Ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα των συριζαίων με την υπόθεση Πάτση; Οτι υπάρχουν «κοράκια» (ή «γύπες») που παίρνουν «μπιρ παρά» από τις τράπεζες τα δάνεια του κοσμάκη και τον εκβιάζουν ή ότι ανάμεσα στα «κοράκια» είναι και ένας βουλευτής της ΝΔ; Το ρωτάμε γιατί τα «κοράκια» τα θέσπισε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Μάλιστα, ο Τσακαλώτος (που ευσχήμως σιωπά), όταν τον ρωτούσαν γιατί δε δίνει στους δανειολήπτες τη δυνατότητα να αγοράζουν τα δάνειά τους έστω και λίγο ακριβότερα από το «μπιρ παρά» που τα αγοράζουν τα funds (τα «κοράκια» ντε), απάντησε ότι αυτό θα ήταν λάθος.
Επομένως, το πρόβλημα του ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι τα «κοράκια» αλλά τα «κοράκια»-βουλευτές. Η βρόμικη δουλειά πρέπει να γίνει, αλλά να μην την κάνουν βουλευτές, ρε παιδιά, γιατί ξεφτιλιζόμαστε ως θεσμός! Τώρα, νομίζοντας πως απευθύνεται σε Λωτοφάγους, ο ΣΥΡΙΖΑ ζητάει από τη ΝΔ να καταργήσει και «το πλέγμα των διατάξεων που οδηγεί στην ασυδοσία των funds και των τραπεζών». Αυτό που πρωτοθεσπίστηκε επί ΣΥΡΙΖΑ!
Πώς το έγραφε ο Μπρεχτ; «Οταν κάποιοι νίπτουν τας χείρας τους, συνήθως το κάνουν σε ματωμένους νιπτήρες».
Ο,τι φάμε, ό,τι πιούμε…
Ο Πέτσας δεν ήξερε τις δουλειές του κουμπάρου του Πάτση; Μπορεί να είναι γκαφαδόρος στην πολιτική αλλά για μ@@@κα δεν τον κόβουμε. Δεν μπορεί να μην τα έλεγαν τα κουμπαράκια, όταν έβγαιναν, παρέα με τις κουμπαρίτσες, για φαγητό ή για ποτό. Αλλωστε, ο Πέτσας είναι παλαιότερος στη ΝΔ και στο στενό επιτελείο Κούλη. Απ’ όταν ο Κούλης έγινε αρχηγός, ο Πέτσας ήταν δίπλα του, διευθυντής του πολιτικού του γραφείου. Και μόλις ο Κούλης έγινε πρωθυπουργός, ο Πέτσας έγινε κυβερνητικός εκπρόσωπος. Και μετά αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών, για να διαχειρίζεται αυτός (και όχι ο Βορίδης) το ταμείο, ήτοι τα οικονομικά αλισβερίσια με τους δήμους. Διότι οι δημαρχαίοι είναι οι καλύτερο ψηφοσυλλέκτες για ένα κόμμα εξουσίας. Ολα δείχνουν ότι ο Πέτσας σύστησε το φιλαράκι του τον Πάτση στον Κούλη και πήρε ο τελευταίος το χρίσμα, για να εκλεγεί για πρώτη φορά βουλευτής το 2019. Δεν ενημέρωσε ο Πέτσας τον Κούλη για τις δουλειές του φίλου του Πάτση; Ελάτε τώρα…
Κέρβερος του έθνους!
Πώς το είπε η εισαγγελέας ΚΥΠ, Βασιλική Βλάχου; Θα έδινε εντολή να βυσματωθεί ακόμη και η πρόεδρος της Δημοκρατίας «αν πήγαινε να πουλήσει την πατρίδα»! Το πέταξε και αρνήθηκε να το πάρει πίσω. Επιβεβαίωσε έτσι πλήρως τον Βενιζέλο που χτύπησε το καμπανάκι στο σύστημα, να προσέχει, γιατί θα μπορεί ένας κυπατζής και ένας εισαγγελέας να θέτει ανεξέλεγκτα υπό παρακολούθηση το θεσμικό σύμπαν της αστικής δημοκρατίας.
Εμείς θα σημειώσουμε, απλά, πως η εισαγγελέας ΚΥΠ Βλάχου, με την πολιτικά ναΐφ άποψή της (μπορείς να περιμένεις καλλιγραφία από της μαϊμούς τον κώλο;), επιβεβαίωσε το δόγμα της εθνικοφροσύνης, κυρίαρχο στην αστική Ελλάδα (και όχι μόνο).
Εσείς να περπατάτε ξυπόλητοι
Σας είχα για πιο έξυπνους/ες. Πήρατε τοις μετρητοίς αυτά που έγραψε στο facebook κάποιος των Ellinika Hoaxes (ναι, των γνωστών ΝΑΤΟμπατσων του Διαδικτύου, που είχαν βγάλει τον Μπογιόπουλο… διακινητή fake news), ότι εμφανίζονται πολλές παντόφλες του αϊ-Σπυρίδωνα σε διάφορες εκκλησιές ανά τον ορθόδοξο κόσμο. Φυσικά και εμφανίζονται πολλές παντόφλες και αυτό δεν είναι κρυφό. Εσείς, δηλαδή, μ’ ένα ζευγάρι παντόφλες την έχετε βγάλει στη ζωή σας; ‘Η περπατάτε ξυπόλητοι και βρομίζετε το χειμώνα τις κάλτσες και το καλοκαίρι τις πατούσες;
Κι εδώ δεν μιλάμε για εσάς που αράζετε στον καναπέ και βλέπετε τηλεόραση, αλλά για τον αϊ-Σπυρίδωνα που δε βάζει κώλο κάτω, κατά το κοινώς λεγόμενο. Βγαίνει τις νύχτες για να προστατέψει τους Κερκυραίους. Ξέρετε πόσες φορές τον έχουν συναντήσει Κερκυραίοι και Κερκυραίες στις ρούγες τη νύχτα; Και μην μας πείτε ότι όλοι αυτοί και αυτές ήταν… πιωμένοι. Μόνο μια φορά αρνήθηκε να κάνει κίνηση ο άγιος. Ηταν το 1716 και η υπό βενετσιάνικη κατοχή Κέρκυρα βρισκόταν υπό πολιορκία από τον οθωμανικό στόλο, ενώ στις ακτές της Ηπείρου είχαν συγκεντρωθεί οι χερσαίες δυνάμεις της οθωμανικής αυτοκρατορίας. Οι οθωμανικές δυνάμεις επιτέθηκαν και κέρδιζαν τη μια οχυρή θέση μετά την άλλη. Τότε οι προύχοντες του νησιού σκέφτηκαν να μεταφέρουν το λείψανο του αϊ-Σπυρίδωνα στο φρούριο για να βοηθήσει, πλην όμως ο άγιος δεν κουνιόταν με τίποτα. «Τους είχε» ξαπλωμένος στην εκκλησιά, γιατί να κουραστεί να πάει στο κάστρο; «Πού πάτε, ρε γατάκια, οθωμανοί;» ψιθύρισε και σηκώνει ένα μπουρίνι που τσάκισε τα καράβια, με αποτέλεσμα οι οθωμανοί να τα μαζέψουν και να φύγουν, αφήνοντας και 2.000 στρατιώτες τους αιχμάλωτους στα χέρια των σαξόνων μισθοφόρων που πολεμούσαν για λογαριασμό της Γαληνοτάτης Δημοκρατίας της Βενετίας.
Λόγω της υπερδραστηριότητας του αγίου, λοιπόν, οι παντόφλες αλλάζονται. Και αυτό το έχει καταγράψει ο Σαμαρτζής από τον 19ο αιώνα, από το 1863 για την ακρίβεια: «Ηλλαξαν τα μύστια, ήτοι τα υποδήματα του Προστάτου Κερκύρας Σπυρίδωνος της Τριμυθούντος, θέτοντάς του νέα ριζοσπαστικά, όντα χρυσοκέντητα, άτινα εστάλησαν εκ Ρωσσίας. Είχον κλείσει την Εκκλησίαν και οι Ευλαβέστατοι Ιερείς μετά διαβασμάτων, έθεσαν το Ιερόν Λείψανον εις το μέσον της Εκκλησίας και του έκβαλαν με μεγάλην ευλάβειαν τα παλαιά θέτοντές του τα νέα ασπάζοντάς τον οι παρευρεθέντες. Και πάλιν με το αυτό σέβας τον έθεσαν εις την λάρνακάν του και ούτω ετελείωσαν την παράκλησιν και ηνοίχθησαν αι Πύλαι της Εκκλησίας. Τα δε παλαιά υποδήματα τα έχει ο ίδιος ο Ιερεύς Γεώργιος Βούλγαρης όστις τα διανέμει εις τεμάχια εις τους πιστούς χάριν ευλαβείας» (Παναγιώτης Σαμαρτζής, «Καθημερούσιαι Ειδήσεις», Κέρκυρα 1854-1867, Ελληνικό Λογοτεχνικό Ιστορικό Αρχείο, Αθήνα, 2000).
Κάθε πιστός μπορεί να αγοράσει ένα ζευγάρι παντόφλες του αϊ-Σπυρίδωνα (θα συστήναμε αυτές που έχουν και κρύσταλλα Σβαρόφσκι στερεωμένα με χρυσή κλωστή πάνω στο κόκκινο βελούδο, που μπορείς να τις βρεις στο Διαδίκτυο στην τιμή των 160 ευρώ) και μετά να κάνει τα κονέ του με το κερκυραϊκό ιερατείο (τιμή δεν ξέρουμε, αλλά όσο να ‘ναι κάπως τσουχτερή θα τη βρείτε, αυτά τα καθορίζει η σχέση προσφοράς-ζήτησης) και να ολοκληρωθεί το τάμα του. Αφού τις φορέσουν στον Αγιο, ο ηγούμενος ο ηγούμενος σφραγίζει τη μία παντόφλα και βάζει την υπογραφή του από κάτω. Αυτή την παίρνει η δωρήτρια οικογένεια. Την άλλη παντόφλα την κόβουν κομματάκια και τη μοιράζουν στους πιστούς. Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες της στήλης, στα γκομενικά τα καταφέρνει καλύτερα από την πίτα του αϊ-Φανούρη.
Συμπέρασμα: Οι ιντερνετόμπατσοι δεν είναι σε θέση ούτε στα στοιχειώδη να ανταποκριθούν. Οταν λες στους φανατικούς πιστούς ότι υπάρχουν πολλές παντόφλες του αϊ-Σπυρίδωνα, τους λες κάτι που το γνωρίζουν. Αρα, μετατρέπεις σε καρικατούρα τον αγώνα ενάντια στο χριστεμπόριο, ενισχύοντας τους χριστέμπορους έναντι των αγαθών θυμάτων τους.