Οταν είχα την τιμή να αναλάβω υπουργός προστασίας του πολίτη είπα πως «οι έλληνες και οι ελληνίδες αστυνομικοί είναι οι γιοι και οι κόρες μας». Οταν πορεύτηκα μαζί τους στο δρόμο του καθήκοντος, είπα πως η έμπρακτη στήριξή τους είναι το ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε για αυτούς που μας προστατεύουν καθημερινά, με αυταπάρνηση και με πολλές δυσκολίες. Για αυτό, όταν τους συναντάτε στο δρόμο, κάπου-κάπου, πείτε τους ένα ευχαριστώ. Δεν είναι κάτι για εμάς, σημαίνει όμως πολλά για αυτούς.
Βασίλης Κικίλιας
Τελευταία Νέα :
- Η υποστήριξη του Ισραήλ είναι έγκλημα – Και μόνο εγκληματίες υποστηρίζουν το Ισραήλ
- Σαν σήμερα 28 Ιούνη
- Ναΐμ Κάσεμ: Η συμφωνία-πλαίσιο της Ουάσιγκτον αποτελεί ταπείνωση, ντροπή και παραχώρηση κυριαρχίας. Αυτή η συμφωνία δεν υφίσταται
- «Κοινός εχθρός μας είναι η Αντίσταση»: Αυτό συνυπέγραψαν με τους σιωναζιστές οι ξενόδουλοι αστοί της Βηρυτού
- ΑΝΤΙΚΥΝΩΝΙΚΑ
- Σαν σήμερα 27 Ιούνη



