«H πειθαρχικώς διωκόμενη προκάλεσε αναστάτωση στους συναδέλφους της αλλά και στους μαθητές, με φωνασκίες, θόρυβο και συνθήματα, προκειμένου να παρεμποδίσει τη διαδικασία αξιολόγησης και την ομαλή λειτουργία της σχολικής μονάδας, ενώ ταυτόχρονα παρεμπόδισε και τη διαδικασία της αξιολόγησης έτερου εκπαιδευτικού με την πρόκληση ταραχής και ψυχικής πίεσης , προτάσσοντας τη συνδικαλιστικής της ιδιότητα, διαταράσσοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο την ακώλυτη λειτουργία της δημόσιας υπηρεσίας».
Το παραπάνω συνιστά την κατηγορία, σύμφωνα με τον απελθόντα υπουργό Παιδείας Πιερρακάκη, για την οποία η αγωνίστρια εκπαιδευτικός Χρύσα Χοτζόγλου τέθηκε σε Δυνητική Αργία και κινδυνεύει με απόλυση.
Το γελοίο του πράγματος είναι εμφανές. Να κινδυνεύει, δηλαδή, με απόλυση συνδικαλίστρια εκπαιδευτικός επειδή φώναζε συνθήματα (!), συμμετέχοντας σε διαμαρτυρία, υλοποιώντας αποφάσεις των συνδικαλιστικών της οργάνων (ΟΛΜΕ, ΕΛΜΕ). Τότε γιατί διώκεται και κινδυνεύει με απόλυση η Χρύσα Χοτζόγλου; Γιατί διαλέχτηκε από το «σωρό» των συγκεντρωμένων εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στην διαμαρτυρία κατά της αξιολόγησης;
Πρώτον γιατί ήταν ήδη «σταμπαρισμένη» ως δραστήρια συνδικαλίστρια εκπαιδευτικός, που μάχεται εναντίον της αντιδραστικής αντιεκπαιδευτικής πολιτικής. Δεύτερον, γιατί ο Πιερρακάκης και η κυβέρνηση της ΝΔ, με την επιλογή τους αυτή, θέλησαν να στείλουν ένα τρομοκρατικό μήνυμα σε όλους τους εκπαιδευτικούς που αντιστέκονται και τους χαλούν τα σχέδια, να αποψιλώσουν ό,τι δημόσιο έχει απομείνει στο κοινωνικό αγαθό της Παιδείας. Το μήνυμα είναι σαφές: Αφού διώκονται τα «κεφάλια», που έχουν δημόσια παρουσία (υποτίθεται ότι η συνδικαλιστική δράση είναι νόμιμη στο αστικό σύστημα), οι υπόλοιποι οφείλουν να «κάτσουν στ’ αυγά τους», γιατί διαφορετικά θα ριχτούν στον Καιάδα.
Τό ‘χουμε ξαναπεί: ο Μητσοτάκης ευρισκόμενος σε αποδρομή, θα γίνεται όλο και πιο προκλητικός και ανάλγητος, θέλοντας να εξαντλήσει όλες τις δεσμεύσεις που έχει αναλάβει απέναντι στο κεφάλαιο. Αυτός και οι βαστάζοι του στα υπουργεία, όπως π.χ. ο Πιερρακάκης, δεν διστάζουν να στραφούν ακόμα και ενάντια στις αποφάσεις της αστικής δικαιοσύνης, στην οποία κατά τα άλλα ομνύουν, πετώντας στον κάλαθο των αχρίστων αποφάσεις δικαστηρίων δικαίωσης των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στην Απεργία-Αποχή από την αξιολόγηση (οι αποφάσεις αφορούν είτε τη μονιμοποίση χωρίς την «προϋπόθεση» της αξιολόγησης νεοδιόριστων εκπαιδευτικών είτε την ακύρωση της καθαίρεσης από θέσεις ευθύνης διευθυντών/προϊστάμενων σχολείων επειδή συμμετέχουν στην απεργία-αποχή).
Το ουσιώδες ερώτημα, που απευθύνεται σε όλη την εργαζόμενη κοινωνία, είναι αν οι εκπαιδευτικοί θα μείνουν μόνοι τους σε αυτόν τον αγώνα που διεξάγουν ενάντια στην κατεδάφιση του κοινωνικού αγαθού της Παιδείας.
Και διαπίστωση είναι ότι για να ανατραπούν τέτοιες τρομοκρατικές πράξεις, σαν αυτή της περίπτωσης της Χρύσας Χοτζόγλου, απαιτούνται δυναμικές μορφές αγώνα.
Χαστούκι σε κυβέρνηση – ΥΠΑΙΘΑ – ΔΙΔΕ Πειραιά το ψήφισμα για τη σπουδαία αγωνίστρια εκπαιδευτικό Χρ. Χοτζόγλου
Από drepani.gr
Του Γιώργου Κ. Καββαδία
- «υπηρέτησε με αφοσίωση το εκπαιδευτικό της έργο και με αγάπη για τους μαθητές της και ποτέ δεν επέδειξε αναξιοπρεπή συμπεριφορά…»
- «εξέφρασε την αντίθεσή της στην επιχειρούμενη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών (…), όπως αποτυπώνεται από τις συλλογικές αποφάσεις της ΟΛΜΕ και ΕΛΜΕ Πειραιά»
Τα παραπάνω αναφέρονται μεταξύ άλλων για τη Χρύσα Χοτζόγλου σε ψήφισμα συμπαράστασης από μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς του 8ου ΓΕΛ Πειραιά. Ζητούν να ανακληθεί η απόφαση για δυνητική αργία της αγωνίστριας εκπαιδευτικού Χρύσας Χοτζόγλου.
Πρόκειται για ένα ψήφισμα – ηχηρό χαστούκι σε κυβέρνηση – ΥΠΑΙΘΑ – ΔΙΔΕ Πειραιά και όσα στελέχη σαν νέοι δοσίλογοι έπαιξαν ρόλο για τη δίωξη της σπουδαίας αγωνίστριας και εκπαιδευτικού Χρύσας Χοτζόγλου που τέθηκε με απόφαση του απηνή διώκτη των εκπαιδευτικών Κ. Πιερρακάκη σε δυνητική αργία.
Η Χρύσα κατηγορήθηκε από τους διώκτες της ότι περίπου τρομοκράτησε συναδέλφους και αναστάτωσε τη λειτουργία του σχολείου (Με τις ίδιες κατηγορίες απειλείται με απόλυση και ο Δ. Χαρτζουλάκης). Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την απόφαση του υπουργού Παιδείας, «η πειθαρχικώς διωκόμενη προκάλεσε αναστάτωση στους συναδέλφους της αλλά και στους μαθητές, με φωνασκίες, θόρυβο και συνθήματα, προκειμένου να παρεμποδίσει τη διαδικασία αξιολόγησης και την ομαλή λειτουργία της σχολικής μονάδας, ενώ ταυτόχρονα παρεμπόδισε και τη διαδικασία της αξιολόγησης έτερου εκπαιδευτικού με την πρόκληση ταραχής και ψυχικής πίεσης , προτάσσοντας τη συνδικαλιστικής της ιδιότητα, διαταράσσοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο την ακώλυτη λειτουργία της δημόσιας υπηρεσίας.
Οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι γονείς, σύσσωμη η εκπαιδευτική κοινότητα του σχολείου της που βρίσκεται υπό κατάληψη σε ένδειξη διαμαρτυρίας και συμπαράστασης διαψεύδουν τους διώκτες της Χρύσας τονίζοντας ότι: «εξέφρασε την αντίθεσή της στην επιχειρούμενη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών (…), όπως αποτυπώνεται από τις συλλογικές αποφάσεις της ΟΛΜΕ και ΕΛΜΕ Πειραιά».
«Αξιολογούν» πραγματικά τη Χρύσα και την καταξιώνουν ως σπουδαία εκπαιδευτικό επισημαίνοντας: «υπηρέτησε με αφοσίωση το εκπαιδευτικό της έργο και με αγάπη για τους μαθητές της και ποτέ δεν επέδειξε αναξιοπρεπή συμπεριφορά…».
Αναλυτικά το ψήφισμα:
Να θυμίσουμε ότι είναι η πρώτη εκπαιδευτικός στο ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ που οδηγείται σε απόλυση για συνδικαλιστικούς λόγους μετά τη χούντα. Επιχειρείται έτσι να περάσει ένα παραδειγματικό μήνυμα και στους χιλιάδες υπολοίπους εκπαιδευτικούς που διώκονται γιατί απεργούν, γιατί εκφράζουν γνώμη, γιατί δεν υποτάσσονται.
Η κυβέρνηση δεν χρησιμοποιεί την αξιολόγηση μόνο για να πειθαρχήσει και να υποτάξει μαθητές κι εκπαιδευτικούς. Είναι ένα εργαλείο συγκάλυψης των ευθυνών της για τη διάλυση του δημόσιου σχολείου. Η ανεπαρκής αξιολόγηση του προσωπικού είναι ένα από τα αίτια που συγκρούστηκαν τα τρένα, λέει με θράσος που περισσεύει!
Η κυβέρνηση με τη δυνητική αργία προσπαθεί να εξοντώσει τη Χρύσα προς παραδειγματισμό όλων. Όμως δε θα της περάσει! Οι εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς συμπαραστέκονται στη Χρύσα, στον Δημήτρη, στους χιλιάδες και σε κάθε διωκόμενο εκπαιδευτικό και εργαζόμενο. Αντιστέκονται στην πολιτική διάλυσης του δημόσιου σχολείου. Αγωνίζονται για ένα δημόσιο και δωρεάν σχολείο με δημοκρατικά δικαιώματα και ελευθερίες που να χωρά και να μορφώνει πραγματικά όλα τα παιδιά χωρίς φραγμούς και διακρίσεις.