Αφού οι σχολάρχες της Ιονίου Σχολής ξεζούμισαν για τα καλά τους εκπαιδευτικούς «τους», τώρα τους πετάνε σαν «την τρίχα από το ζυμάρι». Καιρό τώρα δεν τους πλήρωναν κανονικά, απαιτώντας από τους εργαζόμενους ουσιαστικά να ζουν με 250 ευρώ τους καλοκαιρινούς μήνες! Χρησιμοποιούσαν απειλές εναντίον τους για απολύσεις, ενώ αρνούνταν συστηματικά να τους παρέχουν πληροφόρηση για το μέλλον του σχολείου και το εργασιακό τους μέλλον.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ, από την Παρασκευή δεκάδες εκπαιδευτικοί, κάποιοι με πολλά χρόνια προϋπηρεσίας, λαμβάνουν «ραβασάκια» από τον οικονομικό υπεύθυνο του σχολείου για τα «περαιτέρω»…
Ολα αυτά τη στιγμή που οι ιδιοκτήτες κέρδισαν, με βάση τα δημοσιεύματα του οικονομικού τύπου, τεράστια χρηματικά ποσά από την πώληση του ιστορικού κτιρίου της Φιλοθέης (ώστε να γκρεμιστεί και να μετατραπεί σε διαμερίσματα).
Η περίπτωση της Ιονίου Σχολής είναι χαρακτηριστική για το πώς αντιμετωπίζουν οι καπιταλιστές (μεταξύ αυτών και οι σχολάρχες) τους εκπαιδευτικούς-εργαζομένους «τους». Αυτή είναι η τραγική αλήθεια και ας παραμυθιάζει η συνδικαλιστική γραφειοκρατία τον κόσμο κάνοντας διαχωρισμούς ανάμεσα στα «καλά» και τα «κακά» ιδιωτικά σχολεία. Για τους εργοδότες πάνω απ’ όλα είναι το μέγιστο κέρδος που πάει στην «τσέπη» τους, οι εργαζόμενοι είναι απλά οι σύγχρονοι μισθωτοί σκλάβοι.
Η ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ
Την απίστευτη κακοδιοίκηση και κακοδιαχείριση που έχει οδηγήσει την Ιόνιο Σχολή στη δεινή θέση που βρίσκεται σήμερα, δεν την πληρώνουν οι πραγματικά υπεύθυνοι – που μάλιστα κέρδισαν, με βάση τα δημοσιεύματα του οικονομικού τύπου, τεράστια χρηματικά ποσά από την πώληση του ιστορικού κτηρίου της Φιλοθέης (ώστε να γκρεμιστεί και να μετατραπεί σε διαμερίσματα). Την πληρώνουν αδίκως και εκδικητικά εξαιρετικοί εκπαιδευτικοί του σχολείου, κάποιοι με πολλά χρόνια προϋπηρεσίας που απολαμβάνουν εκτίμησης και αγάπης από συναδέλφους, μαθητές και γονείς. Επίσης, εκπαιδευτικοί που έδωσαν τη μάχη να κρατηθεί το σχολείο όρθιο και συμμετείχαν στα συνδικαλιστικά του δρώμενα.
Από την Παρασκευή δεκάδες συνάδελφοί μας καλούνται από τον οικονομικό υπεύθυνο του σχολείου για τα «περαιτέρω»… Πρόκειται για μια ντροπιαστική κατάσταση, για την συγγραφή μιας μαύρης σελίδας στην μακρά πορεία της Ιονίου Σχολής στο χρόνο.
Δεν θέλουμε να γίνουμε μάντεις κακών. Η αποψίλωση του σχολείου από κορυφαίους εκπαιδευτικούς του επιτείνει την εργασιακή αβεβαιότητα και οργή και τροφοδοτεί ακόμη περισσότερο τη σύγχυση και την απογοήτευση των γονέων. Εκτιμούμε πως τέτοιες ενέργειες θα σηματοδοτήσουν δραματικές εξελίξεις σε ένα σχολείο ήδη βαριά τραυματισμένο. Καλούμε τους υπεύθυνους να δείξουν, έστω και την ύστατη ώρα, σύνεση και να μην σπρώξουν κι άλλο με τις πράξεις τους ένα ιστορικό εκπαιδευτήριο στο γκρεμό…








