Δήλωσε η Αλ. Παπαρήγα προσερχόμενη στην ΕΡΤ: «Τι θα είναι το ντιμπέιτ; Μονόλογος, ατάκες, χειρονομίες, ειρωνείες, αποπροσανατολισμός, σύγχυση, μπέρδεμα». Τις προηγούμενες μέρες τα έλεγε πιο χοντρά, μιλώντας για «αηδία», για κουτσομπολιό σε σχέση με την ενδυμασία και την εμφάνιση των πολιτικών αρχηγών κ.λπ. Ομως, εμείς είδαμε την ίδια εμφανώς… λιφταρισμένη. Ακόμη και κόκκινη καρδούλα κρέμασε στο λαιμό. Το γεγονός της ιδιαίτερα προσεγμένης εμφάνισής της (κάτι ξέρει απ’ αυτά η Λιάνα που τη συνόδευε) σχολιάστηκε θετικά και από τα αστικά ΜΜΕ. Δικαίωμα, βέβαια, της κ. Παπαρήγα να προσέχει όπως νομίζει τα της εξωτερικής της εμφάνισης, όχι όμως να κατηγορεί τους άλλους όταν και η ίδια προσαρμόζεται στις ανάγκες του τηλεοπτικού «λουκ».
Τελευταία Νέα :
- Σαν σήμερα 29 Ιούνη
- Διαρκής εφιάλτης για τους σιωναζιστές ο νότιος Λίβανος
- Σε μια ακόμα δίκη, για τρίτη στη σειρά δίωξη, ο Ηλίας Καλφούτζος
- Η υποστήριξη του Ισραήλ είναι έγκλημα – Και μόνο εγκληματίες υποστηρίζουν το Ισραήλ
- Σαν σήμερα 28 Ιούνη
- Ναΐμ Κάσεμ: Η συμφωνία-πλαίσιο της Ουάσιγκτον αποτελεί ταπείνωση, ντροπή και παραχώρηση κυριαρχίας. Αυτή η συμφωνία δεν υφίσταται








