Για σκέψου το ‘21 νάχαν κάνει δημοψήφισμα…
«Δημοψήφισμα»: ο βασιλιάς καρνάβαλος δεν κάηκε…
«Μαζικές αγωγές και προσφυγές»: το ίδιο σκηνικό με τους (κλάψτους πλέον…) συμβασιούχους
Τώρα, έξω ο Σάββας από τον υγρό τάφο!
Δημοψήφισμα: ή πως με πορδές δεν βάφονται αυγά
Τώρα που το ασφαληστρικό είναι «νόμος του κράτους», ζητείται νόμος (που να είναι) το δίκιο του εργάτη
♦ Τι κοινό έχουν ΣΥΝ και Περισσός; Δεν έχουν τσίπα. Και ποια η διαφορά; Ο ΣΥΝ έχει Τσίπρα χωρίς τσίπα ενώ το ΚΚΕ δεν έχει ούτε τσίπα, ούτε Τσίπρα…
♦ Οπου ακούς ψηλά εκλογικά ποσοστά κράτα και μικρό καλάθι…
♦ Μνήμες του στυλ «1-1-4» θέλησαν να επαναφέρουν σε σχέση με Αλέκο και Κάρολο αλλά… κούκου γιοκ.
♦ Εχουν μ… εθύσει τελείως οι άνθρωποι της ΕΠΟΧΗΣ «Απόψε τα ρολόγια μια ώρα μπροστά!» (με θαυμαστικό κιόλας). Φύλλο της 23/3/08. Η μαστούρα της απογείωσης του κοινοβουλευτισμού.
♦ Τι σου είναι κι αυτός ο Μπερτινότι στην Ιταλία: «Αριστερά – Ουράνιο Τόξο» (The sky is the limit ή τίποτα δεν τους σταματά). Ετσι είναι ο οππορτουνισμός.
♦ Μέσα στην αίθουσα του δικαστήριου (Εφετείο – Περίανδρος) οι Χρυσαυγίτες, με την διακριτική συμβολή της αστυνομίας (μπάτσοι – ναζί, ένα μαγαζί).
♦ Καμμιά κουφάλα (στην Ελλάδα) δεν θα βγει να εκφράσει (ανοιχτά) την αντίθεσή της (έστω) στους ολυμπιακούς αγώνες του Πεκίνου;
♦ Αλήθεια, ποία η θέσις του Περισσού στο προηγούμενο ζήτημα;
♦ Και Φάνη και Πάλλη και Πετραλιά: Τι τρι-χασμός προσωπικότητας ειν’ αυτός;
♦ Ομως το νομοσχέδιο – ασφαληστρικό είναι ένα. Οπως «ένα ειν’ το κόμμα», ένας ο ΣΥΡΙΖΑ, ο Καρατζαφέρης, ο Νταλάρας κ.λπ. Αίφνης σ’ αυτό το μέρος του κόσμου τα πράγματα απο- κτούν μια μοναδικότητα (κοινοβουλευτική δικτατορία, γαρ…).
♦ «Θορυβημένη η κυβέρνηση από το αίτημα για το δημοψήφισμα» (ΑΥΓΗ, 25-3-08) – Ετσι μπράβο, θόρυβος, ντόρος να γίνεται, αυτή είναι η φάση.
♦ «Η επιλογή για τη Μ. Ανατολή δεν είναι “αμερικανοκρατία ή θεοκρατία”, αλλά ειρήνη, δημοκρατία και οικολογική προστασία» (από δηλώσεις του Τριγάζη του ΣΥΝ στο σταθμό «Κόκκινο 105,5»). Γιατί δεν πας να τα πεις αυτά στη Γάζα, ρε μαγκίτη; Να σε πάρουν με τους Κασάμ…
♦ Λεύτερα γκαζάκια!
♦ Ωπ! Νάτη και η στήριξη της Κίνας από τον Τσάβες…
♦ Δεν είναι απαραίτητα θέσφατο η γνώμη του (καλού) ιστορικού Φ. Ηλιού. (Απ’ αφορμή αναδημοσίευσης άρθρου του στις Αναγνώσεις της ΑΥΓΗΣ, 25-3-08. Ιδιαίτερα δε όταν η αναφορά στο Ζαχαριάδη δεν βάζει τα λόγια του σε εισαγωγικά – στην ιστορική επιστήμη δεν ισχύει το «κάποιος άκουσε και μου είπε»…).
♦ Πώς «μπορούμε να νικήσουμε» (σελ. 1), όταν χρειάζεται «αξιοποίηση από το κίνημα κάθε μέσου (και κοινοβουλευτικού) και όχι το αντίθετο» (σελ. 2); (Από το ΠΡΙΝ, 23/03/08). Το ξεπούλημα από την ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ γίνεται γαργάρα και προτείνεται «διαχωρισμός από τη γραμμή ήττας των ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ». Ενώ: (σελ. 3) «πρόταση δημοψηφίσματος – κοινοβουλευτικοί αιφνιδιασμοί στο Ασφαλιστικό» με «ουδέτερο» –και καλά– ύφος (η εξωκοινοβουλευτική – υπεύθυνη – αριστερά που είναι τέτοια γιατί δεν μπορεί, όχι γιατί δεν θέλει…).
♦ Ε, όχι και «ενστερνίζεται βασικές αρχές του μαρξισμού-λενινισμού» η «Κομμουνιστική» Ενωση Νεολαίας στην Τσεχία, παιδιά του ΠΡΙΝ. Το Ιnternet δεν το χρησιμοποιείτε;…
♦ Και ξανά-μανά οργανωτική συγκρότηση του ΜΕΡΑ (Μετώπου Ρεβιζιονιστικής Ασάφειας).
♦ Πολιτική αλητεία ή πολιτική αγυρτεία: τα 23 Κ.Κ. (με το συμπάθειο) που έβγαλαν ανακοίνωση στην οποία υπάρχει και η «αποδέσμευση από ΟΝΕ, ΕΕ και ΝΑΤΟ» πώς δέχθηκαν το «δούλεμα» του ΑΚΕΛ που υπέγραψε την εν λόγω ανακοίνωση ενώ πρώτοστάτησε (όντας στην κυπριακή κυβέρνηση) στην ένταξη της Κύπρου στην ΟΝΕ; (Κάποιο σχόλιο – «διευκρίνιση» του Περισσού ίσως;).
♦ Τετάρτη (19/03/08) απεργία, Σάββατο (22/03/08) «Προ ημερησίας διάταξης συζήτηση στη Βουλή» (ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ, σελ. 1). Ποια απεργία;
♦ Εθνικιστικοί μύδροι (ΠΟΝΤΙΚΙ, 19/03/08) κατά Ε.Α.Π. γιατί προφανώς δεν υπάρχουν σλαβομακεδόνες (Μακεδόνες λέμε εμείς) και δεν υπήρξε ελληνική κατοχή στην Μικρά Ασία (1920-1922). Σελίδες 14-15.
♦ Αδύναμη έως αφελής η μπροσούρα του Sarajevo (τ.18, Μάρτης 2008) «Ο ιμπεριαλισμός απ’ τον Λένιν ως την Αθήνα» (σημείωση: αν δεν είναι τυπογραφικό το λάθος, ο πρώτος πρόλογος είναι στις 26 Απρίλη του 1917 και όχι του 1916, όπως αναφέρεται στο φυλλάδιο, ΑΠΑΝΤΑ σελ. 308, τ.27).