Close Menu
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
  • Στήλες
    • Η Αποψή Μας
    • Στο Ψαχνό
    • Zoom
    • Βαθύ Κόκκινο
    • Αντικυνωνικά
    • Dixi et salvavi animam meam
X (Twitter) YouTube RSS
Τελευταία Νέα :
  • Σαν σήμερα 2 Ιούνη
  • Τους φώναξαν να πάρουν τρόφιμα και τους δολοφόνησαν εν ψυχρώ
  • Paddy McCorry: Πανηγύρισε σαν Παλαιστίνιος και όχι ως Ιρλανδός
  • «Ρουά» της Παλαιστινιακής Αντίστασης στη διπλωματική σκακιέρα
  • H αλληλεγγύη στην Παλαιστίνη παρούσα (και) στον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ
  • Σαν σήμερα 1 Ιούνη
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
X (Twitter) YouTube RSS
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
Πλοήγηση:Αρχική»Παιδεία»Ψηφιακό φροντιστήριο: Απάτη ολκής με σάλτσα πολιτικής αλχημείας
Παιδεία

Ψηφιακό φροντιστήριο: Απάτη ολκής με σάλτσα πολιτικής αλχημείας

Eksegersi.grBy Eksegersi.gr18 Σεπ 2024, 19:12

Την πιλοτική εφαρμογή της επικοινωνιακής μπούρδας, που συνιστά απάτη ολκής και καλείται χάριν εντυπωσιασμού «ψηφιακό φροντιστήριο», εγκαινίασε ο Μητσοτάκης αντάμα με τον Πιερρακάκη, χθες Τρίτη το απόγευμα στο υπουργείο Παιδείας.

Σύμφωνα με το ΥΠΑΙΘΑ: 

– Η πιλοτική εφαρμογή θα διαρκέσει έως την Παρασκευή 20/9/2024 και η πλήρης λειτουργία ξεκινά από την Δευτέρα 23/9/2024. 

– Στο «ψηφιακό φροντιστήριο» θα παρέχεται τις απογευματικές ώρες εξ αποστάσεως διδασκαλία (σύγχρονη και ασύγχρονη) στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα της Γ΄ τάξης των ΓΕ.Λ και ΕΠΑ.Λ.  Σε πρώτη φάση θα γίνουν παραδόσεις σε 11 πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα και στη συνέχεια, θα διδάσκονται 19 μαθήματα των ΓΕΛ και 26 των ΕΠΑΛ. Οι παραδόσεις των μαθημάτων θα γίνονται από το στούντιο που έχει στηθεί στο ισόγειο του υπουργείου Παιδείας.

– Οι συμμετέχοντες δεν θα μπορούν να παρεμβαίνουν κατά τη διάρκεια του μαθήματος, μπορούν όμως να υποβάλλουν ερωτήσεις που θα απαντώνται σε… σύντομο χρονικό διάστημα.

– Πρόσβαση μπορεί να έχει κάθε υποψήφιος/α εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, κάθε μαθητής/ήτρια της Γ΄ Λυκείου από όλη την Ελλάδα. Ο εξοπλισμός που απαιτείται να διαθέτουν όσοι παρακολουθούν το «ψηφιακό φροντιστήριο είναι «ένας υπολογιστής και καλή σύνδεση στο διαδίκτυο». Η είσοδος στην πλατφόρμα γίνεται με τους κωδικούς του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου. 

Στην εισαγωγή αυτού του σημειώματος χαρακτηρίσαμε το «ψηφιακό φροντιστήριο» επικοινωνιακή μπούρδα και απάτη μεγάλης ολκής.

Η ουσία έγκειται στο γεγονός ότι σε αυτό χάνεται πλήρως η διαδραστική σχέση ανάμεσα στον εκπαιδευτικό και τον μαθητή και ανάμεσα στους μαθητές μεταξύ τους. Ο μαθητής δεν συμμετέχει άμεσα στο μάθημα. Δεν μπορεί να διατυπώσει άμεσα τις ερωτήσεις του και να πάρει απάντηση, ώστε να πάει παρακάτω, δεν μπορεί να αναπτύξει σχέσεις με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες και μέσα από τη δική τους συμμετοχή να μάθει, να λύσει τις τυχόν δικές του απορίες. Γενικώς πρόκειται για μια διδασκαλία άχρωμη και απρόσωπη και οι συμμετέχοντες είναι λίγο-πολύ παθητικοί δέκτες ακρόασης ενός επαναληπτικού μαθήματος, που άκουσαν στο σχολείο. Κάτι, δηλαδή, σαν την εκπαιδευτική τηλεόραση.

Ποια θα ήταν η λύση, αν πραγματικά η κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας ενδιαφέρονταν να βοηθήσουν και να ενισχύσουν ουσιαστικά τους μαθητές, ειδικά τους οικονομικά αδύναμους, που ο οικογενειακός προϋπολογισμός δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στα έξοδα ενός φροντιστήριου ή ιδιαίτερων μαθημάτων; Ας λάβουμε υπόψη επιπλέον ότι η κυβέρνηση Μητσοτάκη έχει φροντίσει να δυσκολέψει αφάνταστα την μαθησιακή διαδικασία και την πρόσβαση στο πανεπιστήμιο υψώνοντας δυσθεώρητους ταξικούς φραγμούς στο Λύκειο, όπως η Τράπεζα Θεμάτων και η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής.

Η λύση θα ήταν η δυναμική, ουσιαστική, πλατιά ενίσχυση του θεσμού της ενισχυτικής διδασκαλίας, που αποτελούσε πραγματικά ένα μέσο στήριξης των μαθητών των φτωχών λαϊκών στρωμάτων. Γιατί αυτή γινόταν σε ζωντανή τάξη και σε μικρά τμήματα μαθητών, ενώ στο «ψηφιακό φροντιστήριο» μπορούν ταυτόχρονα να συμμετέχουν «απρόσωπα», εκ του μακρόθεν, εκατοντάδες και χιλιάδες μαθητές.

Το ΥΠΑΙΘΑ, όμως, δεν έχει αυτήν τη στρατηγική γιατί δεν θέλει να προσφέρει ουσιαστική στήριξη στα παιδιά αυτά και γιατί θέλει να γλυτώσει δαπάνες. Με το «ψηφιακό φροντιστήριο» κάνει απλώς δημαγωγική προπαγάνδα, την οποία διεκπεραιώνει με 86 μόλις μόνιμους (αποσπασμένους) και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, ενώ η ενίσχυση και γενίκευση της ενισχυτικής διδασκαλίας απαιτεί εκατοντάδες και χιλιάδες προσλήψεις εκπαιδευτικών. Και αν θέλουμε να στηρίξουμε και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, θα πρέπει να μιλούμε για διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών στον θεσμό της ενισχυτικής διδασκαλίας, τη στιγμή μάλιστα που χιλιάδες παραμένουν αδιόριστοι.

Για να δείξουμε δε και την ποιότητα της προσφερόμενης «βοήθειας», σημειώνουμε ότι σε αυτούς τους 86 προσληφθέντες, σε βασικά μαθήματα των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων, υπάρχουν μόνο 20 φιλόλογοι (13 στις αρχικές προσλήψεις και 7 στις συμπληρωματικές), 8 μαθηματικοί (1 στις αρχικές προσλήψεις και 7 στις συμπληρωματικές), 2 φυσικοί, 4 χημικοί και 2 βιολόγοι!

Για να μη μιλήσουμε για την κοροϊδία του «υπολογιστή και της καλής σύνδεσης στο διαδίκτυο», που αποτελούν βασικές προϋποθέσεις συμμετοχής. Δεν είναι μακριά ο καιρός της πανδημίας και της πολυδιαφημισμένης τηλεκπαίδευσης, που μαθητές ακριτικών περιοχών προσπαθούσαν να παρακολουθήσουν το μάθημα με κινητά τηλέφωνα στο τραπέζι κάποιου κεντρικού καφενείου, ενώ είναι σίγουρες οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν ειδικά τα παιδιά των προσφύγων, των μεταναστών, των περιθωριοποιημένων κοινωνικά ομάδων, των πολύ φτωχών νοικοκυριών.

Οι πολιτικές αλχημείες

Πέρα από την ουσία της δημαγωγικής απάτης που έχει στηθεί σε βάρος των μαθητών της εργαζόμενης κοινωνίας, το υπουργείο προχώρησε ανερυθρίαστα και σε μια πολιτική αλχημεία. 

Η ιστορία έχει ως εξής:

Το άρθρο 3 του Ν. 5128/2024 για το ψηφιακό φροντιστήριο αναφέρει τα εξής:

Άρθρο 3

Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη – Ψηφιακό Φροντιστήριο – Προσθήκη άρθρου 26Α στον ν. 4368/2016

Στον ν. 4368/2016 (Α’ 21), μετά από το άρθρο 26, προστίθεται άρθρο 26Α ως εξής:

«Άρθρο 26Α

……………………………………………………………………………

 « 3. α) Για την κάλυψη των αναγκών της εκπαίδευσης της περ. α) της παρ. 2 αποσπάται για ένα (1) σχολικό έτος, με δυνατότητα παράτασης, ο αναγκαίος αριθμός εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο Τμήμα Δ’ Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων της Διεύθυνσης Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και Εκπαίδευσης για την Αειφορία του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Ο χρόνος απόσπασης των παραπάνω εκπαιδευτικών λογίζεται ως πραγματική διδακτική υπηρεσία… 

γ) Οι ως άνω αποσπώμενοι εκπαιδευτικοί επιλέγονται με βάση συγκεκριμένα προσόντα, όπως η εμπειρία, η επιστημονική κατάρτιση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, οι επικοινωνιακές δεξιότητες και η προσωπικότητά τους, με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής (Γ.Γ.Π.Δ.Ε.Ε.Α.), κατόπιν εισήγησης τριμελούς επιτροπής, η οποία συγκροτείται προς τον σκοπό αυτόν με απόφαση του Γ.Γ.Π.Δ.Ε.Ε.Α…

4. Σε περίπτωση μη κάλυψης των αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό για το ψηφιακό φροντιστήριο της περ. α) της παρ. 2, δύναται να προσλαμβάνονται, εφόσον εκδηλώσουν σχετικό ενδιαφέρον κατά την υποβολή της αίτησής τους για πρόσληψη, έως σαράντα (40) αναπληρωτές εκπαιδευτικοί κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 63 του ν. 4589/2019 (Α’ 13), υπό την πρόσθετη προϋπόθεση ότι διαθέτουν πενταετή διδακτική υπηρεσία σε σχολική μονάδα».

Για τη στελέχωση του «ψηφιακού φροντιστήριου», λοιπόν, αρχικά αποσπάστηκαν στο Τμήμα Δ΄ Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων της Διεύθυνσης Υποστήριξης Προγραμμάτων και Εκπαίδευσης για την Αειφορία της Γενικής Διεύθυνσης Σπουδών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Κεντρική Υπηρεσία), 46 μόνιμοι εκπαιδευτικοί Γενικής Εκπαίδευσης (ΥΑ Αρ. Πρωτ.: 100354 / Υ1, 5-9-2024).

Στις 13/8/2024 (Αρ. Πρωτ.: 92829 /Δ7), το υπουργείο απευθύνει πρόσκληση για την «πρόσληψη έως 40 προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2024-2025 στο Ψηφιακό Φροντιστήριο», σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 3 του Ν. 5128/2024, παρ. 4.   

Οι εκπαιδευτικοί είχαν προθεσμία να υποβάλουν αίτηση από την Παρασκευή 16 Αυγούστου 2024 έως και Τετάρτη 21 Αυγούστου 2024.

Η πρόσκληση αναφέρει τα μόρια που μπορούν να πάρουν οι ενδιαφερόμενοι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί ανά κριτήριο αξιολόγησης και επίσης ότι αυτοί «δύνανται να καλούνται σε συνέντευξη, δια ζώσης ή εξ αποστάσεως, ενώπιον της επιτροπής της απόφασης του Γενικού Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής:90177/Δ7/05-08-2024 (ΑΔΑ: 9ΔΦ246ΝΚΠΔ-5Η7), η οποία εξετάζει και αξιολογεί τους υποψηφίους εκπαιδευτικούς κατά τη σειρά κατάταξης τους στους πίνακες των προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών».

Ομως, στις 11 Σεπτέμβρη 2024 -και ενώ έχει παρέλθει η καταληκτική ημερομηνία για τις αιτήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών που ήταν η 21η Αυγούστου 2024- ψηφίστηκε τροπολογία που ενσωματώθηκε ως άρθρο 118 σε άσχετο νόμο (ν. 5134/2024. Αφορά παρεμβάσεις στον Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας, κ.λπ.), η οποία τροποποίησε τους όρους πρόσληψης και ειδικά αυτόν της πενταετούς διδακτικής υπηρεσίας σε σχολική μονάδα. Ο όρος αντικαταστάθηκε από την απλή πενταετή διδακτική εμπειρία, βάζοντας στο κάδρο και αιτούντες προερχόμενους από φροντιστήρια και άλλες εκπαιδευτικές δομές:

Αρθρο 118, παράγ. 4 του Ν. 5134/2024 (ΦΕΚ 146 Α/11-9-2024)

4. Σε περίπτωση μη κάλυψης των αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό για το Ψηφιακό Φροντιστήριο της περ. α) της παρ. 2, δύναται να προσλαμβάνονται, με τη διαδικασία της περ. γ) της παρ. 3, εφόσον εκδηλώσουν σχετικό ενδιαφέρον κατά την υποβολή της αίτησής τους για πρόσληψη, έως σαράντα (40) αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, οι οποίοι περιλαμβάνονται στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες, κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 63 του ν. 4589/2019 (Α’ 13), υπό την πρόσθετη προϋπόθεση ότι διαθέτουν πενταετή διδακτική εμπειρία.

Η τροποποίηση της πρόσκλησης και η προσθήκη της δυνατότητας συμμετοχής όσων είχαν προϋπηρεσία από φροντιστήριο που έγινε μεταγενέστερα, αφού είχε λήξει η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων (έληγε στις 21 Αυγούστου), είχε ως αποτέλεσμα πολλοί εκπαιδευτικοί που διέθεταν την απαραίτητη προϋπηρεσία να μην μπορούν να κάνουν αίτηση εκ νέου.

Δημιουργήθηκε έτσι με τη δημοσιοποίηση των 40 προσλήψεων αναπληρωτών (Απόφαση Πιερρακάκη Αρ. Πρωτ.: 104845/Ε1, 15-9-2024, ΑΔΑ: Ρ8ΙΜ46ΝΚΠΔ-ΙΤΕ, που επικαλείται «λόγους υπέρτερου δημοσίου συμφέροντος», σύμφωνα με τους οποίους «επιβάλλεται η καθ’ υπέρβαση σε σχέση με την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος πρόσληψη εκπαιδευτικών στις συγκεκριμένες ειδικότητες»), ένα πραγματικό κομφούζιο, με τους εκπαιδευτικούς δικαίως να εξοργίζονται, αφού προσελήφθησαν αναπληρωτές που ήταν στον πάτο του πίνακα και άρα δεν είχαν κανενός είδους προϋπηρεσία σε σχολική μονάδα. Αναφέρθηκαν κωμικοτραγικά περιστατικά. Προσελήφθη αναπληρωτής/τρια με σειρά 27.000 +, από έναν πίνακα 35.000 περίπου φιλολόγων, και άλλοι από τις θέσεις 11.000, 14.000 κ.λπ. Σε αυτές τις επιπλέον 40 αδιαφανείς και «περίεργες» προσλήψεις περιλαμβάνονται μόνον 7 φιλόλογοι και 7 μαθηματικοί!

Οι «άριστοι» διακρίθηκαν και εδώ στην πολιτική ίντριγκα και την αδιαφάνεια, αφού δεν έγινε ποτέ ανάρτηση του πίνακα κατάταξης υποψήφιων, καθώς και η αναλυτική μοριοδότησή τους. Βεβαίως, ουδέποτε πραγματοποιήθηκε και η «συνέντευξη» που όριζε η πρόσκληση αιτήσεων, ενώ γελοίο, υποκριτικό και ύποπτο ήταν και το κριτήριο αξιολόγησης της «προσωπικότητας» του υποψήφιου, μιας και παραπέμπει σε υποψήφιους αρεστούς στο σύστημα, που λιβανίζουν τις κυβερνητικές επιλογές στην Παιδεία!

Το γεγονός ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων.

Πανελλήνια Ενωση Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας 

Η διαδικασία επιλογής των εκπαιδευτικών για το ψηφιακό φροντιστήριο, έχει προβληματίσει μεγάλο μέρος της εκπαιδευτικής κοινότητας και έχουμε λάβει πληθώρα καταγγελιών και παραπόνων, καθώς:

α) Η τροποποίηση της πρόσκλησης και η προσθήκη της δυνατότητας συμμετοχής όσων είχαν προϋπηρεσία από φροντιστήριο έγινε μεταγενέστερα, αφού είχε λήξει η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων, με αποτέλεσμα πολλοί συνάδελφοι που διέθεταν την απαραίτητη προϋπηρεσία να μην μπορούν να κάνουν αίτηση εκ νέου.

β) Δεν αναρτήθηκε ποτέ πίνακας κατάταξης υποψηφίων, καθώς και η αναλυτική μοριοδότησή τους, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει διαφάνεια και καθολική αποδοχή των προσλήψεων, όπως συμβαίνει με τις υπόλοιπες αποφάσεις προσλήψεων των αναπληρωτών.

Ως Π.Ε.Α.Δ., ζητάμε την άμεση αποκατάσταση της αδικίας, ανάκληση της απόφασης προσλήψεων αναπληρωτών στο ψηφιακό φροντιστήριο και έκδοση νέας πρόσκλησης για το ψηφιακό φροντιστήριο.

Πρωτοβουλία Φιλολόγων

Τα κριτήρια πρόσληψης των αναπληρωτών εκπαιδευτικών στο ψηφιακό φροντιστήριο με βάση την πρόσκληση ήταν τα εξής:

1. Συνέντευξη (που ποτέ δεν έγινε, σύμφωνα με μαρτυρίες των προσληφθέντων!!).

2. Προϋπηρεσία τουλάχιστον 5 ετών σε σχολείο (ΣΟΚ! Ενώ είχαν κλείσει οι αιτήσεις, έγινε τροποποίηση της πρόσκλησης και ξαφνικά μοριοδοτήθηκε προϋπηρεσία και από φροντιστήρια).

3. Προσωπικότητα (πώς αξιολογείται άραγε και ποιος είναι κατάλληλος να την κρίνει;).

Για άλλη μια φορά καταλήγουν οι προσλήψεις σε φιάσκο!! Ζητάμε άμεση αποκατάσταση της αδικίας, ανάκληση της παράνομης απόφασης προσλήψεων αναπληρωτών στο ψηφιακό φροντιστήριο και έκδοση νέας πρόσκλησης!

Επιτέλους, ας σταματήσει η αδιαφάνεια και η αναξιοκρατία στις προσλήψεις!!

Εκτύπωση 🖨
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΨΗΦΙΑΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ
Κοινοποίηση: Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp
Προηγούμενο ΆρθροXαστούκι στους σιωναζιστές και τα ασπόνδυλα ανθρωπάρια του εμπόριου τέχνης
Επόμενο άρθρο Εκρήξεις βομβητών στον Λίβανο: Ενα ακόμα μαζικό έγκλημα κατά της ανθρωπότητας από τους σιωναζιστές

Σχετικά Αρθρα

Ξανά για τον Μινώταυρο των πανελλαδικών εξετάσεων και την απελευθερωτική ελεύθερη πρόσβαση

Παιδεία 31 Μάι 2025, 06:38

Φοιτητοδικεία στο Πολυτεχνείο Κρήτης

Παιδεία 28 Μάι 2025, 06:19

PISA:  Οι εξετάσεις ακυρώθηκαν σε δεκάδες σχολεία

Mε την αποχή των μαθητών και τη δήλωση στάσης εργασίας των εκπαιδευτικών!

Παιδεία 25 Μάι 2025, 08:47

Συνάντηση Ζαχαράκη με ΟΛΜΕ: Καμία ανοχή στην κοροΐδία – Να ανατραπεί η πολιτική της τρομοκρατίας και της υποταγής

Εργατικά 22 Μάι 2025, 07:21

Τεχνικά γυμνάσια-αναμορφωτήρια για τους «κακούς-παραβατικούς» μαθητές

Κοινωνική εργασία-τιμωρία για τους μαθητές που εκφοβίζουν

Παιδεία 20 Μάι 2025, 20:53

Aνίκανοι να στηρίξουν την κατηγορία κατά της Χρύσας Χοτζόγλου

Oι πάρεδροι του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους που εκπροσώπησαν το υπουργείο Παιδείας

Εργατικά 20 Μάι 2025, 18:32
Ροή Ειδήσεων
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 2 Ιούνη

2 Ιούν 2025, 00:01
Διεθνή

Τους φώναξαν να πάρουν τρόφιμα και τους δολοφόνησαν εν ψυχρώ

Μαζικές σφαγές Παλαιστίνιων στα αμερικανο-σιωνιστικά κέντρα διανομής βοήθειας

1 Ιούν 2025, 21:49
Αθλητισμός

Paddy McCorry: Πανηγύρισε σαν Παλαιστίνιος και όχι ως Ιρλανδός

1 Ιούν 2025, 12:43
Διεθνή

«Ρουά» της Παλαιστινιακής Αντίστασης στη διπλωματική σκακιέρα

Η Χαμάς, με τη σύμφωνη γνώμη του συνόλου των αντιστασιακών οργανώσεων, απάντησε στην πρόταση ΗΠΑ-Ισραήλ

1 Ιούν 2025, 12:16
Αθλητισμός

H αλληλεγγύη στην Παλαιστίνη παρούσα (και) στον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ

Από τους οπαδούς της Παρί Σαν Ζερμέν

1 Ιούν 2025, 09:10
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 1 Ιούνη

1 Ιούν 2025, 00:01
Διεθνή

«Πέτρες του Δαβίδ», σεζόν 1, επεισόδιο 3

Μνημόσυνο στη σιωνιστική οντότητα για τις 600 μέρες ενός χαμένου πολέμου

31 Μάι 2025, 09:01
Παιδεία

Ξανά για τον Μινώταυρο των πανελλαδικών εξετάσεων και την απελευθερωτική ελεύθερη πρόσβαση

31 Μάι 2025, 06:38
Πολιτική

Oλοι/ες σήμερα στην πορεία στη σιωνιστική πρεσβεία

Σάββατο 31/5, 11 πμ, Πάρκο Ελευθερίας

31 Μάι 2025, 00:05
Αντικυνωνικά

ΑΝΤΙΚΥΝΩΝΙΚΑ

31 Μάι 2025, 00:02
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 31 Μάη

31 Μάι 2025, 00:01
Κόντρες

Χειρότερη και από τη Μπριζίτ

30 Μάι 2025, 21:33
Καταστολή

Δίκη για τη σκευωρία των Σεπολίων: Αναβολή, επειδή η πρόεδρος έχει… μεταπτυχιακό!

30 Μάι 2025, 21:32
Διεθνή

«Πέτρες του Δαβίδ», σεζόν 1, επεισόδιο 2

Και εκκαθάριση ομάδας δωσίλογων

30 Μάι 2025, 20:07
Πολιτική

Oλοι/ες αύριο στην πορεία στην Ισραηλινή πρεσβεία

Σάββατο 31/5, 11 π.μ., Πάρκο Ελευθερίας

30 Μάι 2025, 13:56
Διεθνή

Αυτή είναι η συμφωνία που προτείνουν στην Παλαιστινιακή Αντίσταση σιωναζιστές και Αμερικάνοι

Η Χαμάς κρατάει ανοιχτή τη διαπραγμάτευση, ξέροντας ότι τελικά οι σιωναζιστές θα συρθούν στους όρους της Αντίστασης

30 Μάι 2025, 10:19
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 30 Μάη

30 Μάι 2025, 00:01
Πολιτική

Αθλια μεθόδευση Μητσοτάκη για να θαφτούν οριστικά οι κακουργηματικές ποινικές ευθύνες του ίδιου και του Καραμανλή για το έγκλημα των Τεμπών

29 Μάι 2025, 22:00
Διεθνή

Παγίδες θανάτου τα αμερικανο-σιωνιστικά «κέντρα διανομής βοήθειας» στη Γάζα

Προς οριστική κατάρρευση βαδίζει ο βρόμικος αυτός μηχανισμός

29 Μάι 2025, 14:06
Διεθνή

Aπό το «Σπάσιμο του Ξίφους» στις «Πύλες της Κόλασης» και από εκεί στις «Πέτρες του Δαβίδ»

29 Μάι 2025, 12:05
Εκδηλώσεις στην Κόντρα
Η Yπόθεση Ζορζ Ιμπραήμ Αμπνταλλά
Εφετείο ΧΑ
Ουκρανία
Επιλεγμένα θέματα
10 Μάι 2022, 22:55

Ο ρωσικός ιμπεριαλισμός από θέση ισχύος

«Ο πλούτος των κοινωνιών όπου κυριαρχεί ο κεφαλαιοκρατικός τρόπος παραγωγής εμφανίζεται σαν ένας “τεράστιος σωρός…

21 Απρ 2022, 13:42

Καρλ Μαρξ: Μισθός, τιμή και κέρδος

21 Νοέ 2021, 07:31

Κινέζικος Ιμπεριαλισμός: Tα περιθώρια της παλιάς υψηλής κερδοφορίας στενεύουν

Παρά τη συνεχιζόμενη υπερεκμετάλλευση του προλεταριάτου

Περισσότερα…

Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 2 Ιούνη

Ιταλία: Ημέρα δημοκρατίας-συντάγματος.

Τυνησία: Ημέρα νεολαίας.

Ισλανδία: Ημέρα ναυτικών.

1936: Ενας νεκρός και δεκαεπτά τραυματίες από επίθεση χωροφυλάκων σε ειρηνική διαδήλωση στον Βόλο.

1964: Ο Γιάσερ Αραφάτ ιδρύει στην Ιερουσαλήμ την Οργάνωση για την Απελευθέρωση της Παλαιστίνης.

1968: Κυκλοφορεί στο εξωτερικό το πρώτο φύλλο της εφημερίδας του ΚΚΕ “Ελεύθερη πατρίδα“.

1972: Μετά από ανταλλαγή πυρών συλλαμβάνονται στη Φρανκφούρτη οι Αντρέας Μπάαντερ, Χόλγκερ Μάινς και Γιαν-Καρλ Ράσπε και λίγο αργότερα η Γκούντρουν Ενσλιν στο Αμβούργο (RAF).

1973: Ανακαλύπτεται βόμβα κάτω από αυτοκίνητο ξένης αποστολής στο Καλαμάκι.

1982: Πέντε βόμβες σε αμερικανικά αυτοκίνητα και πολυεθνικές εταιρίες (ΕΛΑ).

2005: Βόμβα του Επαναστατικού Αγώνα έξω από το υπουργείο Απασχόλησης.

Εκτύπωση 🖨
Η Παπάρα…

Αντιλαμβάνομαι ότι το θέμα της Γάζας έχει πάρει καταστροφικές διαστάσεις, ιδιαίτερα τους τελευταίους μήνες. Γι’ αυτό και ασκούνται πιέσεις διπλωματικές διεθνώς και μεμονωμένα, για να αρθεί ο αποκλεισμός και η απαγόρευση, η παρεμπόδιση αποστολής ανθρωπιστικής βοήθειας. Παρακολουθώ τις προσπάθειες της χώρας μας, ιδιαίτερα στον ΟΗΕ, που συμβαίνει, όπως ξέρετε, κύριε Πρόεδρε, τον τελευταίο μήνα να είμαστε προεδρεύουσα χώρα του Συμβουλίου Ασφαλείας υπό την ιδιότητα του μη μονίμου μέλους. Και θα αναφερθώ μόνο σε αυτά, χωρίς να θέλω ούτε να υποτιμήσω ούτε να υπερτιμήσω αυτές τις πρωτοβουλίες που συνήθως είναι συλλογικές.

Κωνσταντίνος Τασούλας

(Ο Φάμελλος, κάνοντας πως δε θυμάται τους εναγκαλισμούς του Τσίπρα με τον εγκληματία πολέμου Νετανιάχου και τις συμφωνίες -και στρατιωτικής συνεργασίας- της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ με τους σιωναζιστές του Τελ Αβίβ, πήγε στον Τασούλα για να του πει ότι «η θηριωδία, η οποία εξελίσσεται στη Γάζα και στην Παλαιστίνη, μας αφορά όλους και οφείλουμε να αναλάβουμε πρωτοβουλίες»! Του είπε, ακόμα, ότι «οι πρωτοβουλίες μέχρι στιγμής και οι επιλογές της κυβέρνησης, η οποία δεν έχει συμπαραταχθεί μαζί με τους ηγέτες άλλων χωρών και ευρωπαϊκών χωρών είναι αναντίστοιχες με τις σοβαρές ευθύνες που έχουμε». Και ο Τασούλας, προετοιμασμένος καλά καθώς γνώριζε το θέμα της επίσκεψης Φάμελλου, αφού διαπίστωσε ότι «το θέμα της Γάζας» -έτσι ακριβώς, «το θέμα της Γάζας», όχι η γενοκτονία, τα εγκλήματα πολέμου και τα παρόμοια- άρχισε να απαριθμεί από στήθους, με ημερομηνίες και λεπτομέρειες, τις… πρωτοβουλίες της κυβέρνησης Μητσοτάκη υπέρ των Παλαιστίνιων! Πρέπει να ζήλεψε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος την άνεση με την οποία ο Τασούλας εκφωνούσε το αισχρό αφήγημά του. Αιφνιδιασμένος από την προκλητική απάντηση Τασούλα, σε στιλ κυβερνητικού εκπρόσωπου, ο Φάμελλος κλείστηκε στο καβούκι του, λέγοντας αμήχανα: «Και εγώ, κύριε Πρόεδρε, χωρίς κανένα σχόλιο, όπως είπατε και εσείς, θα διατυπώσω την άποψή μου και στη συνέχεια, οφείλω να καταθέσω προτάσεις για να είναι η Ελλάδα στη σωστή πλευρά της ιστορίας που είναι η πλευρά της ανθρωπιάς και της ειρήνης». Ηταν ένα σύντομο ντιμπέιτ μεταξύ πολιτικών απατεώνων, στο οποίο νικητής βγήκε ο ακροδεξιός Τασούλας, που έδωσε στον Μητσοτάκη την ικανοποίηση της σκέψης ότι καλώς τον έβαλε στο προεδρικό μέγαρο, καθώς είναι αποφασισμένος να συμπεριφέρεται όχι σαν «ρυθμιστής του πολιτεύματος», αλλά ως φανατικός δεξιός και μεγαλοστέλεχος της ΝΔ)

Εκτύπωση 🖨
Αφίσες









Αρχείο Εφημερίδας
Εκδόσεις
25 Σεπ 2022, 13:12

Η ανατροπή του καπιταλισμού προϋπόθεση για τη λύση του ζητήματος της κατοικίας

27 Μαρ 2022, 17:35

Σοσιαλιστική οικοδόμηση και καπιταλιστική παλινόρθωση στην ΕΣΣΔ

Κατεβάστε ελεύθερα τη μελέτη

11 Οκτ 2020, 11:30

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (κατεβάστε ελεύθερα τη μπροσούρα)

29 Αυγ 2020, 10:01

Η αλήθεια για τους Σλαβομακεδόνες

Ο ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΑΝΕΛΕΗΤΟΣ ΔΙΩΓΜΟΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ

Αφιερώματα
17 Σεπ 2020, 19:22

Εγκληματικό, εθνικοσοσιαλιστικό μόρφωμα ήταν και παραμένει η Χρυσή Αυγή και οι παραφυάδες μετά τη διάσπασή της

4 Νοέ 2017, 00:00

100 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

Ο μεγάλος Οκτώβρης του 1917 εξακολουθεί να διδάσκει το προλεταριάτο

30 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (7)

23 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (6)

Δείτε όλες τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ

Δείτε όλα τα ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Πολιτικές Δίκες
  • 17Ν
    • Εφετείο 17Ν
  • ΕΛΑ
    • Δεύτερη Δίκη ΕΛΑ
    • Εφετείο ΕΛΑ
    • Πρώτη Δίκη ΕΛΑ
  • Επαναστατικός Αγώνας
    • Πρώτη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα
    • Εφετείο Επαναστατικού Αγώνα
    • Δεύτερη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα
  • Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς
    • 3η Δίκη Σ.Π.Φ.
    • 4η Δίκη Σ.Π.Φ.
    • Δίκη Σ.Π.Φ.
Παλαιστίνη
  • Σπάζοντας την πολιορκία
    • Το ημερολόγιο της αποστολής
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (4)
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (3)
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (2)
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (1)
Σύνδεσμοι
  • Ποιοι είμαστε
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Ποιοι είμαστε
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης

Πληκτρολογήστε παραπάνω και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας. Εφόσον συνεχίσετε στη σελίδα μας, θεωρούμε ότι είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
Ρυθμίσεις CookieΣυνέχεια
Διαχείριση συναίνεσης

Σύνοψη απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας (analytics). Δεν μπορούμε να εξακριβώσουμε την προσωπική σας ταυτότητα από τα cookies. Τα cookies αποθηκεύονται αποκλειστικά στη δική σας συσκευή (υπολογιστή, tablet, κινητό τηλέφωνο) και η ιστοσελίδα δε διατηρεί κανένα αρχείο ή βάση δεδομένων με προσωπικά δεδομένα σας.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
_GRECAPTCHA5 months 27 daysThis cookie is set by Google. In addition to certain standard Google cookies, reCAPTCHA sets a necessary cookie (_GRECAPTCHA) when executed for the purpose of providing its risk analysis.
cookielawinfo-checkbox-advertisement1 yearSet by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category .
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
elementorneverThis cookie is used by the website's WordPress theme. It allows the website owner to implement or change the website's content in real-time.
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
wordpress_test_cookiesessionThis cookie is used to check if the cookies are enabled on the users' browser.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
CookieDurationDescription
__cf_bm30 minutesThis cookie, set by Cloudflare, is used to support Cloudflare Bot Management.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
CookieDurationDescription
_ga2 yearsThe _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_gid1 dayInstalled by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
CookieDurationDescription
_lscache_vary2 daysNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI4 minutesNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI_SHORTpastNo description
abj404_solution_REQUEST_URI_UPDATE_URL4 minutesNo description
wordpress_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_logged_in_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_sec_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpresspass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpressuser_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-postpass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-settings-0pastNo description
wp-settings-time-0pastNo description
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo