Βρε καλώς τον τον Σωτήρη, τον ιεροψάλτη, τον τσίφτη, τον καραμπουζουκλή. Πήρε μέρος σε ημερίδα με θέμα «Επιδημίες – Πανδημίες που συγκλόνισαν την ανθρωπότητα» και μεταξύ των άλλων δήλωσε ότι «αποτύχαμε παταγωδώς» όσον αφορά την «επικοινωνία κινδύνου». Ποιοι ακριβώς απέτυχαν; Ολοι μας; Εκαναν οι απλοί πολίτες «επικοινωνία κινδύνου»; Οχι βέβαια. Οι απλοί πολίτες περιορίζονταν σε ρόλο παθητικού ακροατή/θεατή των «ειδικών», όπως ο Σωτήρης Τσιόδρας. Προς τι τότε το πρώτο πληθυντικό πρόσωπο;
Τον εαυτό του, πάντως, φρόντισε να τον απαλλάξει ο Τσιόδρας: «Δεν ξέρω αν αποτύχαμε γιατί έφυγα εγώ από το προσκήνιο ή βγήκαν όλοι οι άλλοι». Κάρφαρος για Μαγιορκίνη και Παπαευαγγέλου, που ασκούσαν την κυβερνητική προπαγάνδα μετά τον Τσιόδρα, και για τους άλλους της περιβόητης επιτροπής, που είχαν πιάσει στασίδι στα κανάλια; Και ναι και όχι. Σε πρώτη ανάγνωση κάρφαρος για τους άλλους, μ’ εκείνο το «γιατί έφυγα εγώ από το προσκήνιο ή βγήκαν όλοι οι άλλοι». Ομως, μόλις τελείωσε αυτή τη φράση, ο Τσιόδρας έριξε όλη την ευθύνη στον κόσμο: «Αποτύχαμε γιατί σταματήσαμε να εμπιστευόμαστε την επιστήμη και εμπιστευόμασταν την ιδεοληψία μας. Το κύριο οικοδόμημα της επικοινωνίας κινδύνου χτίζεται πάνω στην εμπιστοσύνη απέναντι στο γιατρό, στον επιστήμονα, στον ειδικό ο οποίος θα αναλύσει την επικοινωνία κινδύνου. Ζήσαμε άπειρες ψευδείς ειδήσεις και ακόμα ζούμε»!
Ωστε έτσι, λοιπόν. Φταίνε οι ιδεοληψίες των πολιτών, που αντί να πιστεύουν τους επιστήμονες σαν τον Τσιόδρα, πίστευαν τις ψευδείς ειδήσεις. Και τι έκαναν ο Τσιόδρας και η παρέα του γι’ αυτό; Εκαναν ό,τι περνούσε από το χέρι τους για να χαθεί η εμπιστοσύνη στην επιστήμη, δίνοντας το μεγαλύτερο παράδειγμα εξωνημένων επιστημόνων που δεν υπηρετούν την επιστήμη αλλά την κυβέρνηση που έχει την ευθύνη της κρατικής διαχείρισης.
Νομίζει ο Τσιόδρας ότι ξεχάσαμε τι έλεγε για τις μάσκες; Οχι μόνο πως δεν χρειάζονται, αλλά πως κάνουν και ζημιά, γιατί δεν ξέρουμε πώς να τις φοράμε! Βέβαια, τότε δεν υπήρχαν μάσκες, γιατί η κυβέρνηση των α(χ)ρίστων δεν φρόντισε έγκαιρα να γίνουν οι απαραίτητες προμήθειες. Ενας επιστήμονας, όμως, πώς βγαίνει και βιάζει με τόση ωμότητα και κυνισμό την επιστημονική αλήθεια; Ποια είναι η δουλειά του, να υπερασπίζεται την επιστημονική αλήθεια ή να υπερασπίζεται την κυβερνητική πολιτική; Αργότερα, όταν σε όλο τον κόσμο είχε γίνει σαφές πως η μάσκα είναι το βασικότερο μέσο προστασίας, είπαν στον κόσμο να ράψει μάσκες από παλιές σωβρακοφανέλες, να τις πλένουν και να τις ξαναφοράνε!
Νομίζει ο Τσιόδρας ότι ξεχάσαμε τι έλεγε για τα σχολεία; Οτι τα παιδιά δεν μεταδίδουν τον κοροναϊό και γι’ αυτό τα σχολεία πρέπει ν’ ανοίξουν! Και τα έλεγε αυτά όταν είχαν ήδη δημοσιευτεί οι πρώτες έγκυρες επιστημονικές μελέτες από επιστημονικές ομάδες διάφορων χωρών, που αποδείκνυαν ότι τα παιδιά μεταδίδουν το ίδιο (αν όχι περισσότερο) με τους μεσήλικες.
Τον ακούσατε ποτέ να λέει πως οι χώροι εργασίας των καπιταλιστικών επιχειρήσεων και τα μέσα μαζικής μεταφοράς, δημόσια και εταιρικά, είναι τα μεγάλα εκκολαπτήρια και μεταδότες του κοροναϊού; Τον ακούσατε να προειδοποιεί την κυβέρνηση να μην ανοίξει τα σύνορα στον τουρισμό το καλοκαίρι του 2020, επειδή η Ελλάδα βρισκόταν τότε σε πολύ χαμηλό επίπεδο διασποράς του ιού, εν αντιθέσει με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες; Θυμάστε ασφαλώς ότι υποστήριζε το αντίθετο, ξεσπώντας μάλιστα σε θρήνο για τα… καημένα τα αεροπλάνα που τα έβλεπε αραγμένα στο αεροδρόμιο. Και δεν μπορεί να ξεχάσατε ότι τότε, το καλοκαίρι του 2020, έγινε στη χώρα μας η μεγάλη έκρηξη της διασποράς του κοροναϊού, εξαιτίας του τουρισμού. Ενώ η χώρα θα μπορούσε να κρατηθεί σε χαμηλό και ελέγξιμο επίπεδο διασποράς, ρίχτηκε στη δίνη της ανεξέλεγκτης μετάδοσης, που έφερε χιλιάδες θανάτους το φθινόπωρο-χειμώνα της ίδιας χρονιάς και εγκαθίδρυσε μια υγειονομική συνθήκη με διαδοχικά πανδημικά κύματα, που την κατέστησαν θλιβερή πρωταθλήτρια στους θανάτους.
Θυμάστε μήπως τον Τσιόδρα να ορθώνει επιστημονικό ανάστημα, όταν ο Θεμιστοκλέους με την Θεοδωρίδου έλεγαν ανερυθρίαστα τα πιο χοντρά ψέματα για το επίπεδο του εμβολιασμού την άνοιξη του 2021, προκειμένου να ανοίξουν και πάλι τον τουρισμό; Ενώ το επίπεδο του εμβολιασμού ήταν άθλιο, αυτοί έλεγαν στον κόσμο να γλεντήσει το καλοκαίρι γιατί πιάσαμε το απαραίτητο επίπεδο συλλογικής ανοσίας και οι κίνδυνοι εξέλιπαν. Δεν μπορεί να ξεχάσατε το «Ανοίγουμε πανιά», που ήταν το σλόγκαν του υπουργείου Τουρισμού για την τουριστική περίοδο του 2021. Κι όταν εμείς φωνάζαμε «Ανοίγουμε πανιά»… για το τέταρτο κύμα, ήμασταν φωνή βοόντων εν τη ερήμω. Ο Τσιόδρας πού ήταν τότε;
Και βέβαια, δεν μπορεί να μη θυμάστε τον Τσιόδρα να τον περιφέρει ο Μητσοτάκης σαν ιερό ξόανο, κάθε φορά που προσπαθούσε να δικαιολογήσει την εγκληματική πολιτική της κυβέρνησής του. Ο «αγαπητός Σωτήρης» ήταν εκεί, μειλίχιος, σαν χαμηλοβλεπούσα θεούσα, έτοιμος να προσφέρει τις υπηρεσίες του για τη συγκάλυψη αυτής της εγκληματικής πολιτικής. Παρουσίαζε ο Μητσοτάκης ένα τέλειο σύστημα περίθαλψης, την ώρα που η πλειοψηφία των ασθενών covid διασωληνωνόταν και παρέμενε εκτός ΜΕΘ, όπου οι ασθενεός πέθαιναν κυριολεκτικά σαν το σκυλί στ’ αμπέλι, μούγκα ο «αγαπητός Σωτήρης».
Ακόμη και τώρα, πηγαίνει την κουβέντα στην «επικοινωνία κινδύνου», πρώτο για να βγάλει την ουρά του απέξω και να ρίξει την ευθύνη στους διαδόχους του στο σόου της «ενημέρωσης» και δεύτερο για να μη γίνει συζήτηση για την «αντιμετώπιση κινδύνου». Ηλίθιοι είναι οι κινέζοι ιμπεριαλιστές (και άλλες κρατικές ηγεσίες στην Απω Ανατολή) που επιμένουν στο zero covid; Ο Τσιόδρας και οι όμοιοί του τι σύστησαν στην κυβέρνηση μιας χώρας που είχε χαμηλό επίπεδο εμβολιασμού και που ουδέποτε έβαλε σε λοκντάουν τις μεγάλες καπιταλιστικές επιχειρήσεις; Αντί να μιλήσουν για το συνωστισμό στους χώρους εργασίας, έβαζαν τον Χαρδαλιά και τον Χρυσοχοΐδη να φοβερίζουν τον κόσμο, μη τυχόν και κάνει καμιά επίσκεψη σε φιλικό ή συγγενικό σπίτι, όπου θα μαζεύονταν το πολύ έξι-εφτά νοματαίοι.
Πώς να τους εμπιστευτούν οι εργαζόμενοι και οι εργαζόμενες, όταν καθημερινά στοιβάζονταν με τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσές τους στη δουλειά, αφού προηγουμένως είχαν στοιβαχτεί με αγνώστους στο λεωφορείο ή/και στο μετρό; Πώς να τους εμπιστευτούν, όταν μάθαιναν πως στην τάξη του παιδιού τους στο σχολείο ανιχνεύτηκαν κρούσματα και δεν ήξεραν πώς να προστατευτούν από τα ίδια τους τα παιδιά μέσα στα μικρά λαϊκά διαμερίσματα; Πώς να τους εμπιστευτούν, όταν τα αφεντικά στη δουλειά έκρυβαν τα κρούσματα, χωρίς κανείς να τα ελέγξει;
Ανθρωπος της Εκκλησίας ο Τσιόδρας, ξέρει τι σημαίνει παρηγορητικός λόγος. Στο τέλος έβγαλε την πανεπιστημιακή τήβεννο και φόρεσε το ράσο του ιεροκήρυκα, μοιράζοντας συγχωροχάρτια και fake αισιοδοξία: «Ο ΠΟΥ λέει βλέπουμε το τέλος της [πανδημίας] στο άκρο του τούνελ. Εγώ βλέπω μια αρχή. Οι άνθρωποι είναι πιο έτοιμοι, η επιστήμη καλύτερα οργανωμένη, ώστε σταδιακά επανερχόμαστε στην κανονικότητα, να προστατεύσουμε τους πιο ευαίσθητους, να τους δώσουμε την αναμνηστική δόση και τη θεραπεία άμεσα όταν χρειάζεται. Να συνεχίσουμε την επιτήρηση και φυσικά να κάνουμε την ανασκόπηση που απαιτείται για να είμαστε καλύτερα προετοιμασμένοι».
ΥΓ. Εμείς τον Τσιόδρα δεν τον «χτυπήσαμε» εκ των υστέρων. Τον «χτυπήσαμε» από την πρώτη στιγμή, όταν τα αστικά ΜΜΕ (και όχι μόνο) τον έκαναν… ροκ σταρ της επιστήμης. Αποκαλύπταμε συνεχώς το βρόμικο ρόλο που διαδραμάτιζε. Δεν το λέμε αναζητώντας δικαίωση, αλλά γιατί ακόμη και τώρα, που προκαλεί με τόσο προκλητικό τρόπο, είναι πολλοί αυτοί που εξακολουθούν να τον αντιμετωπίζουν σαν ιερό ξόανο και να τον αβαντάρουν. Αν θέλετε να θυμηθείτε όλα τα κατορθώματά του, κάντε «κλικ» στην ετικέτα ΤΣΙΟΔΡΑΣ αμέσως από κάτω.