Ελάχιστο ενδιαφέρον παρουσιάζει η κινηματογραφική εβδομάδα που διανύουμε. Από αυτή την Πέμπτη μπορείτε να δείτε μια γαλλική κομεντί του Ερίκ Εμανουέλ Σμιτ, με τίτλο «Η Οντέτ στ’ άστρα», όπου μια ρομαντική και αιθεροβάμων σαραντάχρονη (φανταστείτε μια πιο ηλικιωμένη «Αμελί») με μεταδοτική αισιοδοξία συναντά τον αγαπημένο της συγγραφέα.
Επίσης «βγαίνει» ένα μεσαιωνικό έπος, το «Beowulf», με ήρωες βασιλιάδες και τέρατα, σκηνοθετημένο από τον Ρόμπερτ Ζεμέκις, αλλά και μια επανέκδοση του «Θυρωρού της νύχτας».
Ο «Θυρωρός της νύχτας» γυρίστηκε το 1974 στην Ιταλία από τη Λιλιάνα Καβάνι και αφορούσε τη σαδομαζοχιστική σχέση ενός πρώην ναζί αξιωματικού με τη γυναίκα ενός διευθυντή ορχήστρας, που υπήρξε κρατούμενη στο στρατόπεδο στο οποίο εκείνος υπηρέτησε ως βασανιστής. Ηταν η πρώτη φορά, μετά την ταραγμένη δεκαετία του ‘60, που, όπως αναφέρει η Σούζαν Σόνταγκ, ο σαδομαζοχισμός εμφανίστηκε ως μέρος των συμβόλων του ναζισμού και η σχέση κυρίαρχων και υποταγμένων αισθητικοποιήθηκε τόσο συνειδητά. Ακολούθησε ένα πλήθος ταινιών και «μαλακών» πορνό που σπεκούλαραν με τη ναζιστική εικόνα και συνέβαλαν σε μια φαντασιωσική όσο και νοσηρή εκδοχή του σεξ καθ’ εαυτού.
Ελένη Σταματίου