Close Menu
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
  • Στήλες
    • Η Αποψή Μας
    • Στο Ψαχνό
    • Zoom
    • Βαθύ Κόκκινο
    • Αντικυνωνικά
    • Dixi et salvavi animam meam
X (Twitter) YouTube RSS
Τελευταία Νέα :
  • Γιατί ο «Μάκης το τσεκούρι» υπέγραφε Ο ΙΔΙΟΣ αποφάσεις να πληρωθούν παράνομες επιδοτήσεις τα λαμόγια που είχαν παραπεμφθεί στον εισαγγελέα;
  • Σύλληψη ισραηλινών στρατιωτών και των συνεργών τους
  • Γασσάν Καναφάνι: Διηγήματα – Από τη γη των πικραμένων πορτοκαλιών
  • Ο μάγκας με το τρίκυκλο…
  • Υπόκλιση στη σινιόρα
  • Σαν σήμερα 17 Αυγούστου
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
X (Twitter) YouTube RSS
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
Πλοήγηση:Αρχική»Εργατικά»Κίνηση απελπισίας από τον Πιερρακάκη: Νέα αγωγή κατά της ΟΛΜΕ για την απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
Εργατικά Παιδεία

Κίνηση απελπισίας από τον Πιερρακάκη: Νέα αγωγή κατά της ΟΛΜΕ για την απεργία-αποχή από την αξιολόγηση

Eksegersi.grBy Eksegersi.gr20 Απρ 2024, 06:04

Τελικά ο Πιερρακάκης δεν απέφυγε και τον νέο εξευτελισμό. Κατέθεσε αγωγή κατά της ΟΛΜΕ για την απεργία-αποχή από την αξιολόγηση, που θα εκδικαστεί την Δευτέρα 22 Απρίλη, μία εβδομάδα πριν τις διακοπές του Πάσχα και 3 εμβομάδες περίπου μέχρι τη λήξη των μαθημάτων μετά το Πάσχα.

Οπως έχει δε, ήδη αποφασιστεί, η ΟΛΜΕ ζητά από την ΑΔΕΔΥ να επαναπροκηρύξει την απεργία-αποχή, μετά την απόφαση της αστικής Δικαιοσύνης που αναμένεται να κρίνει και πάλι την απεργία-αποχή παράνομη.

Θυμίζουμε ότι οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες ΔΟΕ και ΟΛΜΕ οδηγήθηκαν στην επαναπροκήρυξη της απεργίας αποχής μετά από ένα δυναμικό ρεύμα υπέρ της απεργίας που εκφράστηκε στην συντριπτική πλειοψηφία των πρωτοβάθμιων σωματείων με μαζικότατες γενικές συνελεύσεις.

Το ρεύμα αυτό δεν μπόρεσε να ανακόψει ο Πιερρακάκης, παρά τις απειλητικές εγκυκλίους (εγκύκλιος Γ.Γ Κατσαρού Αρ. Πρωτ. 34412/Ε3, 3-4-2024), που επικαλούνταν ψευδώς ότι απεργία δεν μπορούν να κηρύξουν τα πρωτοβάθμια συνδικαλιστικά όργανα και παρά την χουντικής έμπνευσης απόφαση να αντικατασταθούν οι διευθυντές των σχολείων που συμμετέχουν στην απεργία-αποχή. Να αντικατασταθούν δηλαδή επειδή είναι απεργοί και πειθαρχούν στις αποφάσεις των συνδικαλιστικών οργάνων!

Η νέα αγωγή κατά της ΟΛΜΕ, στην εκπνοή της σχολικής χρονιάς είναι κίνηση απελπισίας, είναι καθαρή ομολογία συντριπτικής ήττας από την πλευρά του υπουργείου Αμάθειας και Καταστολής και είναι βέβαιο ότι δεν θα οδηγήσει στον επιδιωκόμενο σκοπό του ΥΠΑΙΘΑ.

Στο πλευρό των εκπαιδευτικών τάσσονται με ανακοινώσεις τους πανεπιστημιακοί, ενώ με πρωτοβουλία ΕΛΜΕ και Συλλόγων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης διοργανώνεται συναυλία αλληλεγγύης την Τρίτη 23/4 στις 7 μ.μ. στα Προπύλαια, ενάντια στην αξιολόγηση και την κατηγοριοποίηση των σχολείων. 

ΕΝΙΑΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Α.Π.Θ.

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΕΚΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ

Θεσσαλονίκη, 15 Απριλίου 2024

Ο ΕΣΔΕΠ καταγγέλλει την προσπάθεια καταστολής και υπονόμευσης του εκπαιδευτικού κλάδου μέσα από την ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής δράσης των εκπαιδευτικών (απειλές για πρόστιμα, φυλακίσεις, έως και αντικατάσταση διευθυντών/διευθυντριών που αρνούνται τη δήθεν αξιολόγηση των συναδέλφων τους). Καταγγέλλει την απορρύθμιση και υποβάθμιση του συνόλου της δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης που επιχειρεί με συστηματικό τρόπο η κυβέρνηση, μέσα από τα νομοθετήματά της αλλά και τη συρρίκνωση της χρηματοδότησης, την ανεπάρκεια της στελέχωσης, τις ελλείψεις υποστηρικτικών δομών, καθώς και την επικινδυνότητα ασυντήρητων εκπαιδευτικών υποδομών.

Η αξιολόγηση τόσο των σχολικών μονάδων όσο και των ίδιων των εκπαιδευτικών που επιχειρείται με χυδαίο εκφοβισμό και αγοραίες απειλές είναι γραφειοκρατική και θετικιστικής αντίληψης που καθόλου δεν συνάδει με το ύφος, τα περιεχόμενα και τα δομικά χαρακτηριστικά της εκπαίδευσης, αντιβαίνει δε πάραυτα στην πολύπλοκη και πολυδιάστατη διαδικασία κατάκτησης της γνώσης που επιχειρείται στο πλαίσιο αυτής. Επομένως, δεν εξασφαλίζει, ούτε τη βελτίωση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου στα σχολεία της χώρας αλλά ούτε και την υποστήριξη των εκπαιδευτικών ώστε να επιτελέσουν αποτελεσματικά το έργο τους. Συνδέεται δε άμεσα με το επικείμενο επιχειρηματικό μοντέλο του “σχολείου της αγοράς” στο οποίο αποβλέπει η κυβέρνηση, κατ’ αντιστοιχία με εκείνο της Αγγλίας και των ΗΠΑ που έχει παντελώς χρεοκοπήσει κατά τις τελευταίες τέσσερις και πλέον δεκαετίες της εφαρμογής του σε αυτές τις χώρες. Με άλλα λόγια, η αξιολόγηση που προσπαθεί να επιβάλει η κυβέρνηση, συμπλέει με τις πανελληνίου τύπου εξετάσεις που έχουν ήδη θεσπιστεί στις τελευταίες τάξεις των δύο βαθμίδων της υποχρεωτικής εκπαίδευσης (του Δημοτικού και του Γυμνασίου), στη βάση των αποτελεσμάτων των οποίων θα ιεραρχούνται τα σχολεία της χώρας και θα διακυβεύεται η ίδια η βιωσιμότητά τους, άρα και το σχολικό μέλλον χιλιάδων μαθητών και μαθητριών που θα υπόκεινται σε νέου τύπου εκπαιδευτικές ανισότητες. Παραγνωρίζεται δε το γεγονός ότι η υποστήριξη των παιδιών, των οικογενειών τους, και των ίδιων των εκπαιδευτικών στην αξιοπρεπή διαβίωση, κατοικία, υγεία και εργασία, και συνολικά η διασφάλιση των συνθηκών στο ύψος των σύγχρονων αναγκών, αποτελούν προϋποθέσεις για την ουσιαστική ενίσχυση της ανάπτυξης και προόδου των μαθητών και μαθητριών.

Η ποινικοποίηση και καταστολή της δράσης των εκπαιδευτικών αποτελεί προσβολή για τον κλάδο και απαξιώνει αυτούς και αυτές που μοχθούν καθημερινά για την εκπαίδευση των παιδιών μας. Το μοντέλο του εκπαιδευτικού που ενισχύει η κυβέρνηση είναι αυτό του «πειθαρχημένου υπαλλήλου» που υλοποιεί τις αποφάσεις του Υπουργείου Παιδείας ενάντια σε τεκμηριωμένες παιδαγωγικές επιστημονικές θεωρίες και έρευνες σχετικά με την εκπαιδευτική διαδικασία, ενάντια στο όφελος των μαθητών και μαθητριών. Η κυβέρνηση με τέτοια νομοθετήματα και αυταρχικές πρακτικές επιδιώκει τη χειραγώγηση και υποτέλεια των εκπαιδευτικών και επομένως την υποβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου.

Ο ΕΣΔΕΠ ΑΠΘ:

  • είναι αλληλέγγυος στους αγώνες των εκπαιδευτικών ενάντια σε τιμωρητικές αξιολογήσεις στη λογική του αγοραίου σχολείου και στις αυταρχικές εκπαιδευτικές πολιτικές,
  • υποστηρίζει τους αγώνες υπέρ ενός δημόσιου, δωρεάν, δημοκρατικού σχολείου, που λειτουργεί σε αντιστοιχία με τις σύγχρονες ανάγκες και προς όφελος της κοινωνίας.

Δήλωση Αλληλεγγύης 36 μελών του διδακτικού προσωπικού του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Α.Π.Θ. στον αγώνα των εκπαιδευτικών

Εδώ και καιρό γινόμαστε μάρτυρες της συνολικής επίθεσης της κυβέρνησης στο δημόσιο αγαθό της παιδείας. Ο αντισυνταγματικός νόμος που επιτρέπει την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων, η συστηματική υποχρηματοδότηση όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης είναι όψεις της υποβάθμισης και διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης. Μέσα στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η προσπάθεια της κυβέρνησης να επιβάλει στις/στους εκπαιδευτικούς ένα καθεστώς αξιολόγησης, το οποίο η πλειονότητά τους έχει απορρίψει –η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας το χαρακτηρίζει «αντιεκπαιδευτικό και αντιεπιστημονικό».

Οι αγωνιστικές κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στηριγμένες σε μαζικές συνελεύσεις των συλλόγων τους και στην εξαιρετική συσπείρωση των κλάδων τους (όπως αυτή εκφράζεται και στις αποφάσεις σε επίπεδο Δ.Ο.Ε. και Ο.Λ.Μ.Ε.), συναντούν την απόλυτη αδιαλλαξία της κυβέρνησης, η οποία επιλέγει ως μόνη στάση την ποινικοποίηση της διαμαρτυρίας και του απεργιακού τους αγώνα.

Η αντίδραση του εκπαιδευτικού κινήματος ενάντια στην επιχειρούμενη αξιολόγηση αφορά κρίσιμες πτυχές του τρόπου λειτουργίας των σχολείων, των συνθηκών υλοποίησης του εκπαιδευτικού έργου.

Παραγνωρίζοντας την ποικιλομορφία των μοντέλων συλλογικού αναστοχασμού από τους εκπαιδευτικούς της σχολικής ζωής και του έργου τους, τα οποία αναφέρονται στη διεθνή βιβλιογραφία, η ελληνική πολιτεία δρομολογεί ένα σύστημα αξιολόγησης, το οποίο επιδιώκει να υπαγάγει τη σχολική ζωή, τη διδακτική δραστηριότητα και τις παιδαγωγικές σχέσεις σε καθεστώς μέτρησης, σύγκρισης, ιεραρχικής κατάταξης, ανταγωνισμού και ελέγχου. Εμφορείται από την αντίληψη ότι το εκπαιδευτικό έργο μπορεί να τυποποιηθεί, να μετρηθεί και να συγκριθεί, με αποτέλεσμα τη βαθμολόγησή του και τη διαφοροποίηση των εκπαιδευτικών βάσει των επιδόσεών τους. Ότι μπορεί κάποια/κάποιος, ως αξιολογήτρια/αξιολογητής, συλλέγοντας ορισμένα στιγμιότυπα της εκπαιδευτικής καθημερινότητας, να έχει συγκροτημένη αντίληψη για την απόδοση μιας/ενός εκπαιδευτικού επί πληθώρας εξαιρετικά σύνθετων, δυναμικών, αστάθμητων και ουσιαστικά μη μετρήσιμων πτυχών του έργου της/του.

Η επιχειρούμενη από την κυβέρνηση αξιολόγηση των εκπαιδευτικών μετατρέπει την προσωπική γνώμη της αξιολογήτριας/του αξιολογητή σε ρυθμιστικό παράγοντα της σχολικής ζωής, υπάγοντας την τελευταία σε καθεστώς αυθαιρεσίας, μιας και ουδόλως έχει διευκρινιστεί (πώς θα μπορούσε, άραγε, να γίνει κάτι τέτοιο;!) τι ακριβώς συνιστά πρότυπη-υποδειγματική διδασκαλία, πρότυπη-υποδειγματική ανταπόκριση της/του εκπαιδευτικού στην πληθώρα των ζητημάτων των διαφόρων πεδίων, στα οποία αυτή/αυτός καλείται να αξιολογηθεί (και μάλιστα τι συνιστά πρότυπη-υποδειγματική διδασκαλία με βάση ενιαία κριτήρια βαθμολόγησης που να ισχύουν για όλες τις αξιολογήτριες και όλους τους αξιολογητές, από την Κρήτη έως τον Έβρο).

Φρονούμε, λοιπόν, ότι η αξιολόγηση δεν έχει σχέση με την υποστήριξη και βελτίωση του έργου των εκπαιδευτικών. Αποσκοπεί στην ενίσχυση του γραφειοκρατικού ελέγχου τους, στην αύξηση των ευθυνών τους για πληθώρα προβλημάτων των σχολείων και της σχολικής ζωής, τα οποία άπτονται των εφαρμοζόμενων κεντρικών πολιτικών που ταλαιπωρούν εδώ και χρόνια την εκπαίδευση και την κοινωνία.

Δέον να επισημανθεί εμφατικά ότι οι εκπαιδευτικοί έρχονται καθημερινά αντιμέτωπες/αντιμέτωποι με δυσκολίες και προβλήματα των μαθητριών και μαθητών, στα οποία αντανακλώνται κρισιακά φαινόμενα όχι απλώς της σύγχρονης οικογένειας, αλλά της σύγχρονης κοινωνίας (με εξάπλωση των μορφών αποξένωσης, ανταγωνισμού, ρατσισμού, σωματικής και ψυχικής βίας). Η επιχειρούμενη αξιολόγηση επιδιώκει να αποκρύψει τους καθοριστικούς οικονομικούς, κοινωνικούς, πολιτικούς, πολιτισμικούς παράγοντες που καθορίζουν, υπονομεύουν, παραμορφώνουν τη δημόσια εκπαίδευση, βάζοντας στο προσκήνιο τις/τους εκπαιδευτικούς ως υπεύθυνες/υπεύθυνους και ενόχους για ό,τι πάει στραβά στα σχολεία.

Ταυτόχρονα, η επιχειρούμενη αξιολόγηση επιδιώκει να αλλάξει άρδην το εργασιακό καθεστώς των εκπαιδευτικών, να θεσμοθετήσει την ανταγωνιστική μέτρηση των επιδόσεών τους από μια γραφειοκρατική διοίκηση που θα έχει ουσιαστικό έλεγχο επί αυτών. Λαμβάνοντας υπ’ όψη αυτές τις εξελίξεις και ιδιαιτέρα την προσπάθεια της κυβέρνησης να ποινικοποιήσει τη συνδικαλιστική δράση των εκπαιδευτικών (με αλλεπάλληλες δικαστικές προσφυγές κατά της απεργίας, και την πρόσφατη οδηγία αντικατάστασης των διευθυντριών/διευθυντών που αρνούνται να λάβουν μέρος στην αξιολόγηση των συναδέλφων τους), τα παρακάτω υπογράφοντα μέλη του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ.

α) καταδικάζουμε την αδιάλλακτη-αυταρχική στάση της κυβέρνησης προς τις/τους εκπαιδευτικούς, χωρίς το κρίσιμο διδακτικό και παιδαγωγικό έργο των οποίων δεν νοείται σχολείο, μόρφωση και ανάπτυξη των μαθητριών και των μαθητών

β) δηλώνουμε την αλληλεγγύη μας στον αγώνα των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ενάντια στον επιχειρούμενο δια της αξιολόγησης γραφειοκρατικό έλεγχο του έργου τους,

γ) καλούμε την ακαδημαϊκή κοινότητα και την κοινωνία να στηρίξει τους αγώνες του συνδικαλιστικού κινήματος των εκπαιδευτικών ενάντια στην κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων και στην εμπορευματοποίηση-ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης, για την πραγματική υποστήριξη του δημόσιου σχολείου και την ουσιαστική ενίσχυση του εκπαιδευτικού έργου

δ) καλούμε την ακαδημαϊκή κοινότητα, το συνδικαλιστικό κίνημα των εκπαιδευτικών, τους συλλόγους γονέων, την κοινωνία να εντείνουν τις προσπάθειες για την εμπέδωση ενός δημοκρατικού και ανθρώπινου σχολείου, προς όφελος των κοινωνικών και μορφωτικών αναγκών του λαού μας.

Πηγή: E-WALL 

Ψήφισμα μελών ΔΕΠ της Σχολής Επιστημών της Αγωγής του ΕΚΠΑ

Τα μέλη του διδακτικού προσωπικού της Σχολής Επιστημών της Αγωγής του ΕΚΠΑ, ως πανεπιστημιακοί που το ερευνητικό και διδακτικό μας έργο αφορά τον χώρο της εκπαίδευσης, παρακολουθούμε με προβληματισμό τον δημόσιο διάλογο και τις διαδικασίες  για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και συνακόλουθα του εκπαιδευτικού έργου. Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου συνιστά μία σημαντική διεργασία με πολλαπλά οφέλη για την σχολική κοινότητα και την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών. Θα πρέπει να εντάσσεται σε μία διαδικασία κατά την οποία κάθε σχολική μονάδα, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού και κοινωνικού πλαισίου, επιλέγει προτεραιότητες, ιεραρχεί στόχους, σχεδιάζει δράσεις και τις αποτιμά, στοχεύοντας στην βελτίωση της  ποιότητας της διδασκαλίας, αλλά και στην ενίσχυση της ευρύτερης σχολικής κοινότητας στην προοπτική μιας συμπεριληπτικής παιδαγωγικής λογικής. Προϋπόθεση αυτής της προσέγγισης είναι η συναίνεση των εμπλεκόμενων, το δημοκρατικό κλίμα εντός του συλλόγου διδασκόντων, και οι σχέσεις εμπιστοσύνης μέσα στην εκπαιδευτική ιεραρχία.

Αντίθετα με τα παραπάνω, η διαδικασία αξιολόγησης που ακολουθείται ενισχύει τη γραφειοκρατία, αποδυναμώνει τη συνεργασία των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας και υιοθετεί αυταρχικές πρακτικές  απέναντι στους εκπαιδευτικούς, όπως η πρόσφατη εγκύκλιος για την άμεση αντικατάσταση των Διευθυντών σχολικών μονάδων, οι οποίοι αντιδρούν ακολουθώντας αποφάσεις των συνδικαλιστικών τους οργάνων.

Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να αναθεωρήσει τη στάση του, να αναπτύξει έναν ουσιαστικό διάλογο με τους εκπαιδευτικούς μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες, ώστε να ληφθούν υπόψη όλοι οι θετικοί παράγοντες που επηρεάζουν τη σχολική ζωή και συνδράμουν στη δημιουργία ενός καλύτερου σχολείου.

ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΕΚΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ

Η Συσπείρωση Πανεπιστημιακών καταγγέλλει την προσπάθεια καταστολής και υπονόμευσης του εκπαιδευτικού κλάδου μέσα από την ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής δράσης των εκπαιδευτικών και την τιμωρητική αντικατάσταση των διευθυντών και διευθυντριών που δε δέχονται να προβούν στη δήθεν αξιολόγηση των συναδέλφων τους. Καταγγέλλει την απορρύθμιση και υποβάθμιση του συνόλου της δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης που επιχειρεί με συστηματικό τρόπο η κυβέρνηση, μέσα από τα νομοθετήματά της αλλά και τη συρρίκνωση της χρηματοδότησης, την ανεπάρκεια της στελέχωσης και τις ελλείψεις εκπαιδευτικών υποδομών και υποστηρικτικών δομών.

Η υπάρχουσα αξιολόγηση τόσο των σχολικών μονάδων όσο και των ίδιων των εκπαιδευτικών αποτελεί μία γραφειοκρατική και ανούσια διαδικασία που δεν εξασφαλίζει ούτε τη βελτίωση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου στα σχολεία της χώρας αλλά ούτε και την υποστήριξη των εκπαιδευτικών ώστε να επιτελέσουν αποτελεσματικά το έργο τους. Παραγνωρίζει δε το γεγονός ότι η υποστήριξη των παιδιών, των οικογενειών τους αλλά και των ίδιων των εκπαιδευτικών στην αξιοπρεπή διαβίωση, κατοικία, υγεία και εργασία αλλά και η διασφάλιση ενός κράτους δικαίου αποτελούν προϋποθέσεις για την ουσιαστική ενίσχυση της ανάπτυξης και προόδου των μαθητών και μαθητριών.

Η ποινικοποίηση και καταστολή της δράσης των εκπαιδευτικών αποτελεί προσβολή για τον κλάδο και απαξιώνει αυτούς και αυτές που μοχθούν καθημερινά για την εκπαίδευση των παιδιών μας. Το μοντέλο του εκπαιδευτικού που ενισχύει η κυβέρνηση είναι αυτό του «πειθαρχημένου υπαλλήλου» που υλοποιεί τις αποφάσεις του Υπουργείου Παιδείας κόντρα σε όποιες επιστημονικές θεωρίες και έρευνες εκπαιδεύτηκε στο Πανεπιστήμιο, κόντρα στην όποια παιδαγωγική αυτονομία απαιτείται για τη λήψη αποφάσεων προς όφελος των μαθητών και μαθητριών. Η κυβέρνηση πράγματι θεωρεί ότι με τέτοια νομοθετήματα και αυταρχικές πρακτικές θα πετύχει τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου;

Η Συσπείρωση Πανεπιστημιακών:

  • Στέκεται αλληλέγγυα στους αγώνες των εκπαιδευτικών ενάντια στην τιμωρητική και ανούσια αξιολόγηση καθώς και στις αυταρχικές εκπαιδευτικές πολιτικές.
  • Υποστηρίζει τους αγώνες υπέρ ενός δημόσιου, δωρεάν, δημοκρατικού και συμπεριληπτικού σχολείου που λειτουργεί προς όφελος της κοινωνίας.
  • Καλεί το Υπουργείο Παιδείας να άρει τους Νόμους 4692/20 και 4823/21 για την αξιολόγηση, να προβεί σε άμεσο διάλογο με τα συνδικαλιστικά όργανα των εκπαιδευτικών και τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας και να στηρίξει έμπρακτα τη δημόσια και δωρεάν παιδεία.
  • Καλεί τους γονείς και ευρύτερα την κοινωνία να στηρίξουν τους αγώνες των εκπαιδευτικών για μία καλύτερη εκπαίδευση και να διεκδικήσουν μαζί με αυτούς τους απαραίτητους υλικούς και ανθρώπινους πόρους προς όφελος όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας και μιας συνεκτικής και δίκαιης κοινωνίας.

10/4/2024

Εκτύπωση 🖨
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ ΟΛΜΕ ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗΣ
Κοινοποίηση: Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp
Προηγούμενο ΆρθροΒαθύ μπλε, σχεδόν μαύρο!
Επόμενο άρθρο Ιδιωτική Ιατρική για χοντρά πορτοφόλια: Ερχεται στην Αθήνα το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας

Σχετικά Αρθρα

Μεγάλη παραβατικότητα και εργασιακές σχέσεις γαλέρας στα ξένα ιδιωτικά σχολεία

Εργατικά 12 Αυγ 2025, 18:05

Ισραηλινοί βολιδοσκοπούν ελληνικά ΑΕΙ για εξ αποστάσεως διδακτορικά στη φιλοσιωνιστική Μπανανία!

Παιδεία 6 Αυγ 2025, 13:23

Αναπληρωτές ΔΥΠΑ: Τους κόβουν την αποζημίωση μη ληφθείσας άδειας και τους ζητούν να επιστρέψουν αναδρομικά τις αποζημιώσεις πενταετίας!

Εργατικά 6 Αυγ 2025, 07:16

Να ακυρωθεί ΤΩΡΑ η πειθαρχική δίωξη του Κ. Τουλγαρίδη και να του δοθεί πλήρης πρόσβαση στον πειθαρχικό φάκελο

Καταγγελία του Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΠΕ «Κώστας Σωτηρίου»

Εργατικά 3 Αυγ 2025, 07:00

Η κυβέρνηση φοβάται την οργή των νέων, των φοιτητών, γι΄ αυτό και προώθησε ένα νομοσχέδιο  χουντικής έμπνευσης

Απόφαση του Συλλόγου Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού Πανεπιστημίου Αιγαίου

Παιδεία 2 Αυγ 2025, 19:56

Εμπαίζουν τους τυφλούς: Αλλοθι στον Φάρο Τυφλών για την απόλυση τυφλής εργαζόμενης

Εργατικά 2 Αυγ 2025, 07:09
Ροή Ειδήσεων
Αγροτικά

Γιατί ο «Μάκης το τσεκούρι» υπέγραφε Ο ΙΔΙΟΣ αποφάσεις να πληρωθούν παράνομες επιδοτήσεις τα λαμόγια που είχαν παραπεμφθεί στον εισαγγελέα;

Παρακάμπτοντας τον ΟΠΕΚΕΠΕ και υπογράφοντας ο ίδιος να πληρωθούν τα λαμόγια, ο Βορίδης διέπραξε - απολύτως συνειδητά - ποινικά αδικήματα

17 Αυγ 2025, 13:05
Διεθνή

Σύλληψη ισραηλινών στρατιωτών και των συνεργών τους

17 Αυγ 2025, 12:50
Πολιτισμός

Γασσάν Καναφάνι: Διηγήματα – Από τη γη των πικραμένων πορτοκαλιών

Μετάφραση - Πρόλογος - Σημειώσεις Νασίμ Αλάτρας

17 Αυγ 2025, 10:09
Διεθνή

Ο μάγκας με το τρίκυκλο…

…ή η ενότητα λαού και Αντίστασης στην πράξη

17 Αυγ 2025, 09:02
Διεθνή

Υπόκλιση στη σινιόρα

17 Αυγ 2025, 06:02
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 17 Αυγούστου

17 Αυγ 2025, 00:01
Διεθνή

Eλληνική συμμετοχή στο έγκλημα της ρίψης «βοήθειας» από αέρα στη Γάζα

16 Αυγ 2025, 13:27
Κόντρες

Aμπού Ομπάιντα, αγαπημένε, χτύπα, χτύπα το Τελ Αβίβ

16 Αυγ 2025, 12:42
Διεθνή

Μπορεί ο σιωναζιστικός στρατός να καταλάβει τη Γάζα ή έστω την Πόλη της Γάζας;

Εντυπωσιακά βίντεο αντιστασιακών επιχειρήσεων

16 Αυγ 2025, 11:02
Αντικυνωνικά

ΑΝΤΙΚΥΝΩΝΙΚΑ

16 Αυγ 2025, 00:02
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 16 Αυγούστου

16 Αυγ 2025, 00:01
Διεθνή

Ο σιωναζιστής Μπεν Γκβιρ απειλεί με δολοφονία τον κρατούμενο ηγέτη Μαρουάν Μπαργούτι

15 Αυγ 2025, 20:32
Αγροτικά

Καλπάζει η ευλογιά των αιγοπροβάτων – Στην πείνα πάνω από τρεις χιλιάδες κτηνοτρόφοι

15 Αυγ 2025, 18:40
Περιβάλλον

Εικόνες της καταστροφής από την πυρκαγιά στα χωριά γύρω από τη Φιλιππιάδα

15 Αυγ 2025, 17:54
Διεθνή

Ζορζ Αμπνταλλά: «Οταν ένας ηγέτης όπως ο Γιάχια Σινουάρ πέφτει ως μάρτυρας και όχι ως φυγάς σε κάποιο καταφύγιο στο Κατάρ ή αλλού, η Αντίστασή του είναι καταδικασμένη να θριαμβεύσει»

15 Αυγ 2025, 17:24
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 15 Αυγούστου

15 Αυγ 2025, 00:01
Διεθνή

Βρετανία: «Φύγε εσύ – Eλα εσύ» – Βιομηχανία επαναπροωθήσεων με ευρωενωσίτικη σφραγίδα

14 Αυγ 2025, 20:53
Περιβάλλον

Πως η τύχη έσωσε τη Φιλιππιάδα και δεν έγινε αποκαΐδια

14 Αυγ 2025, 13:57
Πολιτισμός

Τα Ξυλουράκια, ο Ψαρογιώργης, η Παλαιστίνη και η Μοσάντ στην Κρήτη

14 Αυγ 2025, 11:06
Κόντρες

Κούλης, ο νεκροθάφτης της δημοκρατίας στην Ελλάδα!

14 Αυγ 2025, 09:45
Εκδηλώσεις στην Κόντρα
Η Yπόθεση Ζορζ Ιμπραήμ Αμπνταλλά
Εφετείο ΧΑ
Ουκρανία
Επιλεγμένα θέματα
10 Μάι 2022, 22:55

Ο ρωσικός ιμπεριαλισμός από θέση ισχύος

«Ο πλούτος των κοινωνιών όπου κυριαρχεί ο κεφαλαιοκρατικός τρόπος παραγωγής εμφανίζεται σαν ένας “τεράστιος σωρός…

21 Απρ 2022, 13:42

Καρλ Μαρξ: Μισθός, τιμή και κέρδος

21 Νοέ 2021, 07:31

Κινέζικος Ιμπεριαλισμός: Tα περιθώρια της παλιάς υψηλής κερδοφορίας στενεύουν

Παρά τη συνεχιζόμενη υπερεκμετάλλευση του προλεταριάτου

Περισσότερα…

Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 17 Αυγούστου

Ημέρα φάρων.

Ινδονησία: Ημέρα ανεξαρτησίας (1945).

Γκαμπόν: Ημέρα ανεξαρτησίας (1960).

Αργεντινή: Ημέρα San Martin (1850).

1936: Καίγονται χιλιάδες «κομμουνιστικά» βιβλία σε τεράστια πυρά στην πλατεία του Λευκού Πύργου.

1944: Μπλόκο της Κοκκινιάς (150 νεκροί).

1954: Εκτελείται ο Νίκος Πλουμπίδης.

1956: Η Δυτική Γερμανία θέτει εκτός νόμου το Κομμουνιστικό Κόμμα.

Εκτύπωση 🖨
Η Παπάρα…

Δεν υπάρχει καμία απόδειξη ή ένδειξη που να με αφορά. Δεν υπάρχει υπουργική απόφαση με την υπογραφή μου. Δεν υπάρχει ούτε email, ούτε μήνυμα, ούτε τηλεφωνική επικοινωνία που να αποδεικνύει παρέμβασή μου. Aρα, δεν υπάρχουν στοιχεία που να συνιστούν ποινικό αδίκημα. Το να ζητήσεις από έναν υφιστάμενό σου την παραίτησή του δεν συνιστά ποινικό αδίκημα. Ο κ. Σημανδράκος είχε θητεία περίπου ενός έτους στον ΟΠΕΚΕΠΕ πριν αναλάβω εγώ. Κατά τη διάρκεια αυτής της θητείας υπήρξαν σωρεία προβληματικών αποφάσεων και κακών διοικητικών πρωτοβουλιών. Αυτή τη στιγμή, οι ελληνικές Αρχές διεξάγουν έρευνα για τις πρακτικές που ακολουθήθηκαν. Η πρόθεσή μου ήταν ξεκάθαρη: να ελεγχθούν όλα αυστηρά. Δεν είμαι εγώ το πρόβλημα — ούτε ο κ. Βορίδης. Το πρόβλημα του ΟΠΕΚΕΠΕ είναι διαχρονικό. Αν κάποιοι τρίτοι επικαλούνται το όνομά μου, δεν με εμπλέκει αυτό. Αρκετά με τη στοχοποίηση της Κρήτης. Δεν είναι η Κρήτη οι 5, 10 ή 15 παραβατικοί που μπορεί να υπάρχουν. Εκπλήσσομαι που ο κ. Ανδρουλάκης, προσπαθώντας να καλύψει την πολιτική του ανεπάρκεια, στοχοποιεί την Κρήτη. Το ΠΑΣΟΚ διοικούσε τη χώρα για μεγάλο χρονικό διάστημα, συμπεριλαμβανομένης της περιόδου ίδρυσης και λειτουργίας του ΟΠΕΚΕΠΕ. Αν θέλουμε να ερευνήσουμε πραγματικά τι συνέβη, ας γίνει εξεταστική επιτροπή σε βάθος χρόνου. Oχι άλλη υποκρισία. Oχι άλλη πολιτική εκμετάλλευση.

Λευτέρης Αυγενάκης (σε Οικονόμου-Παυλόπουλο, ΣΚΑΪ)

(Να ρωτήσουμε: ο Φραπές, ο Χασάπης, ο Γρύλλος και μερικά ακόμα λεβεντόπαιδα που -όπως προκύπτει από τη δικογραφία- πίνουν νερό στ’ όνομά του είναι «παραβατικοί», οι οποίοι ανακάτευαν το όνομά του για να τον εκθέσουν; Πώς ήξεραν ότι τα τηλέφωνά τους παρακολουθούνται και μιλούσαν έτσι για να εκθέσουν αυτόν τον αδάμαντα της πολιτικής; Οταν τρωγόπινε μ’ αυτά τα καλόπαιδα δεν ήξερε τι κάνουν; Με το ποου σιγουρεύτηκε ότι ο Μητσοτάκης θάβει την ποινική πλευρά του σκανδάλου του ΟΠΕΚΕΠΕ, της δράσης της εγκληματικής οργάνωσης, ο Αυγενάκης έτρεξε στο προστατευμένο περιβάλλον του ΣΚΑΪ και άρχισε να μας φτύνει κατάμουτρα. Να μας λέει ότι η γίδα στην πλάτη του δεν είναι κλεψιμαίικη, αλλά ήταν άρρωστη η κακομοίρα και την πήρε για να την πάει στον κτηνίατρο. Και κάνει σπέκουλα με την Κρήτη, προσπαθώντας να «δέσει» την εκλογική του πελατεία, εκθέτοντας ταυτόχρονα τον Ανδρουλάκη. Σε μια αθλια λογική συμψηφισμού και συγκάλυψης, που πρέπει να εξοργίσει κάθε έντιμο άνθρωπο σ’ αυτή τη χώρα)

Εκτύπωση 🖨
Αφίσες









Αρχείο Εφημερίδας
Εκδόσεις
25 Σεπ 2022, 13:12

Η ανατροπή του καπιταλισμού προϋπόθεση για τη λύση του ζητήματος της κατοικίας

27 Μαρ 2022, 17:35

Σοσιαλιστική οικοδόμηση και καπιταλιστική παλινόρθωση στην ΕΣΣΔ

Κατεβάστε ελεύθερα τη μελέτη

11 Οκτ 2020, 11:30

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (κατεβάστε ελεύθερα τη μπροσούρα)

29 Αυγ 2020, 10:01

Η αλήθεια για τους Σλαβομακεδόνες

Ο ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΑΝΕΛΕΗΤΟΣ ΔΙΩΓΜΟΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ

Αφιερώματα
17 Σεπ 2020, 19:22

Εγκληματικό, εθνικοσοσιαλιστικό μόρφωμα ήταν και παραμένει η Χρυσή Αυγή και οι παραφυάδες μετά τη διάσπασή της

4 Νοέ 2017, 00:00

100 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

Ο μεγάλος Οκτώβρης του 1917 εξακολουθεί να διδάσκει το προλεταριάτο

30 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (7)

23 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (6)

Δείτε όλες τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ

Δείτε όλα τα ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Πολιτικές Δίκες
  • 17Ν
    • Εφετείο 17Ν
  • ΕΛΑ
    • Δεύτερη Δίκη ΕΛΑ
    • Εφετείο ΕΛΑ
    • Πρώτη Δίκη ΕΛΑ
  • Επαναστατικός Αγώνας
    • Πρώτη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα
    • Εφετείο Επαναστατικού Αγώνα
    • Δεύτερη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα
  • Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς
    • 3η Δίκη Σ.Π.Φ.
    • 4η Δίκη Σ.Π.Φ.
    • Δίκη Σ.Π.Φ.
Παλαιστίνη
  • Σπάζοντας την πολιορκία
    • Το ημερολόγιο της αποστολής
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (4)
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (3)
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (2)
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (1)
Σύνδεσμοι
  • Ποιοι είμαστε
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Ποιοι είμαστε
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης

Πληκτρολογήστε παραπάνω και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας. Εφόσον συνεχίσετε στη σελίδα μας, θεωρούμε ότι είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
Ρυθμίσεις CookieΣυνέχεια
Διαχείριση συναίνεσης

Σύνοψη απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας (analytics). Δεν μπορούμε να εξακριβώσουμε την προσωπική σας ταυτότητα από τα cookies. Τα cookies αποθηκεύονται αποκλειστικά στη δική σας συσκευή (υπολογιστή, tablet, κινητό τηλέφωνο) και η ιστοσελίδα δε διατηρεί κανένα αρχείο ή βάση δεδομένων με προσωπικά δεδομένα σας.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
_GRECAPTCHA5 months 27 daysThis cookie is set by Google. In addition to certain standard Google cookies, reCAPTCHA sets a necessary cookie (_GRECAPTCHA) when executed for the purpose of providing its risk analysis.
cookielawinfo-checkbox-advertisement1 yearSet by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category .
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
elementorneverThis cookie is used by the website's WordPress theme. It allows the website owner to implement or change the website's content in real-time.
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
wordpress_test_cookiesessionThis cookie is used to check if the cookies are enabled on the users' browser.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
CookieDurationDescription
__cf_bm30 minutesThis cookie, set by Cloudflare, is used to support Cloudflare Bot Management.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
CookieDurationDescription
_ga2 yearsThe _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_gid1 dayInstalled by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
CookieDurationDescription
_lscache_vary2 daysNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI4 minutesNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI_SHORTpastNo description
abj404_solution_REQUEST_URI_UPDATE_URL4 minutesNo description
wordpress_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_logged_in_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_sec_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpresspass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpressuser_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-postpass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-settings-0pastNo description
wp-settings-time-0pastNo description
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo