Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή (12, 13 και 14 Μάη) ολοκληρώνεται ο κύκλος των παραστάσεων της ανοικείωσης με τη σκηνική σουίτα «Σκάψε καλά γέρο τυφλοπόντικα». Οσες και όσοι δεν την έχετε δει ακόμη, μπορείτε να κλείσετε θέσεις με ένα τηλεφώνημα στο 6976127545.
Πρόκειται για ένα είδος θεάτρου άγνωστο σχεδόν στην Ελλάδα. Ακολουθεί τη στέρεη παράδοση του γερμανικού πολιτικού θεάτρου, όπως θεμελιώθηκε και αναπτύχθηκε τις πρώτες δεκαετίες του 20ού αιώνα από δημιουργούς όπως ο Ερβιν Πισκάτορ και ο Μπέρτολτ Μπρεχτ και συνεχίστηκε/συνεχίζεται από τους επιγόνους τους (Χάινερ Μίλερ, Μπένο Μπεσόν, Ντίμιτερ Γκότσεφ και άλλους), αλλά και από πρωτοπόρους μουσικούς όπως ο Χάινερ Γκέμπελς και οι Einstürzende Neubauten.
Η παράσταση στηρίζεται στο έργο του νέου και ήδη πολυγραφότατου γάλλου συγγραφέα Ζοζέφ Αντράς «Ακόμα κι αν απομείνει μονάχα ένας σκύλος», που αναπαραστάθηκε σκηνικά από την ανοικείωση σε παγκόσμια πρώτη.
Περισσότερες πληροφορίες για το έργο, τον συγγραφέα και την παράσταση: anoikeiosi.gr
Trailer
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
«Σκάψε καλά γέρο τυφλοπόντικα»: Μην το χάσετε!
Σκάψε καλά, γέρο τυφλοπόντικα2
Σουίτα για ηθοποιό και μουσικό αυτοσχεδιασμό
Βασισμένη στο έργο του Ζοζέφ Αντράς
Ακόμα κι αν απομείνει μονάχα ένας σκύλος
Δεύτερος κύκλος παραστάσεων
Παρασκευή – Σάββατο – Κυριακή
28-29-30 Απρίλη 2023
5-6-7 και 12-13-14 Μάη 2023
ΚΟΝΤΡΑ
Αγαθουπόλεως 65 και Αχαρνών
Εναρξη στις 8:30 μμ
Είσοδος Ελεύθερη
(απαιτείται προκράτηση στο τηλ. 6976127545)
Μετά την παράσταση ακολουθεί συζήτηση με τους συντελεστές της
Συντελεστές
Δραματουργική επεξεργασία – Επίλογος ΠΕΤΡΟΣ ΓΙΩΤΗΣ
Σκηνοθετική Επιμέλεια ΠΕΤΡΟΣ ΓΙΩΤΗΣ – ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΛΙΟΝΤΟΥ
Μουσικός σχεδιασμός – Επεξεργασία ήχων ΓΙΑΝΝΗΣ ΞΑΡΧΑΚΟΣ – ΝΤΙΝΟΣ ΞΑΡΧΑΚΟΣ
Φωτισμοί ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΣ
Ηχοληψία ΗΛΙΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ
Video ΠΕΤΡΟΣ ΓΙΩΤΗΣ, ΗΛΙΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ
Αφίσα Ιστοσελίδα
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΣ
Ηλεκτρολόγοι
ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΛΑΜΑΤΣΑΣ – ΠΑΝΟΣ ΕΞΑΡΧΟΣ
Μουσικοί Ηθοποιός
ΓΙΑΝΝΗΣ ΞΑΡΧΑΚΟΣ ΤΑΣΟΣ ΡΑΠΤΗΣ
ΝΤΙΝΟΣ ΞΑΡΧΑΚΟΣ
ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΣΥΨΑ
Από το πρόγραμμα της παράστασης
Ο Ζοζέφ Αντράς επικεντρώνεται στην ιστορία της πόλης του, όμως η αφήγηση, εν όλω ή εν μέρει, θα μπορούσε να αναφέρεται σε κάθε άλλο μεγάλο λιμάνι οπουδήποτε στον κόσμο. Αν και μένει πιστός στην ιστορία της Χάβρης, ο συγγραφέας φροντίζει ν’ αποφύγει κάθε τοπικισμό, κάθε στενότητα, ανυψώνοντας την αφήγησή του στο επίπεδο της Ιστορίας. Κινείται μαστορικά ανάμεσα στα επιφαινόμενα και την ουσία, ξεκινώντας από τα πρώτα για να καταλήξει στη δεύτερη. Το τοπικό γίνεται παγκόσμιο, το ατομικό γίνεται κοινωνικό, η πάλη των τάξεων σφραγίζει την αφήγηση καθώς αυτή διατρέχει πέντε αιώνες ιστορίας…