Εμείς που είμαστε άθεοι, θεωρούμε ζήτημα αρχής να μην προσβάλλουμε -πόσω μάλλον να βεβηλώνουμε- τους τόπους λατρείας των θρησκευόμενων ανθρώπων. Οποιουδήποτε θρησκεύματος: χριστιανών ορθόδοξων και καθολικών, μουσουλμάνων, εβραίων, ινδουϊστών, βουδιστών κτλ. Ο αγώνας κατά της θρησκείας δε γίνεται με τη βεβήλωση και την προσβολή, αλλά με την καλλιέργεια της επιστημονικής γνώσης, η οποία είναι η μόνη που μπορεί να ανοίξει τις συνειδήσεις, απαλλάσσοντάς τες από τους μεταφυσικούς φόβους και τις θρησκευτικές ιδεολογικές λόξες.
Οι σιωνιστές είναι οι πιο φανατικοί θρησκόληπτοι και η συμπεριφορά τους απέναντι στους πιστούς άλλων θρησκειών είναι επιθετική και βίαιη. Στόχος τους είναι να εξιουδαΐσουν όχι μόνο την ιστορική Παλαιστίνη αλλά και γειτονικές περιοχές, όπως ο νότιος Λίβανος, βαφτίζοντάς τους «Γη των Εβραίων».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ
Tι γύρευε στον Λίβανο ένας σιωνιστής «αρχαιολόγος»;
Γι’ αυτό και δε βεβηλώνουν μόνο τα ιερά των μουσουλμάνων. Την ίδια μεταχείριση επιφυλάσσουν και σ’ αυτά των χριστιανών. Ο βομβαρδισμός του νοσοκομείου της Καθολικής Εκκλησίας στη Γάζα, ο βομβαρδισμός της έδρας της Ορθόδοξης Μητρόπολης της Γάζας (ναός Αγίου Πορφύριου), στον οποίο είχαν βρει καταφύγιο εκτοπισμένοι άμαχοι, ήταν μερικές από τις εικόνες βαρβαρότητας του σιωναζισμού στη Λωρίδα της Γάζας. Δεν μιλάμε για τα τζαμιά, που τα ισοπέδωσαν όλα, ακόμα και αυτά που αποτελούν πολιτιστικά μνημεία, με τον ισχυρισμό ότι ήταν… στρατώνες της Χαμάς. Μιλάμε για χριστιανικά ιδρύματα.
Αυτό που έγινε στο Ντέιρ Μίμας του νοτίου Λιβάνου είναι ένα ακόμα παράδειγμα. Το Ντέιρ Μίμας είναι μια κωμόπολη 4.500 κατοίκων. Ολοι οι κάτοικοι είναι χριστιανοί (οι μισοί περίπου ελληνορθόδοξοι και οι άλλοι μισοί καθολικοί και μαρωνίτες καθολικοί). Σύμφωνα με τη χριστιανική μυθολογία, εκεί έζησε ο άγιος Μάμας και υπάρχει ιστορικό μοναστήρι με βασιλική.
Οι χριστιανοί κάτοικοι του Ντέιρ Μίμας δεν προέβαλαν καμιά αντίσταση στο σιωναζιστικό στρατό, που χρησιμοποίησε την κωμόπολη σαν βάση κάλυψης, ξέροντας ότι οι μαχητές της Χεζμπολά δεν πρόκειται να τους βομβαρδίσουν εκεί, για να μην πλήξουν αμάχους Αραβες και για να μην δώσουν αφορμή για την υποδαύλιση του σεκταριστικού μίσους που ταλαιπωρεί τον Λίβανο από τότε που αποτίναξε τον αποικιοκρατικό ζυγό. Το ίδιο συνέβη και με μερικά ακόμα χριστιανικά χωριά στον νότιο Λίβανο, γεγονός που δυσκολεύει την ανάπτυξη της άμυνας απέναντι στη σιωναζιστική εισβολή, καθώς προσφέρει ασφαλείς διαδρόμους για την κίνηση των σιωνιστικών δυνάμεων.
Για τους σιωνιστές, όμως, η πρόστυχη ουδετερότητα των λίγων χριστιανικών χωριών και κωμοπόλεων του νοτίου Λιβάνου, δεν σημαίνει τίποτα. Ετσι κι αλλιώς αυτοί θεωρούν όλους τους Αραβες (ανεξαρτήτως θρησκεύματος) ανθρώπους δεύτερης κατηγορίας, προορισμένους να υπηρετούν ως δούλοι τον «περιούσιο λαό».
Σιωναζιστές στρατιώτες (όχι ένας και δυο, πολλοί) προχώρησαν σε μια πρωτοφανή βεβήλωση της χριστιανικής εκκλησίας του αγίου Μάμα στο μοναστηριακό συγκρότημα του Ντέιρ Μίμας, οργανώνοντας ένα αποκρουστικό καρναβαλίστικο γαμήλιο σόου. Το κινηματογράφησαν και το διένειμαν στα σόσιαλ μίντια, για να δείξουν στους ομοϊδεάτες τους πού έχουν γραμμένες τις θρησκείες των άλλων λαών της περιοχής.
Ας τα βλέπουν (και) αυτά τα μέλη, οι οπαδοί και οι ψηφοφόροι των αστικών κομμάτων εξουσίας στην Ελλάδα, οι ηγεσίες των οποίων παριστάνουν τους ευσεβείς χριστιανούς και σταυροκοπιούνται από το μέτωπο μέχρι τον αφαλό κάθε που ακούνε το όνομα αγίου της ορθόδοξης πίστης, αλλά ταυτόχρονα δίνουν όρκους πίστης στη στρατηγική συμμαχία του ελληνικού κράτους με το κράτος δολοφόνο του Ισραήλ. Αυτοί, βέβαια, δεν διαμαρτυρήθηκαν για το βομβαρδισμό του αγίου Πορφύριου στην Πόλη της Γάζας, θα διαμαρτυρηθούν για τη βεβήλωση του αγίου Μάμα στο Ντέιρ Μίμας του Λιβάνου;