♦ Αυτό το Σάββατο 1/2, η Συλλογική Κουζίνα της Οργάνωσης Γη μαζί με την Twominutes Angie και τους εθελοντές της Οργάνωσης Γη θα συναντηθούν στην Κουζίνα του Farmers Republic για να μαγειρέψουν ελληνικές νοστιμιές με φρέσκα εποχικά και παραδοσιακά προϊόντα από τους Βιοκαλλιεργητές που συνεργάζονται με την πρώτη στεγασμένη Αγορά Παραγωγών στην Ελλάδα. Χορτόπιτες, χειμωνιάτικες σαλάτες με όσπρια, ζυμαρικά με πρωτότυπες σάλτες, τηγανίτες με φρέσκο μέλι και άλλα πολλά. Μαζί μας θα είναι οι παραγωγοί με μέλι και με ρύζι οι οποίοι θα προσφέρουν τα προϊόντα τους για τις συνταγές!! (διαφημιστική αφίσα)
Ενας καπιταλιστής έφτιαξε ένα πολυκατάστημα στο Κρυονέρι, εν είδει λαϊκής αγοράς. Και πώς το διαφημίζει; Με… συλλογική κουζίνα και… χωρίς μεσάζοντες. Πανέξυπνο. Δανείζεται ακτιβιστικές πρακτικές της τελευταίας τριετίας και τις μετατρέπει σε διαφημιστική δύναμη για την επιχείρησή του. Μη σπεύσετε να πείτε «και τι φταίνε οι συλλογικές κουζίνες και οι πωλήσεις αγροτικών προϊόντων χωρίς μεσάζοντες;». Δεν φταίνε, αλλά δεν πρόκειται περί αυτού. Για το ευκόλως ενσωματώσιμο αυτών των ακτιβιστικών πρακτικών πρόκειται. Ο ΣΥΡΙΖΑ κερδοσκοπεί πολιτικά, ο καπιταλιστής κερδοσκοπεί οικονομικά. Γιατί απλούστατα αυτές οι ακτιβιστικές πρακτικές, περιβεβλημένες κατά κανόνα με ιδεολογήματα περί «παράλληλης» ή «εναλλακτικής» οικονομίας, πρώτον δεν έρχονται σε σύγκρουση με τον καπιταλισμό και δεύτερον αφήνουν την πολιτική στα χέρια των αστών πολιτικών. Ενας έξυπνος καπιταλιστής σκέφτηκε ότι του αφήνουν και τη δυνατότητα να κονομήσει, με την μετατροπή αυτών των θολών ιδεολογημάτων σε διαφημιστική δύναμη. Το αν θα τα καταφέρει και σε ποιο βαθμό δεν το γνωρίζουμε. Αν δεν τα καταφέρει, πάντως, δε θα είναι επειδή τα ιδεολογήματα γύρισαν και τον χτύπησαν σαν μπούμερανγκ, αλλά επειδή δε σχεδίασε καλά τη μπίζνα του, δεν υπολόγισε σωστά το target group. Και για να τελειώνουμε: όταν το ΕΑΜ έστηνε συσσίτια για να γλιτώσει το λαό από την πείνα, δεν έκανε έμβλημά του την κουτάλα και το καζάνι, αλλά το αντάρτικο ντουφέκι και τον με όλα τα μέσα αγώνα για τη λευτεριά.
♦ «Οδός Ιάσωνος» – Φωτίζουμε και αναδεικνύουμε έναν δρόμο του Μεταξουργείου – Μια πρωτοβουλία: Ελληνική Εταιρία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, ΚΜ Πρότυπη Γειτονιά. Με την υποστήριξη: Δήμος Αθηναίων, Αθήνα Κι.Πο.Κ.Α. Με τη χορηγία: Παπαστράτος εταιρία της Philip Morris International (αφίσα)
Ολος ο καλός κόσμος μαζί. Εταιρίες που έχουν επενδύσει (μπιρ παρά) στην περιοχή και βιάζονται να ξεκινήσουν την κονόμα, αφού το κράτος διώξει τους «τελειωμένους» από την ευρύτερη περιοχή. Ο Καμίνης που κάνει το πολιτικό του «κομμάτι». ΜΚΟ που εκμεταλλεύονται την αφέλεια εθελοντών για να κάνουν τη δουλειά των επιχειρηματιών. Μεγάλες καπιταλιστικές επιχειρήσεις που κάνουν τζάμπα διαφήμιση και πιάνουν «στασίδι» σε μια περιοχή που προορίζεται για μπίζνες διασκέδασης και πολυτελούς κατοικίας. Κάπως έτσι υλοποιείται ο νόμος διαμόρφωσης του οικιστικού ιστού των καπιταλιστικών πόλεων, που πριν από ενάμιση αιώνα είχε διατυπώσει ο Ενγκελς στο περίφημο έργο του «Για το ζήτημα της κατοικίας».