Η είδηση που δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα της Προεδρίας της Δημοκρατίας έλεγε πως ξανανοίγει, μετά το 2017, ο κήπος του προεδρικού μεγάρου για το κοινό. Ηταν φυσικά μια είδηση δοσμένη με στρεβλό τρόπο. Η πραγματική είδηση ήταν: καλείται το κοινό στον κήπο του προεδρικού μεγάρου, για να λειτουργήσει ως σύνολο κομπάρσων στην υπερπαραγωγή «One more time: Katerina for president».
Η είδηση δουλεύτηκε από το μηχανισμό προπαγάνδας της Προεδρίας και έφερε το αναμενόμενο αποτέλεσμα. Συνέρευσαν, λέει, 1.200 άνθρωποι από το πρωί μέχρι το απόγευμα. Βέβαια, αν την ίδια ώρα πήγαινες στο πάρκο Βεΐκου ή στο πάρκο Τρίτση θα έβλεπες πολλαπλάσιους, όπως κάθε Κυριακή, όμως και διακόσιοι να μαζεύονταν το πρωί στον κήπο της Προεδρίας (παλιός λαχανόκηπος των βασιλιάδων) θα ήταν αρκετοί για το απαραίτητο κομπαρσιλίκι.
Ολα ήταν τακτοποιημένα. Οπως στο σετ ενός τηλεοπτικού γυρίσματος σε ανοιχτό χώρο. Η πρωταγωνίστρια, η πρόεδρος Κατερίνα, είχε ντυθεί απλά, καθημερινά. Οι σερβιτόροι είχαν στήσει μπουφέ και μοίραζαν αναψυκτικά και παγωτίνια στα παιδιά (αυτά προορίζονταν για δυνατή ομάδα μεταξύ των κομπάρσων). Είχαν κανονίσει με το Εθνικό Ωδείο να στείλει μερικές μαθήτριες και μαθητές που θα έπαιζαν και θα τραγουδούσαν κλασικούς συνθέτες. Μην φανταστείτε τίποτα μαζικό: ένα τσέλο, ένα κλαρινέτο, ένα φωνητικό τρίο. Ασορτί με τη φτώχεια των ελληνικών τηλεοπτικών παραγωγών.
Και βέβαια, οι επαγγελματίες εικονολήπτες με τους οποίους συνεργάζεται η προεδρία ήταν πανέτοιμοι και αεικίνητοι για να μην τους ξεφύγει τίποτα. Προσέξτε τη φωτογραφία. Ο φωτογράφος κάνει γρήγορα κλικ (μετά θα διαλέξει το καλύτερο), ενώ στο πλάνο είναι και ο κάμεραμαν με την ένταση αποτυπωμένη στο σώμα του, καθώς παίρνει ριβέρς πλάνα.
Το έχουμε γράψει και άλλη φορά. Η Σακελλαροπούλου δεν ικανοποιεί απλά τη ματαιοδοξία της. Κάνει μακρά προεκλογική εκστρατεία για να ξαναεκλεγεί ΠτΔ. Ξέρει ότι δεν έχει συμπάθειες στα κόμματα της αστικής αντιπολίτευσης που την ψήφισαν την πρώτη φορά, γιατί ταυτίστηκε ωμά και απροκάλυπτα με την κυβέρνηση της ΝΔ και προσωπικά με τον Μητσοτάκη, ο οποίος τη χρησιμοποιεί κυριολεκτικά σαν μπρελόκ. Προσπαθεί, λοιπόν, να δημιουργήσει επικοινωνιακό έρεισμα, ώστε να αποσπάσει την ψήφο των πέραν της ΝΔ κομμάτων. Κι αν δεν τα καταφέρει, θα της έχει μείνει μια βιβλιοθήκη γεμάτη με φωτογραφικά άλμπουμ και DVD.
Οι ίματζ μέικερ που χρησιμοποιεί είναι αδίστακτοι. Θέλησαν να υποβάλλουν την πελάτισσά τους στο σύνηθες για τους αστούς πολιτικούς… λαόλουτρο, αλλά επειδή δεν είναι σικ να στείλουν την πρόεδρο σε καμιά λαϊκή ή στο εμπορικό κέντρο της Νέας Ιωνίας να περπατάει και να χαιρετιέται με μαγαζάτορες, υπάλληλους και πελάτες, βρήκαν την πρωτότυπη ιδέα «ελάτε στον κήπο της Κατερίνας», ποντάροντας ότι τουλάχιστον ένα τμήμα από τους ψηφοφόρους του τέως «Ποταμιού» θα ανταποκριθεί. Αν αυτό το κόλπο δεν αποδώσει, να είστε σίγουροι ότι θα τη στείλουν όχι μόνο στη Νέα Ιωνία αλλά ακόμη και στην Αγία Βαρβάρα.
ΥΓ1: Σε αντίθεση με τον μπαμπά, οι δύο μικρούλες δυσφορούν για την ακούσια συμμετοχή τους στο σόου. Ισως γι’ αυτό η συγκεκριμένη φωτογραφία δεν περιλήφθηκε στο μπουκέτο των 16 φωτογραφιών που ανέβηκαν στην ιστοσελίδα της ΠτΔ. Επέλεξαν φωτογραφίες με λίγο μεγαλύτερα παιδιά που άμα τα… γαργαλίσεις σκάνε και κανένα χαμόγελο.
ΥΓ2. Την επομένη της υπερπαραγωγής «Η Κατερίνα υποδέχεται το λαό», η Σακελλαροπούλου παρέστη στα εγκαίνια της έκθεσης «Σονάτα για γάτες» σε μια γκαλερί στη Λεωφόρο Αμαλίας. Ηταν εκεί όλος ο… καλός κόσμος. Γιατί, όμως, το συγκεκριμένο event έπρεπε να αναρτηθεί στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠτΔ;