Κάθε πολίτης μπορεί να έχει όποια γνώμη επιθυμεί, για οτιδήποτε. Αλλά οι θεατρικοί χώροι, και μάλιστα οι χώροι των μεγάλων φεστιβάλ, δεν ανήκουν ούτε στους συνδικαλιστές ούτε σε κανέναν. Ουδείς έχει δικαίωμα να καταχράται την εμβέλεια των εκδηλώσεων σε θεατρικούς χώρους υποχρεώνοντας τους θεατές να ακούνε κηρύγματα μίσους, ενός δήθεν επαναστατικού ευσεβισμού, που αγνοεί επιδεικτικά τους δημοκρατικούς κανόνες. Θεωρώ αδιανόητο ότι ιδιαίτερα οι δημόσιοι καλλιτεχνικοί θεσμοί, όπως π.χ. το Φεστιβάλ Αθηνών, ανέχονται χωρίς κυρώσεις τέτοιες παρεμβάσεις στην πλάτη του.
Ηλίας Κανέλλης
(Αυτοί δεν ήταν που χειροκροτούσαν μανιωδώς τον ελληνοουκρανό χορευτή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, που τον έβγαλε η διοίκηση κρυφά και πραξικοπηματικά να απαγγείλει μήνυμα συμπαράστασης στην Ουκρανία, λέγοντας ότι μιλά εκ μέρους όλων των καλλιτεχνών, που είχαν μαύρα μεσάνυχτα επειδή ούτε ρωτήθηκαν ούτε ενημερώθηκαν ότι θα γίνει αυτό το σόου πριν από την έναρξη της παράστασης Οtello; Αυτοί είναι. Αυτοί δεν είναι που γιουχάιζαν τους χορωδούς, όταν έκαναν τη δική τους παρέμβαση στο διάλειμμα της ίδιας παράστασης, αφού προηγουμένως πήραν απόφαση -κατά πλειοψηφία- με δημοκρατικές διαδικασίες; Αυτοί είναι. Τότε δεν κατήγγειλαν τους χορωδούς για την πράξη της παρέμβασης, αλλά για το περιεχόμενό της. Βλέπετε, προσπαθούσαν να σύρουν τους πάντες σε υποστήριξη της Δύσης στον ιμπεριαλιστικό πόλεμο στην Ουκρανία, οπότε τις ήθελαν αυτές τις παρεμβάσεις για να μπορούν να καταγγέλλουν «ισαποστάκηδες» και «πουτινάκια». Τώρα όμως τι να πουν; Να βγουν φόρα παρτίδα ως υπερασπιστές του Λιγνάδη; Δεν τους παίρνει. Γι’ αυτό και ζητούν απαγόρευση των παρεμβάσεων. Δεν το ζήτησαν θεατές -δεν ακούστηκε ούτε μια φωνή διαμαρτυρίας στις παρεμβάσεις που έγιναν στο τέλος τόσων παραστάσεων, μόνο χειροκροτήματα και επευφημίες- αλλά το ζητούν οι… ντροπαλοί υποστηρικτές του Λιγνάδη, που αποκαλύπτονται ο ένας μετά τον άλλο. Υπερασπιζόμενοι τον Λιγνάδη, υπερασπίζονται τα… δικαιώματα της αστικής τάξης σε κάθε είδους εγκληματική διαστροφή)