Δύο χιλιάδες είκοσι τέσσερα
παραδομένοι, πεσμένοι στα τέσσερα
Οφείλουμε να σημειώσουμε ότι τη Δευτέρα 26 του Φλεβάρη κλείνει τα εβδομήντα χρόνια του ο πολυχρονεμένος σουλτάνος της γείτονος.
Και ξαφνικά πνίγηκε στ’ αγκάθια –και μ’ έναν ακάνθινο Στέφανο- ο συριζόκηπος και έγινε «Βυσσινόκηπος», από κει που ήταν γεμάτος άνθη (ας μη λέμε ονόματα, είναι και πολλά).
Πάντως, από όποια πλευρά κι αν το δεις, αυτά που συμβαίνουν στο άλλοτε κυβερνών κόμμα είναι ανεπανάληπτα και απερίγραπτα!
Παιδιά, ο Γαβριήλ (ποιος αρχάγγελος ρε;) επιστρέφει! Στη Νέα Αριστερά φυσικά. Βλέπετε. Το παλιό δεν πουλάει πια, εκτός κι αν πρόκειται για παλαιοχριστιανούς.
Αλλο το ΝΑΡ και άλλο η ΝΑρ.
Αν και η στήλη δεν συνηθίζει να απευθύνει ερωτήσεις σε ΧΑΔΑ (Χώρους Ανεξέλεγκτης Διάθεσης Απορριμμάτων), ποιο είναι το πρόβλημα αν η Μαρία Καρυστιανού (η ίδια το διέψευσε αλλά δεν έχει καμία σημασία) συμμετάσχει στις ευρωεκλογές με τον ΣυΡιζΑ;
Και «Sport pass» ρε αχάριστοι! Με τίποτα δεν είστε ευχαριστημένοι και συνεχίζετε να ζητάτε «Parapaideia pass» (για φροντιστήρια), «Coiffure pass», «Nails pass» και τόσα άλλα.
Κούλη, θα βγάλετε τουλάχιστον το κατιτίς σας από την «κατασκευή» και τα διόδια αν «η Ελλάδα γίνει γέφυρα στις σχέσεις Ινδίας ΕΕ»;
«Crazy son of the bitch» ο Πούτιν κατά τον Μπάιντεν, «cowboy of Hollywood» ο Μπάιντεν κατά Πούτιν. Πλήττονται αυτοί και δεν πλήττει κανείς.
Δηλαδή «αν ρίξει ο Μάρτης δυο νερά / κι ο Απρίλης άλλο ένα» θα φτηνύνουν λαχανικά και φρούτα; Χλωμό, γιατί οι αιτίες δεν βρίσκονται εκεί…
Και τώρα ποιος θα «πληρώνει τη νύφη»;
Μεταξύ (πολύ) σοβαρού και αστείου, η Εκκλησία θα έπρεπε πρώτα να απαντήσει στο ερώτημα γιατί ενώ υπάρχουν «άγιοι πατέρες», δεν υπάρχουν «άγιες μητέρες». Γιατί «πατριάρχης» και «πατριαρχείο» και όχι «μητριάρχης» και «μητριαρχείο». Γιατί «στο όνομα του πατρός και του υιού» και όχι και της μητρός. Μαζί της και οι γλωσσολόγοι και λοιποί «επιστημονικοί ταγοί», θα έπρεπε να μας πουν γιατί «πατρίδα» και όχι «μητρίδα», γιατί «ποιος έχει την πατρότητα του όρου ή της εφεύρεσης» και όχι τη «μητρότητα». Γιατί «παντρεύομαι» (υπ-ανδρεύομαι, υπ’-ανδρος) μόνο; Γιατί «πατροπαράδοτο» και όχι μητροπαράδοτο;
Αφήστε δε που υπάρχουν εκατοντάδες ή και χιλιάδες με το επίθετο «Πατεράκης» και ουδείς με επίθετο Μητεράκης…
Ας αφήσουμε τον σχολιασμό του καταφανούς ψέματος Αυγενάκη όταν δηλώνει «είμαστε στην ίδια μεριά της όχθης με τους αγρότες», γιατί δεν αντέχει σε σοβαρή συζήτηση. Κι ας γελάσουμε απλά με αυτό το «ίδια μεριά της όχθης». Η όχθη είναι μία μεριά μεγάλε. Οι όχθες είναι/έχουν δύο.
Μη τα ράκη, γιατί some are us (ή ass, ανάλογα…).
Κι έτσι «μοιραίοι κι άβουλοι» θα παρακολουθούμε
μέχρι την έσχατη στιγμή! Και τότε, ναι, «θα δούμε».
Από την κατάθεση του Κώστα Βάρναλη στο δικαστήριο, όπως την αποτυπώνει ο ίδιος ο κατηγορούμενος στην εν λόγω δίκη Μενέλαος Λουντέμης στο βιβλίο του “Ο κονταρομάχος“: «Ενοχος; Οχι! Για να ναι ένοχος ένας συγγραφέας πρέπει να δίνει αρνητικές απαντήσεις στις τρεις παρακάτω ερωτήσεις: Πρώτον: Ζώντας σε μια κοινωνία αδικίας με ποιους θα πάει; Με τους αδικητές ή με τους αδικημένους; Δεύτερο: Αν ο λαός πέσει στα δεσμά της τυραννίας με ποιους θα συνταχθεί; Με τον τυραγνισμένο ή με τον τύραννο; Και τρίτο και τελευταίο: Αν η πατρίδα πάει σ’ εθνική σκλαβιά ποιους θα βοηθήσει; Τους κατακτητές ή τους κατακτημένους; Δηλαδή με τους κιοτήδες θα πάει ή με τα παλικάρια;»
Κοκκινοσκουφίτσα