Στο «Αμήν» έχει φθάσει η δημόσια εκπαίδευση από την πολιτική των μη μόνιμων διορισμών, αλλά και τους κάθε είδους «κόφτες» που έχουν εφαρμοστεί στο δημόσιο σχολείο και σε μισθούς και συντάξεις.
Ο κόμπος έφθασε στο χτένι και οι συνδικαλιστικές γραφειοκρατίες, κάτω από την αγανάκτηση του εκπαιδευτικού κόσμου, αναγκάστηκαν να προχωρήσουν σε διοργανώσεις εκδηλώσεων και διαμαρτυριών, που θα έχουν -δυστυχώς- για άλλη μια φορά ως στόχο την απλή ανάδειξη των προβλημάτων και όχι τη μαχητική διεκδίκηση της επίλυσής τους, που προσκρούει, εδώ που τα λέμε, και στην άπνυα που γενικώς βασιλεύει στο κίνημα, που τροφοδοτείται με την απογοήτευση από τις συνεχείς διαψεύσεις ελπίδων και κινηματικών προσπαθειών (η έλλειψη πολιτικής οργάνωσης της τάξης και ταξικής συνειδητότητας βασικός λόγος).
Περιγράφοντας το μαύρο τοπίο στη δημόσια εκπαίδευση και καλώντας σε συμμετοχή στις κινητοποιήσεις και δραστηριότητες (πορείες, συνελεύσεις, κ.λπ.) που οργανώνονται οι Α΄, Γ΄, Δ΄, Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, με ανακοίνωσή τους, αναφέρουν και τα εξής:
«Κυβέρνηση, ΟΟΣΑ, Ε.Ε, Δ.Ν.Τ με τα αντιεκπαιδευτικά μέτρα που προωθούν και την πολιτική τους συνεχίζουν να χτυπούν ανελέητα το χώρο της εκπαίδευσης, να στερούν μορφωτικά δικαιώματα από τα παιδιά μας και να εντείνουν την ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών. Στόχος τους είναι η προσαρμογή της εκπαιδευτικής διαδικασίας στο ‘’σχολείο της αγοράς’’, η εφαρμογή των μνημονιακών πολιτικών, η εξοικονόμηση πόρων και εκπαιδευτικού δυναμικού. Οι αλλαγές που κάθε φορά ευαγγελίζονται για το ‘’καλό’’ των μαθητών/τριών αποσκοπούν στη δημιουργία ενός σχολείου με ταξικούς φραγμούς και με εκπαιδευτικούς δούλους που υπακούουν και προσαρμόζονται στις απαιτήσεις τους.
Αύξησαν τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης, αύξησαν το διδακτικό ωράριο, κατάργησαν-συγχώνευσαν σχολεία και τμήματα, έκοψαν μαθήματα, κατάργησαν τις ώρες υπευθύνων εργαστηρίων, αύξησαν τον αριθμό των μαθητών στα τμήματα, έκλεισαν τμήματα τομέων και ειδικοτήτων στα ΕΠΑ.Λ, σταμάτησαν την Π.Δ.Σ., άλλαξαν τις αναθέσεις μαθημάτων και συνεχίζουν…
Η επιβολή του 30ωρου εργασιακού ωραρίου λειαίνει το έδαφος για την αύξηση του διδακτικού ωραρίου που θα οδηγήσει σε νέες απολύσεις αναπληρωτών. Ταυτόχρονα συνδυάζεται με την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και κατ’ επέκταση των εκπαιδευτικών, με στόχο την επίσπευση απολύσεων και τη διαμόρφωση ενός ασφυκτικού πλαισίου ελέγχου και πειθάρχησης των εκπαιδευτικών. Γελιούνται αν θεωρούν ότι το δικό μας όραμα για το σχολείο των αναγκών και των δικαιωμάτων μας έχει οποιαδήποτε σχέση με το σχολείο που αναζητά ιδιωτικούς πόρους χρηματοδότησης, οι προσλήψεις γίνονται μέσω δήμων και διευθυντικών στελεχών, δεν υπάρχει σύλλογος διδασκόντων, η παιδαγωγική ελευθερία και τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών μετατρέπονται σε μετρήσιμους δείκτες απόδοσης και αριστείας σε τεστ και κουτάκια φορμών.
Οι νέες συγχωνεύσεις σχολείων με δημοσιονομικά κριτήρια που γυρίζουν την πλάτη στις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών/τριών, ανοίγουν πάλι το δρόμο για επιπλέον απολύσεις, κλείσιμο τμημάτων και τροποποίηση της οργανικότητας των σχολείων.
Οι εξαγγελίες για το ‘’Νέο Λύκειο’’ οδηγούν με ακρίβεια σε νέα συρρίκνωση του εκπαιδευτικού και μαθητικού δυναμικού και επιπλέον ελαστικοποίηση των εργασιακών μας σχέσεων. Με αυτούς τους ρυθμούς επιδιώκουν σε λίγο καιρό το αίτημα για μόνιμους διορισμούς να αποτελεί ανάμνηση μιας άλλης εποχής.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΟΜΗΡΙΑ !…». (Πηγή: alfavita)
Τελευταία Νέα :
- Βία και ανομία δημιουργεί η κυβέρνηση με την πολιτική της
- Οσα δε φτάνει η (σιωνιστική) αλεπού τα κάνει… παραμύθια
- Σαν σήμερα 30 Ιούλη
- Γάζα: Σκότωσαν τους φύλακες της λιγοστής βοήθειας και άνοιξαν πυρ κατά αμάχων που περίμεναν βοήθεια
- Ζιάντ Ραχμπάνι: Ο Λίβανος αποχαιρέτησε έναν σπουδαίο καλλιτέχνη και διανοούμενο
- Σύρος, Ρόδος, Αγιος Νικόλαος. Next?