Και μια που μιλάμε για κοινοβουλευτική ξεφτίλα να σημειώσουμε και κάτι ακόμη, χαρακτηριστικό αυτής της κατάστασης. Το περιβόητο νομοσχέδιο Ορφανού, αυτό ντε που τροποποιήθηκε πέντε φορές, δε συζητήθηκε στην Ολομέλεια της Βουλής, αλλά σε μια επιτροπή. Εκεί έγιναν οι καυγάδες και οι απανωτές αλλαγές του υφυπουργού-ρόμπα. Η συζήτηση στην Ολομέλεια διήρκεσε μόνο έξι ώρες (διαδικασία εξπρές). Η πλάκα είναι πως έχουν βάλει κανονικό πρόγραμμα νομοθετικής εργασίας στην παραταθείσα και για το καλοκαίρι Ολομέλεια, η οποία όμως δε συνεδριάζει. Οι βουλευτές μένουν στις επαρχίες ασχολούμενοι με τα ρουσφέτια και την κοροϊδία των ψηφοφόρων τους και η νομοθετική εργασία γίνεται σε μια επιτροπή, χωρίς καν να έχουν το πρόσχημα του νομοθετικού φόρτου!
Τελευταία Νέα :
- Ντράπηκε και η ντροπή: Κατακρατούν αυθαίρετα αντικείμενα εστιακών και φοιτητών στα Γιάννενα
- ΕΙΝΑΠ: Υστατη έκκληση για την υγεία του απεργού πείνας Α. Χατζή
- Αραγτσί προς Χαμάς: Το Ιράν στηρίζει τον παλαιστινιακό λαό και τη δίκαιη υπόθεσή του μέχρι την επίτευξη όλων των νόμιμων εθνικών του δικαιωμάτων
- Αναβλήθηκε η δίκη των αγωνιστών από την Τουρκία για τη στημένη υπόθεση της δήθεν βιαιοπραγίας μέσα στη δικαστική αίθουσα των φυλακών Κορυδαλλού
- Σιωναζιστές στρατιωτικοί: Στον νότιο Λίβανο αισθανόμαστε σαν καθιστές πάπιες*
- Υπό διωγμόν οι μαχόμενοι εκπαιδευτικοί – Διώκονται ξανά οι Ζ. Γκέρτσος και Π. Χουντής








