Close Menu
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
  • Στήλες
    • Η Αποψή Μας
    • Στο Ψαχνό
    • Zoom
    • Βαθύ Κόκκινο
    • Αντικυνωνικά
    • Dixi et salvavi animam meam
X (Twitter) YouTube RSS
Τελευταία Νέα :
  • Και η απεξάρτηση στους εμπόρους της Υγείας
  • Απεργία στην εκπαίδευση στο Παρίσι: Αλληλεγγύη στην Παλαιστίνη
  • Save Dada, Areti and Glykeria
  • Αποσύρουν δυνάμεις από τη Γάζα οι σιωναζιστές, για να μειώσουν τη φθορά από το συνεχές σφυροκόπημα της Παλαιστινιακής Αντίστασης
  • Σαν σήμερα 16 Ιούνη
  • Οι Ιρανοί εξακολουθούν να σφυροκοπούν με πυραύλους το Ισραήλ (video)
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Διεθνή
  • Οικονομία
  • Εργατικά
  • Αγροτικά
  • Παιδεία
  • Καταστολή
  • Περιβάλλον
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
  • Αθλητισμός
  • Ιστορία
X (Twitter) YouTube RSS
Εφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.grΕφημερίδα Κόντρα | Eksegersi.gr
Πλοήγηση:Αρχική»Εργατικά»ΔΟΕ: Απεργία-αποχή από την ατομική αξιολόγηση
Εργατικά Παιδεία

ΔΟΕ: Απεργία-αποχή από την ατομική αξιολόγηση

Eksegersi.grBy Eksegersi.gr9 Φεβ 2023, 09:33

Επεσαν πλέον οι μάσκες. Μητσοτάκης και Κεραμέως ομολόγησαν ήδη δημόσια ότι είναι λάτρεις και νοσταλγοί του επιθεωρητισμού: «Ξεκινά στην πράξη η υλοποίηση μίας κομβικής μεταρρύθμισης, που πολεμήθηκε μανιωδώς για 40 χρόνια από λίγους»: Νίκη Κεραμέως,  «…Συνεχίζω με κάτι ακόμα που είχε καθυστερήσει – ή για να είμαι ακριβής, κάτι που είχε να συμβεί από 1982: ξεκινά η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών»: Κυριάκος Μητσοτάκης.

Η επιστροφή του επιθεωρητή [τώρα θα είναι τρισυπόστατος, αποτελούμενος από τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Επιστημονικής Ευθύνης (π.χ. Σύμβουλος Φυσικής αξιολογεί τους Φυσικούς), τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης του Σχολείου και τον Διευθυντή του σχολείου], που τρομοκράτησε γενιές εκπαιδευτικών επί των ημερών των κυβερνήσεων της δεξιάς και της δικτατορίας, είναι ο στόχος τους και κρύβεται κάτω από την τάχα «μη τιμωρητική» και «ανατροφοδοτική» αξιολόγηση.

Δυστυχώς, όμως, για τους κούληδες οι 180.000 εκπαιδευτικοί δεν έχουν μνήμη χρυσόψαρου. Μέσα στους κόλπους τους, υπάρχουν ακόμη ισχυρές μνήμες από την εποχή που βασίλευε ο τρόμος και η υποκρισία του επιθεωρητή. Ακόμη και οι νεότεροι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται ποιες είναι οι πραγματικές προθέσεις της κυβέρνησης, και οδηγός γι’ αυτό δεν είναι τίποτε άλλο από ολόκληρο το βίο και την πολιτεία της κυβέρνησης όχι μόνο στα ζητήματα της εκπαίδευσης αλλά και γενικότερα, κρίνοντας από το πώς στραγγαλίζονται καθημερινά οι εργαζόμενοι. Η μη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών, που καθιστώνται όμηροι, προκειμένου να υλοποιηθεί η ατομική αξιολόγηση, είναι μόνο το τελευταίο χαρακτηριστικό παράδειγμα. 

Γι’ αυτό και σε όλες τις περιπτώσεις που έγιναν απόπειρες από τις προηγούμενες κυβερνήσεις να εφαρμοστεί η αξιολόγηση συνάντησαν τη μαζική αντίσταση των εκπαιδευτικών. Δεν ήταν, λοιπόν «λίγοι», αυτοί που αντιστάθηκαν, όπως ισχυρίστηκε η Κεραμέως για να υποτιμήσει και συκοφαντήσει τους αγώνες, αλλά η συντριπτική πλειοψηφία, γι’ αυτό και τα σχέδια όλων των κυβερνήσεων απέτυχαν παταγωδώς.
Την ίδια κατάληξη θα έχει τώρα και το σχέδιο Μητσοτάκη-Κεραμέως.

Κάτω από αυτές τις συνθήκες, μονόδρομος ήταν και η απόφαση της συνδικαλιστικής γραφειοκρατίας της ΔΟΕ να κηρύξει απεργία-αποχή από την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και 24ωρη απεργία για τις 15 του Φλεβάρη.

Η απόφαση της ΔΟΕ

ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΜΕ 24 ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ, ΚΗΡΥΞΗ ΑΠΕΡΓΙΑΣ-ΑΠΟΧΗΣ, ΣΤΑΣΕΩΝ  ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΜΟΡΦΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ

40 χρόνια, όπως ομολόγησε η υπουργός παιδείας, και τα 2 τελευταία χρόνια, η κυβέρνηση της Ν.Δ. και το Υ.ΠΑΙ.Θ., παρά το κλίμα τρομοκρατίας και εκβιασμών, που προσπάθησαν με κάθε τρόπο να επιβάλλουν, βρήκαν απέναντί τους τη συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών, ενάντια στα σχέδια εμπορευματοποίησης, κατηγοριοποίησης και διαφοροποίησης σχολείων – μαθητών – εκπαιδευτικών μέσω της εφαρμογής των διατάξεων των Ν.4692/2020 και Ν.4823/2021 που αφορούν την αξιολόγηση. Σήμερα, κυβέρνηση και Υ.ΠΑΙ.Θ. συνεχίζουν κι εντείνουν το έργο απαξίωσης του δημόσιου σχολείου. Προχωρούν στην ολοκλήρωση εφαρμογής του ν.4823/21 με την υλοποίηση της ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών στηριγμένης στη σαθρή διαδικασία της «εσωτερικής κι εξωτερικής αξιολόγησης» των σχολικών μονάδων την οποία ο κλάδος με τη στάση του απέτρεψε. Πιστοί στην προσφιλή τους τακτική, αιφνιδιαστικά και σε ένα άσχετο νομοσχέδιο (κατάντησε φασόν διαδικασία πλέον), αυτή τη φορά του Υπουργείου Μεταφορών, ψηφίσαν τροπολογία, εφαρμογής της διαδικασίας της ατομικής αξιολόγησης.

Με την συγκεκριμένη τροπολογία, ολοκλήρωσαν τις προβλέψεις του ν.4823/21.

Για πρώτη φορά δίνουν τη δυνατότητα τμηματικής τοποθέτησης των Συμβούλων Εκπαίδευσης όπου έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες επιλογής για να ξεκινήσουν άμεσα την «αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών. Μάλιστα επιβεβαιώθηκε ο φόβος που εκφράσαμε στη συνάντηση με την υφυπουργό, κα Μακρή, πως γι’ αυτό δεν μονιμοποιούνται οι νεοδιόριστοι, για να χρησιμοποιηθούν ως δύναμη πίεσης, για την υλοποίηση της ατομικής αξιολόγησης.

Φαίνεται πως τόσο η κυβέρνηση όσο και το Υπουργείο Παιδείας βιάζονται να χρεώσουν τις δικές τους ευθύνες στους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές.

Παρουσιάζουν την αξιολόγηση ως το κλειδί για τη λύση  κάθε προβλήματος  του εκπαιδευτικού συστήματος. Αλλωστε η τακτική του ΥΠΑΙΘ να χρησιμοποιεί εύηχες λέξεις, θετικά φορτισμένες, προκειμένου να εφαρμόσει τα πιο αντιδραστικά μέτρα είναι γνωστή. Βάφτισε την κατηγοριοποίηση των σχολείων «συλλογικό προγραμματισμό, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση σχολικών μονάδων», την απομάκρυνση των μαθητών στα 15 τους χρόνια από το σχολείο και την ανήλικη εργασία τους «ενίσχυση» της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, «απεγκλωβισμό» τον αποκλεισμό 40.000 μαθητών από τα Πανεπιστήμια μέσω της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής, αλλά και την Τράπεζας Θεμάτων, «αναβάθμιση του Εθνικού Απολυτήριου».

Για όποιον έχει σχέση με την εκπαιδευτική διαδικασία μια ματιά και μόνο στον νόμο αρκεί για να καταλάβει ότι οι προθέσεις της κυβέρνησης είναι πολύ μακριά από την «αναβάθμιση του σχολείου και την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών» όπως ευαγγελίζεται. Οι γονείς, οι μαθητές καταλαβαίνουν ότι αν η κυβέρνηση αν ήθελε να στηρίξει το δημόσιο σχολείο θα προσλάμβανε μαζικά εκπαιδευτικούς, δεν θα επέτρεπε να χάνονται χιλιάδες διδακτικές ώρες, δεν θα άφηνε μαθητές χωρίς παράλληλη στήριξη, μαθήματα ακόμα και πανελλαδικώς εξεταζόμενα να διδάσκονται από τα μέσα της χρονιάς. Δεν θα στοίβαζε 25 σε αίθουσες κλουβιά, θα έπαιρνε ειδικά μέτρα στήριξης των μαθητών για τα τεράστια γνωστικά, ψυχολογικά και κοινωνικά προβλήματα που άφησε ο διετής εγκλεισμός και τα κλειστά σχολεία. Θα την απασχολούσε το πώς θα κατασκευάσει σύγχρονα σχολεία, θα επισκεύαζε τα παλιά, δεν θα άφηνε χιλιάδες μαθητές και εκπαιδευτικούς να περνούν τη μισή τους μέρα σε ακατάλληλα κτίρια για το επιδιωκόμενο εκπαιδευτικό αποτέλεσμα αλλά και επικίνδυνα για την ασφάλειά μας. Για όλα αυτά  προφανώς ο νόμος δεν προβλέπει τίποτα.

Είναι προφανές ότι η στόχευση του Υπουργείου είναι να καθυποτάξει τους εκπαιδευτικούς μέσω της ατομικής αξιολόγησης, προκειμένου να αποδεχτούν ένα σχολείο το οποίο διαχρονικά υποβαθμίζεται για την πλειοψηφία των παιδιών που προέρχονται από τα χαμηλότερα κοινωνικά στρώματα, που βάζει ακόμα μεγαλύτερα εμπόδια σε όσα παιδιά θέλουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους. Ενα σχολείο πανάκριβο για την οικογένεια, κατηγοριοποιημένο, που λειτουργεί με όρους επιχείρησης, μετρά έσοδα-έξοδα, αναζητά πόρους για να διασφαλίσει μία στοιχειώδη λειτουργία. Αλλωστε η ίδια υπουργός στο δελτίο τύπου αλλά και σε συνεντεύξεις παρουσιάζει την ατομική αξιολόγηση ως ολοκλήρωση ενός ενιαίου σχεδιασμού που περιλαμβάνει την αξιολόγηση- κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων και τις εξετάσεις τύπου PISA. Το ίδιο το νομοσχέδιο προβλέπει σε δύο από τους 11 δείκτες που αποτιμούν την υπηρεσιακή επάρκεια του εκπαιδευτικού, τη συμμετοχή στην αυτοαξιολόγηση και την εσωτερική αξιολόγηση της σχολικής μονάδας.

Η εμπειρία από τις χώρες της Ευρώπης όπου εφαρμόστηκαν αντίστοιχα συστήματα όπως η Αγγλία, η Γαλλία, η Γερμανία αλλά και η Αμερική είναι αποκαλυπτικά. Αποτέλεσε βασικό εργαλείο για την διαφοροποίηση των σχολείων με βάση την οικονομική-κοινωνική προέλευση των μαθητών, την ένταση των ταξικών φραγμών, την υποβάθμιση-υποχρηματοδότηση και εν τέλει το κλείσιμο σχολείων σε εργατικές περιοχές, την ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών ακόμα και απολύσεις.

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

Τα 40 χρόνια που επικαλείται η Υπουργός, που παρόλες τις προσπάθειες προηγούμενων κυβερνήσεων δεν μπόρεσαν να επιβάλλουν αυτές τις αναδιαρθρώσεις λόγω της δυναμικής αντίστασης εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών, δείχνουν τον δρόμο της νίκης. Συγκρουστήκαμε με όλες τις κυβερνήσεις όλων των αποχρώσεων, με δεκάδες υπουργούς και υφυπουργούς παιδείας, έχοντας ως γνώμονα την υπεράσπιση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας και των εργασιακών- επαγγελματικών μας δικαιωμάτων.

Η μεγάλη μάχη ενάντια στην αξιολόγηση της σχολικής μονάδας είναι μεγάλη παρακαταθήκη. Τώρα είναι η ώρα της νέας μάχης. Είναι χρέος μας απέναντι στους χιλιάδες συναδέλφους, πάνω από όλα όμως στους εκατοντάδες χιλιάδες μαθητές μας.

Οι εκπαιδευτικοί δε φοβόμαστε την «αξιολόγηση», δεν έχουμε κάτι να κρύψουμε, δεν αντιδρούμε γιατί δε θέλουμε να «ξεβολευτούμε» όπως λένε τα διάφορα παπαγαλάκια αλλά γιατί θέλουμε να προστατεύσουμε το δημόσιο σχολείο, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητ(ρι)ών και τα εργασιακά των εκπαιδευτικών.   Αλλωστε, κάθε μέρα εξετάζουμε κριτικά και αυτοκριτικά τη δουλειά μας, στους συλλόγους διδασκόντων ανταλλάσσουμε σκέψεις και προτάσεις για να γίνει καλύτερη η σύνθετη παιδαγωγική πράξη. Αυτή ακριβώς η διαδικασία είναι που ζητάμε να στηριχθεί ουσιαστικά από το κράτος. Τα κριτήρια της αξιολόγησης, που προωθεί η κυβέρνηση, δεν έχουν καμία σχέση με αυτή την ανάγκη.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.  έχοντας, μέσα από τις αποφάσεις των Γενικών της Συνελεύσεων καθώς και  του Διοικητικού Συμβουλίου της, με συνέπεια και υπευθυνότητα, εκφράσει τις ψηφισμένες και τις επιστημονικά τεκμηριωμένες θέσεις του κλάδου, θα δώσει με όλα τα μέσα τη μάχη για την ακύρωση των αντιεκπαιδευτικών σχεδιασμών της κυβέρνησης.

Για το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. δεν υπάρχει άλλος δρόμος από αυτόν του αγώνα για την αποτροπή της υλοποίησης των αντιεκπαιδευτικών σχεδίων της κυβέρνησης. Ο νικηφόρος αγώνας του κλάδου ενάντια στην αξιολόγηση του Π.Δ. 152/2013 και του ν.4024/2011 καθώς και το συντριπτικό ποσοστό του 95% της συμμετοχής στην απεργία αποχή από την Υ.Α. «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο» (του Ν.4692/2020) αποτελούν παρακαταθήκη και οδηγό μας.

Αποφασίζουμε 24ωρη απεργία την Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου, με την πραγματοποίηση πανεκπαιδευτικών συλλαλητηρίων σε όλη τη χώρα και καλούμε τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες να πάρουν μαζικά μέρος.

Καλούμε σε μαζική συμμετοχή στις απεργιακές συγκεντρώσεις, στην Αθήνα στις 10:30 στα Προπύλαια, στη Θεσσαλονίκη στις 10:30 στο Αγαλμα του Βενιζέλου και σε όλη την Ελλάδα. 

Κηρύσσουμε  απεργία-αποχή

από τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο 4823/21 και καθώς και από την Υπουργική Απόφαση 9950/ΓΔ5 ΦΕΚ 388/27-1-2023 «Ρύθμιση ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και τη διαδικασία διενέργειάς της» και σχετίζονται με όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα σχετικά με την ατομική αξιολόγηση (συναντήσεις με Συμβούλους Εκπαίδευσης, ενημέρωση ατομικού φακέλου, κατάθεση έκθεσης αυτοαξιολόγησης κ.τ.λ.).

Κηρύσσουμε στάσεις εργασίας σε όλη τη χώρα

σε συνεργασία με τους Τοπικούς Συλλόγους, προκειμένου να είναι καλυμμένοι όλοι οι συνάδελφοι και οι συναδέλφισσες από κάθε άλλη διαδικασία της ατομική αξιολόγησης που προβλέπεται εντός διδακτικού ωραρίου (π.χ. δειγματικές διδασκαλίες).

Πραγματοποιούμε παραστάσεις διαμαρτυρίας στις Διευθύνσεις Π.Ε. την εβδομάδα 6 με 10/2 με αιχμή το ζήτημα της άμεσης μονιμοποίησης όλων των δόκιμων εκπαιδευτικών και την ατομική αξιολόγηση.

Προχωράμε άμεσα σε αποστολή εξώδικων διαμαρτυρίας προς τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης που δεν έχουν, μέχρι τώρα, προχωρήσει στην έκδοση των διαπιστωτικών πράξεων μονιμοποίησης των νεοδιόριστων και τη διερεύνηση κάθε δυνατότητας προσφυγής στα διοικητικά δικαστήρια ενάντια στις πράξεις ανάκλησης των διαπιστωτικών από ορισμένες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης μετά από προφορικές εντολές του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Στο πλαίσιο υλοποίησης των παραπάνω αποφάσεων:

Προχωράμε σε ολοκλήρωση του πρώτου κύκλου Γενικών Συνελεύσεων των Σ.Ε.Π.Ε. μέχρι 10/2 και πραγματοποίηση Ολομέλειας Προέδρων τη Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου στην Αθήνα, με παρουσία των προέδρων σε κινητοποίηση στο Υ.ΠΑΙ.Θ. στις 14:00. Την ίδια ημέρα σε κήρυξη διευκολυντικής στάσης εργασίας για τη συμμετοχή των συναδέλφων στην κινητοποίηση. Πραγματοποίηση νέου κύκλου Γενικών Συνελεύσεων και νέας Ολομέλειας Προέδρων

Πραγματοποιούμε τηλεδιασκέψεις του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με Συμβούλους Εκπαίδευσης των περιοχών όπου ξεκινάει η διαδικασία καθώς και αντίστοιχες τηλεδιασκέψεις για τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς.

Αναδεικνύουμε και δημοσιοποιούμε τις θέσεις του κλάδου με επιστολές σε γονείς, σποτ σε ραδιόφωνο και τηλεόραση κλπ.

Πραγματοποιούμε συναντήσεις με τα κόμματα της Βουλής ώστε να πάρουν σαφή θέση επί του ζητήματος.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με αποφασιστικότητα οργανώνει όλες τις δράσεις που είναι αναγκαίες ώστε η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ., ακούγοντας τη φωνή των εκπαιδευτικών που δίνουν καθημερινά μόνοι τους τη μάχη για το δημόσιο σχολείο, να αποσύρει τις Υ.Α. και τους νόμους 4692/2020 και 4823/2021 και να μονιμοποιήσει άμεσα τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς.

Η μαζικότητα, η ενότητα και η καθολική συμμετοχή, στην απεργία, στην απεργία – αποχή, τις στάσεις εργασίας και όλες τις υπόλοιπες δράσεις είναι που θα αποτρέψουν την υλοποίηση των αντιεκπαιδευτικών πολιτικών και των αυταρχικών απειλών της πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Σε αυτή τη βάση, καλούμε επιπλέον:

Ολους τους Σ.Ε.Π.Ε. να πάρουν μέτρα για την υλοποίηση των αποφάσεων του κλάδου. Να οργανώσουν με όλα τα μέσα την ενημέρωση συνολικά της εκπαιδευτικής κοινότητας για τους πραγματικούς στόχους της επιχειρούμενης «αξιολόγησης».

Ολους τους εκπαιδευτικούς να συμμετέχουν μαζικά στις Γενικές Συνελεύσεις των Συλλόγων, στις οποίες έχει καλέσει το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.

Τους Συλλόγους Διδασκόντων και τα στελέχη εκπαίδευσης να συμμετέχουν στην απεργία – αποχή της Δ.Ο.Ε. (θα σταλούν άμεσα αναλυτικές οδηγίες εξειδικεύοντας τις νομικές ενέργειες σε συνεργασία με τη νομική μας σύμβουλο και θα πρέπει να ακολουθηθούν π.χ. αναλυτικά βήματα ή/και πρακτικά συλλόγου διδασκόντων κλπ.) και με βάση αυτή την απόφαση, να μην προχωρήσουν σε καμία διαδικασία που σχετίζεται με την εφαρμογή της Υ.Α.

Το Δ.Σ της Δ.Ο.Ε. προχωράει στην έκδοση αφίσας με κάλεσμα συμμετοχής στις Γενικές Συνελεύσεις, την απεργία, την απεργία – αποχή και τις στάσεις εργασίας η οποία θα σταλεί σε ηλεκτρονική και έντυπη μορφή σε όλους τους Συλλόγους.

ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΜΟΝΗ! ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΘΑ ΒΓΟΥΜΕ ΝΙΚΗΤΕΣ!

ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΑΣΠΙΔΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗΣ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ!

ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ – ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ – ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Εκτύπωση 🖨
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ
Κοινοποίηση: Facebook Twitter LinkedIn Email WhatsApp
Προηγούμενο ΆρθροΗ δικαιοσύνη τους είναι σαν τα φίδια: δαγκώνει μόνο τους ξυπόλητους
Επόμενο άρθρο «Λέω-ξελέω», με στόχο την υποβάθμιση του ΕΣΥ

Σχετικά Αρθρα

Απεργία στην εκπαίδευση στο Παρίσι: Αλληλεγγύη στην Παλαιστίνη

Διεθνή 16 Ιούν 2025, 14:23

Η πλήρης εξαχρείωση: Το ΣτΕ έκρινε συνταγματικό το νόμο για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια διασφαλίζοντας το «δίκιο του μονάρχη»

Παιδεία 15 Ιούν 2025, 09:53

Θα ακούσετε επιτέλους τους χιλιάδες φοιτητές και φοιτήτριες;

Ανοιχτή επιστολή προέδρων φοιτητικών συλλόγων Αθήνας και Θεσσαλονίκης προς την υπουργό Παιδείας

Παιδεία 12 Ιούν 2025, 00:56

Κέντρα Ξένων Γλωσσών: Υψηλή κερδοφορία και εργασιακές σχέσεις-γαλέρας

Χάρη στην αδιαφορία του εκπαιδευτικού συστήματος για την ξενόγλωσση εκπαίδευση

Παιδεία 11 Ιούν 2025, 21:02

Τα παιδιά μας δεν είναι αριθμοί: Ξεσηκώθηκαν στα Χανιά ενάντια στις συγχωνεύσεις σχολικών τμημάτων

Παιδεία 11 Ιούν 2025, 20:04

Πάνω από 100 εστιακοί φοιτητές απειλούνται με έξωση στα Γιάννενα

Καταγγελία του Συλλόγου Εστιακών Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

Παιδεία 10 Ιούν 2025, 11:34
Ροή Ειδήσεων
Υγεία

Και η απεξάρτηση στους εμπόρους της Υγείας

16 Ιούν 2025, 14:37
Διεθνή

Απεργία στην εκπαίδευση στο Παρίσι: Αλληλεγγύη στην Παλαιστίνη

16 Ιούν 2025, 14:23
Πολιτική

Save Dada, Areti and Glykeria

16 Ιούν 2025, 14:07
Διεθνή

Αποσύρουν δυνάμεις από τη Γάζα οι σιωναζιστές, για να μειώσουν τη φθορά από το συνεχές σφυροκόπημα της Παλαιστινιακής Αντίστασης

16 Ιούν 2025, 10:57
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 16 Ιούνη

16 Ιούν 2025, 00:01
Διεθνή

Οι Ιρανοί εξακολουθούν να σφυροκοπούν με πυραύλους το Ισραήλ (video)

15 Ιούν 2025, 11:43
Διεθνή

Αγρια καταστολή των παλαιστίνιων κρατούμενων

Επειδή πανηγύριζαν για τους ιρανικούς πυραύλους

15 Ιούν 2025, 10:35
Πολιτική

Oλες/οι σήμερα στις 7 το απόγευμα στο Σύνταγμα: Για την Παλαιστίνη!

15 Ιούν 2025, 09:54
Παιδεία

Η πλήρης εξαχρείωση: Το ΣτΕ έκρινε συνταγματικό το νόμο για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια διασφαλίζοντας το «δίκιο του μονάρχη»

15 Ιούν 2025, 09:53
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 15 Ιούνη

15 Ιούν 2025, 00:01
Διεθνή

Σκληρό και απόλυτα επιτυχημένο πλήγμα του Ιράν στη σιωνιστική οντότητα (video και φωτογραφίες)

Χτυπήθηκε και το σιωναζιστικό υπουργείο Πολέμου - Νεκροί και τραυματίες

14 Ιούν 2025, 14:13
Η παπάρα

Και ανιστόρητος ο προκλητικός σιωναζιστής

14 Ιούν 2025, 08:35
Πολιτική

Oλες/οι την Κυριακή στις 7 το απόγευμα στο Σύνταγμα: Για την Παλαιστίνη!

14 Ιούν 2025, 07:42
Διεθνή

Mια εικόνα χίλιες λέξεις

14 Ιούν 2025, 07:02
Αντικυνωνικά

ΑΝΤΙΚΥΝΩΝΙΚΑ

14 Ιούν 2025, 00:02
Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 14 Ιούνη

14 Ιούν 2025, 00:01
Διεθνή

Γάζα: Πέφτουν κεφάλια προδοτών

Η Αντίσταση ξεκαθαρίζει την κατάσταση

13 Ιούν 2025, 20:37
Διεθνή

Η Χαν Γιούνις δεν παραδίνεται – αμύνεται με επιτυχία

13 Ιούν 2025, 13:07
Διεθνή

Οι Αμερικανοί εκβιάζουν το Ιράν μέσω των σιωναζιστών

13 Ιούν 2025, 10:57
Πολιτική

Εσχάτη προδοσία και εσχάτη υποκρισία

13 Ιούν 2025, 06:19
Εκδηλώσεις στην Κόντρα
Η Yπόθεση Ζορζ Ιμπραήμ Αμπνταλλά
Εφετείο ΧΑ
Ουκρανία
Επιλεγμένα θέματα
10 Μάι 2022, 22:55

Ο ρωσικός ιμπεριαλισμός από θέση ισχύος

«Ο πλούτος των κοινωνιών όπου κυριαρχεί ο κεφαλαιοκρατικός τρόπος παραγωγής εμφανίζεται σαν ένας “τεράστιος σωρός…

21 Απρ 2022, 13:42

Καρλ Μαρξ: Μισθός, τιμή και κέρδος

21 Νοέ 2021, 07:31

Κινέζικος Ιμπεριαλισμός: Tα περιθώρια της παλιάς υψηλής κερδοφορίας στενεύουν

Παρά τη συνεχιζόμενη υπερεκμετάλλευση του προλεταριάτου

Περισσότερα…

Σαν Σήμερα

Σαν σήμερα 16 Ιούνη

1929: Απεργία λιμενεργατών στον Πειραιά, αιματηρά επεισόδια και συλλήψεις.

1945: Θάνατος Αρη Βελουχιώτη.

1955 : Αποτυχημένο πραξικόπημα στην Αργεντινή, 160 νεκροί.

1956: Βόμβα Κυπρίων σε εστιατόριο της Λευκωσίας σκοτώνει τον υποπρόξενο των ΗΠΑ.

1958: Εκτελούνται δι’ απαγχονισμού ο πρώην πρωθυπουργός της Ουγγαρίας Ιμρε Νάγκι και ο στρατηγός Μαλέτερ.

1960: Είκοσι χιλιάδες αριστεροί καταλαμβάνουν με έφοδο την ιαπωνική βουλή, 870 τραυματίες.

1986: Η φρουρά του Ανδρέα Παπανδρέου ανοίγει πυρ εναντίον τριών νεαρών σε Ι.Χ., τραυματίζοντας τον ένα, επειδή «κινούνταν ύποπτα» (αποδείχτηκε ότι ήταν μεθυσμένοι).

Εκτύπωση 🖨
Η Παπάρα…

Οι λαοί μας είναι φίλοι από την εποχή του Κύρου του Μέγα [Πέρσης βασιλιάς, 6ος αιώνας π.Χ. – επέτρεψε την επιστροφή των Ιουδαίων στην Παλαιστίνη]. Ο ιρανικός λαός πρέπει τώρα να ενωθεί γύρω από την ιστορική του κληρονομιά, υπερασπιζόμενος την ελευθερία του από το καθεστώς που τον καταπιέζει. Το καθεστώς είναι πολύ αδύναμο, ποτέ δεν ήταν τόσο αδύναμο όσο τώρα.

Μπενιαμίν Νετανιάχου

(Ο Νετανιάχου απευθύνεται στον ιρανικό λαό και τον καλεί να ανατρέψει το καθεστώς της Ισλαμικής Δημοκρατίας του Ιράν. Και για να βρει επιχειρήματα πηγαίνει δυόμισι χιλιετίες πίσω, στην εποχή του Κύρου του Μέγα και των αρχαίων Ιουδαίων. Κατά την αφήγηση της Βίβλου, ο ιδρυτής της περσικής αυτοκρατορίας, τερμάτισε τη Βαβυλώνια αιχμαλωσία και επέτρεψε στους αιχμάλωτους Ιουδαίους να επιστρέψουν στις εστίες τους και να ξαναχτίσουν τον ναό του Σολομώντα. Ως ιδρυτής μιας τεράστιας αυτοκρατορίας ήξερε πως μόνο σεβόμενες τα έθιμα και τις θρησκείες των υπηκόων του και αναγνωρίζοντάς τους ορισμένα δικαιώματα στα όρια των σατραπειών, θα μπορούσε να διατηρήσει την ενότητα της αυτοκρατορίας που δημιούργησε. Αντίστοιχη συμπεριφορά είχε ο Αλέξανδρος ο Μέγας των Μακεδόνων, δύο αιώνες αργότερα. Βέβαια, ούτε οι σημερινοί Ιρανοί είναι απόγονοι των αρχαίων Περσών (πέραν των άλλων, μια σφοδρή λαϊκή επανάσταση τσάκισε το καθεστώς του τελευταίου σάχη, του Ρεζά Παχλεβί, που θεωρούσε τον εαυτό του απόγονο των αρχαίων περσών αυτοκρατόρων) ούτε οι σημερινοί σιωνιστές εβραίοι έχουν σχέση με τις φυλές της αρχαίας Ιουδαίας, από τις οποίες κατάγονται και οι Παλαιστίνιοι. Ακόμα και στο εντελώς ανιστόρητο πλαίσιο που επικαλείται ο Νετανιάχου, το επιχείρημα γίνεται μπούμερανγκ και στρέφεται εναντίον του. Στη θέση της ανεξιθρησκείας του Κύρου του Μέγα έχουμε ένα εβραϊκό-σιωνιστικό κράτος, φασιστικά δομημένο, που επιτίθεται με όλα τα μέσα στους λαούς της περιοχής. Οχι μόνο στους Παλαιστίνιους, αλλά και στους Σύριους και τους Λιβανέζους, των οποίων κατέχει εδάφη. Οχι μόνο στους μουσουλμάνους της Παλαιστίνης αλλά στους μουσουλμάνους όλου του κόσμου -και τους Ιρανούς, φυσικά-, καθώς ο φανατικός σιωνισμός διακηρύσσει ωμά ότι θέλει να γκρεμίσει το τζαμί του Αλ-Ακσα, τρίτο ιερό τόπο των μουσουλμάνων μετά τη Μέκα και τη Μεδίνα, και στη θέση του να οικοδομήσει τον τρίτο ναό του Σολομώντα. Οι σιωνιστές δεν απειλούν τους αγιατολάχ του Ιράν, απειλούν τον ιρανικό λαό, που μολονότι δεν είναι αραβικός, αισθάνεται αισθήματα αδελφοσύνης και στέκεται αλληλέγγυος προς τον παλαιστινιακό λαό. Οι Ιρανοί θα φτύσουν πάνω στην εικόνα του Νετανιάχου και μετά θα την ποδοπατήσουν. Κι αυτός το ξέρει καλά. Ξέρει πως δεν μπορεί να τους ξεγελάσει με αναφορές στην αρχαία ιστορία της περιοχής. Η γελοία -και προκλητική συνάμα- δήλωσή του δεν απευθύνεται στους Ιρανούς αλλά στη Δύση. Παριστάνει τον φιλελεύθερο, την ίδια στιγμή που διαπράττει γενοκτονία στη Γάζα -πλέον και στη Δυτική Οχθη-, που βομβαρδίζει αμάχους στον Λίβανο και τη Συρία, που βομβαρδίζει το Ιράν, συμπεριφερόμενος σαν χωροφύλακας της περιοχής. Ούτε στη Δύση μπορεί να ξεγελάσει τους λαούς, όμως. Πάνε οι εποχές που λειτουργούσε η «βιομηχανία του ολοκαυτώματος»)

Εκτύπωση 🖨
Αφίσες









Αρχείο Εφημερίδας
Εκδόσεις
25 Σεπ 2022, 13:12

Η ανατροπή του καπιταλισμού προϋπόθεση για τη λύση του ζητήματος της κατοικίας

27 Μαρ 2022, 17:35

Σοσιαλιστική οικοδόμηση και καπιταλιστική παλινόρθωση στην ΕΣΣΔ

Κατεβάστε ελεύθερα τη μελέτη

11 Οκτ 2020, 11:30

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (κατεβάστε ελεύθερα τη μπροσούρα)

29 Αυγ 2020, 10:01

Η αλήθεια για τους Σλαβομακεδόνες

Ο ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΑΝΕΛΕΗΤΟΣ ΔΙΩΓΜΟΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ

Αφιερώματα
17 Σεπ 2020, 19:22

Εγκληματικό, εθνικοσοσιαλιστικό μόρφωμα ήταν και παραμένει η Χρυσή Αυγή και οι παραφυάδες μετά τη διάσπασή της

4 Νοέ 2017, 00:00

100 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

Ο μεγάλος Οκτώβρης του 1917 εξακολουθεί να διδάσκει το προλεταριάτο

30 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (7)

23 Νοέ 2013, 00:00

KPD: Η συνεπής αντιφασιστική και επαναστατική οργάνωση της γερμανικής εργατικής τάξης

Διδάγματα από το Μεσοπόλεμο (6)

Δείτε όλες τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ

Δείτε όλα τα ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Πολιτικές Δίκες
  • 17Ν
    • Εφετείο 17Ν
  • ΕΛΑ
    • Δεύτερη Δίκη ΕΛΑ
    • Εφετείο ΕΛΑ
    • Πρώτη Δίκη ΕΛΑ
  • Επαναστατικός Αγώνας
    • Πρώτη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα
    • Εφετείο Επαναστατικού Αγώνα
    • Δεύτερη Δίκη Επαναστατικού Αγώνα
  • Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς
    • 3η Δίκη Σ.Π.Φ.
    • 4η Δίκη Σ.Π.Φ.
    • Δίκη Σ.Π.Φ.
Παλαιστίνη
  • Σπάζοντας την πολιορκία
    • Το ημερολόγιο της αποστολής
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (4)
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (3)
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (2)
    • Σπάζοντας τον αποκλεισμό της Γάζας (1)
Σύνδεσμοι
  • Ποιοι είμαστε
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Ποιοι είμαστε
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης

Πληκτρολογήστε παραπάνω και πατήστε Enter για αναζήτηση. Πατήστε Esc για ακύρωση.

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας. Εφόσον συνεχίσετε στη σελίδα μας, θεωρούμε ότι είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
Ρυθμίσεις CookieΣυνέχεια
Διαχείριση συναίνεσης

Σύνοψη απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookies αποκλειστικά για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης και για τη σύνταξη ανώνυμων στατιστικών επισκεψιμότητας (analytics). Δεν μπορούμε να εξακριβώσουμε την προσωπική σας ταυτότητα από τα cookies. Τα cookies αποθηκεύονται αποκλειστικά στη δική σας συσκευή (υπολογιστή, tablet, κινητό τηλέφωνο) και η ιστοσελίδα δε διατηρεί κανένα αρχείο ή βάση δεδομένων με προσωπικά δεδομένα σας.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
_GRECAPTCHA5 months 27 daysThis cookie is set by Google. In addition to certain standard Google cookies, reCAPTCHA sets a necessary cookie (_GRECAPTCHA) when executed for the purpose of providing its risk analysis.
cookielawinfo-checkbox-advertisement1 yearSet by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category .
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
elementorneverThis cookie is used by the website's WordPress theme. It allows the website owner to implement or change the website's content in real-time.
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
wordpress_test_cookiesessionThis cookie is used to check if the cookies are enabled on the users' browser.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
CookieDurationDescription
__cf_bm30 minutesThis cookie, set by Cloudflare, is used to support Cloudflare Bot Management.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
CookieDurationDescription
_ga2 yearsThe _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_gid1 dayInstalled by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
CookieDurationDescription
_lscache_vary2 daysNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI4 minutesNo description available.
abj404_solution_REQUEST_URI_SHORTpastNo description
abj404_solution_REQUEST_URI_UPDATE_URL4 minutesNo description
wordpress_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_logged_in_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpress_sec_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpresspass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wordpressuser_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-postpass_b6635853a2380e54d99196d3b5c883f5pastNo description
wp-settings-0pastNo description
wp-settings-time-0pastNo description
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo