Στο πούλμαν που μεταφέρει τους επιβάτες από τη Θύρα του αεροδρόμιου μέχρι το αεροπλάνο, θα μπαίνουν επιβάτες αραιωμένοι στο 50% της χωρητικότητας του οχήματος. Για να μπουν στο αεροπλάνο, οι επιβάτες θα κρατούν απόσταση 1,5 μέτρου μεταξύ τους. Κι αφού τηρήσουν τα μέτρα ασφαλούς απόστασης, μετά θα κάθονται ο ένας δίπλα στον άλλο, χωρίς κενή θέση ανάμεσά τους, με τους ώμους τους και τα μπράτσα τους να ακουμπούν, σε απόσταση αναπνοής όπως λέμε!
Ενας απλός άνθρωπος τα βλέπει αυτά και λέει (από μέσα του ή φωναχτά): «σα δε ντρέπεστε!». Ενας ειδικός επιστήμονας τι θα έπρεπε να κάνει; Να μπήξει φωνή, να τον ακούσουν όλοι. Να προειδοποιήσει ότι αυτό δεν είναι μόνο κοροϊδία, είναι εγκληματικό.
Ενας επιστήμονας, όχι ένας κυβερνητικός εκπρόσωπος, όχι ο Τσιόδρας. Οταν ρωτιέται σχετικά, ο Τσιόδρας αρχίζει τον… εξάψαλμο (το γνωρίζει το άθλημα): «Τα αεροπλάνα, όμως, δεν μπορούν να λειτουργήσουν χωρίς να έχουν ικανή πληρότητα και δεν συμφέρει και να λειτουργήσουν. Μάλιστα, μου έλεγε κάποιος φίλος σε ένα τηλέφωνο που είχα μαζί του τις προάλλες, ότι είχε περάσει μπροστά από το αεροδρόμιο, και ήταν τραγωδία, λέει, να βλέπεις όλα τα αεροπλάνα παρκαρισμένα και να μην κινούνται και πόσο οικονομικά δυσβάσταχτο είναι αυτό για έναν τέτοιο τεράστιο χώρο της οικονομίας»! Για να καταλήξει: «Είναι όντως αντίφαση, έχει δίκιο ο αγαπητός δημοσιογράφος. Αλλά είναι το καλύτερο δυνατό που μπορείς να κάνεις ανά περίπτωση, απαντώ εγώ, και ας μην είναι επιστημονικά τεκμηριωμένο»!
Μ' άλλα λόγια, αφού οι αεροπορικές εταιρίες δεν είναι διατεθειμένες να μειώσουν τα τεράστια κέρδη τους, οι επιστήμονες τύπου Τσιόδρα δίνουν την άδεια να ταξιδεύουν γεμάτα τα αεροπλάνα «και ας μην είναι επιστημονικά τεκμηριωμένο» (αυτός είναι ο τσιόδρειος τρόπος για να πει κανείς το «επιστημονικά εγκληματικό»). Αυτός που πονάει όταν βλέπει αεροπλάνα καθηλωμένα στο έδαφος (όχι όμως όταν βλέπει εργάτες να απολύονται) και συμφωνεί με ό,τι απαιτούν οι αεροπορικές εταιρίες, δεν είναι επιστήμονας αλλά καπιταλιστής μάνατζερ.