Κύριο μέλημά μας είναι ο συνάνθρωπός μας που δεν βγάζει το μήνα να μπορεί να βρει τα βασικά προϊόντα σε προσιτές τιμές. Το καλάθι έχει τη λογική να βοηθήσουμε αυτούς που πραγματικά είναι σε πολύ μεγάλη δυσκολία. Ο ανταγωνισμός μεταξύ των αλυσίδων για το ποια θα φτιάξει το καλύτερο καλάθι θα δώσει και πολλές επιλογές στους καταναλωτές. Εμείς δεν απαγορεύουμε παραδείγματος χάρη να έχουν κάποιο άλλο είδος μακαρονιού. Εμείς τους λέμε ότι θα έχουν τουλάχιστον το Νο 6. Αυτό που έχουμε ορίσει είναι το κατ’ ελάχιστον, όχι το μέγιστο. Η κάθε αλυσίδα θα παρουσιάζει κάθε εβδομάδα το δικό της καλάθι. Αλλη θα βάλει επώνυμα, άλλη θα βάλει δικά της, άλλη θα βάλει πιο φτηνά, άλλη πιο ακριβά. Η κάθε αλυσίδα θα κάνει την δική της εμπορική πολιτική πάνω στο καλάθι της. Πέραν των αλυσίδων, πάρα πολλοί κλάδοι έχουν έρθει αυτοβούλως και έχουν πει να συμμετάσχουν σε αυτή την εθνική προσπάθεια. Και από την πλευρά των κρεοπωλών και από την πλευρά των αρτοποιών και από άλλους κλάδους επεξεργάζονται ήδη το πως μπορούν να κάνουν και οι ίδιοι το δικό τους καλάθι. Εμείς αυτό και το επιτρέπουμε και το ενθαρρύνουμε. Πιστεύω ότι με το καλάθι θα δημιουργηθεί μια καινούρια αγορά.
Αδωνις Γεωργιάδης
(Είναι ο ίδιος τύπος που πριν από κάμποσο καιρό διαβεβαίωνε ότι η ακρίβεια είναι προπαγάνδα των εχθρών του έθνους και πως ο ίδιος πηγαίνει στο σούπερ μάρκετ και όχι μόνο δεν ακούει διαμαρτυρίες, αλλά οι πελάτες σκοτώνονται ποιος θα πρωτοβγάλει σέλφι μαζί του. Τώρα, βαφτίζει «καλάθι του νοικοκυριού» τα εβδομαδιαία φυλλάδια προσφορών που βγάζει κάθε αλυσίδα σούπερ μάρκετ. Και έχει το θράσος να λέει ότι θα φτιάξουν «καλάθι» και οι φούρνοι και τα χασάπικα! Με το «καλάθι» δεν μπορείς να εξαπατήσεις τον κόσμο. Ξέρετε γιατί; Γιατί πάει κάθε βδομάδα στο σούπερ μάρκετ και τη λαϊκή και ξέρει τις τιμές. Το πορτοφόλι του είναι αλάνθαστο κριτήριο. Γι’ αυτό και θα κάνει καιρό να εμφανιστεί σε σούπερ μάρκετ ο προκλητικός ακροδεξιός τηλεπλασιέ-τηλεμαϊντανός-υπουργός)