Στην προσπάθειά της να συνεχίσει να παίρνει θετικά σχόλια, που τελευταία έχουν αραιώσει, η κυβέρνηση Παπανδρέου οργανώνει ένα πολιτικό σόου διαρκείας με ανώδυνα για την οικονομική πολιτική μέτρα. Στο πλαίσιο αυτού του σόου, με απόφαση των Παπανδρέου και Ραγκούση τοποθετήθηκε ο Γ. Ζορμπάς ως πρόεδρος «Ειδικής Νομοπαρασκευαστικής Επιτροπής για τη συγκρότηση Ενιαίου Σώματος Επιθεωρητών – Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης και τη θέσπιση αντίστοιχης θέσης γενικού γραμματέα στο υπουργείο Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης». Γιατί ο Ζορμπάς; Γιατί «εκτιμήθηκε η εμπειρία και οι γνώσεις του. Αυτός ήταν ο γνώμονας», όπως είπε ο Πεταλωτής στο press room τη Δευτέρα. Μα καλά, δεν υπήρχε ένας Πασόκος ή έστω ένας διαπρεπής νομικός για να τον βάλλουν σ’ αυτή τη θέση; Επρεπε να βάλλουν το Ζορμπά, που στο κάτω-κάτω δεν έχει δώσει ιδιαίτερα δείγματα νομομάθειας; Η σκοπιμότητα είναι προφανής: Ακολουθώντας το «δόγμα Σαρκοζί», ο Παπανδρέου στέλνει μήνυμα σε δυσαρεστημένους δεξιούς ότι αν προσεγγίσουν την κυβέρνηση μπορεί να χρησιμοποιηθούν. Μόνο που παίζει με τη φωτιά, γιατί ο Ζορμπάς είναι κόκκινο πανί για πολλούς Πασόκους, από τότε που ήταν εισαγγελέας και λειτουργούσε ως μακρύ χέρι της Ρηγίλλης, όπως έλεγαν.
Τελευταία Νέα :
- Ναϊμ Κάσεμ: Εχουμε ανατρέψει το αμερικανοϊσραηλινό σχέδιο και έχουμε εισέλθει σε μια νέα φάση
- Πανελλαδικές Εξετάσεις: η «ιερή αγελάδα» του συστήματος γιατί αποτελεί τον αποφασιστικό κόφτη της πρόσβασης στα ΑΕΙ
- Στον Αρειο Πάγο δεν υπάρχουν κερατάδες
- Οπλο τους η πολιτική κακομοιριά του κοινοβουλευτικού κρετινισμού
- Η Χεζμπολά χτύπησε τους σιωναζιστές που (ξανα)παραβίασαν την κατάπαυση του πυρός
- Πρόκληση! Κρατικός οργανισμός σπεύδει να νομιμοποιήσει κολλέγιο που έχει κάνει αίτηση να πανεπιστημιοποιηθεί








