Δεν ξέρουμε τι διδάσκουν τώρα στις δημοσιογραφικές σχολές (ή στα ΙΕΚ «δημοσιογραφίας»), όμως παλιά τα μαθήματα ξεκινούσαν με τον ορισμό της είδησης: αν σκύλος δαγκώσει άνθρωπο, δεν είναι είδηση – αν άνθρωπος δαγκώσει σκύλο, είναι είδηση. Την τελευταία διετία, ο ορισμός θα μπορούσε να επικαιροποιηθεί: αν ισραηλινός καλλιτέχνης ή συγγραφέας εμφανιστεί σε ανοιχτό στο κοινό χώρο και αποδοκιμαστεί, δεν είναι είδηση – αν ισραηλινός καλλιτέχνης ή συγγραφέας εμφανιστεί σε ανοιχτό στο κοινό χώρο και δεν αποδοκιμαστεί, είναι είδηση.
Παρά τις αντιδράσεις, ακόμα και από κρατικούς ραδιοτηλεοπτικούς φορείς όπως ο ιρλανδέζικος, ο ισπανικός και ο σλοβένικος, η EBU κάλεσε και φέτος τη σιωνιστική οντότητα να συμμετάσχει στο ποπ πανηγυράκι (με την τεράστια ακροαματικότητα). Και οι σιωνιστές, μανούλες στην προπαγάνδα, έστειλαν μια τύπισσα που παρουσιάστηκε σαν «επιζήσασα από τη σφαγή της 7ης Οκτώβρη». Φυσικά, δεν έγραψαν ότι τη σφαγή των θεατών στο rave party την έκαναν τα Απάτσι και τα τεθωρακισμένα των σιωναζιστών και όχι οι παλαιστίνιοι μαχητές.
Επειδή περίμεναν τις αποδοκιμασίες (είπαμε: δεν είναι είδηση), η ίδια η τραγουδιάρα δήλωσε ότι έκανε πρόβες με τεχνητά γιουχαΐσματα και κορναρίσματα, ώστε να συνηθίσει και να μη χάνει το ρυθμό της.
Οι Ελβετοί την υποδέχτηκαν όπως έπρεπε. Τα πόστερ στους δρόμους γέμισαν με συνθήματα καταγγελίας της γενοκτονίας και υπέρ της απελευθέρωσης της Παλαιστίνης, η αποστολή έγινε δεκτή με γιουχαΐσματα όταν έμπαινε στο χώρο του πανηγυριού, ενώ όταν βγήκε να τραγουδήσει η σιωνίστρια ανοίχτηκαν παλαιστινιακές σημαίες, ακούστηκαν γιουχαΐσματα, σφυρίγματα και κορναρίσματα. Οι παμπόνηροι ελβετοί διοργανωτές είπαν πως η μόνη παραβίαση που υπήρξε ήταν στο… μέγεθος των σημαιών που ανοίχτηκαν. Επιτρέπονται οι σημαίες, αλλά… μέχρι ένα ορισμένο μέγεθος. Σκεφτείτε τώρα πόσο θα μπορούσε αυτό να επηρεάσει εκείνους που πήραν παλαιστινιακές σημαίες, πλήρωσαν εισιτήριο και πήγαν στο πανηγύρι μόνο γι’ αυτό το λόγο. Ακόμα και οι τυπολάτρες κάτοικοι της Ελβετίας δε θα έκαναν κάτι τέτοιο.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ως εδώ καλά. Αλλο ένα πακέτο εκδηλώσεων αποδοκιμασίας των σιωναζιστών και έκφρασης αλληλεγγύης στον μαχόμενο παλαιστινιακό λαό.
Σίγουρα θύμωσε ο Χωμενίδης. Δεν ξέρουμε αν έγραψε και τίποτα σαν το έμεσμα που είχε γράψει μετά τη ματαίωση της προκλητικής σιωνιστικής εκδήλωσης στη Διεθνή Εκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης.
Σίγουρα θύμωσε ο Πρετεντέρης. Μόλις χτες δημοσιεύτηκαν στα «Νέα» κάτι εκκρίσεις της χοληδόχου κύστης του. Κι αυτός για τη ματαίωση της προκλητικής σιωνιστικής εκδήλωσης στη Διεθνή Εκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης.
Αλλά δε γίνεται κάθε μέρα μακαρόνια-ρύζι, Χωμενίδης-Πρετεντέρης. Αυτή τη φορά επιστρατεύτηκε (ή αυτοεπιστρατεύτηκε, το ίδιο κάνει) ο Στάθης Δρογώσης. Για όσους δεν τον ξέρετε, πρόκειται για τραγουδοποιό που στα νιάτα του λεγόταν ότι ήταν στην ΕΑΑΚ, μετά πήγε στον ΣΥΡΙΖΑ (ήταν και υποψήφιος στο Δήμο Αθήνας με το συνδυασμό του Σακελλαρίδη) και μετά το τρίτο Μνημόνιο έφυγε. Εσχάτως, εμείς τουλάχιστον τον είχαμε χάσει, αλλά μας έδωσε καλό στίγμα άμα τη επανεμφανίσει του. Για δείτε το:
Eίδατε πόσο προσεγμένο είναι το πακετάκι; Τίποτα δεν έχει μείνει εκτός και όλα με λίγες λέξεις:
- Επιζήσασα επίθεσης των τρομοκρατών Παλαιστίνιων.
- Σκληροτράχηλη και γενναία, όπως κάθε σιωνιστής και σιωνίστρια.
- Φωνάρα και τραγουδάρα.
Δε θα σχολιάσουμε τίποτα για το απόλυτο τίποτα που έθεσε εαυτόν στην υπηρεσία της σιωνιστικής προπαγάνδας, αναζητώντας άγνωστο τι. Αλλά, το timing, όπως λέμε, δεν είναι τυχαίο. Την ώρα που έχουμε ένα νέο κύμα διαμαρτυριών απ’ όλο τον κόσμο, την ώρα που ακόμα και από τις Κάννες έρχεται διαμαρτυρία 400 ανθρώπων του σινεμά (ανάμεσά τους πολλοί διάσημοι και προβεβλημένοι, αλλά και πολλοί που έχουν υπηρετήσει την τέχνη με συνέπεια εδώ και δεκαετίες, όχι Δρογώσηδες), πετάγονται κάτι πορδές και νομίζουν ότι με το θόρυβο και τη βρόμα τους μπορούν ν’ αλλάξουν τη ροή των πραγμάτων.
Αμ δε, το ποτάμι δε γυρίζει πίσω. Κι έτσι όπως κυλάει ορμητικό, ξεβράζει «πτώματα» ανθρώπων που στα νιάτα τους έδειχναν πως θα γίνονταν κάτι άλλο, κάτι γειωμένο στην κοινωνία, που θα υπερασπίζεται την αλήθεια και το δίκιο.