Το παραμύθι ότι το νεοναζιστικό μόρφωμα είναι αντισυστημική δύναμη φροντίζουν να διαλύουν καθημερινά τα πρωτοπαλίκαρά του.
Μιλώντας στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου για τη δημιουργία της Αρχής για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων, ο βουλευτής του, Αρτέμιος Ματθαιόπουλος ζήτησε να ενταθεί και να γίνει πράξη το κυνηγητό των προοδευτικών και αγωνιστών εκπαιδευτικών, που πασχίζουν μέσα απ’ τις λίγες χαραμάδες που αφήνει το αντιδραστικό εκπαιδευτικό σύστημα να φωτίσουν τα μυαλά των παιδιών του λαού, να τα φέρουν σε επαφή με τη γνώση της αληθινής ιστορίας των αγώνων του για λευτεριά και απαλλαγή απ’ τα ιμπεριαλιστικά δεσμά, να τα αφυπνίσουν και να συγκινήσουν τις ψυχές τους, να τις γεμίσουν με αισθήματα ανθρωπισμού, φιλίας και αλληλεγγύης, θωρακίζοντάς τα απέναντι στο ρατσισμό και τα φασιστικά κηρύγματα.
Παράλληλα, εκδηλώνοντας για μια ακόμη φορά το μίσος του για τους μετανάστες, που δε μειώνεται ακόμη κι αν πρόκειται για τα παιδιά τους, πρότεινε το διαχωρισμό των σχολικών τάξεων σε τάξεις για Ελληνόπουλα και τάξεις για αλλοδαπούς, ισχυριζόμενος ότι έτσι δεν θα υποβιβάζεται το επίπεδο της διδασκαλίας (ακόμη δεν πρότεινε τον αποκεφαλισμό των νηπίων ως άλλος Ηρώδης ή Χίτλερ που εξόντωνε τα παιδιά των κρατουμένων στα στρατόπεδα συγκέντρωσης των ναζί). Εδειξε έτσι ότι το μίσος, ο ρατσισμός και η μισανθρωπιά καθορίζουν τη στάση και τις προτάσεις του νεοναζιστικού μορφώματος, που πετά στα σκουπίδια ακόμη και αυτή την αστική διακήρυξη για το σχολείο και τους σκοπούς της μόρφωσης και της εκπαιδευτικής διαδικασίας, που υποκριτικά βεβαίως, βεβαίως, προωθούν την ισοτιμία, τη συνεργασία, την ομαδοσυνεργατική, την κατάκτηση της γνώσης μέσα από την πολυμορφία, τη διαφορετικότητα και τον πλούτο των διαφορετικών πολιτισμών, τη μετάδοση και εμπέδωση των ανθρωπιστικών ιδεών.
Ιδού τι είπε ο βουλευτής της ΧΑ:
«Πρέπει, επίσης, να υπάρχει αυστηρή εφαρμογή πειθαρχικών μέτρων, για φαινόμενα, άμεσης ή έμμεσης πολιτικής προπαγάνδας σε μαθητές.
Μάλιστα, πρόσφατα έχουμε καταθέσει και 2 – 3 ερωτήσεις πάνω στο θέμα αυτό όπου σε συγκεκριμένα σχολεία, καθηγητές με επώνυμο κάνουν προπαγάνδα περνώντας θέσεις, οι οποίες προφανώς δεν έχουν καμία σχέση με το αντικείμενο, αλλά και με τη γενικότερη εκπαιδευτική διαδικασία.
Τέταρτον, και το πιο σημαντικό, πρέπει να γίνει διαχωρισμός Ελλήνων και μη Ελλήνων μαθητών, προκειμένου το επίπεδο διδασκαλίας να μην υποβιβάζεται για να καθίσταται προσβάσιμο στους δεύτερους. Παραθέτουμε ένα φαινόμενο, το οποίο είναι πλέον γενικευμένο σε όλη τη χώρα. Εάν πάτε σε οποιοδήποτε σχολείο είτε δημοτικό είτε γυμνάσιο είτε λύκειο, θα δείτε ότι η αναλογία των Ελλήνων μαθητών προς τους ξένους, είναι δυσανάλογη και δυστυχώς, αναγκάζονται οι εκπαιδευτικοί να κάνουν μαθήματα με τέτοιο τρόπο, έτσι ώστε τα ελληνόπουλα να μένουν πάρα πολύ πίσω. Να λοιπόν, μια πάρα πολύ καλή και λογική πρόταση, πρόταση που απαιτούν και οι ίδιοι οι γονείς, δεν είναι μόνο θέση της Χρυσής Αυγής. Ξέρω ότι θα διαφωνήσετε και θα πείτε ότι έχετε διαφορετική άποψη. Εγώ, όμως, σας μεταφέρω αυτό που αντιλαμβανόμαστε εμείς, ότι οι γονείς, πλέον, δεν μπορούν να στέλνουν τα παιδιά τους να μαθαίνουν γράμματα, όταν μέσα σε μια σχολική αίθουσα μόνο ελληνικά γράμματα δε μαθαίνουν» (σ.σ. ο βουλευτής της ΧΑ αποδεικνύεται σφόδρα συστημικός, αφού όταν αναφέρεται στα «ελληνικά γράμματα», προφανώς, εννοεί όλες εκείνες τις ιδεοληψίες και τις αντιδραστικές και ανιστόρητες απόψεις με τις οποίες είναι ποτισμένο ως το μεδούλι το εκπαιδευτικό σύστημα).