Ετσι υποδέχτηκαν τον αμερικανό πρόεδρο Τζο Μπάιντεν στο Σαν Φραντσίσκο οι λίγοι γενναίοι που χρόνια τώρα αγωνίζονται για την αποκατάσταση του παλαιστινιακού λαού στη γη και στα εθνικά του δικαιώματα.
Μπορεί να μην έχουν χρήματα για να τυπώσουν έγχρωμες αφίσες, όμως δεν το βάζουν κάτω. Εκεί, στη Μέκκα του διεθνούς ιμπεριαλισμού, αυτοί εξακολουθούν να αγωνίζονται για το δίκιο και την αλήθεια.
ΥΓ. Τη φωτογραφία μάς έστειλε ο φίλος και συναγωνιστής για μια ελεύθερη Παλαιστίνη, Πολ Λαρούντι.








