«Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών συνιστά αίτημα της ελληνικής κοινωνίας, δέσμευση του πρωθυπουργού και εντολή προς εμάς να την εφαρμόσουμε παντού. Θα επιμείνουμε στην πλήρη εφαρμογή του πλαισίου που έχει ψηφιστεί. Θα εφαρμοστούν όλα κατά γράμμα και, όπου εντοπίζουμε κενά ή γραφειοκρατικά εμπόδια, τότε θα παρεμβαίνουμε με καλή πίστη και με πνεύμα συνεργασίας με όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές. Με πρώτο εμένα ως υπουργό, όλοι στο υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού αξιολογούμαστε. Και το ίδιο το πλαίσιο αξιολόγησης θα αξιολογηθεί, αφού πρώτα εφαρμοστεί και δοκιμαστεί στην πράξη»: Πιερρακάκης στην εφημερίδα «Μανιφέστο».
Τι δείχνει το πολύ γρήγορο πέρασμα από το «τσάι και συμπάθεια» του…συναινετικού, «επιτυχημένου» Πιερρακάκη στην επίθεση, στις απειλές και την τρομοκρατία; Δείχνει ότι τον έχουν ζώσει τα φίδια, καθώς λαμβάνει μηνύματα από παντού ότι η αξιολόγηση καρκινοβατεί. Εξ ου και έστειλε την ΟΛΜΕ στα δικαστήρια για να βγάλει την απεργία-αποχή από την αξιολόγηση παράνομη και καταχρηστική και η αστική δικαιοσύνη, σε διατεταγμένη υπηρεσία, ικανοποίησε το αίτημά του.
Τώρα, με την απόφαση και της ΟΛΜΕ να προσχωρήσει στην τακτική της ΔΟΕ με τα ενιαία κείμενα που οι σχολικές μονάδες θα αναρτήσουν στη σχετική πλατφόρφα της «αυτοαξιολόγησης» της σχολικής μονάδας (απόφαση που δεν ακυρώνει στην ουσία την προπαγάνδα του υπουργείου ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν αποδεχτεί τις διαδικασίες της αξιολόγησης και καλλιεργείται βήμα-βήμα η απόκτηση «κουλτούρας αξιολόγησης» από αυτούς, πλην όμως θέτει κάποια εμπόδια στα σχέδια του ΥΠΑΙΘΑ για κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων, άρα και των εκπαιδευτικών τους και των μαθητών) τα μηνύματα δεν είναι ενθαρρυντικά για τον Πιερρακάκη. Δεν του δίνεται, λοιπόν, η δυνατότητα να πανηγυρίσει και να παρουσιάσει τα «επιτυχημένα αποτελέσματα» της δουλειάς του στο ΥΠΑΙΘΑ, κάτι που πιστωνόταν ως υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης σε ένα ανώδυνο για τον ίδιο υπουργείο.
Γι’ αυτό και καθημερινά εξαπολύει απειλές και ασκεί τρομοκρατία, λέγοντας ότι η αξιολόγηση είναι γραμμένη σε πέτρα (κάτι σαν τις εντολές του Μωϋσή) και ότι αυτή θα εφαρμοστεί κατά γράμμα.
Είμαστε σίγουροι ότι και αυτός θα έχει την ίδια τύχη με την προκάτοχό του, την πλέον μισητή στους εκπαιδευτικούς Κεραμέως, και η αξιολόγηση θα μείνει στα χαρτιά, αφού είναι βαθιά γραμμένη στο DNA της δημόσιας εκπαίδευσης η αποστροφή στην επιστροφή του επιθεωρητισμού.