Είναι γνωστό ότι ο Τραμπ βρίσκεται στα μαχαίρια με τη διοίκηση της αμερικάνικης ομοσπονδιακής τράπεζας (Fed) και το διοικητή της Τζερόμ Πάουελ. Κι επειδή ο Τραμπ είναι ο… Τραμπ, πρόσφατα δε δίστασε να επαινέσει δημόσια τον πρόεδρο της ΕΚΤ Μάριο Ντράγκι και να δηλώσει πως αν αυτός ήταν επικεφαλής της Fed τα πράγματα στις ΗΠΑ θα ήταν πολύ καλύτερα!
Στις ΗΠΑ ξέσπασε, φυσικά, ένας ακόμα σάλος (η χώρα βρίσκεται έτσι κι αλλιώς σε προεκλογική περίοδο που στις ΗΠΑ κρατάει πάνω από χρόνο), όμως κανένας δεν ανησύχησε ιδιαίτερα. Η Fed, όπως και η CIA και το FBI είναι θεσμός υπεράνω κυβερνήσεων στις ΗΠΑ. Ανήκει σ' εκείνο το κομμάτι του «βαθέος κράτους» που κανένας πρόεδρος δεν μπορεί να πειράξει.
Τελευταία Νέα :
- Σαν σήμερα 23 Ιούνη
- Η Γερμανία απορρίπτει την προτεινόμενη ισραηλινή «ζώνη ασφαλείας» στον νότιο Λίβανο
- Οι σιωναζιστές έχουν φτιάξει λίστες ανεπιθύμητων στην Ελλάδα
- Πώς τους πετσόκοψες έτσι, πώς τους πετσόκοψες;
- Αραγτσί: Πρώτη πραγματική δοκιμασία είναι η ομάδα εξάλειψης της σύγκρουσης στον Λίβανο
- Η δύναμη Ράντεα χτύπησε ομάδα δωσίλογων ανατολικά της Μπέιτ Λάχια








