Είκοσι σχεδόν χρόνια μετά την ίδρυση του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου της Αθήνας και τη σταδιακή λειτουργία αντίστοιχων Τμημάτων σε Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Ναύπλιο, οι απόφοιτοι θεατρολόγοι παραμένουν εκτός εκπαίδευσης και η μόνη διέξοδος για ορισμένους απ’ αυτούς είναι η υποαπασχόληση ως ωρομισθίων σε Ολοήμερα Σχολεία, χωρίς καμία διασφάλιση για μόνιμη παρουσία τους στην εκπαίδευση. Από το 1994 που αποφοίτησαν οι πρώτοι θεατρολόγοι, πάγιο αίτημα και διεκδίκηση του κλάδου τους είναι οι μαζικοί διορισμοί στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: τουλάχιστον ένας θεατρολόγος ανά σχολική μονάδα.
Μετά από αλλεπάλληλες ενέργειες του Συλλόγου τους (ιδρύθηκε το 1995) δημιουργήθηκε ο κλάδος ΠΕ 32 Θεατρικών Σπουδών, στον οποίον εντάχθηκαν οι θεατρολόγοι, προκειμένου να στελεχώσουν την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, καθώς η παιδαγωγική δύναμη του θεάτρου είναι καθολικά αναγνωρισμένη. Παρά, όμως, τις συνεχείς διαβεβαιώσεις του υπουργείου για την ανάγκη καλλιέργειας των θεατρικών σπουδών στην εκπαίδευση, ούτε ένας θεατρολόγος δεν έχει διοριστεί! Στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (Α’ Λυκείου) υπάρχει το μάθημα επιλογής «Στοιχεία Θεατρολογίας», που διδάσκεται όμως από καθηγητές άλλων ειδικοτήτων. Τον περασμένο Σεπτέμβρη, 20 χρόνια μετά τη λειτουργία του πρώτου Τμήματος Θεατρικών Σπουδών ελληνικού ΑΕΙ (!), συστάθηκαν επιτέλους οι πρώτες 20 οργανικές θέσεις για τον κλάδο ΠΕ 32 Θεατρικών Σπουδών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, η κίνηση όμως αποδείχτηκε ένα προεκλογικό πυροτέχνημα, καθώς καμιά απ’ αυτές τις ελάχιστες θέσεις δεν έχει πληρωθεί, ούτε διαφαίνεται διάθεση για κάτι τέτοιο.
Γι’ αυτό και οι θεατρολόγοι οργανώνουν διαμαρτυρία στο υπουργείο Παιδείας, το μεσημέρι της Δευτέρας 12 Μάη, διεκδικώντας:
♦ Ουσιαστική ένταξη του μαθήματος του θεάτρου σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης,
♦ Μαζικούς Διορισμούς Θεατρολόγων: τουλάχιστον ένας θεατρολόγος ανά σχολική μονάδα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με μόνη προϋπόθεση το πτυχίο και βάσει προϋπηρεσίας,
♦ Ανάθεση σε εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ 32 Θεατρικών Σπουδών της σύνταξης των σχετικών Αναλυτικών Προγραμμάτων και της δημιουργίας του απαραίτητου εκπαιδευτικού υλικού,
♦ Διαβεβαίωση για την άμεση εξασφάλιση των απαραίτητων κονδυλίων,
♦ Εγκαιρη και αξιοπρεπή πληρωμή των ωρομισθίων εκπαιδευτικών.








