Πογκρόμ απολύσεων στο ΣΚΑΙ κατήγγειλαν τα προεδρεία των Ενώσεων του Τύπου (ΕΣΗΕΑ, ΕΠΗΕΑ, ΕΤΙΤΑ, ΕΤΕΡ, ΕΣΠΗΤ). Και πραγματοποίησαν στάση εργασίας και απεργία στα Μέσα του ομίλου Αλαφούζου. Δεν είναι, βέβαια, η πρώτη φορά που ο Αλαφούζος κάνει απολύσεις εργαζόμενων. Εχει κάνει και άλλες φορές, έχει ασκήσει εκβιασμούς για υπογραφή ατομικών συμβάσεων με αποδοχές κάτω από τις κλαδικές συμβάσεις, έχει οργανώσει απεργοσπαστικούς μηχανισμούς. Ως καπιταλιστική εργοδοσία στα ΜΜΕ, ο όμιλος Αλαφούζου είναι από τις χειρότερες. Γι' αυτό θα έπρεπε να είναι πιο προσεκτικές (το λέμε όσο γίνεται πιο κομψά) οι ίδιες Ενώσεις, στις ανακοινώσεις που έβγαλαν μετά τη συμβολική βομβιστική ενέργεια στο εξωτερικό του κτιρίου του αλαφουζαίικου. Αν μη τι άλλο, η ΟΛΑ που έκανε την ενέργεια δικαιώθηκε και σ' αυτόν τον τομέα, καθώς μίλησε για το βρόμικο ρόλο του ομίλου Αλαφούζου στην καθεστωτική προπαγάνδα.
Τελευταία Νέα :
- Σαν σήμερα 25 Ιούνη
- ΕΑΣ, ΕΑΣ, να φύγει ο κερατάς…
- Ντράπηκε και η ντροπή: Κατακρατούν αυθαίρετα αντικείμενα εστιακών και φοιτητών στα Γιάννενα
- ΕΙΝΑΠ: Υστατη έκκληση για την υγεία του απεργού πείνας Α. Χατζή
- Αραγτσί προς Χαμάς: Το Ιράν στηρίζει τον παλαιστινιακό λαό και τη δίκαιη υπόθεσή του μέχρι την επίτευξη όλων των νόμιμων εθνικών του δικαιωμάτων
- Αναβλήθηκε η δίκη των αγωνιστών από την Τουρκία για τη στημένη υπόθεση της δήθεν βιαιοπραγίας μέσα στη δικαστική αίθουσα των φυλακών Κορυδαλλού








