Ενας αριστερός θα απέφευγε να πάει στo χρηματιστήριο της Wall Street, στο ναό του διεθνούς καπιταλιστικού τζόγου, στο άντρο των μεγαλύτερων και πιο άγριων σπεκουλαδόρων του διεθνούς χρηματιστικού κεφαλαίου, που δεκαετίες τώρα ρουφάει το αίμα του ελληνικού λαού (μέσω του δανεισμού του ελληνικού κράτους). Οι συριζαίοι, όμως, έχουν αποβάλει τέτοιες αναστολές. Γι' αυτό και ο Σταθάκης, χωρίς δισταγμό, χωρίς τσίπα καμιά, πήγε στη Νέα Υόρκη για να πάρει μέρος σε συνέδριο ενός «επενδυτικού» μαγαζιού που απευθύνεται σε ραντιέρηδες και επί τη ευκαιρία πήγε μέχρι τη Wall Street, όπου χτύπησε το καμπανάκι έναρξης της συνεδρίασης, χειροκροτούμενους από τα «κοράκια των αγορών». Ηταν να μην πηδήξουν το χαντάκι…
Τελευταία Νέα :
- Αραγτσί προς Χαμάς: Το Ιράν στηρίζει τον παλαιστινιακό λαό και τη δίκαιη υπόθεσή του μέχρι την επίτευξη όλων των νόμιμων εθνικών του δικαιωμάτων
- Αναβλήθηκε η δίκη των αγωνιστών από την Τουρκία για τη στημένη υπόθεση της δήθεν βιαιοπραγίας μέσα στη δικαστική αίθουσα των φυλακών Κορυδαλλού
- Σιωναζιστές στρατιωτικοί: Στον νότιο Λίβανο αισθανόμαστε σαν καθιστές πάπιες*
- Υπό διωγμόν οι μαχόμενοι εκπαιδευτικοί – Διώκονται ξανά οι Ζ. Γκέρτσος και Π. Χουντής
- Ο Μητσοτάκης υπερασπίζεται τα στελέχη του που καταδικάστηκαν για το emailgate
- Πόλα Ρούπα: Είναι η κυβέρνηση της ΝΔ να σηκώσει τον πρώτο νεκρό απεργό πείνας στην Ελλάδα;








