Μόνο απεργία πείνας που δεν εξήγγειλαν οι εκπρόσωποι των μεγαλοκαραχαριών εργολάβων που έχουν πάρει τους πέντε αυτοκινητόδρομους, σε συνέντευξη Τύπου που έδωσαν την περασμένη Τρίτη. «Ολοι μοιραζόμαστε ζημιές, τα υπάρχοντα μοντέλα δεν λειτουργούν», είπαν, αναφερόμενοι στην παύση της χρηματοδότησης από τις τράπεζες και επιβεβαιώνοντας ότι βρίσκονται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με το υπουργείο Υποδομών, το οποίο μάλιστα κατηγόρησαν ότι διαρρέει στα ΜΜΕ στοιχεία των διαπραγματεύσεων που κάνουν. Διέψευσαν, μάλιστα, τις δηλώσεις που είχε κάνει μια μέρα πριν ο υφυπουργός Υποδομών Γ. Μαγκριώτης περί μείωσης των διοδίων κατά 50%. Δεν βγαίνουν οι άνθρωποι, πώς να μειώσουν τα διόδια που εισπράττουν ήδη για δρόμους που θα κατασκευαστούν κάποια στιγμή στο μέλλον (τακτική που μόνο με τα σουλτανικά χαράτσια μπορεί να συγκριθεί).
Σε ό,τι αφορά το κίνημα κατά των διοδίων, ζήτησαν συγκεκριμένες νομοθετικές πρωτοβουλίες από την κυβέρνηση, όπως να καταστεί η μη πληρωμή πλημμέλημα και να υπάρξει συνδυασμός με τα αδικήματα του ΚΟΚ, ο οποίος να αναθεωρηθεί σ’ αυτή την κατεύθυνση. Ζητούν, δηλαδή, να τιμωρείται με ποινή φυλάκισης η μη καταβολή ενός τέλους που δεν ξεπερνά τα 3 ευρώ και παράλληλα να υπάρξουν ποινές, όπως αφαίρεση πινακίδων και διπλωμάτων! Μήπως να τους μιλήσει κάποιος για την αρχή της «αναλογικότητας» μεταξύ αδικήματος και ποινής, που υπάρχει στο Ποινικό Δίκαιο;
Φυσικά, σ’ αυτό έχουν τη σύμφωνη γνώμη και της κυβέρνησης. Ρέππας, Πάγκαλος, Πεταλωτής και λοιπός εσμός εξαντλούν σιγά-σιγά την γκεμπελίστικου τύπου προπαγάνδα περί «τζαμπατζήδων» που «επιβαρύνουν το κοινωνικό σύνολο» κ.λπ. και ετοιμάζονται να περάσουν από τα λόγια στα έργα, θεσπίζοντας ποινικό κολασμό όσων αρνούνται να πληρώσουν το χαράτσι. Δεν είναι μόνο τα έσοδα των εργολάβων που τους ενδιαφέρουν, αλλά και το γενικότερο πνεύμα ανυπακοής που περνάει.