Close Menu
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
  • Στήλες
    • Η Αποψή Μας
    • Στο Ψαχνό
    • Zoom
    • Βαθύ Κόκκινο
    • Αντικυνωνικά
    • Dixi et salvavi animam meam
X (Twitter) YouTube RSS
Τελευταία Νέα :
  • Δίκτυο Samidoun: 7 Οκτωβρη, Κατακλυσμός του Αλ-Ακσα: Η σημερινή παλαιστινιακή επανάσταση που αντιστέκεται σε δύο χρόνια γενοκτονίας και τα επείγοντα καθήκοντα του κινήματός μας
  • Επιχείρηση τρομοκράτησης των εκπαιδευτικών
  • Oι σιωναζιστές εγκαταλείπουν τους δωσίλογους – Αρνούνται να τους πάρουν στο Ισραήλ
  • Συμφωνία νίκης για την Παλαιστινιακή Αντίσταση – Εγρήγορση και σταθερότητα για την πλήρη εφαρμογή της
  • Το πανεπιστήμιο-επιχείρηση Α.Ε. θέλει λούσα και βιτρίνα
  • Σαν σήμερα 9 Οκτώβρη
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
X (Twitter) YouTube RSS
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
Πλοήγηση:Αρχική»Οικονομία»Αστικές συγκοινωνίες: «Πάστωμα» και μπίζνες
Οικονομία

Αστικές συγκοινωνίες: «Πάστωμα» και μπίζνες

Eksegersi.grBy Eksegersi.gr6 Οκτ 2020, 06:48

Πρώτα διαλύουμε τις αστικές συγκοινωνίες (μεταφορικά μέσα και προσωπικό) και μετά αρχίζουμε μπίζνες για να κονομήσουν ιδιώτες καπιταλιστές, είτε πρόκειται για τα ΚΤΕΛ είτε για εκείνους που θα «διαθέσουν» λεωφορεία με χρονομίσθωση (leasing). Το σχέδιο είναι εξαιρετικά απλό και η πανδημία του κοροναϊού προσφέρει την ευκαιρία για να προωθηθεί «αναίμακτα».

Πόσα λεωφορεία και τρόλεϊ έπρεπε να έχει η Αττική; Την πρώτη δεκαετία του 21ου αιώνα είχε 2.400. Σήμερα, λειτουργικά είναι καμιά χιλιάδα (1.100 για την ακρίβεια).

Στη μέση έχει κοπεί και το προσωπικό. Γύρω στους 9.000 ήταν οι εργαζόμενοι όλων των ειδικοτήτων προ Μνημονίων, γύρω στους 5.500 είναι σήμερα. Απ’ αυτούς, περίπου 3.500 είναι οι οδηγοί. Ο αριθμός αυτός, όμως, είναι πλασματικός, γιατί υπάρχουν πολλοί οδηγοί που πάσχουν από χρόνιες επαγγελματικές ασθένειες και είναι παροπλισμένοι. Το τόσο σημαντικό αυτό προσωπικό έχει γεράσει. Αρκεί να αναλογιστούμε ότι οι τελευταίες προσλήψεις οδηγών (350 άτομα) έγιναν το 2007!

Η πανδημία του κοροναϊού βρήκε τις αστικές συγκοινωνίες σ’ αυτή την άθλια κατάσταση, η οποία –αν λάβουμε υπόψη την ανάγκη αποφυγής του συγχρωτισμού- έχει πλέον γίνει εγκληματική.

Και τι κάνει η κυβέρνηση Μητσοτάκη; Αντί να φροντίσει να προσλάβει άμεσα προσωπικό και να διπλασιάσει άμεσα την πραγματική δυναμικότητα του στόλου, βρήκε την ευκαιρία να κάνει μπίζνες με τους ιδιώτες. Μπίζνες που τις είχε σχεδιάσει πριν από την πανδημία και οι οποίες –εκτός του ότι δε λύνουν το πρόβλημα- θα κοστίσουν κι ένα σκασμό λεφτά στον ελληνικό λαό.

Εξι μήνες πέρασαν από τον Μάρτη που έγινε το lockdown και από πλευράς κυβέρνησης δεν έγινε η παραμικρή κίνηση για ενίσχυση του στόλου και του ανθρώπινου δυναμικού. Και μόλις άρχισαν ν’ ακούγονται φωνές για το «πάστωμα» των ανθρώπων στα μέσα μαζικής μεταφοράς, βρήκε την ευκαιρία όχι για να δώσει λύση, αλλά για να προωθήσει το σχέδιο της ιδιωτικοποίησης.

Ενώ χρειάζονται τουλάχιστον 1.000 λεωφορεία και τρόλεϊ άμεσα, η κυβέρνηση έβαλε το μιντιακό σύστημα να διαφημίσει την ένταξη στο αστικό συγκοινωνιακό έργο 100 λεωφορείων των ΚΤΕΛ (και άλλων 100 προσεχώς), που με 550 οδηγούς θα πάρουν κομμάτι της «πίτας». Τα φρεσκόβαψαν για να δείχνουν καινούργια, όμως οι άνθρωποι που ξέρουν απ’ αυτά μίλησαν για λεωφορεία δεκαετίας-δωδεκαετίας («απ’ έξω μπέλα-μπέλα κι από μέσα κατσιβέλα»).

Μέχρι τα τέλη του χρόνου θα «παίξει» και η ΣΔΙΤ (Σύμπραξη Δημόσιου Ιδιωτικού Τομέα σημαίνει αυτό) για άλλα 300 λεωφορεία, που θα τα πάρουν οι αστικές συγκοινωνίες με leasing. Το κόστος έχει προϋπολογιστεί στα 50 εκατ. ευρώ για μεταχειρισμένα (δεκαετίας) οχήματα. Ενα καινούργιο λεωφορείο κοστίζει γύρω στα 100 με 110 χιλιάρικα. Του κουτιού! Ενα μεταχειρισμένο, απ’ αυτά που θα «χρονομισθώσει» η κυβέρνηση Μητσοτάκη, κοντεύει τα 170 χιλιάρικα (50 εκατ. ευρώ για 300 οχήματα)! Οταν, δε, θα έχει εξοφληθεί, θα είναι για πέταμα. Ωραίο το κόλπο του leasing…

Οι εργαζόμενοι, οι συνταξιούχοι, οι νέοι της Αττικής θα πρέπει να αισθάνονται… και κερατάδες και δαρμένοι. Τους λένε ότι απαγορεύεται η συνάθροιση άνω των εννέα ατόμων, όμως αυτό ισχύει μόνο για τις πλατείες. Στις αστικές συγκοινωνίες δεν πειράζει να στοιβάζονται ο ένας πάνω στον άλλο. Ούτε στους χώρους δουλειάς.

Δε χρειάζεται να έχει κανείς πτυχίο επιδημιολογίας για να αντιληφθεί ότι ο μέγιστος συγχρωτισμός, και μάλιστα σε κλειστούς χώρους, γίνεται στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Κι είναι αυτός ο συγχρωτισμός που οδηγεί ακόμα και σε φαινόμενα κοινωνικού κανιβαλισμού, καθώς οι άνθρωποι αντιμετωπίζονται σαν ζώα.

Ομως, η έναρξη της διαδικασίας ιδιωτικοποίησης των αστικών συγκοινωνιών (μια παραλλαγή του σχεδίου που πήγε να εφαρμόσει τη δεκαετία του 1990 ο πατέρας του Κούλη, Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, με τους «νοικοκυραίους») θα έχει και μακροπρόθεσμες συνέπειες. Η σημερινή άθλια κατάσταση θα γίνει αθλιότερη. Και το εισιτήριο θ’ αρχίσει να τραβάει πιο γρήγορα την ανηφόρα. Γιατί οι ιδιώτες καπιταλιστές, αποσκοπώντας στο μέγιστο κέρδος, πρώτο θ’ αφήνουν τα οχήματα να γίνονται σαπάκια (άρα και επικίνδυνα, πέραν των άλλων), δεύτερο θα χτυπήσουν ανελέητα τα μισθολογικά και εργασιακά δικαιώματα των εργατών που θα μισθώσουν και τρίτο θα απαιτούν συνεχείς αυξήσεις στο εισιτήριο με το πρόσχημα ότι «δε βγαίνουν».

Για να μπει τέλος στη διαδικασία εξαθλίωσης των αστικών συγκοινωνιών, που στις συνθήκες της πανδημίας έγινε και διαδικασία έκθεσης αυτών που τις χρησιμοποιούν σε τεράστιο κίνδυνο, χρειάζεται από τη μια η αντίσταση των εργαζόμενων σ’ αυτές και από την άλλη ένας πραγματικά παλλαϊκός ξεσηκωμός. Οπως έγινε τη δεκαετία του ’90 (και όχι όπως έγινε τα μνημονιακά χρόνια, όταν όλες οι κυβερνήσεις -ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ- μεθοδευμένα διέλυαν τις αστικές συγκοινωνίες).

Εκτύπωση 🖨
Κοινοποίηση: Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp
Προηγούμενο ΆρθροΣαν σήμερα 6 Οκτώβρη
Επόμενο άρθρο Αν η πραγματικότητα δεν συμφωνεί μαζί μας, τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα…

Σχετικά Αρθρα

Θεοδωρικάκος: Ενας ακόμα Πινόκιο του Μητσοτάκη

Οικονομία 5 Σεπ 2025, 18:25

Από τα τρένα στα αστικά: Η ιδιωτικοποίηση δολοφονεί

Εργατικά 9 Ιούλ 2025, 07:21

Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Να σπάσει εν τη γενέσει της η προσπάθεια ποινικής απαλλαγής των λαμόγιων

Την καταδίκη σύμφωνα με το κατηγορητήριο ζήτησε η εισαγγελέας Νταγιάντα στη δίκη των 7 μελών των οικογενειών Χλύκα και Καλφούτζου

Αγροτικά 2 Ιούλ 2025, 22:08

Και άλλο ιδιωτικό σχολείο αρπάχτηκε από τις δαγκάνες ξένου fund

Εργατικά 1 Ιούλ 2025, 21:50

Το μεγάλο φαγοπότι των απευθείας αναθέσεων

Οικονομία 6 Ιούν 2025, 06:30

Σιδηρόδρομοι: Ο Μητσοτάκης με τα λόγια χτίζει ανώγια και κατώγια

Οικονομία 15 Μάι 2025, 21:11
Ροή Ειδήσεων
Διεθνή

Δίκτυο Samidoun: 7 Οκτωβρη, Κατακλυσμός του Αλ-Ακσα: Η σημερινή παλαιστινιακή επανάσταση που αντιστέκεται σε δύο χρόνια γενοκτονίας και τα επείγοντα καθήκοντα του κινήματός μας

9 Οκτ 2025, 13:38
Εργατικά

Επιχείρηση τρομοκράτησης των εκπαιδευτικών

9 Οκτ 2025, 12:04
Διεθνή

Oι σιωναζιστές εγκαταλείπουν τους δωσίλογους – Αρνούνται να τους πάρουν στο Ισραήλ

9 Οκτ 2025, 11:54
Διεθνή

Συμφωνία νίκης για την Παλαιστινιακή Αντίσταση – Εγρήγορση και σταθερότητα για την πλήρη εφαρμογή της

9 Οκτ 2025, 10:52
Παιδεία

Το πανεπιστήμιο-επιχείρηση Α.Ε. θέλει λούσα και βιτρίνα

9 Οκτ 2025, 08:56
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 9 Οκτώβρη

9 Οκτ 2025, 00:01
Διεθνή

Συνεχίζονται οι σκληρές διαπραγματεύσεις στο Σαρμ Ελ-Σέιχ

8 Οκτ 2025, 23:01
Αγροτικά

Εγινε και αυτό: Συνέλαβαν αγροτοσυνδικαλιστή την ώρα που μιλούσε σε ραδιοφωνικό σταθμό!

8 Οκτ 2025, 21:57
Πολιτική

Οταν ο «Μάκης το τσεκούρι» καταργούσε (δύο φορές μάλιστα) διάταξη ΚΥΑ με μια απλή εγκύκλιο, για να βολέψει Φραπέδες, Χασάπηδες και σία!

Ο υποστράτηγος και ο στρατηγός της εγκληματικής οργάνωσης

8 Οκτ 2025, 21:39
Διεθνή

Απόστρατος ισραηλινός στρατηγός Μπρικ: «Το Ισραήλ έχει φτάσει στο σημείο χωρίς επιστροφή»

8 Οκτ 2025, 13:30
Πολιτική

Μια κοινωνικά ανάλγητη κυβέρνηση με θεραπαινίδα μια Δικαιοσύνη της ντροπής

8 Οκτ 2025, 12:32
Αγροτικά

Κτηνοτροφικοί Σύλλογοι Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης: «Καταχεριάζουν» άγρια τον Τσιάρα

8 Οκτ 2025, 11:14
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 8 Οκτώβρη

8 Οκτ 2025, 00:01
Διεθνή

Δύο χρόνια από τον Κατακλυσμό του Αλ-Ακσα: Οι σιωνιστές θυμούνται την «προφητεία του Σινουάρ»

7 Οκτ 2025, 14:55
Διεθνή

Δυο χρόνια από τον Κατακλυσμό του Αλ-Ακσα, δυο χρόνια τερατώδους ψευδολογίας

Χαμάς: Οι θέσεις μας για την Επιχείρηση Καταιγίδα του Αλ-Ακσα

7 Οκτ 2025, 13:24
Παιδεία

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη έβαλε μπροστά τη βιομηχανία πειθαρχικών διώξεων φοιτητών

7 Οκτ 2025, 12:16
Διεθνή

Δυο χρόνια από τον Κατακλυσμό του Αλ-Ακσα

7 Οκτ 2025, 09:52
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 7 Οκτώβρη

7 Οκτ 2025, 00:01
Διεθνή

Αρχισαν στο Κάιρο οι σκληρές διαπραγματεύσεις ανάμεσα στην Παλαιστινιακή Αντίσταση και στους σιωναζιστές και αμερικάνους ιμπεριαλιστές

6 Οκτ 2025, 20:10
Αθλητισμός

Μεγάλες στιγμές στο Σαν Μαμές

Η Αθλέτικ Μπιλμπάο υπέρ της Παλαιστίνης

6 Οκτ 2025, 19:37
Εκδηλώσεις στην Κόντρα
Η Yπόθεση Ζορζ Ιμπραήμ Αμπνταλλά
Εφετείο ΧΑ
Ουκρανία
Επιλεγμένα θέματα
10 Μάι 2022, 22:55

Ο ρωσικός ιμπεριαλισμός από θέση ισχύος

«Ο πλούτος των κοινωνιών όπου κυριαρχεί ο κεφαλαιοκρατικός τρόπος παραγωγής εμφανίζεται σαν ένας “τεράστιος σωρός…

21 Απρ 2022, 13:42

Καρλ Μαρξ: Μισθός, τιμή και κέρδος

21 Νοέ 2021, 07:31

Κινέζικος Ιμπεριαλισμός: Tα περιθώρια της παλιάς υψηλής κερδοφορίας στενεύουν

Παρά τη συνεχιζόμενη υπερεκμετάλλευση του προλεταριάτου

Περισσότερα…

Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 9 Οκτώβρη

Ημέρα ταχυδρομείων.

Ουγκάντα: Ημέρα ανεξαρτησίας (1962).

Περού: Ημέρα εθνικής αξιοπρέπειας (1968).

1934: Δολοφονείται ο βασιλιάς της Γιουγκοσλαβίας Αλέξανδρος Α’.

1946: Οι τρομοκρατικές ομάδες του Κατσαρέα δολοφονούν 45 δημοκρατικούς πολίτες στη Λακωνία.

1969: Δυο βόμβες στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας.

1973: Ισραηλινά πολεμικά αεροσκάφη πλήττουν τη Δαμασκό, περισσότεροι από εκατό νεκροί.

1977: Βόμβα στη Λέσχη Αξιωματικών του προσωπικού των βάσεων στο Ελληνικό (ΕΛΑ).

1977: Βόμβα στα γραφεία της ΚΝΕ στα Πετράλωνα.

1990: Τα ΜΑΤ επιτίθενται κατά απεργών της «Olympic Catering» στέλνοντας 22 άτομα στο νοσοκομείο.

Εκτύπωση 🖨
Η Παπάρα…

Επιστρέφοντας στα καθ’ ημάς και στο ζήτημα της απεργίας πείνας του Π. Ρούτσι, που απασχολεί το τελευταίο διάστημα τη δημόσια συζήτηση, θέλω να πω ότι η πολιτεία πρέπει να στέκεται με ευαισθησία δίπλα στους ανθρώπους που πονούν, ακόμη κι όταν την αμφισβητούν. Αυτό επιτάσσει η ανθρωπιά και ο πολιτισμός μας. Σεβόμαστε τις αποφάσεις της ανεξάρτητης δικαιοσύνης, όποιες κι αν είναι αυτες, χωρίς να τις σχολιάζουμε. Αυτό επιτάσσει το κράτος δικαίου το οποίο δεν μπορούμε να επικαλούμαστε α λα καρτ. Πόσο μάλλον σε θέματα που αποτελούν αποκλειστική αρμοδιότητα της Δικαιοσύνης, όπως είναι το συγκεκριμένο αίτημα, και βεβαίως η εκδίκαση αυτής της μεγάλης τραγωδίας, που μας έχει πληγώσει βαθιά όλους. Όπως, άλλωστε, ειπώθηκε από την ηγεσία του Αρείου Πάγου, δεν χάνεται κανένα δικαίωμα κανενός συγγενή, καθώς κατά τη διαδικασία στο ακροατήριο θα μπορεί να διατυπωθεί εκ νέου οποιοδήποτε αίτημα οποιασδήποτε πλευράς. Κι ας μην ξεχνάμε ότι νέες αέναες καθυστερήσεις μπορεί να οδηγήσουν ακόμη και σε παραγραφές αδικημάτων, που θα ήταν η απόλυτη ασέβεια στη μνήμη των νεκρών.

Kυριάκος Μητσοτάκης (facebook)

(Για να αφιερώνει ο Μητσοτάκης ένα «κεφάλαιο» της εβδομαδιαίας σινδονιάδας του στο facebook στην απεργία πείνας του Πάνου Ρούτσι σημαίνει πως αισθάνεται και πάλι στριμωγμένος. Μάλλον δεν είχε δει ακόμα τις συγκεντρώσεις που έγιναν στην Αθήνα και άλλες πόλεις, αλλά δεν ήταν καθόλου δύσκολο για τους συνεργάτες του να προβλέψουν το μέγεθός τους. Και τι έκανε; Το έριξε στην υποκρισία. Το έκανε τις προηγούμενες μέρες ο εκπρόσωπός του, χτες βγήκε μπροστά ο ίδιος ο Μητσοτάκης. «Ευαισθησία», «ανθρωπιά», «πολιτισμός», από τη μια, «ανεξάρτητη δικαιοσύνη», από την άλλη. Ο Μητσοτάκης έχει όλες αυτές τις σπουδαίες ιδιότητες, αλλά η αστική Δικαιοσύνη δεν τις έχει. Κι αυτός δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Μόνο που και αυτή η εκδήλωση υποκρισίας πάει κατευθείαν «στον κουβά». Γιατί ήταν ο δικός του μηχανισμός που προσπάθησε να συκοφαντήσει τον Ρούτσι όταν ξεκίνησε την απεργία πείνας. Και ήταν ο δικός του υπουργός, ο Φλωρίδης, που προανήγγειλε την απόφαση της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Λάρισας, γεγονός που κατέγραψαν όλα τα φιλοκυβερνητικά μίντια με τον πανομοιότυπο τίτλο: «Παράθυρο από τον Φλωρίδη». Από το Μαξίμου τους έδωσαν τον τίτλο, για να φανεί ότι η κυβέρνηση παρενέβη στην Εισαγγελία και δικαίωσε τον Ρούτσι. Μόνο που ικανοποιήθηκε το μισό αίτημα του απεργού πείνας: εκταφή της σορού του δολοφονηθέντα γιου του, αλλά μόνο για ταυτοποίηση, όχι για χημικές εξετάσεις που θα δείξουν την ακριβή αιτία θανάτου. Οταν ο Πάνος Ρούτσι ανακοίνωσε ότι συνεχίζει την απεργία πείνας, ο Μητσοτάκης, βλέποντας το κυβερνητικό σχέδιο να ναυαγεί, δεν είχε κανένα πρόβλημα να φορτώσει την ευθύνη στην αστική Δικαιοσύνη. Μόνο που δεν ξεγελάει κανέναν. Θέλει δε θέλει, τη λύση θα την δώσει ο ίδιος, μέσω της αστικής Δικαιοσύνης. Και θα χρεωθεί την ευθύνη για μια ανάλγητη και απάνθρωπη συμπεριφορά έναντι ενός χαροκαμένου γονιού που υπέβαλε ένα απλούστατο και απόλυτα νόμιμο αίτημα)

Εκτύπωση 🖨
Αφίσες









Αρχείο Εφημερίδας
Εκδόσεις
25 Σεπ 2022, 13:12

Η ανατροπή του καπιταλισμού προϋπόθεση για τη λύση του ζητήματος της κατοικίας

27 Μαρ 2022, 17:35

Σοσιαλιστική οικοδόμηση και καπιταλιστική παλινόρθωση στην ΕΣΣΔ

Κατεβάστε ελεύθερα τη μελέτη

11 Οκτ 2020, 11:30

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (κατεβάστε ελεύθερα τη μπροσούρα)

29 Αυγ 2020, 10:01

Η αλήθεια για τους Σλαβομακεδόνες

Ο ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΑΝΕΛΕΗΤΟΣ ΔΙΩΓΜΟΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ

Αφιερώματα
17 Σεπ 2020, 19:22

Εγκληματικό, εθνικοσοσιαλιστικό μόρφωμα ήταν και παραμένει η Χρυσή Αυγή και οι παραφυάδες μετά τη διάσπασή της

4 Νοέ 2017, 00:00

100 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

Ο μεγάλος Οκτώβρης του 1917 εξακολουθεί να διδάσκει το προλεταριάτο

30 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (7)

23 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (6)

Δείτε όλες τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ

Δείτε όλα τα ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Πολιτικές Δίκες
  • 17Ν
    • Εφετείο 17Ν
  • ΕΛΑ
    • Δεύτερη Δίκη ΕΛΑ
    • Εφετείο ΕΛΑ
    • Πρώτη Δίκη ΕΛΑ
  • Επαναστατικός Αγώνας
    • Πρώτη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα
    • Εφετείο Επαναστατικού Αγώνα
    • Δεύτερη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα
  • Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς
    • 3η Δίκη Σ.Π.Φ.
    • 4η Δίκη Σ.Π.Φ.
    • Δίκη Σ.Π.Φ.
Παλαιστίνη
  • Σπάζοντας την πολιορκία
    • Το ημερολόγιο της αποστολής
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (4)
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (3)
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (2)
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (1)
Σύνδεσμοι
  • Ποιοι είμαστε
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Ποιοι είμαστε
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης

Πληκτρολογήστε παραπάνω και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας. Εφόσον συνεχίσετε στη σελίδα μας, θεωρούμε ότι είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
Ρυθμίσεις CookieΣυνέχεια
Διαχείριση συναίνεσης

Σύνοψη απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας (analytics). Δεν μπορούμε να εξακριβώσουμε την προσωπική σας ταυτότητα από τα cookies. Τα cookies αποθηκεύονται αποκλειστικά στη δική σας συσκευή (υπολογιστή, tablet, κινητό τηλέφωνο) και η ιστοσελίδα δε διατηρεί κανένα αρχείο ή βάση δεδομένων με προσωπικά δεδομένα σας.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
_GRECAPTCHA5 months 27 daysThis cookie is set by Google. In addition to certain standard Google cookies, reCAPTCHA sets a necessary cookie (_GRECAPTCHA) when executed for the purpose of providing its risk analysis.
cookielawinfo-checkbox-advertisement1 yearSet by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category .
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
elementorneverThis cookie is used by the website's WordPress theme. It allows the website owner to implement or change the website's content in real-time.
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
wordpress_test_cookiesessionThis cookie is used to check if the cookies are enabled on the users' browser.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
CookieDurationDescription
__cf_bm30 minutesThis cookie, set by Cloudflare, is used to support Cloudflare Bot Management.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
CookieDurationDescription
_ga2 yearsThe _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_gid1 dayInstalled by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
CookieDurationDescription
_lscache_vary2 daysNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI4 minutesNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI_SHORTpastNo description
abj404_solution_REQUEST_URI_UPDATE_URL4 minutesNo description
wordpress_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_logged_in_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_sec_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpresspass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpressuser_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-postpass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-settings-0pastNo description
wp-settings-time-0pastNo description
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo