Εγινε και αυτό. Ο σερίφης Μπλίνκεν το απαίτησε και οι αμερικανοτσολιάδες έσπευσαν να συμμορφωθούν: έστειλαν τους διασώστες της ΕΜΑΚ στην αμερικάνικη πρεσβεία (σιγά που θα πήγαινε ο σερίφης στην έδρα τους στην Ελευσίνα), για να τους χρησιμοποιήσει σαν γλάστρες στην προβολή της αμερικάνικης πολιτικής για την ισχυροποίηση της Νοτιοανατολικής Πτέρυγας του ΝΑΤΟ, με το συμβολισμό της «ελληνοτουρκικής φιλίας».
Φυσικά, ο υπουργός Για Τα Πανηγύρια πέταξε από τη χαρά του, καθώς του δόθηκε η ανέλπιστη ευκαιρία να παίξει το ρόλο της πρώτης γλάστρας. Δεν είναι και λίγο να έχεις από εδώ και πέρα τη στήριξη Της Πρεσβείας.
Από το φως στο σκοτάδι ένας Τάκης δρόμος
Ο γνωστός Τάκης της “Καθημερινής” (Θεοδωρόπουλος) ενημερώνει καταρχάς τους αναγνώστες του ότι “έχει πολλούς φίλους ηθοποιούς”. Αρα έχει το… τεκμήριο του… φιλότεχνου. Ξέρει, λέει, “την επαγγελματική τους ανασφάλεια”, αλλά… Μετά επιχειρεί μια άθλια αποδόμηση των αγώνων του καλλιτεχνικού κόσμου. Τόσο άθλια που δεν την πιστεύει ούτε ο ίδιος. Τον προδίδει το ίδιο το ύφος του ρυπαρογραφήματος, που αποκαλύπτει τη δική του ανασφάλεια. Ο μόνος που μπορεί να πείστηκε είναι ο Γιατρομανωλάκης (μπορεί να είναι και φίλοι, δεν το ξέρουμε). Ναι, αυτός που προσπαθούσε έξω από την πόρτα της κατάληψης του Εθνικού Θεάτρου να πείσει τους σπουδαστές της Δραματικής Σχολής ότι θα έχουν τις ευκαιρίες τους με τις… οντισιόν.
Αρκεί ένα μικρό δείγμα γραφής του ανεκδιήγητου Τάκη: “Ας αφήσουμε κατά μέρος τα πολιτικά και τις συνδικαλιστικές φιλοδοξίες των αναξιοπαθούντων. Υπάρχει θέμα με την αναγνώριση των πτυχίων των δραματικών σχολών; Ναι, υπάρχει. Και ποιο είναι το θέμα; Αν δηλαδή θα επιλεγείς για τον Πολώνιο ή την Οφηλία στον «Αμλετ», θα πληρωθείς βάσει του πτυχίου σου; Οχι βέβαια. Και γιατί οι δραματικές σχολές να εξαιρούνται από τη συνταγματική απαγόρευση της αναγνώρισης ιδιωτικών ανωτάτων σχολών; Η πλειονότης όσων φωνάζουν τώρα για την υποβάθμιση των πτυχίων τους φώναζαν και όταν κάποιοι προσπάθησαν να καταργήσουν το άρθρο 16 για το μονοπώλιο του κράτους στην ανώτατη εκπαίδευση”.
Η στρεψοδικία περί Πολώνιου και Οφηλίας βγάζει μάτια. Πέραν του ότι αυτοί και αυτές που θα επιλεγούν για τους συγκεκριμένους ρόλους πρέπει και να πληρωθούν τουλάχιστον βάσει των πτυχίων τους, υπάρχουν οι άλλες απασχολήσεις των καλλιτεχνών. Σ’ αυτές πώς θα πληρώνονται; Ως απόφοιτοι δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης! Μετά τη στρεψοδικία, ακολουθεί το χοντρό ψέμα. Τι δουλειά έχει το άρθρο 16 του Συντάγματος, το οποίο οι αγωνιζόμενοι καλλιτέχνες δηλώνουν σε όλους τους τόνους ότι σέβονται απόλυτα και δε ζητούν την κατάργησή του;
Ανώτερες και όχι ανώτατες είναι οι καλλιτεχνικές σχολές. Και το άρθρο 16 δεν απαγορεύει τη λειτουργία ιδιωτικών ανώτερων σχολών. Οι απόφοιτοι των σχολών που είναι αναγνωρισμένες από το ΥΠΠΟΑ ζητούν να είναι τα επαγγελματικά προσόντα τους κατηγορίας ΤΕ, όπως ήταν και πριν. Δεν ζητούν να γίνουν ΠΕ. Επιπλέον, ζητούν την ίδρυση ανώτατων κρατικών καλλιτεχνικών σχολών, με δωρεάν φοίτηση κτλ. Αυτά τα κάνει γαργάρα ο θλιβερός Τάκης, προσπαθώντας να εξάψει το θυμικό των “νοικοκυραίων”. Μόνον αυτών, γιατί οι αγωνιζόμενοι καλλιτέχνες τα παίζουν πια στα δάχτυλα αυτά και δεν υπάρχει περίπτωση να μασήσουν το σανό του κάθε Τάκη.
Μπουμπούκος μηνύει Ζαραλίκο
«Οσοι έχουν δει το σχετικό βίντεο του κυρίου Ζαραλίκου αντιλαμβάνονται ότι τέτοιου είδους χαρακτηρισμοί ενισχύουν τη ρητορική μίσους και το τοξικό κλίμα στο οποίο κάποιοι επενδύουν, επιδιώκοντας προσωπικά ή κομματικά οφέλη. Μην έχοντας άλλη δυνατότητα άμυνας, ασκώ στο ακέραιο κάθε νόμιμο δικαίωμά μου ως πολίτης και ιδιαίτερα ως πατέρας, και ως εκ τούτου προσφεύγω στη Δικαιοσύνη. Αναμένω όλες οι πολιτικές δυνάμεις του τόπου να καταδικάσουν, ξεκάθαρα, τέτοιου είδους απαράδεκτες πρακτικές για να κερδίσουν λίγα παραπάνω λεπτά δημοσιότητας». Ετσι ανακοίνωσε ο ακροδεξιός τηλεπλασιέ-τηλεμαϊντανός-υπουργός την κατάθεση μήνυσης κατά του Χριστόφορου Ζαραλίκου.
Ας πάρουμε με τη σειρά τους ισχυρισμούς του. Ο Ζαραλίκος, λέει, ενισχύει τη ρητορική μίσους και το τοξικό κλίμα. Και έτσι να είναι, πού είναι το ποινικά κολάσιμο; Για πολιτική πρόκειται. Και ειδικά ο ακροδεξιός Μπουμπούκος “δεν δικαιούται για να ομιλεί”. Μ’ αυτή τη λογική, όποιος του την πέφτει με σκληρές εκφράσεις θα πρέπει να καθίσταται κατηγορούμενος.
Δεν έχει άλλη δυνατότητα άμυνας, λέει! Ποιος; Αυτός που βρίσκεται καθημερινά στα ραδιοκάναλα και κάνει γκεμπελίστικη προπαγάνδα, διαστρέφοντας την πραγματικότητα! Αν σε κάθε ραδιοφωνική και τηλεοπτική του εμφάνιση έριχνε και μερικά… ευγενικά μπινελίκια στον Ζαραλίκο, θα τον είχαν ακούσει πολύ περισσότεροι/ες απ’ αυτούς/ές που παρακολουθούν το διαδικτυακό κανάλι του Ζαραλίκου. Επομένως, ο ακροδεξιός θέλει να έχει το μονοπώλιο της προπαγάνδας και ο κάθε Ζαραλίκος να το βουλώσει.
Επικαλείται και το δικαίωμά του ως πατέρας! Δηλαδή; Ακούνε τα παιδιά του τον Ζαραλίκο; Και τσόντες μπορεί να βλέπουν. Υποθέτουμε ότι τους το απαγορεύει. Το ίδιο να κάνει και με τις εκπομπές του Ζαραλίκου.
Για την πληρότητα του σχολίου, ιδού και η σάτιρα του Ζαραλίκου (πολιτική σάτιρα κάνει, εντάξει;):
«Αδωνι! Και τώρα δεν σε λέω αρσενική Εύα Μπράουν, σε λέω Αδωνι και σε κοιτάζω στα μάτια. Από το ZaraleaksTV και όλα τα μανάρια, επειδή μας είσαι ιδιαιτέρως μισητό πρόσωπο, σου δίνουμε την εξής ιδέα για του χρόνου: επειδή, όπως κατάλαβα και από τις αναρτήσεις στο Twitter, εσένα σου αρέσει πάρα πολύ να τον βγάζεις έξω, να δεις ποιος τον έχει μεγαλύτερο τον κόσμο, επειδή συνέχεια κάνεις αναρτήσεις ”εμείς είχαμε τον περισσότερο”, αν θες του χρόνου να έχεις ακόμα περισσότερο κόσμο από φέτος, βγάλε ανακοίνωση πως θα κόψεις σε ζωντανή σύνδεση τον λαιμό σου. Θα γεμίσεις το ΟΑΚΑ. Πραγματικά σ’ το έχω και σε εικόνα» (έδειξε ένα σκίτσο με τον Χίτλερ να αυτοπυροβολείται).
«Τυφλός» και «κουφός» απεσταλμένος
Παρουσίαση της ταινίας “Musik” της Ανγκελα Σάνελεκ, που προβλήθηκε χθες στη Μπερλινάλε, κάνει ο απεσταλμένος των «Νέων» Γιάννης Ζουμπουλάκης. Ο οποίος -προφανώς- «δεν είδε» και «δεν άκουσε» την καταγγελία του Αργύρη Ξάφη στη συνέντευξη Τύπου πριν από την προβολή, ούτε το πανό που άνοιξαν ο Ξάφης και άλλοι καλλιτέχνες πάνω στο κόκκινο χαλί. Μπορεί να ήταν ο ορισμός της είδησης (ειδικά το άνοιγμα του πανό, εκεί που συνήθως βλέπουμε απαστράπτοντες σταρ να ποζάρουν στις κάμερες και τους φωτογράφους), όταν όμως η είδηση δε βολεύει την αγαπημένη μας κυβέρνηση, τόσο το χειρότερο για την… είδηση.
ΥΓ. Κρατάμε μια μικρή επιφύλαξη, μη τυχόν ο ανταποκριτής μετέδωσε την είδηση και την έκοψε η διεύθυνση της φυλλάδας. Αυτό, όμως, οφείλει να το διευκρινίσει ο ίδιος. Το δημοσίευμα φέρει την υπογραφή του και αυτός χρεώνεται την ευθύνη του μεγάλου θαψίματος.
Την ανάγκη φιλοτιμία έκανε η διαδικτυακή ντουντούκα του Μαξίμου. Είμαστε σίγουροι ότι το «φεύγει χωρίς σκιές τώρα που η ΝΔ είναι ισχυρή» θα προκάλεσε ατέλειωτο γέλιο στους νεοδημοκράτες. Δηλαδή, ο Σαμαράς και ο Μεϊμαράκης που δεν φεύγουν περιμένουν πότε η ΝΔ θα είναι ανίσχυρη; Κι εκείνο το «χωρίς σκιές τι ακριβώς υπονοεί;