Το καλοκαίρι του 2018, όταν ο διάσημος Γιάννης Αντετοκούνμπο βρισκόταν στην Ελλάδα για διαφήμιση και για δουλειές, έκλεισε και μερικές συμφωνίες για προώθηση του ελληνικού τουρισμού. Γυρίστηκαν κάποια σποτάκια, έκανε το σόου της η Κουντουρά, γράφτηκαν δημοσιεύματα, είδαμε τα βιντεάκια για κάποιο διάστημα και μετά δεν τα ξαναείδαμε, προφανώς γιατί… για τόσο έφταναν τα λεφτά. Τότε είχε ανακοινωθεί ότι ο Αντετοκούνμπο θα πρωταγωνιστήσει και στην προβολή της Φέτας ΠΟΠ στο εξωτερικό, στο πλαίσιο καμπάνιας που διαχειρίζονταν ο ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ και η NOVACERT EΠΕ. Βγήκαν κάτι φωτογραφίες, γυρίστηκε και κάποιο βίντεο στη Χαλκιδική, συνέχεια -εμείς τουλάχιστον- δεν είδαμε (εκτός από ένα διαφημιστικό φυλλάδιο με τον Αντετοκούνμπο να κρατάει με το πιρούνι ένα κομμάτι φέτα πάνω από ένα πιάτο με «χωριάτικη»).
Την Πέμπτη 12 Δεκέμβρη, έγινε στον ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ σύσκεψη διάφορων φορέων της γαλακτοκομίας, στην οποία ζητήθηκαν πληροφορίες για το κόστος της καμπάνιας για τη Φέτα με «πρεσβευτή» τον Αντετοκούνμπο. Η απάντηση ήταν ότι οι διαπραγματεύσεις έγιναν με τη Νike, η οποία ζητούσε ένα τεράστιο ποσό και κατάφεραν τελικά να «κλείσουν» στα 350.000 ευρώ! Προσέξτε, δε μιλάμε για διαφήμιση μιας εταιρίας, αλλά για διαφήμιση προώθησης της Φέτας ως «εθνικού προϊόντος», του οποίου ο Αντετοκούνμπο ορίστηκε «πρεσβευτής». Στο θαυμαστό κόσμο του επαγγελματικού αθλητισμού, όμως, όλα έχουν την τιμή τους. Ακόμα και μια φωτογραφία με μια πιρουνιά φέτα…
ΥΓ. Κατά τα άλλα, η ζωή στην Ελλάδα συνεχίζεται. Με τους κτηνοτρόφους να στενάζουν για τις τιμές του γάλακτος και την παραγωγή να μειώνεται (γιατί οι μικροί δεν αντέχουν άλλο και την εγκαταλείπουν), ενώ οι γαλακτοβιομήχανοι εισάγουν αθρόα γάλα κάθε είδους από το εξωτερικό.