Εντάξει το καταλάβαμε: ο Χατζηδάκης έσωσε τη ΔΕΗ! Βγήκε η έκθεση του ορκωτού λογιστή (Ernst & Young), η οποία επιβεβαιώνει -οποία έκπληξις!- ότι ο Χατζηδάκης τα κατάφερε (πόσο πάει το δούλεμα;). Οπότε, μπορεί να προχωρήσει στα επόμενα βήματα: να πουλήσει κι άλλο κομμάτι του ΑΔΜΗΕ (το μεγαλύτερο το είχε πουλήσει ο ΣΥΡΙΖΑ), να πουλήσει την πλειοψηφία του ΔΕΔΔΗΕ σε «στρατηγικό επενδυτή» και μετά να δώσει και την ίδια τη ΔΕΗ στον «στρατηγικό επενδυτή».
Τελευταία Νέα :
- Η Γερμανία απορρίπτει την προτεινόμενη ισραηλινή «ζώνη ασφαλείας» στον νότιο Λίβανο
- Οι σιωναζιστές έχουν φτιάξει λίστες ανεπιθύμητων στην Ελλάδα
- Πώς τους πετσόκοψες έτσι, πώς τους πετσόκοψες;
- Αραγτσί: Πρώτη πραγματική δοκιμασία είναι η ομάδα εξάλειψης της σύγκρουσης στον Λίβανο
- Η δύναμη Ράντεα χτύπησε ομάδα δωσίλογων ανατολικά της Μπέιτ Λάχια
- ΗΠΑ-Ιράν: 0-1 στη Γενεύη | Aνακοινώθηκε μερική αποχώρηση του σιωναζιστικού στρατού από τον Λίβανο








