Close Menu
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
  • Στήλες
    • Η Αποψή Μας
    • Στο Ψαχνό
    • Zoom
    • Βαθύ Κόκκινο
    • Αντικυνωνικά
    • Dixi et salvavi animam meam
X (Twitter) YouTube RSS
Τελευταία Νέα :
  • Το «Σύμπλεγμα» Αντίσταση στη Γάζα και η κατάρρευση του αποικιοκρατικού σιωνιστικού δόγματος
  • Πλωμάρι Λέσβου: Ισραηλινοί «επενδυτές» συμπεριφέρονται σαν έποικοι – Oργιο αυθαιρεσιών στην περιοχή
  • Πόσους ασφαλίτες θα διώξει;
  • Η ύπουλη δολοφονική επίθεση των σιωναζιστών στη Ντόχα έγειρε κι άλλο τη ζυγαριά υπέρ της Παλαιστινιακής Αντίστασης
  • Σαν σήμερα 10 Σεπτέμβρη
  • Οταν η διερμηνεία γίνεται επάγγελμα βαρύ και ανθυγιεινό
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
X (Twitter) YouTube RSS
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
Πλοήγηση:Αρχική»Παιδεία»Πολυνομοσχέδιο-κουρελού υπουργείου Παιδείας
Παιδεία

Πολυνομοσχέδιο-κουρελού υπουργείου Παιδείας

Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

Eksegersi.grBy Eksegersi.gr25 Ιούλ 2024, 07:11

Το πολυνομοσχέδιο-κουρελού («ερανιστικό» νομοσχέδιο, κατά το ΥΠΑΙΘΑ, για να είναι πιο εύηχη η παράθεση πλίνθων και κεράμων ατάκτως ερριμμένων) των 119 άρθρων του υπουργείου Παιδείας είναι ένα αντιδραστικό νομοσχέδιο.

Γιατί αντικαθιστά το ζωντανό σχολείο της ζεστής αμφίδρομης σχέσης εκπαιδευτικού-μαθητή, της ιερής παιδαγωγικής σχέσης πάνω στην οποία βασίζεται η ουσία της μαθησιακής διαδικασίας, με το ψυχρό και άυλο ψηφιακό, επινοώντας έναν ακόμη «κόφτη» για την κατάργηση σχολικών μονάδων και την μείωση του εκπαιδευτικού προσωπικού, γιατί καταδικάζει τα παιδιά των απομακρυσμένων ορεινών και νησιωτικών περιοχών στην αμάθεια εντείνοντας τις ταξικές ανισότητες, γιατί επιτρέπει στους ιδιώτες να εισβάλλουν σε όλους τους τομείς λειτουργίας του δημόσιου σχολείου.

Συγκεκριμένα

  • Προβλέπεται η δραστική περικοπή δαπανών μέσω του διορισμού στα σχολεία των απομακρυσμένων περιοχών όχι του συνόλου του απαιτούμενου διδακτικού προσωπικού, αλλά ελάχιστων εκπαιδευτικών (τρεις τον αριθμό από τις ειδικότητες: φιλόλογοι, μαθηματικοί, φυσικοί και καθηγητές πληροφορικής), ενώ τα υπόλοιπα μαθήματα θα διδάσκονται με τηλεκπαίδευση!

Σημειώνουμε εδώ τα όσα είχαμε αναφέρει σε άρθρο με τίτλο «Τηλεμαθήματα για τους μαθητές απομακρυσμένων περιοχών αντί διορισμών εκπαιδευτικών»:

Σύμφωνα με το άρθρο 5 του πολυνομοσχέδιου «σε απομακρυσμένες – ορεινές περιοχές, όπου δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις ίδρυσης Γυμνασίου, κατά παρέκκλιση της διαδικασίας που προβλέπεται στην παρ. 5 του άρθρου 11 του ν. 1966/1991 (Α’ 147), να λειτουργεί αυτόνομη τάξη, η οποία υπάγεται στο πλησιέστερο προς αυτό Γυμνάσιο.

Στην αυτόνομη τάξη του Γυμνασίου τοποθετούνται κατ’ ελάχιστον τρεις (3) εκπαιδευτικοί από τους κλάδους/τις ειδικότητες ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04 και ΠΕ86, οι οποίοι διδάσκουν τα μαθήματα του ωρολογίου προγράμματος, τα οποία ανατίθενται με βάση τον κλάδο/ειδικότητά τους….

Με απόφαση του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δύναται να προβλέπεται συμπληρωματική διδασκαλία, μέσω σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από εκπαιδευτικούς του πλησιέστερου Γυμνασίου, στο οποίο υπάγεται η αυτόνομη τάξη, για τα μαθήματα του ωρολογίου προγράμματος, που δεν δύνανται να διδαχθούν από τους εκπαιδευτικούς, που υπηρετούν στην αυτόνομη τάξη του Γυμνασίου…».

Τη χαριστική βολή, λοιπόν, δίνει η αδίστακτη κυβέρνηση Μητσοτάκη και το υπουργείο Αμάθειας και Καταστολής στα παιδιά των απομακρυσμένων περιοχών, που έτσι κι αλλιώς πλήττονται ποικιλοτρόπως από χίλιες δυο άλλες ανημπόριες της ορεινής επαρχίας, των μικρών νησιών, κ.λπ., γιατί ως γνωστόν καμιά τηλεκπαίδευση δεν μπορεί να αντικαταστήσει την ζωντανή εκπαιδευτική διαδικασία μέσα στην τάξη, την ζεστή και άμεση αλληλεπίδραση μαθητών-εκπαιδευτικών και μαθητών μεταξύ τους. 

  • Το πολυνομοσχέδιο, όμως, δεν αρκείται σε αυτό. Ανάλογα με το στόχο που θέλει να υπηρετήσει κάθε φορά η δημοσιονομική στρατηγική της κυβέρνησης του κεφαλαίου γενικεύει την τηλεκπαίδευση. Την επεκτείνει και σε άλλα μαθήματα και σε άλλες τάξεις της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: «Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, ύστερα από εισήγηση του Ι.Ε.Π., δύναται να επεκτείνεται η εφαρμογή της ψηφιακής εκπαίδευσης και σε άλλες τάξεις σχολικών μονάδων όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης και σε επιπλέον μαθήματα, να τροποποιούνται τα μαθήματα, για τα οποία παρέχεται ψηφιακή εκπαίδευση, το είδος της εκπαίδευσης (σύγχρονη ή ασύγχρονη ή συνδυασμός αυτών), η έναρξη και λήξη λειτουργίας της ψηφιακής εκπαίδευσης για κάθε σχολικό έτος, οι ώρες διδασκαλίας, ο τρόπος συμμετοχής των μαθητών και των εκπαιδευτικών, καθώς οι όροι και οι προϋποθέσεις της εκπαιδευτικής διαδικασίας».

Το αντιπαιδαγωγικό και αντιμορφωτικό αυτό μέτρο είναι μία παράμετρος, μαζί με τους «κόφτες» των συγχωνεύσεων, καταργήσεων, υποβιβασμών σχολικών μονάδων και των πληθωρικών τμημάτων μαθητών και την συνειδητή μη κάλυψη όλων των κενών ως το τέλος της σχολικής χρονιάς, που ισοφαρίζει τα «κέρδη» από την απώλεια των οργανικών θέσεων και τους λιγότερους αναπληρωτές με τους 10.000 μόνιμους διορισμούς, για τους οποίους πανηγυρίζουν οι «τσάμπα μάγκες» Μητσοτάκης και Πιερρακάκης.

  • Για να χρυσώσει το χάπι του μαθητοκτόνου μέτρου όχι μόνο απέναντι στα παιδιά των απομακρυσμένων περιοχών, αλλά και στους μαθητές των εργατικών, αγροτικών, λαϊκών περιοχών, που οι οικογένειές τους δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να τους στηρίξουν με πανάκριβα φροντιστήρια, το υπουργείο που έχει επιβάλει τους σκληρούς ταξικούς φραγμούς της Τράπεζας Θεμάτων, της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής, των πανελλαδικών εξετάσεων εισαγωγής, του «κλειστού αριθμού» εισακτέων, κ.λπ. νομοθετεί το λεγόμενο «ψηφιακό φροντιστήριο» (άρθρο 3 του πολυνομοσχέδιου).

Για να δελεάσει δε, τους εκπαιδευτικούς να αποσπαστούν στο «ψηφιακό φροντιστήριο», το πολυνομοσχέδιο δίνει μπόνους μονάδες μετάθεσης και επιπλέον μονάδες γι’ αυτούς που θέλουν να γίνουν στελέχη εκπαίδευσης.

Πέρα από τις πραγματικές ενστάσεις για τον ανύπαρκτο ή προβληματικό τεχνολογικό εξοπλισμό που διαθέτουν οι μαθητές ειδικά των φτωχών νοικοκυριών και οι σχολικές μονάδες, το υπουργείο και σε αυτό το πολυδιαφημισμένο μέτρο, βάζει μπροστά τον «κόφτη» των δαπανών απευθύνοντας πρόσκληση ενδιαφέροντος για μόλις 88 εκπαιδευτικούς που θα ενταχθούν στο «ψηφιακό φροντιστήριο» στηρίζοντας, υποτίθεται, το σύνολο των μαθητών στα μαθήματα των πανελλαδικών εξετάσεων.

  • Η αγαπημένη πρακτική της κυβέρνησης Μητσοτάκη να μπάζει ιδιώτες σε όλο και περισσότερες πλευρές λειτουργίας του δημόσιου σχολείου έχει την εφαρμογή της και στη διάταξη για τον «επαγγελματικό προσανατολισμό στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση» (άρθρο 4) και σε αυτήν για τη «Συνδρομή των αποδεκτών αναφορών της ειδικής ψηφιακής πλατφόρμας για την αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας και των φαινομένων εκφοβισμού από Ειδικούς Συμβούλους» (άρθρο 6).    

Οσον αφορά την ατομική συμβουλευτική επαγγελματικού προσανατολισμού σε μαθητές του Λυκείου προβλέπεται η ανάθεσή της και σε ιδιωτικούς «οικονομικούς φορείς». Ποιοι είναι αλήθεια αυτοί οι ιδιωτικοί οικονομικοί φορείς που έχουν το know how των «αναγκών της αγοράς» και των χαρακτηριστικών που οφείλουν να έχουν οι μελλοντικοί δούλοι τους; Ασφαλώς οι καπιταλιστές και οι ενώσεις τους (π.χ. ΣΕΒ).

Για δε την εισβολή ιδιωτών, ως Ειδικών Συμβούλων, στην αντιμετώπιση της «ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού» παραθέτουμε πάλι τα όσα αναφέραμε στο άρθρο «Τηλεμαθήματα για τους μαθητές απομακρυσμένων περιοχών αντί διορισμών εκπαιδευτικών»:

Ενα εκμεταλλευτικό σύστημα που ξερνά απ’ όλους τους πόρους του τον άκρατο ατομισμό, τον σκληρό ανταγωνισμό, τον ρατσισμό, την ξενοφοβία που δηλητηριάζουν με τη σειρά τους τις οικογενειακές σχέσεις και πληγώνουν τη φιλία και την αλληλεγγύη, βομβαρδίζοντας και τους νέους, που αποτελούν το πλέον ευαίσθητο κομμάτι της κοινωνίας, δεν μπορεί να καμώνεται ότι ενδιαφέρεται για την καταπολέμηση της «ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού».

Πέρα για πέρα, λοιπόν, υποκριτική είναι η καμπάνια που κάνει η κυβέρνηση Μητσοτάκη και το ΥΠΑΙΘΑ, όπως υποκριτικός και τελικά καθαρά τιμωρητικός και κατασταλτικός είναι και ο νόμος με τον ψευδεπίγραφο τίτλο  «”Ζούμε Αρμονικά Μαζί – Σπάμε τη Σιωπή”: Ρυθμίσεις για την πρόληψη και αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία και άλλες διατάξεις» (ν. 5029/2023), βάσει του οποίου δημιουργήθηκε και ψηφιακή πλατφόρμα ρουφιανιάς-«καταγγελιών».

Οπως είχαμε γράψει ο νόμος αυτός βαφτίζει «ενδοσχολική βία και εκφοβισμό» εναντίον όσων τυχόν αντιδρούν και τις μαθητικές καταλήψεις και τις κινητοποιήσεις των μαθητών εντός του σχολείου (π.χ. αποχή):

«Κάθε μορφή σωματικής, λεκτικής, ψυχολογικής, συναισθηματικής, κοινωνικής, ρατσιστικής, σεξουαλικής, ηλεκτρονικής ή άλλης βίας και παραβατικής συμπεριφοράς, που πλήττει τη σχολική κοινότητα και διαταράσσει την εκπαιδευτική διαδικασία συνιστά ενδοσχολική βία και εκφοβισμό και ιδίως:…

δ) η παρεμπόδιση της ομαλής διεξαγωγής των μαθημάτων και ο βίαιος αποκλεισμός μαθητών είτε από την εκπαιδευτική διαδικασία είτε από τη συμμετοχή τους στην καθημερινή σχολική ζωή, καθώς και ο εν γένει κοινωνικός αποκλεισμός, οι απειλές και η ψυχολογική βία στις επαφές των μαθητών με τους συμμαθητές τους,

ε) η επιβολή με τη βία και ο εξαναγκασμός σε πράξεις ή παραλείψεις παρά τη θέληση των μαθητών,

στ) οποιαδήποτε μορφή βίαιης ή απαξιωτικής συμπεριφοράς ή η ενθάρρυνση σε διάπραξη βίαιων εκδηλώσεων που διαταράσσουν τη σχολική γαλήνη και πλήττουν το κύρος της εκπαιδευτικής κοινότητας…» 

Καλεί δε, όσους αντιδρούν στην κατάληψη του σχολείου να γίνουν καταδότες των αγωνιζόμενων συμμαθητών τους. Η καλοδεχούμενη ρουφιανιά δεν αφορά μόνο τους μαθητές αλλά και τους αυτόκλητους σωτήρες των παιδιών, τους μονίμως «ανησυχούντες» και «αγανακτισμένους» γονείς,

Στόχος βεβαίως είναι και οι εκπαιδευτικοί και οι σχολικές μονάδες. Τα σχολεία με «ζωηρούς» μαθητές και «επιεικείς» εκπαιδευτικούς στιγματίζονται, κατηγοριοποιούνται και βαθμολογούνται αναλόγως κατά τις διαδικασίες της αξιολόγησης. Τον ρόλο του τοποτηρητή, που έχει την εποπτεία εάν τηρούνται απαρέγκλιτα οι διαδικασίες, παίζουν οι τετραμελείς επιτροπές: «Οι ομάδες αυτές (σ.σ. οι τετραμελείς «ομάδες δράσης» σε επίπεδο Δ/νσης Εκπαίδευσης, των οποίων τα δύο μέλη είναι ο Διευθυντής Εκπαίδευσης και ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης) παρακολουθούν, επιβλέπουν και συνεπικουρούν τις σχολικές μονάδες στον χειρισμό των σχετικών κρίσεων, ιδιαίτερα σε σοβαρά περιστατικά που έχουν αντίκτυπο στη σχολική και στην κοινωνική ζωή. Επιλαμβάνονται, ιδίως, αν παρατηρείται καθυστέρηση στον χειρισμό και την αντιμετώπιση σοβαρών περιστατικών ενδοσχολικής βίας ή σημειώνεται αδυναμία επίλυσης του περιστατικού, στο οποίο αναφέρεται η καταγγελία».

Σε συμπλήρωμα των παραπάνω, το πολυνομοσχέδιο (άρθρο 6) προβλέπει και την παρουσία «Ειδικών Συμβούλων» που θα συνεπικουρούν τις «τετραμελείς ομάδες δράσης» και που μπορεί να προέρχονται και από τον ιδιωτικό τομέα: «Οι αποδέκτες-υπεύθυνοι υποδοχείς αναφορών σε επίπεδο σχολικής μονάδας του άρθρου 7 και οι τετραμελείς ομάδες δράσης των προηγούμενων εδαφίων δύνανται να συνεπικουρούνται σχετικά με ειδικά επιστημονικά θέματα και κατευθύνσεις από Ειδικούς Συμβούλους στο πλαίσιο μνημονίου συνεργασίας μεταξύ του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και φορέα του δημοσίου τομέα της περ. α) της παρ. 1 του άρθρου 14 του ν. 4270/2014 (Α΄143) ή ιδιωτικού φορέα, ο οποίος αναλαμβάνει την πρόσληψη και τη δαπάνη απασχόλησής τους».

Τα περί δαπάνης απασχόλησης των Ειδικών Συμβούλων από τον ιδιωτικό τομέα (π.χ. κάποιες ΜΚΟ που δραστηριοποιούνται στο χώρο) τα ακούμε βερεσέ, καθώς είναι γνωστά τα πλοκάμια που συνδέουν αυτούς του «φιλάνθρωπους» με τον κρατικό κορβανά και τους καπιταλιστές.

  • Το πολυνομοσχέδιο-σκούπα περιλαμβάνει επίσης διατάξεις για τα ΑΕΙ, που συμπληρώνουν τα όσα αντιδραστικά νομοθετήματα έχει περάσει ως τώρα η κυβέρνηση πλήττοντας το δημόσιο πανεπιστήμιο και προσφέροντας γην και ύδωρ στα ιδιωτικά.

Χαρακτηριστικά αναφέρουμε:

α) Την κατάργηση ακόμη και ολόκληρης ακαδημαϊκής μονάδας επιπέδου Σχολής με ΠΔ, που εκδίδεται ύστερα από πρόταση 3 υπουργών (Παιδείας, Οικονομίας και Εσωτερικών), και απλή γνώμη -και όχι σύμφωνη γνώμη- της Συγκλήτου και της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης (άρθρο 38).

β) Την κατάργηση των εξετάσεων του ΔΟΑΤΑΠ για αποφοίτους Ιατρικών και Οδοντιατρικών Σχολών από χώρες εκτός ΕΕ. Τυπικά βεβαίως προβλέπονται εξετάσεις, όμως η αόριστη και θολή διατύπωση για «Εξαιρέσεις από τη διαδικασία» «εφόσον πρόκειται για πτυχιούχους Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων διεθνούς κύρους με βάση ακαδημαϊκά κριτήρια» ενισχύει τη βεβαιότητα ότι μεθοδεύεται η κατάργηση των εξετάσεων του ΔΟΑΤΑΠ για αποφοίτους Ιατρικών και Οδοντιατρικών Σχολών από χώρες εκτός ΕΕ. Η διάταξη μάλιστα αυτή έχει αναδρομική ισχύ(!) καθώς προβλέπονται τα εξής: «Επίσης, εξαιρούνται από τη διαδικασία εξέτασης και υπάγονται στη διαδικασία ακαδημαϊκής ισοδυναμίας του άρθρου 310 οι κάτοχοι τίτλων σπουδών αναγνωρισμένων πανεπιστημίων, που ελήφθησαν από χώρες του εξωτερικού μετά την ένταξή τους στην Ευρωπαϊκή Ένωση». Τα περί «αναγνωρισμένων πανεπιστημίων», βεβαίως, παραπέμπουν και σε ιδιωτικά πανεπιστήμια της αλλοδαπής που μπορεί να δημιουργήσουν στην Ελλάδα και «παραρτήματα», σύμφωνα με το νόμο για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια (άρθρο 31).

γ) Την ακαδημαϊκή ισοδυναμία των τίτλων δευτέρου κύκλου σπουδών ανώτατης εκπαίδευσης που απονέμουν διεθνείς οργανισμοί στους οποίους μετέχει η Ελληνική Δημοκρατία, με τα προγράμματα σπουδών των ελληνικών ΑΕΙ. Σε αυτήν την κατηγορία υπάγεται πλέον και η ακαδημαϊκή ισοδυναμία των μεταπτυχιακών τίτλων του Μεσογειακού Αγρονομικού Ινστιτούτου Χανίων (ΜΑΙΧ) (άρθρο 32).

Επ’ αυτού υπήρξε προαγγελία Πιερρακάκη κατά την επίσκεψή του στο ΜΑΙΧ αγκαζέ με τον πιστό φίλο της οικογένειας, τον «ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε» Αυγενάκη (τότε δεν είχε ξεπέσει ακόμα και το έπαιζε Κρητικάρχης, τρομάρα του): «Θα υπάρξει σύντομα νομοθετική πρωτοβουλία η οποία θα επιτρέψει στα πτυχία τα ακαδημαϊκά τα οποία χορηγεί το ΜΑΙΧ, να αναγνωριστούν από το ελληνικό κράτος». 

Κοντολογίς, ένα ιδιωτικό μαγαζί (ΝΠΙΔ), το ΜΑΙΧ, αναβαθμίζεται σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο (έστω και μερικά, καθώς προς το παρόν δίνει μόνο «μεταπτυχιακά διπλώματα»).

Τι εστί ΜΑΙΧ και ποια είναι η βρόμικη ιστορία του δες εδώ.

Γιούλα Γκεσούλη

Εκτύπωση 🖨
Κοινοποίηση: Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp
Προηγούμενο ΆρθροΣαν σήμερα 25 Ιούλη

Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

Επόμενο άρθρο Xααρέτζ: Η Χαμάς έχει «φακελώσει» χιλιάδες σιωναζιστές στρατιώτες

Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

Σχετικά Αρθρα

Παραρτήματα-«αρπαχτές» ελληνικών πανεπιστημίων στην Κύπρο

Παιδεία 8 Σεπ 2025, 17:23

Πανεπιστημιοποιημένα Κολλέγια: Της διαπλοκής το κάγκελο

Παιδεία 6 Σεπ 2025, 19:49

Η Νομική Σχολή του… «Χάρβαρντ της Ιπποκράτους»

Παιδεία 4 Σεπ 2025, 08:34

ΠΟΣΔΕΠ για ιδιωτικά ΑΕΙ: Για ποια αναβάθμιση σπουδών μιλάτε;

Σχολή με ελάχιστα μέλη ΔΕΠ, χωρίς σοβαρό βαθμολογικό όριο εισαγωγής, συστεγαζόμενη με άλλες εκπαιδευτικές δομές και με πρόγραμμα σπουδών να εγκρίνεται σε μια νύχτα;

Παιδεία 3 Σεπ 2025, 21:06

Ολοκληρώθηκε η μούφα της ίδρυσης και λειτουργίας ιδιωτικών πανεπιστημίων – πανεπιστημιοποιημένων κολλεγίων

Παιδεία 1 Σεπ 2025, 14:25

Πολυτεχνείο Κρήτης: Κανένας εστιακός φοιτητής να μην φύγει από το σπίτι του!

Κινητοποίηση στην Πρυτανεία, Πέμπτη 4/9/25 στις 12:00

Παιδεία 1 Σεπ 2025, 08:33
Ροή Ειδήσεων
Διεθνή

Το «Σύμπλεγμα» Αντίσταση στη Γάζα και η κατάρρευση του αποικιοκρατικού σιωνιστικού δόγματος

Πολιτική Ανάλυση

10 Σεπ 2025, 21:43
Πολιτική

Πλωμάρι Λέσβου: Ισραηλινοί «επενδυτές» συμπεριφέρονται σαν έποικοι – Oργιο αυθαιρεσιών στην περιοχή

10 Σεπ 2025, 20:39
Διεθνή

Πόσους ασφαλίτες θα διώξει;

10 Σεπ 2025, 18:00
Διεθνή

Η ύπουλη δολοφονική επίθεση των σιωναζιστών στη Ντόχα έγειρε κι άλλο τη ζυγαριά υπέρ της Παλαιστινιακής Αντίστασης

Χαμάς: Παραμένουμε αμετακίνητοι στους όρους της Αντίστασης

10 Σεπ 2025, 11:31
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 10 Σεπτέμβρη

10 Σεπ 2025, 00:01
Κόντρες

Οταν η διερμηνεία γίνεται επάγγελμα βαρύ και ανθυγιεινό

9 Σεπ 2025, 21:02
Διεθνή

Δυο παιδικά μάτια καθρεφτίζουν τη Γάζα, την Παλαιστίνη

9 Σεπ 2025, 19:59
Διεθνή

Ντόχα (Κατάρ): Οι σιωναζιστές προσπάθησαν να δολοφονήσουν τους παλαιστίνιους διαπραγματευτές, ηγετικά στελέχη της Χαμάς

9 Σεπ 2025, 18:19
Διεθνή

Η Ιερουσαλήμ στη Τζαμπάλια στέλνει περήφανο χαιρετισμό

9 Σεπ 2025, 12:21
Διεθνή

Η Παλαιστινιακή Αντίσταση εκτέλεσε έξι δωσίλογους στην Πόλη της Γάζας

Δολοφονία μετά από προδοσία στελέχους του Λαϊκού Μετώπου και της ένοπλης πτέρυγάς του

9 Σεπ 2025, 10:12
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 9 Σεπτέμβρη

9 Σεπ 2025, 00:01
Διεθνή

ΗΠΑ και σιωναζιστές ψάχνουν αλλά δε θα βρουν κορόιδα ή ηττοπαθείς στην Παλαιστινιακή Αντίσταση

8 Σεπ 2025, 18:21
Παιδεία

Παραρτήματα-«αρπαχτές» ελληνικών πανεπιστημίων στην Κύπρο

8 Σεπ 2025, 17:23
Κόντρες

Μπουμπούκος ή μπουχέσας;

8 Σεπ 2025, 13:01
Διεθνή

Λονδίνο: Συλλήψεις 890 διαδηλωτών ενάντια στην απαγόρευση της Palestine Action

8 Σεπ 2025, 10:52
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 8 Σεπτέμβρη

8 Σεπ 2025, 00:01
Διεθνή

Υεμενίτικο drone έπληξε το αεροδρόμιο Ραμόν στο Εϊλάτ

7 Σεπ 2025, 19:59
Αθλητισμός

Η ζωώδης υπεράσπιση του No Politica, ακόμα και μπροστά σε μια γενοκτονία

7 Σεπ 2025, 13:48
Διεθνή

Χαμάς: Είμαστε έτοιμοι για συνολική συμφωνία που θα προβλέπει…

7 Σεπ 2025, 12:12
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 7 Σεπτέμβρη

7 Σεπ 2025, 00:01
Εκδηλώσεις στην Κόντρα
Η Yπόθεση Ζορζ Ιμπραήμ Αμπνταλλά
Εφετείο ΧΑ
Ουκρανία
Επιλεγμένα θέματα
10 Μάι 2022, 22:55

Ο ρωσικός ιμπεριαλισμός από θέση ισχύος

«Ο πλούτος των κοινωνιών όπου κυριαρχεί ο κεφαλαιοκρατικός τρόπος παραγωγής εμφανίζεται σαν ένας “τεράστιος σωρός…

21 Απρ 2022, 13:42

Καρλ Μαρξ: Μισθός, τιμή και κέρδος

21 Νοέ 2021, 07:31

Κινέζικος Ιμπεριαλισμός: Tα περιθώρια της παλιάς υψηλής κερδοφορίας στενεύουν

Παρά τη συνεχιζόμενη υπερεκμετάλλευση του προλεταριάτου

Περισσότερα…

Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 10 Σεπτέμβρη

Ημέρα κατά της αυτοκτονίας.

Μπελίζ: Εθνική γιορτή.

1898: Δολοφονείται η αυτοκράτειρα της Αυστροουγγαρίας Ελισάβετ.

1911: Στρατιωτικός νόμος λόγω γενικής απεργίας στη Βαλένθια (Ισπανία)

1957: Βόμβα καταστρέφει σχολείο που δέχτηκε μαύρους στο Νάσβιλ (ΗΠΑ).

1976: Βόμβα στο κτίριο του ΣΕΒ (ΕΛΑ).

1984: Ενοποίηση Χωροφυλακής και Αστυνομίας Πόλεων.

2003: Ψυχοπαθής νεαρός μαχαιρώνει θανάσιμα την υπουργό Εξωτερικών της Σουηδίας Ανα Λιντ.

Εκτύπωση 🖨
Η Παπάρα…

Οι αμερικανοί φίλοι μου είναι ζευγάρι δικηγόρων από τη Νέα Υόρκη, με ευρεία μόρφωση, ενημερωμένοι και ψηφίζουν πάντα Δημοκρατικούς. Εβραίοι που δεν θρησκεύονται. Απεχθάνονται τον Νετανιάχου και φρίττουν με τα εγκλήματα στη Γάζα. Βρίσκονται, για τέταρτη φορά, στην Αθήνα. Και μένουν προς Λαγονήσι. Οταν τους είπα ότι η επιλογή διαμονής είναι ασύμφορη, λόγω απόστασης από το κέντρο, μου έδειξαν, στην οθόνη του κινητού, ένα αμερικανικό δημοσίευμα που σημείωνε ότι η Αθήνα είναι πλέον επικίνδυνη για τους Εβραίους. Το σχετικό ρεπορτάζ συνόδευε φωτογραφία από την «περιπολία» των αγοριών του Ρουβίκωνα στο κέντρο της πρωτεύουσας. Και αφού έδωσα τις απαραίτητες, καθησυχαστικές διευκρινίσεις, με ρώτησαν αν, πράγματι, όπως διάβασαν, η ελληνική κυβέρνηση αντιγράφει τις πρακτικές του Τραμπ στο Μεταναστευτικό. Εκεί βρέθηκα σε αμηχανία…

Kώστας Γιαννακίδης (Τα Νέα)

(Φέρουν οι εβραίοι – ειδικά οι μη θρησκευόμενοι – κάποιο σημάδι στο κούτελο που να υποδηλώνει εβραϊκή καταγωγή; Οχι. Γιατί να ανησυχούν, τότε, οι υποτιθέμενοι φίλοι του Γιαννακίδη, που ούτε κιπά στο κεφάλι θα φορούν, ούτε διακριτικά με το άστρο του Δαβίδ, ούτε εβραϊκά θα μιλούν, καθόσον Αμερικανοί; Δικηγόροι είναι, άνθρωποι έξυπνοι και της πιάτσας, δεν μπορεί να μην καταλαβαίνουν ότι κανένας στο κέντρο της Αθήνας δε θα αναγνώριζε το θρήσκευμα των προγόνων τους και δεν υπήρχε περίπτωση να τους στοχοποιήσει. Είναι και το άλλο: «απεχθάνονται τον Νετανιάχου και φρίττουν με τα εγκλήματα στη Γάζα», οπότε αν συναντούσαν φιλο-παλαιστίνιους διαδηλωτές θα αρκούσε να σηκώσουν το χέρι στο σήμα της νίκης, να τους χειροκροτήσουν ή έστω απλά να τους χαμογελάσουν. Θα μπορούσαν και να πορευτούν μαζί τους, όπως κάνουν εκατοντάδες χιλιάδες αντισιωνιστές εβραίοι στις ΗΠΑ και σε άλλες χώρες. Δυο έξυπνοι αμερικανοί δικηγόροι δεν μπορεί να μην το ξέρουν αυτό. Οπότε για ποιο λόγο να φοβούνται και να τρέχουν να μείνουν στο Λαγονήσι – αλλά να έρχονται στην Αθήνα, που σημαίνει να αντιμετωπίζουν τον ίδιο υποτιθέμενο κίνδυνο; ‘Η οι προοδευτικοί, μη θρησκευόμενοι εβραίοι του σχολιογράφου των «Νέων» είναι σιωνισταράδες του κερατά ή είναι ανύπαρκτα πρόσωπα που τα κατασκεύασε ο Γιαννακίδης για να κάνει μια ακόμα προβοκάτσια ενάντια στο κίνημα αλληλεγγύης στους Παλαιστίνιους, χρίζοντάς το «αντισημιτικό». Αν ήταν να τζογάρουμε, θα στοιχηματίζαμε στο δεύτερο. Φτηνιάρικο; Ασφαλώς. Δεν έχει απομείνει, όμως, κάτι πέραν των εντελώς φτηνιάρικων για να βγάζουν το «μεροκάματο» οι ραφινάτοι -όπως νομίζουν- υποστηρικτές της σιωνιστικής πολιτικής)

Εκτύπωση 🖨
Αφίσες









Αρχείο Εφημερίδας
Εκδόσεις
25 Σεπ 2022, 13:12

Η ανατροπή του καπιταλισμού προϋπόθεση για τη λύση του ζητήματος της κατοικίας

27 Μαρ 2022, 17:35

Σοσιαλιστική οικοδόμηση και καπιταλιστική παλινόρθωση στην ΕΣΣΔ

Κατεβάστε ελεύθερα τη μελέτη

11 Οκτ 2020, 11:30

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (κατεβάστε ελεύθερα τη μπροσούρα)

29 Αυγ 2020, 10:01

Η αλήθεια για τους Σλαβομακεδόνες

Ο ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΑΝΕΛΕΗΤΟΣ ΔΙΩΓΜΟΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ

Αφιερώματα
17 Σεπ 2020, 19:22

Εγκληματικό, εθνικοσοσιαλιστικό μόρφωμα ήταν και παραμένει η Χρυσή Αυγή και οι παραφυάδες μετά τη διάσπασή της

4 Νοέ 2017, 00:00

100 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

Ο μεγάλος Οκτώβρης του 1917 εξακολουθεί να διδάσκει το προλεταριάτο

30 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (7)

23 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (6)

Δείτε όλες τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ

Δείτε όλα τα ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Πολιτικές Δίκες
  • 17Ν

    Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

    • Εφετείο 17Ν

      Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

  • ΕΛΑ

    Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

    • Δεύτερη Δίκη ΕΛΑ

      Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

    • Εφετείο ΕΛΑ

      Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

    • Πρώτη Δίκη ΕΛΑ

      Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

  • Επαναστατικός Αγώνας

    Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

    • Πρώτη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα

      Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

    • Εφετείο Επαναστατικού Αγώνα

      Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

    • Δεύτερη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα

      Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

  • Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς

    Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

    • 3η Δίκη Σ.Π.Φ.

      Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

    • 4η Δίκη Σ.Π.Φ.

      Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

    • Δίκη Σ.Π.Φ.

      Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

Παλαιστίνη
  • Σπάζοντας την πολιορκία

    Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

    • Το ημερολόγιο της αποστολής

      Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

      Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (4)

      Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

      Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (3)

      Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

      Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (2)

      Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

      Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (1)

      Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

Σύνδεσμοι
  • Ποιοι είμαστε

    Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

    Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

  • Επικοινωνία

    Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

    Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

  • Όροι χρήσης

    Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

    Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

  • Ποιοι είμαστε

    Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

    Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

  • Επικοινωνία

    Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

    Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

  • Όροι χρήσης

    Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

    Η αντικατάσταση του ζωντανού σχολείου από το ψηφιακό, η ένταση των ταξικών ανισοτήτων και η εισβολή των ιδιωτών στο δημόσιο σχολείο

Πληκτρολογήστε παραπάνω και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας. Εφόσον συνεχίσετε στη σελίδα μας, θεωρούμε ότι είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
Ρυθμίσεις CookieΣυνέχεια
Διαχείριση συναίνεσης

Σύνοψη απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας (analytics). Δεν μπορούμε να εξακριβώσουμε την προσωπική σας ταυτότητα από τα cookies. Τα cookies αποθηκεύονται αποκλειστικά στη δική σας συσκευή (υπολογιστή, tablet, κινητό τηλέφωνο) και η ιστοσελίδα δε διατηρεί κανένα αρχείο ή βάση δεδομένων με προσωπικά δεδομένα σας.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
_GRECAPTCHA5 months 27 daysThis cookie is set by Google. In addition to certain standard Google cookies, reCAPTCHA sets a necessary cookie (_GRECAPTCHA) when executed for the purpose of providing its risk analysis.
cookielawinfo-checkbox-advertisement1 yearSet by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category .
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
elementorneverThis cookie is used by the website's WordPress theme. It allows the website owner to implement or change the website's content in real-time.
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
wordpress_test_cookiesessionThis cookie is used to check if the cookies are enabled on the users' browser.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
CookieDurationDescription
__cf_bm30 minutesThis cookie, set by Cloudflare, is used to support Cloudflare Bot Management.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
CookieDurationDescription
_ga2 yearsThe _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_gid1 dayInstalled by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
CookieDurationDescription
_lscache_vary2 daysNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI4 minutesNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI_SHORTpastNo description
abj404_solution_REQUEST_URI_UPDATE_URL4 minutesNo description
wordpress_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_logged_in_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_sec_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpresspass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpressuser_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-postpass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-settings-0pastNo description
wp-settings-time-0pastNo description
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo