Διάσπαση της ΔΕΗ σε θυγατρικές εταιρίες (Μεταφοράς, Διανομής, Ορυχείων-Παραγωγής και Εμπορίου ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλός της Τ. Αθανασόπουλος από τη Θεσσαλονίκη. Το νέο επιχειρησιακό σχέδιο θα παρουσιαστεί αναλυτικά σε περίπου ένα μήνα και θα υπακούει στη ντιρεκτίβα για την «απελευθέρωση». Τα τιμολόγια θα γίνουν «διακριτά», όπως τα αποκαλούν και αν θέλει η κυβέρνηση θα μπορεί να καταβάλλει το κόστος ενός «κοινωνικού τιμολογίου» για τις «ευπαθείς ομάδες» του πληθυσμού. Οι νέες εταιρίες θα συνάψουν συμμαχίες με άλλους καπιταλιστές και μοναδικό κριτήριο της παραγωγικής και εμπορικής δραστηριότητάς τους θα είναι η αύξηση του κέρδους των μετόχων.
Τελευταία Νέα :
- Σαν σήμερα 23 Ιούνη
- Η Γερμανία απορρίπτει την προτεινόμενη ισραηλινή «ζώνη ασφαλείας» στον νότιο Λίβανο
- Οι σιωναζιστές έχουν φτιάξει λίστες ανεπιθύμητων στην Ελλάδα
- Πώς τους πετσόκοψες έτσι, πώς τους πετσόκοψες;
- Αραγτσί: Πρώτη πραγματική δοκιμασία είναι η ομάδα εξάλειψης της σύγκρουσης στον Λίβανο
- Η δύναμη Ράντεα χτύπησε ομάδα δωσίλογων ανατολικά της Μπέιτ Λάχια








