“Το PosoKanei είναι μια πλατφόρμα ενημέρωσης των πολιτών που δημιούργησε η νέα Ανεξάρτητη Αρχή. Ο καταναλωτής κοιτάζει ποιες είναι οι τιμές σε κάθε είδος και παίρνει μια απόφαση για το πού μπορεί να ψωνίσει φθηνότερα. Ολα τα κόμματα της αντιπολίτευσης, αντί να γκρινιάζουν, θα έπρεπε να πουν μπράβο που το κάναμε”, υπογράμμισε ο Υπουργός Ανάπτυξης και σημείωσε πως είναι μια πρωτοβουλία που θα έπρέπε να έχει γίνει εδώ και χρόνια από τις καταναλωτικές οργανώσεις. “Θέλουμε να συμβάλλουμε να υπάρξει καταναλωτική συνείδηση στους πολίτες και να συνεργαστούμε με το καταναλωτικό κίνημα. Είμαστε από την ίδια μεριά του λόφου”, τόνισε χαρακτηριστικά. Για το αν η δημιουργία αυτής της εφαρμογής είναι παραδοχή ότι η κυβέρνηση δεν κάνει τίποτα για να αντιμετωπίσει το αυξημένο κόστος ζωής, ο κ. Θεοδωρικάκος απάντησε πως “δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά. Το να γνωρίζει ο πολίτης είναι αποδοχή ότι δεν κάνουμε τίποτα; Σε όλες τις χώρες το καταναλωτικό κίνημα επιβάλει πράγματα και έχει ισχύ, εδώ είναι περιορισμένη η παρεμβατικότητα του. Αντί να πολιτικολογούν ορισμένοι, θα έπρεπε να αναδεικνύουν ορισμένα πράγματα, εκθέτοντας όσους προσπαθούν να αισχροκερδίσουν. Ένα πιο ισχυρό καταναλωτικό κίνημα, θα βοηθούσε και θα έπρεπε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας”.
Δελτίο Τύπου υπουργείου Ανάπτυξης
(Μια βδομάδα μετά τη φιέστα του μεγάρου Μαξίμου, όπου «παρουσιάστηκε» στον Μητσοτάκη το PosoKanei για να εισπράξει το θαυμασμό του και τα θερμά του συγχαρητήρια, κατεβαίνει ο πήχυς. «Πώς κάνετε έτσι, ρε παιδιά, μια πλατφόρμα ενημέρωσης είναι, για να ενισχύσουμε την καταναλωτική συνείδηση», λέει ο πολιτικός γυρολόγος Θεοδωρικάκος, αποσυνδέοντας πλήρως το PosoKanei από την αντιμετώπιση της ακρίβειας. Ο λαός κάτι τέτοιες συμπεριφορές τις λέει «βάζω την ουρά στα σκέλια». Ο Μητσοτάκης δεν μοίραζε συγχαρητήρια για την «πραγματικά εξαιρετική και πολύ χρήσιμη εφαρμογή», με την οποία «από σήμερα ο έλληνας καταναλωτής αποκτά ένα ακόμα «όπλο» στη μάχη κατά της ακρίβειας και του αυξημένου κόστους ζωής»; Πολιτική αλητεία και κυνισμό του αισχίστου είδους χαρακτηρίσαμε αυτή την τοποθέτηση. Ο Μητσοτάκης δεν έλεγε ότι ο καταναλωτής «θα γνωρίζει πια στην κυριολεξία πόσο κάνει κάθε προϊόν σε πραγματικό χρόνο, θα μπορεί να συνθέτει το δικό του καλάθι, να συγκρίνει τιμές, όχι μόνο εντός Ελλάδος αλλά και με αντίστοιχα προϊόντα στο εξωτερικό, έτσι ώστε να μπορεί να επιλέγει εύκολα τι και πού έχει συμφέρον να κάνει τις αγορές του»; Ο Μητσοτάκης δεν έλεγε ότι «είναι μία σημαντική πρωτοβουλία, η οποία ενισχύει τον ανταγωνισμό»; Τώρα όλα αυτά τα έβαλαν… να μην πούμε που. Εκαναν γαργάρα με ταβανόπροκες. Γιατί; Γιατί διαπίστωσαν ότι η αλήτικη προπαγάνδα έγινε μπούμερανγκ και τους χτύπησε κατακούτελα. Ο κόσμος βρίζει. Ακόμα και τα αστικά μίντια δεν βρήκαν κάτι που να τους επιτρέπει να στηρίξουν την προπαγάνδα του Μητσοτάκη και του Θεοδωρικάκου. Στις πιο ευνοϊκές περιπτώσεις κατέληγαν σε ένα «καλό είναι, αλλά η ακρίβεια…». Γι’ αυτό και αναδιπλώνονται. Το μόνο που έμεινε είναι ένα επικοινωνιακό φιάσκο και τα λεφτά που έβγαλε η εταιρία που έφτιαξε το πρόγραμμα)



