο Μητσοτάκης, ο ΣΥΡΙΖΑ και η ΝΔ, το λόγο αυτής της τριετούς καθυστέρησης; Για τη ΡΑΣ και την Τσιαπαρίκου δεν ρωτάμε, αυτή ήταν απλό delivery girl (για να λέμε τα πράγματα με τ’ όνομά τους).

Στις 8 Ιούλη του 2022, η ΡΑΣ εξέδωσε Δελτίο Τύπου με τίτλο «Εκδόθηκε η πρώτη έγκριση διαλειτουργικότητας για τη διαχείριση της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας». Αναφέρει ότι «προχώρησε στην πρώτη έγκριση θέσης σε λειτουργία σταθερής εγκατάστασης του ψηφιακού συστήματος Ραδιοκάλυψης GSM-R, στα τμήματα του σιδηροδρομικού άξονα: Πειραιάς – Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας, Κιάτο – Αεροδρόμιο και των κλάδων της γραμμής Θριάσιο – Ικόνιο και Οινόη – Χαλκίδα εξαιρουμένου του τμήματος Τιθορέα – Δομοκός» και δίνει έναν πανηγυρικό τόνο στην ανακοίνωση: 

«Η χορήγηση θέσης σε λειτουργία της σταθερής εγκατάστασης φωνητική ραδιοεπικοινωνία του παρατρόχιου υποσυστήματος ραδιοδικτύου κλάσης Α (GSM-R φωνή μόνο), στα τμήματα του σιδηροδρομικού άξονα που προαναφέρθηκαν, αποτελεί ένα από τα πιο ουσιαστικά βήματα για τον εκσυγχρονισμό του ελληνικού σιδηροδρόμου. Το σύστημα GSM-R (σύστημα ραδιοκάλυψης), είναι ένα από τα ψηφιακά συστήματα διαχείρισης σιδηροδρομικής κυκλοφορίας (European Railways Traffic Management System ERTMS), που αποτελεί το σύστημα προτύπων για τη διαχείριση και τη διαλειτουργικότητα της σηματοδότησης των σιδηροδρόμων από την Ε.Ε. 

Πρόκειται για ένα ψηφιακό σύστημα επικοινωνίας, το οποίο στηρίζεται στο παγκοσμίως αποδεδειγμένα αξιόπιστο σύστημα κινητής τηλεφωνίας GSM, που καλύπτει όλες τις ανάγκες ασφαλούς επικοινωνίας ενός σύγχρονου σιδηροδρομικού δικτύου. Η λειτουργία του, θα βελτιώσει σημαντικά την ασφάλεια και την αποδοτικότητα των σιδηροδρομικών μεταφορών. Θα ενισχύει τη διαλειτουργικότητά της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας, επιτρέποντας στις αμαξοστοιχίες να αναπτύσσουν μεγαλύτερες ταχύτητες, και μειώνοντας έτσι, τις χρονοαποστάσεις των ταξιδιών. 

Πρόκειται τέλος για ένα έργο, το οποίο εντάσσεται στο πλαίσιο της ανάταξης και αναβάθμισης του συστήματος σηματοδότησης, ικανοποιώντας πλήρως τις τεχνικές προδιαγραφές διαλειτουργικότητας που ενισχύουν το σιδηροδρομικό σύστημα, επιτρέποντας την ασφαλή και συνεχή κυκλοφορία αμαξοστοιχιών για την επίτευξη υψηλών επιδόσεων».

Ο… αναπτυξιακός λυρισμός στο φόρτε του, καλύπτει μ’ ένα απαλό πούσι τη ζοφερή πραγματικότητα που εγκυμονούσε το έγκλημα. Βρισκόμαστε, λοιπόν, στον Ιούλη του 2018 και πλέον γνωρίζουμε ότι: το GSM-R συμβασιοποιήθηκε το 2006 με χρόνο ολοκλήρωσης το 2008, ολοκληρώθηκε το 2018, στάλθηκε για έγκριση στη ΡΑΣ με τέσσερα χρόνια καθυστέρηση, πήρε έγκριση τον Ιούλη του 2023 (δεκαπέντε χρόνια μετά από τότε που θα έπρεπε να έχει τεθεί σε λειτουργία!), αλλά ακόμη δεν έχει τεθεί σε λειτουργία!

Γιατί δεν έχει τεθεί σε λειτουργία το εγκατεστημένο από το 2018 και εγκεκριμένο από τη ΡΑΣ τον Αύγουστο του 2022 GSM-R; Γιατί αντιδρά η ιταλική Hellenic Train ΑΕ.

Το OPEN δημοσιοποίησε «εξαιρετικά επείγον» έγγραφο που έστειλε στις 18 Αυγούστου του 2022 στη Hellenic Train ο (παραιτηθείς πλέον) διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ. Ο ΟΣΕ ζητάει από την ιταλική εταιρία να τεθεί σε εφαρμογή το GSM-R. Η Hellenic Train αντέδρασε επικαλούμενη διάφορες δικαιολογίες και ο ΟΣΕ της έδινε διάφορες παρατάσεις. Η τελευταία παράταση δόθηκε στις 18 Αυγούστου του 2022 και υποτίθεται πως ήταν για τις 30.11.2022. «Πέραν της 30.11.2022 δεν πρόκειται να δοθεί περαιτέρω παράταση» αναφέρει το έγγραφο του ΟΣΕ:

Γνωρίζουμε, βέβαια, ότι στις 28 Φλεβάρη του 2023 το GSM-R δεν λειτουργούσε και ο μηχανοδηγός του Ιντερσίτι έψαχνε απεγνωσμένο με το κινητό του να βρει ποιος συνάδελφός του οδηγούσε την εμπορική αμαξοστοιχία που κατέβαινε από Νέους Πόρους προς Λάρισα. 

Τα «Νέα» παρουσίασαν την αλληλογραφία ΟΣΕ – Hellenic Train και τους διάφορους προσχηματικούς λόγους που επικαλούνταν οι Ιταλοί. Μέχρι και έλλειψη εκπαίδευσης του προσωπικού τους επικαλούνταν, ενώ ο ΟΣΕ στο έγγραφό του ανέφερε πως με δική του μέριμνα «όλο το προσωπικό μηχανοδήγησης (παλαιό, νεότερο και υπό εκπαίδευση) της Επιχείρησής σας (σ.σ. της Hellenic Train) έχει εκπαιδευτεί στη χρήση του συστήματος GSM-R».

Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλούνται τα «Νέα», ο πραγματικός λόγος καθυστέρησης των Ιταλών είναι ότι τα τρένα ETR-470 που έφεραν στην Ελλάδα, δεν διαθέτουν συμβατό σύστημα με το ελληνικό GSM-R και γι΄ αυτό οι Ιταλοί έπαιζαν τις καθυστερήσεις. Πρόκειται για τα γνωστά σαπάκια, τα «Λευκά Βέλη», που οι Ιταλοί είχαν αναγκαστεί να αποσύρουν από τον ελβετικό σιδηρόδρομο και τα έφερναν στην Ελλάδα.

Δεν θα ρωτήσουμε τι έκανε η ΡΑΣ και η πρόεδρός της γι’ αυτό το τεράστιο ζήτημα, γιατί η απάντηση είναι αυτονόητη: δεν έκαναν τίποτα. Το χειρότερο, όμως, είναι πως η ΡΑΣ έκανε πλάτες στους Ιταλούς! 

Είδαμε πως η ΡΑΣ ανακοίνωσε την έγκριση του εγκατεστημένου στη σιδηροδρομική υποδομή συστήματος GSM-R στις 8 Ιούλη του 2022. Μια εβδομάδα, αργότερα, στις 15 Ιούλη του 2022, η ΡΑΣ εξέδωσε το επόμενο Δελτίο Τύπου της με τίτλο: «Ολοκληρώθηκε η πιστοποίηση της 5ης αμαξοστοιχίας ETR της TRENITALIA S.p.A».

Οπως αναφέρεται, η ΡΑΣ «ολοκλήρωσε την πιστοποίηση της αμαξοστοιχίας ΕTR 470.004, εγκρίνοντας τη χορήγηση έγκρισης συμμόρφωσης οχήματος με εγκεκριμένο τύπο οχήματος. Με την παρούσα έγκριση, η οποία πραγματοποιήθηκε μετά από σχετική αίτηση της Εταιρείας, ολοκληρώνεται ο κύκλος πιστοποιήσεων για το τροχαίο υλικό της TRENITALIA S.p.A που εξυπηρετεί το επιβατικό μεταφορικό έργο στη βασική σιδηροδρομική γραμμή της χώρας.

Υπενθυμίζεται, ότι προηγήθηκε η αρχική πιστοποίηση της ΡΑΣ για την πρώτη αμαξοστοιχία ETR 470, (χορήγησης έγκρισης οχήματος για διάθεση στην αγορά -έγκριση τύπου οχήματος). Ακολούθησε η πιστοποίηση τριών αμαξοστοιχιών, των ETR 470.001, ETR 470.006 και ETR 470.008. Με τελευταία, την αίτηση της TRENITALIA S.p.A για την αμαξοστοιχία ΕTR 470.004.

Η σχετική αίτηση εξετάστηκε λεπτομερώς από την Ομάδα Αξιολόγησης της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων, η οποία σε εύλογο χρόνο ολοκλήρωσε τον έλεγχο του φακέλου της υποβληθείσας αίτησης, κρίνοντας ότι είναι πλήρης, σύμφωνα με τη σχετική ευρωπαϊκή και εθνική νομοθεσία. Με απόφασή της, η Ολομέλεια της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων προχώρησε στην επικύρωση της έγκρισης οχήματος συμμορφούμενου με τύπο, με συγκεκριμένο αριθμό αναγνώρισης (European Identification Number). Παράλληλα εξουσιοδότησε την Πρόεδρο της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων κ. Ιωάννα Τσιαπαρίκου να υπογράψει και να υποβάλλει όλα τα αναγκαία έγγραφα που αφορούν την παρούσα έγκριση, στην ηλεκτρονική πλατφόρμα OSS του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων (ERA) ως “Υπεύθυνη Λήψης Απόφασης“».

Οι Ιταλοί έφερναν τρένα που το σύστημά τους ήταν ασύμβατο με το εγκατεστημένο από τον ΟΣΕ σύστημα GSM-R και η ΡΑΣ πιστοποιούσε αυτά τα τρένα για να κυκλοφορήσουν στο δίκτυο. Τα πιστοποιούσε ακόμη και μετά την έγκριση της λειτουργίας του εγκατεστημένου GSM-R! Και περνούσε τις πιστοποιήσεις στην πλατφόρμα του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων.

Η ιδιωτικοποίηση δολοφονεί

Δεν έχει νόημα να ρωτήσουμε την κα Τσιαπαρίκου και τους υπόλοιπους της ΡΑΣ αν ήταν απλώς οι «χρήσιμοι ηλίθιοι» των Ιταλών ή «έτρεξε και κάτι άλλο». Δεν πρόκειται για υπόθεση προσώπων. Τα πρόσωπα ενδιαφέρουν μόνο ως αποδεικτικό υλικό για τη διερεύνηση ενός συστημικού εγκλήματος, ενός καπιταλιστικού εγκλήματος.

Η τοποθετημένη από τον ΣΥΡΙΖΑ στην προεδρία της ΡΑΣ Ιωάννα Τσιαπαρίκου ήταν η γυναίκα που έβλεπε τα τρένα να περνούν και υπέγραφε ότι όλο το σύστημα είναι ασφαλές. Το ίδιο θα έκανε οποιοσδήποτε άλλος ή οποιαδήποτε άλλη βρισκόταν στη θέση της. Γιατί αυτός είναι ο ρόλος των περιβόητων Ρυθμιστικών Αρχών, που είναι ένα απαραίτητο «ντεσού» των ιδιωτικοποιήσεων.

Ιδιωτικοποιούν τη ΔΕΗ; Φτιάχνουν και μια Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας. Ιδιωτικοποιούν τον ΟΣΕ; Φτιάχνουν και μια Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων. Το επίσημο κράτος απεκδύεται κάθε ευθύνης και στήνει έναν «ανεξάρτητο» μηχανισμό (που στην πραγματικότητα είναι μηχανισμός του κράτους), προκειμένου να εξυπηρετεί με πιο ευέλικτο και κυρίως πιο ελαστικό τρόπο τα συμφέροντα των καπιταλιστών.

Ο ΟΣΕ μετατράπηκε σε ανώνυμη εταιρία, με το μετοχικό του κεφάλαιο να ανήκει στο κράτος, για να πληρώνει ο κρατικός προϋπολογισμός τις υποδομές και να μην είναι υποχρεωμένοι οι ιδιώτες καπιταλιστές να επενδύουν μεγάλη μάζα σταθερού κεφάλαιου. Το κυκλοφοριακό έργο (τα κέρδη δηλαδή) παραδόθηκε σε ιδιώτες καπιταλιστές. Και ανάμεσά τους έβαλαν τη ΡΑΣ, για να γίνονται όλα στα μουλωχτά.

Αυτή είναι η ουσία των ιδιωτικοποιήσεων που δολοφονούν χάριν του μέγιστου κέρδους. Και σ’ αυτό οι ευθύνες ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ είναι ενιαίες και αδιαίρετες.

Εκτύπωση 🖨
ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Κοινοποίηση: Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp
Προηγούμενο ΆρθροΣαν σήμερα 22 Μάρτη

Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

Επόμενο άρθρο Εφετείο ΧΑ: Οι μάρτυρες ουσίας και η… θεατράλε υπεράσπιση των νεοναζιστών

Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

Σχετικά Αρθρα

Και άλλο ιδιωτικό σχολείο αρπάχτηκε από τις δαγκάνες ξένου fund

Εργατικά 1 Ιούλ 2025, 21:50

Το μεγάλο φαγοπότι των απευθείας αναθέσεων

Οικονομία 6 Ιούν 2025, 06:30

Σιδηρόδρομοι: Ο Μητσοτάκης με τα λόγια χτίζει ανώγια και κατώγια

Οικονομία 15 Μάι 2025, 21:11

Προκλητική απάντηση υπουργείου Οικονομικών: Οι εξώσεις και οι πλειστηριασμοί οικογενειών ΑΜΕΑ θα προχωρήσουν

Οικονομία 6 Μάι 2025, 21:31

Το «μεγάλο σορτάρισμα» με το οποίο ο Τραμπ και οι κολλητοί του «μάδησαν τα κορόιδα»

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ πρωταγωνιστής μεγάλου χρηματιστηριακού «κόλπου»

Οικονομία 11 Απρ 2025, 14:44

Κωλοτούμπες και… κωλογλειψίματα

Οικονομία 10 Απρ 2025, 22:41
Ροή Ειδήσεων
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 2 Ιούλη

2 Ιούλ 2025, 00:01
Αγροτικά

Για την ταμπακιέρα… μούγκα στη στρούγκα της Περιφέρειας Θεσσαλίας

Απάντηση του γενικού διευθυντή Αγροτικής Οικονομίας & Κτηνιατρικής Περιφέρειας Θεσσαλίας σε δημοσίευμά μας

1 Ιούλ 2025, 22:11
Εργατικά

Και άλλο ιδιωτικό σχολείο αρπάχτηκε από τις δαγκάνες ξένου fund

1 Ιούλ 2025, 21:50
Διεθνή

Οταν φεύγουν τα πηλήκια από τα κεφάλια των σιωναζιστών στρατηγών

Εντυπωσιακά βίντεο από τον ανταρτοπόλεμο της Παλαιστινιακής Αντίστασης

1 Ιούλ 2025, 20:12
Κόντρες

Ο θρίαμβος του Κριστιάν Λουμπουτέν

1 Ιούλ 2025, 13:41
Πολιτισμός

Πολεμάμε και τραγουδάμε: Δυο νέα τραγούδια από την Παλαιστινιακή Αντίσταση

1 Ιούλ 2025, 09:59
Διεθνή

Γιατί λυσσάει ο σιωναζιστικός όχλος;

1 Ιούλ 2025, 08:42
Διεθνή

Γάζα: To τελευταίο ρεπορτάζ

Θερίζουν τους δημοσιογράφους της Γάζας οι σιωναζιστές

1 Ιούλ 2025, 07:57
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 1 Ιούλη

1 Ιούλ 2025, 00:01
Πολιτική

Στις 25 Οκτώβρη το εφετείο για το νεοναζιστικό μόρφωμα των «Σπαρτιάτες» και τον Κασιδιάρη

Η καταδίκη τους πρέπει να θεωρείται βέβαιη

30 Ιούν 2025, 19:55
Πολιτική

Οι υγειονομικοί στα Νοσοκομεία Παίδων στο πλευρό του παλαιστινιακού λαού

30 Ιούν 2025, 19:16
Διεθνή

Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών: Το Ισραήλ επιβάλλει απαρτχάιντ

30 Ιούν 2025, 18:37
Πολιτική

Ο Τσίπρας φωνάζει «παρών» με γιαλαντζί μανούρα

30 Ιούν 2025, 18:28
Πολιτισμός

To Γκλάστονμπερι βάφτηκε στα χρώματα της Παλαιστίνης από Kneecap και Bob Vylan

Σπασμωδικές αντιδράσεις από βρετανική κυβέρνηση και BBC

30 Ιούν 2025, 14:02
Κόντρες

Φλωρίδη, έχεις καμιά εξήγηση;

30 Ιούν 2025, 09:39
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 30 Ιούνη

30 Ιούν 2025, 00:01
Αθλητισμός

Μποϊκοτάζ στο σιωναζισμό

29 Ιούν 2025, 22:34
Αγροτικά

Ο περιφερειάρχης (και καθηγητής) Κουρέτας συμβάλλει στο φούντωμα της ευλογιάς των αιγοπροβάτων στη Θεσσαλία

Καταστροφική και παράνομη απόφαση για διακίνηση ζωοτροφών και εκτός των ζωνών προστασίας και επιτήρησης!

29 Ιούν 2025, 13:51
Πολιτική

Σφουγγοκωλάριοι και δουλάρες (part two)

29 Ιούν 2025, 10:06
Η παπάρα

Παίζοντας «μουσικές καρέκλες» με τα φασιστοειδή της ΝΔ

29 Ιούν 2025, 09:07
Εκδηλώσεις στην Κόντρα
Η Yπόθεση Ζορζ Ιμπραήμ Αμπνταλλά
Εφετείο ΧΑ
Ουκρανία
Επιλεγμένα θέματα
10 Μάι 2022, 22:55

Ο ρωσικός ιμπεριαλισμός από θέση ισχύος

«Ο πλούτος των κοινωνιών όπου κυριαρχεί ο κεφαλαιοκρατικός τρόπος παραγωγής εμφανίζεται σαν ένας “τεράστιος σωρός…

21 Απρ 2022, 13:42

Καρλ Μαρξ: Μισθός, τιμή και κέρδος

21 Νοέ 2021, 07:31

Κινέζικος Ιμπεριαλισμός: Tα περιθώρια της παλιάς υψηλής κερδοφορίας στενεύουν

Παρά τη συνεχιζόμενη υπερεκμετάλλευση του προλεταριάτου

Περισσότερα…

Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 2 Ιούλη

Ημέρα ΑΤΙΑ.

1902: Συνεχίζονται οι βίαιες εξεγέρσεις στη Ρωσία. Στο Ροστόβ ξεσηκώνονται οι εργάτες και στον νότο οι χωρικοί.

1939: Γεννιέται ο Αλέξανδρος Παναγούλης.

1964: Οι ΗΠΑ γνωστοποιούν ότι η αδελφή του Φιντέλ Κάστρο υπήρξε πληροφοριοδότρια της CIA για τέσσερα χρόνια.

1974: Παρουσία του Δημήτρη Ιωαννίδη ο στρατηγός Μπονάνος δίνει εντολή στον ταξίαρχο Γεωργίτση και στον συνταγματάρχη Κομπόκη για πραξικόπημα κατά του Μακάριου στην Κύπρο.

1975: Το 684 βούλευμα της ολομέλειας του Αρείου Πάγου, χαρακτηρίζει στιγμιαίο το αδίκημα της έσχατης προδοσίας των απριλιανών.

1976: Ενοποιούνται το Βόρειο και το Νότιο Βιετνάμ.

1982: Τριπλή επίθεση του ΕΛΑ σε ισραηλινούς στόχους και τρεις βόμβες σε ισάριθμες τράπεζες.

1989: Η πρώτη, στη νεοελληνική ιστορία κυβέρνηση συντηρητικών και αριστερών (ΝΔ – ΚΚΕ – ΣΥΝ) με πρωθυπουργό τον Τζανή Τζανετάκη.

Εκτύπωση 🖨
Η Παπάρα…

Το μεταναστευτικό κατά την άποψή μου μπορεί να λυθεί με δύο τρόπους, οι οποίοι σιγά σιγά πρέπει να λέγονται ξεκάθαρα. Ο πρώτος τρόπος είναι η φύλαξη των συνόρων, να καταλάβουμε τι εννοούμε, φύλαξη των συνόρων δεν μπορεί να υφίσταται αν δεν υπάρχουν απώλειες, και για να γίνω κατανοητός, αν δεν υπάρχουν νεκροί. Η φύλαξη των συνόρων έχει νεκρούς. Πρώτο είναι αυτό. Και δεύτερο, όσοι πλέον μπουν εδώ, θα έχουν τη λογική των αντικινήτρων. Όταν βρίσκεσαι εδώ πέρα, όχι κοινωνική παροχή δεν θα έχεις, δεν θα μπορείς να φας, δεν θα μπορείς να πιείς, δεν θα μπορείς να πας στο νοσοκομείο, και θα λες στους άλλους στο Πακιστάν, εδώ πέρα περνάμε χειρότερα από ό,τι στο Πακιστάν. Αν δεν περνάνε χειρότερα, θα έρχονται. Πρέπει να περνάνε χειρότερα. Η ζωή τους, η κόλαση, να φαντάζει παράδεισος σ’ αυτά που θα ζουν εδώ πέρα.

Αθανάσιος (Θάνος) Πλεύρης

(To -κάθε άλλο παρά μακρινό- 2011 τα έλεγε αυτά ο υιός Πλεύρης, θέλοντας να εντυπωσιάσει σύναξη φασιστών. Ηταν τότε στο ΛΑΟΣ. Σε ένα χρόνο είχε περάσει στη ΝΔ του Σαμαρά. Στη δε ΝΔ του Μητσοτάκη έγινε υπουργός Υγείας και τώρα γίνεται υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου, στη θέση του «ατυχήσαντα» τέως χουντόφρονα και τσεκουροφόρου φασίστα Βορίδη. Mηπως άλλαξε στο μεταξύ απόψεις; Μήπως έχει αποκηρύξει αυτές τις ανοιχτά φασιστικές απόψεις σαν «νεανικά αμαρτήματα»; Οχι βέβαια. Απλά δεν τις λέει με την ίδια ωμότητα που τις έλεγε σ’ εκείνη την παλιά σύναξη νεοφασιστών και νεοναζιστών. Ο Δεκέμβρης του 2023 είναι πολύ κοντά. Τότε, απ’ αφορμή τροπολογία της κυβέρνησης για τη χορήγηση άδειας διαμονής σε μετανάστες για λόγους εργασίας, ο Πλεύρης έλεγε σε τηλεοπτική του συνέντευξη: «Εγώ είμαι από τους ανθρώπους που θέλω και πιο σκληρή μεταναστευτική πολιτική και δεν το έχω κρύψει. Υπ’ αυτή την έννοια, θεωρώ ότι οποιαδήποτε έκπτωση γίνεται σε αυτή την πολιτική, έστω και για έκτακτες συνθήκες, έστω και για όρους που έχουν να κάνουν με συγκεκριμένο κόσμο, για συγκεκριμένη περίοδο… Ακολουθήσαμε μία σκληρή μεταναστευτική πολιτική και έχουμε δικαιωθεί. Αυτό, πρέπει να πούμε με ειλικρίνεια στον κόσμο, είναι μία έκπτωση από αυτή την πολιτική. Εγώ δεν συμμερίζομαι το επιχείρημα ότι δεν είναι τίποτα αυτό. Αυτό είναι ότι έχουμε πει, ότι δεν θα επιτρέπουμε στους παράνομους μετανάστες να μπαίνουν στη χώρα και θα τους επαναπροωθούμε και τώρα ερχόμαστε και λέμε ότι για έκτακτες συνθήκες, τους δίνουμε τη δυνατότητα και θα παραμένουν. Εγώ αυτό το αντιμετωπίζω ως μία κακή εξαίρεση της καλής μας μεταναστευτικής πολιτικής. Θεωρώ ότι οι ενστάσεις που έχει αναπτύξει ο κ. Σαμαράς είναι σωστές. Θεωρώ ότι έχει γίνει ένα λάθος». Ο Μητσοτάκης έβαλε τον κατάλληλο άνθρωπο στην κατάλληλη θέση, παίζοντας «μουσικές καρέκλες» με τα φασιστοειδή της ΝΔ. Α, να μην το ξεχάσουμε: ο Πλεύρης -όπως και ο Γεωργιάδης και ο Βορίδης, όταν έφυγαν από το φασιστοΛΑΟΣ και άρχισαν να παίρνουν υπουργικές καρέκλες από τη ΝΔ, υποχρεώθηκαν, κατ’ απαίτηση των σιωνιστών, να κάνουν δημόσια δήλωση μετάνοιας για αντισημιτικές θέσεις που εξέφραζαν ως συνεπείς νεοφασίστες. «Ουδέποτε, πάντως, θέλησα να προσβάλω τον εβραϊκό λαό και ζητώ συγνώμη εάν το έπραξα. Είμαι βέβαιος ότι με τη δράση μου ως υπουργός Υγείας θα άρω και την παραμικρή επιφύλαξη σε όσους αμφισβητούν τον σεβασμό μου στο Ολοκαύτωμα των Εβραίων και θα διαπιστώσουν ότι σε καμία περίπτωση δε διέπομαι από αντισημιτικά αισθήματα», έγραφε ο Πλεύρης στη δική του δήλωση μετάνοιας, τον Σεπτέμβρη του 2021. Για τις δηλώσεις ότι θέλει νεκρούς μετανάστες στα σύνορα δεν έκανε ποτέ δήλωση μετάνοιας)

Εκτύπωση 🖨
Αφίσες









Αρχείο Εφημερίδας
Εκδόσεις
25 Σεπ 2022, 13:12

Η ανατροπή του καπιταλισμού προϋπόθεση για τη λύση του ζητήματος της κατοικίας

27 Μαρ 2022, 17:35

Σοσιαλιστική οικοδόμηση και καπιταλιστική παλινόρθωση στην ΕΣΣΔ

Κατεβάστε ελεύθερα τη μελέτη

11 Οκτ 2020, 11:30

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (κατεβάστε ελεύθερα τη μπροσούρα)

29 Αυγ 2020, 10:01

Η αλήθεια για τους Σλαβομακεδόνες

Ο ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΑΝΕΛΕΗΤΟΣ ΔΙΩΓΜΟΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ

Αφιερώματα
17 Σεπ 2020, 19:22

Εγκληματικό, εθνικοσοσιαλιστικό μόρφωμα ήταν και παραμένει η Χρυσή Αυγή και οι παραφυάδες μετά τη διάσπασή της

4 Νοέ 2017, 00:00

100 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

Ο μεγάλος Οκτώβρης του 1917 εξακολουθεί να διδάσκει το προλεταριάτο

30 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (7)

23 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (6)

Δείτε όλες τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ

Δείτε όλα τα ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Πολιτικές Δίκες
  • 17Ν

    Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

    • Εφετείο 17Ν

      Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

  • ΕΛΑ

    Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

    • Δεύτερη Δίκη ΕΛΑ

      Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

    • Εφετείο ΕΛΑ

      Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

    • Πρώτη Δίκη ΕΛΑ

      Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

  • Επαναστατικός Αγώνας

    Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

    • Πρώτη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα

      Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

    • Εφετείο Επαναστατικού Αγώνα

      Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

    • Δεύτερη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα

      Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

  • Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς

    Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

    • 3η Δίκη Σ.Π.Φ.

      Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

    • 4η Δίκη Σ.Π.Φ.

      Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

    • Δίκη Σ.Π.Φ.

      Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

Παλαιστίνη
  • Σπάζοντας την πολιορκία

    Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

    • Το ημερολόγιο της αποστολής

      Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

      Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (4)

      Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

      Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (3)

      Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

      Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (2)

      Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

      Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (1)

      Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

Σύνδεσμοι
  • Ποιοι είμαστε

    Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

    Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

  • Επικοινωνία

    Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

    Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

  • Όροι χρήσης

    Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

    Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

  • Ποιοι είμαστε

    Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

    Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

  • Επικοινωνία

    Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

    Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

  • Όροι χρήσης

    Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

    Οι εγκληματικές ιδιωτικοποιήσεις στην Κοινή Ωφέλεια και ο βρόμικος ρόλος των Ρυθμιστικών Αρχών

Πληκτρολογήστε παραπάνω και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας. Εφόσον συνεχίσετε στη σελίδα μας, θεωρούμε ότι είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
Ρυθμίσεις CookieΣυνέχεια
Διαχείριση συναίνεσης

Σύνοψη απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας (analytics). Δεν μπορούμε να εξακριβώσουμε την προσωπική σας ταυτότητα από τα cookies. Τα cookies αποθηκεύονται αποκλειστικά στη δική σας συσκευή (υπολογιστή, tablet, κινητό τηλέφωνο) και η ιστοσελίδα δε διατηρεί κανένα αρχείο ή βάση δεδομένων με προσωπικά δεδομένα σας.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
_GRECAPTCHA5 months 27 daysThis cookie is set by Google. In addition to certain standard Google cookies, reCAPTCHA sets a necessary cookie (_GRECAPTCHA) when executed for the purpose of providing its risk analysis.
cookielawinfo-checkbox-advertisement1 yearSet by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category .
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
elementorneverThis cookie is used by the website's WordPress theme. It allows the website owner to implement or change the website's content in real-time.
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
wordpress_test_cookiesessionThis cookie is used to check if the cookies are enabled on the users' browser.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
CookieDurationDescription
__cf_bm30 minutesThis cookie, set by Cloudflare, is used to support Cloudflare Bot Management.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
CookieDurationDescription
_ga2 yearsThe _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_gid1 dayInstalled by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
CookieDurationDescription
_lscache_vary2 daysNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI4 minutesNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI_SHORTpastNo description
abj404_solution_REQUEST_URI_UPDATE_URL4 minutesNo description
wordpress_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_logged_in_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_sec_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpresspass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpressuser_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-postpass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-settings-0pastNo description
wp-settings-time-0pastNo description
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo